MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

world of tanks MMo
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=35710
Strona 17 z 60

Autor:  Karol66 [ 2 wrz 2010, 16:03 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Oho, już można ściągać pacz.

378 mega, ale prędkość zatrważająca :d

i mirrory

http://download.worldoftanks.com/patches/auto/WoT_beta_0.4.5-0.5.4.1_eng_patch.exe <- cudów nie ma, ale ciągnie przynajmniej około 500kB/s

http://download.worldoftanks.com/patches/auto/WoT_beta_0.4.5-0.5.4.1_eng_patch.exe.torrent <- to pewnie ten sam co przez launchera


ten torent
http://download.worldoftanks.com/patche ... xe.torrent

daje z pełna prędkością

mirrory z tego linka i oficjalka podawała mi 500-600min
z tego torrenta co zapodałem - 30 min

Autor:  Enhu [ 2 wrz 2010, 18:50 ]
Tytuł: 

dalej serv jest off ?

Autor:  Dana [ 2 wrz 2010, 18:51 ]
Tytuł: 

Działał przez jakieś 2-3 godziny, a potem znowu padł.

Autor:  Karol66 [ 2 wrz 2010, 19:08 ]
Tytuł: 

Z info na forum wynika że wrzucają jakiś urgent patch i serwer powinien być up po ok godzinie.
Ale nie wiem kiedy poszedł down.
Anyway - teoretycznie powinno się dać jeszcze dziś pograć.

Autor:  Dana [ 2 wrz 2010, 20:16 ]
Tytuł: 

Aaaaand its back online. 6 mega paczyk.

Autor:  Enhu [ 2 wrz 2010, 21:21 ]
Tytuł: 

7 is-7, 4 mausy i ja w tiger 2 :|

mi się wydaje czy teraz jest ździebko za dużo superheavies?

Autor:  Karol66 [ 3 wrz 2010, 02:47 ]
Tytuł: 

Zależy jak się teamy składają.
Popatrz, że jak masz tak dużo ciężkich to najczęściej są to teamy np. 3x IS-7.
Z dzisiejszego posiedzenia (a jak widać po czasie postu trochę nam się zeszło :) ) widzę, że jest mniej więcej 50/50% gier typu "pre-patched" gdzie masz 4-6 ciężkich czołgów i to nie tych total top (max tiger II i IS-3) i tyle samo gierek gdzie jest od zajebania (połowa uczestników) Tier9-10.
BARDZO FAJNIE zrobili ten nowy algorytm doboru. Wcześniej było tak, że jak się trafiała mysza, IS-7 etc to goście ownowali bo nie mieli specjalnej konkurencji (w przeciwnym teamie były 1-2 maszyny które im potrafiły "coś zrobić"). Teraz jak trafiasz na gre z mausem to po drugiej stronie jest też masa równoważnych czołgów.
Nie trafiłem jeszcze ani razu po patchu na grę gdzie byłaby taka dysproporcja jak kiedyś: po 1 czołgu tier 10 na stronę i praktycznie nic co by mu mogło zagrozić (w efekcie gośc kończył z 6-8 kilami na koncie).
Przy tym nowym algorytmie doboru przeciwników, te wypasione czołgi naprawdę nie maja łatwo i myślę, że nawet z premium cięzko im na siebie zarobić.


Generalnie na tym patchu kiepsko wyszli goście grający TD którym nie udało się wbić przynajmniej na JagPanterę - dają radę walczyć tylko z mediumami i szybko giną.
No i tier 6-7 cięzkie czołgi też lekko nie mają.
Ale miejsce dla tier 6-8 medium czołgów jest nawet w tych starciach gdzie jest po kilka T9-T10 heavy na każdą stronę - nadrabia się mobilnością i (prawie) zawsze idzie spierdolić przed tym, czego nie dajemy rady zabić (a punkty za scoutowanie lecą).

Sumarycznie: ja jestem zachwycony grą po tym patchu. Sporo pewnie robi dobry team z komunikacją na skype ale solo też mi się podobało (choć skuteczność miałem wtedy dużo niższą).

Autor:  Neonin [ 3 wrz 2010, 07:59 ]
Tytuł: 

No właśnie mi zabrakło xp na jagdtpantery kurfa. 30 k xpa.
I mam pytanie - chyba nie ma już recruit battle? czyli można olać czołgi t1 i od razu wskakiwać w max tier?[/list]

Autor:  Niah [ 3 wrz 2010, 08:38 ]
Tytuł: 

Powiedzcie mi czy po premierze będzie reset oraz kiedy mniej więcej będzie premiera?

Autor:  Karol66 [ 3 wrz 2010, 09:02 ]
Tytuł: 

Popremierze będzie full wipe ale kiedy wejdzie live... nikt nie wie.
Mówi się, że za ok miesiąc.

EDIT: trafiłem na forum WoT fajną odpowiedż jakiegoś gościa na posty odwołujące się do "nierealistycznych" (w sensie historycznym) sytuacji w grze - rozwaliło mnie to :)
W wolnym tłumaczeniu leciało to tak:

"A ja pamiętam jak czytałem w 'Tygrysach w śniegu' jak to niemcy uzywali auto-aim do zniszczenia tak wielu ruskich czołgów.
Ataki koordynowali za pomocą systemów GPS zamontowanych w ich czołgach jednocześnie rozmawiając ze swoimi przyjaciółmi przez TeamSpeaka. Ernst Barkmann = l33+ h@kzor! Opanujcie się ludzie..."

Autor:  Mendol [ 3 wrz 2010, 10:14 ]
Tytuł: 

potestowaliscie squady karol?
ile osob wchodzi do party?
no i czym jezdzicie, bo neon wybral td, wiec ja musze tez cos dziwnego wybrac, ale chyba najlepiej zeby sie jakos ewentualnie dopasowac do wspolnej jazdy.
dajcie wiec znac w co mam pakowac swoje biedne punkciki :)


aha i Neon mi tu jakies herezje opowiada, zeby medium tank wybrac rosyjski a nie niemiecki?
lepsze t44 w finale czy niemiecka panthera?

Autor:  InkubPendragon [ 3 wrz 2010, 13:21 ]
Tytuł: 

T-44... Pantera zdziebko ssie. Ogolnie ruskie czolgi wyzszych tier sa lepsze chyba...
Choc z mojej perspektywy (JagdT) wszystko jest takie samo... i tak artyleria najbardziej grozna.

Autor:  Karol66 [ 3 wrz 2010, 14:10 ]
Tytuł: 

Potestowaliśmy plutony i działają super. Wchodzą max 3 osoby i mam nadzieję, że nie dadzą więcej bo wtedy grę zdominują klany.
Jeździmy najczęściej w teamie: moja Pantera + VK3002 Scorpa + JagPantera (Mata) albo Sirianowy JagPanz IV.

Co do tego w co się pakować.... mediumy wydają mi się bardziej uniwersalne niż TD ale jeśli lubisz grać TD to nie przesiadaj się na nie bo IMO trza grać tym co się lubi a nie tym co uchodzi za "ownujące".
Mediumy ruskie czy niemieckie.... kwestia wyboru.
Też myślałem o T44 ale ja lubie sobie czasami pograć jako sniper a T44 jak stoi to umiera.
Do tego niemieckie działa w medium mają zajebiste skupienie, ich czołgi wydają się sensowne już od tiera 6 (ruskie od 7).
Generalnie tutaj nie ma złej decyzji - dopasuj to po prostu do Twojego play style. T44 gra się bardziej jak scoutem, pantera jest bardziej zbliżona do heavy czołgów.
Ja tam jestem z niej bardzo zadowolony.

Autor:  Mendol [ 3 wrz 2010, 14:50 ]
Tytuł: 

nie chodzi o ownujace tylko o cos czym fajnie sie gra w teamie/duecie :)
no nic sprobuje te niemieckie medium w takim badz razie - a i tak bedzie twoja wina :P

Autor:  Neonin [ 3 wrz 2010, 14:50 ]
Tytuł: 

Powiem tak (z perspektywy mojego JagPanz IV). t-44 jeszcze nie udało mi się zabić ;) (uszkodzić tak, zabić nie), pantery schodzą po 2-3 strzałach.

Sam czekam na jagtigera bo to co widzę to po prostu masakra -is 7 składa się jak domek z kart

Autor:  Mendol [ 3 wrz 2010, 15:26 ]
Tytuł: 

eh juz sam nie wiem, generalnie lubie sie trzymac w 2 linii i czasami troche poruszac - a przy okazji jak sie da zrobic jakis dmg.

Autor:  Dana [ 3 wrz 2010, 15:35 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Sam czekam na jagtigera bo to co widzę to po prostu masakra -is 7 składa się jak domek z kart


Oj coś niewyraźnie widzisz.

Autor:  Neonin [ 3 wrz 2010, 15:42 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Cytuj:
Sam czekam na jagtigera bo to co widzę to po prostu masakra -is 7 składa się jak domek z kart


Oj coś niewyraźnie widzisz.


Dana zamiast pokazywania jak bardzo jesteś PRO to opisz jak się zachowuje na polu walki. Widziałem je dopiero 2 razy ale za każdym razem to one decydowały o zwycięstwie.

Autor:  Dana [ 3 wrz 2010, 15:58 ]
Tytuł: 

Co ? Gdzie ja pokazuję jaki jestem pro ?
Po prostu mówię że moim KT ze 128mm 44/55 od przodu Is-7 nie przebiję, pociski odbijają się jak od żółwia, ze skosu też.
Strzelając w przysłowiową dupę potrzebuje 4-5 strzałów by go położyć.
A jeden dobry jego strzał w moją twarz zabiera ~50% hp.

Innymi słowy Is-7 jest najpotężniejszym czołgiem w grze i zjada Mausa na śniadanie.

Autor:  Karol66 [ 3 wrz 2010, 18:18 ]
Tytuł: 

Neonin napisał(a):
Powiem tak (z perspektywy mojego JagPanz IV). t-44 jeszcze nie udało mi się zabić ;) (uszkodzić tak, zabić nie), pantery schodzą po 2-3 strzałach.


Z tymi 2 strzałami to jak w tym kawale o 80 letnim żydzie, któremu 20 letnia żona urodziła dziecko... "musiał strzelić ktos z boku" :)
JP4 ma działo z penetracja tylko 132 a dmg 220 - przy 1200 HP pantery to są 4-5 strzałów z boku (od przodu ciężko o penetrację).

A co do problemów z rozwalaniem TD ruskiego T44 to ciężko żeby było inaczej bo T44 to TD killer - objedzie, właduje z boku/tyłu 2 strzały i po JP4.
Ja pisałem z perspektywy człowieka który zna ruskie działa 100mm i 122mm (uzywałem ich w swoim KV i KV3) - celność na duży dystans mają nieporównywalnie mniejszą niż niemieckie (choć dmg wiekszy).

A co do Pantery to sam wielokrotnie ginałem od TD jak próbowałem grac jako czołg "liniowy" na samym początku gry, gdy jeszcze 13-15 maszyn przeciwnika biega po mapie.
W tej chwili gram z drugiej linii jako sniper i wchodzę do close combat dopiero jak zostaje 6-7 maszyn przeciwnika (albo jak coś zmusi mnie do tego wcześniej). Używanie pantery jako czołgu rozpoznawczego wcześniej mija się z celem - arty daje rade trafiać w maszyny poruzające się 30-40 km/h i tak się najczęściej kończy ta zabawa.

Strona 17 z 60 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team