MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Battlefield
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38431
Strona 157 z 295

Autor:  kluczmen [ 29 mar 2012, 17:46 ]
Tytuł: 

zmieniony troche layout minimapy i shouty z bf2 + nowe bugi = 1.6 gb
ha
ha
ha
....
fail

teraz czekać na quickfixa 3gb :lol:

Autor:  Templair [ 29 mar 2012, 18:01 ]
Tytuł: 

A na PS3 jak zwykle bezproblemowo ;P ...

T.

Autor:  Mendol [ 29 mar 2012, 19:06 ]
Tytuł: 

a dodali move support na ps3? :P

Autor:  Templair [ 29 mar 2012, 20:40 ]
Tytuł: 

Nope ale i tak jest zajebiscie ;) ...

T.

Autor:  iniside [ 3 kwi 2012, 12:56 ]
Tytuł: 

http://allegro.pl/battlefield-3-cd-key- ... 58179.html

To jest rozumiem jakas ruska wersja ? ;p

Autor:  Atherius [ 3 kwi 2012, 13:49 ]
Tytuł: 

Czytałeś opis aukcji czy tak pytasz żeby sobie pościka nabić ? :) Mendola i tak nie dogonisz. ;p

"Wersja językowa gry : Sprzedawane klucze są w rosyjskiej wersji językowej. Jednak język można zmienić na polski . Instrukcję jak to zrobić krok po kroku otrzymasz razem z kodem.
Klucz należy aktywować na swoim koncie EA / ORIGIN. Po aktywacji umożliwia ściągnięcie pełnej wersji gry. "

Teraz już się nie opłaca inwestować w bf3, ostatnim paczem tak wszystko pojebali, że masakra.

Autor:  Mendol [ 3 kwi 2012, 13:59 ]
Tytuł: 

e czemu.
szczela sie tak jak poprzednio :)

Autor:  iniside [ 3 kwi 2012, 16:17 ]
Tytuł: 

Mendola dogonie. A aukcji nie czytałem ;p.
Ja w shootery grac i tak nie umiem, wiec BF3 jest w sam raz dla mnie ;p.

Autor:  Atherius [ 3 kwi 2012, 16:53 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
e czemu.
szczela sie tak jak poprzednio :)


To nie wiem jak nie widzisz różnicy chyba, że wcześniej też nikogo nie zabijałeś. ;p

Zjebali hitboxy, heatseekery z jetów w ogóle nie działają itp.

http://www.youtube.com/watch?v=hKxrRQVZ ... r_embedded

Autor:  KomaNczos [ 3 kwi 2012, 17:30 ]
Tytuł: 

Co do samolotow, to nawet ja (nie jestem asem) potrafie unikac non stop rakiety z innego samolotu. O dzialkach i ich dmg nie wspomne...

Autor:  Enderhawk [ 3 kwi 2012, 17:35 ]
Tytuł: 

"Nie strzelaj póki nie widzisz białek oczu wrogiego pilota" - i dmg działek nie straszne. (seria 0.5-2s zaleznie od odległości)
Fakt że z ponad 100m to można kule w zęby łapać..

Heatseekery to zawsze było gówno, teraz jeszcze większe. Jak wcześniej trzeba było 2 niezależnych strzelców żeby zdjąć heli/jeta tak teraz potrzeba 3/4 kolejno dla samolotu i helikoptera. Masakra..

Autor:  Fergerod [ 3 kwi 2012, 17:44 ]
Tytuł: 

Potwierdzam, obecny hitbox jest jakis randomowy. Jest to najbardziej odczuwalne przy aimed fire z AN-94 + heavy barrel. Przed patchem walil burstem dwie kule idealnie w to samo miejsce (1200 rpm dla burst), teraz z reguły tylko 1 kula trafia. W długookresowej perspektywie widać po weapon accuracy, jak ktoś miał cały czas 22-23%, a teraz spadło do 18% to raczej nie jest wina skilla :\

Suppression przesadzili na tyle, że będąć pod lekkim ostrzałem nawet z cover perk naprawde ciężko walić na short-mid range heady riflem/carbinem. Coraz częściej widzę akcje, że pod ostrzałem wrogowie biegają chaotycznie kolo siebie albo stoją sobie w grupce i są na tak bardzo suppressed, że sie nie widzą lul :<
Zatem obecnie podstawowe dwa perki dla squadu piechoty to cover i suppression ^^

Tak jak napisane było w poscie powyzej air-air missile w jetach są useles, natomiast dwa a-a missile z heli zabieraja jetowi ~90% hp, czyli jak był full hp to nie ma insta killa i pilot może bailnąć.
Aktualny rapez0r przestworzy to aa infantry. Bardzo mały zasięg ale 1 hit = disabled. Dwóch typków ze stingerami/iglami na caspianie generalnie uniemożliwia latanie (explo perk daje po 6 rakiet).

Obecny vehicle balance jest trochę jak papier/kamień/nożyczki:
tank > a.a. infantry > heli/jet > tank

W związku z powyższym, poruszanie się na air maps pojazdem bez reactive armor jest failem. Za to jak sie ma w czołgu przydupasa z naprawiaczką i stingerem to jest bardzo ok. BTW naprawiaczka została nerfnieta.

Autor:  Highlander [ 3 kwi 2012, 18:29 ]
Tytuł: 

wiekszosc w tej grze jest randomowa, najlepiej sie z tym pogodzic a nie analizowac. Zreszta to taka gra, ze randomowosc wystepuje.

inna sprawa, ze ja nie umiem sie z tym pogodzic ;)

Autor:  Templair [ 3 kwi 2012, 18:47 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
wiekszosc w tej grze jest randomowa, najlepiej sie z tym pogodzic a nie analizowac. Zreszta to taka gra, ze randomowosc wystepuje.


+1. BF3 to bardziej arcade, niz tactical shooter. Gun w lape i lecimy na flage :). Jedyne co mi sie nie podoba po patchu to forsowanie trybu Rush na oficjalnych serverach DICE :< ...

T.

Autor:  Ravushimo [ 4 kwi 2012, 00:13 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Zjebali hitboxy, heatseekery z jetów w ogóle nie działają itp.

http://www.youtube.com/watch?v=hKxrRQVZ ... r_embedded

Na tym filmiku to kwestia "supressa", moglby stac pol metra od niego i gra by mu nie zaliczyla trafienia, wiem - jest to zjebane, szczegolnie teraz po patchu. Musimy czekac kolejne 3 miesiace to moze to przywroca na stare wartosci. :P
W hitboxach naprawde nie widze roznicy zadnej miedzy tym co bylo, a jest teraz po patchu... AN-94 dostal nerfa pod tym wzgledem jeszcze, wiec tbh nie ma co dawac go jako przyklad zjebanych hitboxow ktore mniej lub bardziej sa od premiery i jakies roznice miedzy patchami to bardziej wmawianie sobie czegos przez userow niz fakt.
W tym patchu mialem nadzieje ze zmienia deploy i customization UI na to co kiedys tam jakis fan zrobil bo chodzily takie ploty, tyle dobrze ze dali w koncu mozliwosc tworzenia squadow - ale szkoda ze na ich powiekszenie (do 6 slotow np) nie ma co liczyc.

Autor:  Nestor [ 4 kwi 2012, 10:30 ]
Tytuł: 

Ja ostatnio zauwazylem cos ciekawego na kilku air mapach, latam jetem, cos zaczyna mnie lockowac, zanim zdaze nacisnac ECM to juz rakieta leci.
To jakis zart chyba. Gralem LittleBird, Attack chopper, Mobile AA i zadne z nich nie lockuje w ciagu sekundy.

Na youtube mozna znalezc pelno filmikow jak ludzie lataja jetem z aimbotami, az sie przykro robi. W powietrzu tez mozna takich asow znalezc. 40-2 kd ratio, trafia kazdym strzalem.
Ja z kolei siade komus na ogonie, wywale mu caly magazynek, a on leci dalej. Bede musial zaczac strzelac FFARami do samolotow..

Autor:  revange [ 4 kwi 2012, 12:47 ]
Tytuł: 

ECM przestal sciagac locka gdy namierza nas np. plotka?

Autor:  sula [ 4 kwi 2012, 13:12 ]
Tytuł: 

@Nestor

No niestety to powinien być absolutny priorytet ,aby na bieżąco łatać / zmieniać kod aby programy typu aimbot nie działały. Punkbuster zresztą też powinien być dużo dynamiczniej rozwijany.

No i perm-bany bez zlituj się za takie coś.

Widać jednak mają w dupie...

Autor:  Nestor [ 4 kwi 2012, 13:18 ]
Tytuł: 

Problem punkbustera i innych jest taki, ze kiedys hacki ingerowaly bezposrednio w kod gry. W tej chwili w duzej mierze 'aimboty' przechwytuja informacje z directX do zewnetrznej aplikacji, a potem wysylaja komendy do drivera myszki/klawiatury.

Calosc odbywa sie poza kodem gry. Oczywscie PB moze analizowac zachowanie gracza, etc, ale jest to duzy problem. W takim jecie praktycznie nie do wykrycia, bo zakres ruchu zeby trafic przeciwnika jest minimalny.

A co do ECM - chodzi o to ze slyszysz "pipipi" wciskasz ECM i w tym momencie juz rakieta do ciebie leci. Nie wiem czym to jest namierzane..

Autor:  sula [ 4 kwi 2012, 13:29 ]
Tytuł: 

No to niestety imho na czas gry jedynym wyjściem byłoby zmuszenie do udostępnienia BF-owi dostępu do listy uruchomionych programów / procesów , BF (czy tam Origin) powinien mieć blakc-list na bieżąco aimbotów i innych tego typu programików i auto-ban jeżeli masz coś takiego uruchomione podczas grania.
Oczywiście nie prymitywne szukanie po nazwie procesu bo tu rename by dał obejście ,ale po jakiś 'haszach' czy tego typu rzeczach.

Trochę dramat z punktu widzenia prywatności ,ale byłbym się skłonny na to zgodzić (pod warunkiem ,że dostęp gry do tego byłby tylko i wyłącznie kiedy gra działa a nie 24/h).

Jeszcze parę lat temu bym nie był i bym 'grzmiał' na same takie pomysły ,ale raz ,że się cheaty / boty ,etc zmieniają ,a dwa ja też już mam nieco inne podejście do pewnych spraw.

Strona 157 z 295 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team