MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Battlerite
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=36159
Strona 17 z 23

Autor:  RufeN [ 10 wrz 2011, 16:29 ]
Tytuł: 

tego,co bylo kwintesencja gry - brak koniecznosci grindu.

Autor:  Mendol [ 10 wrz 2011, 16:35 ]
Tytuł: 

One important aspect of Bloodline Champions has always been that a new player can jump straight into the action without feeling the need for endless hours of grinding before reaching max level and we want to stay true to this element of the game, so don’t expect the differences between players on different levels to be monumental.


ee chyba tak nie do konca?

Autor:  aLtar [ 10 wrz 2011, 16:45 ]
Tytuł: 

Nie chodzi o grind. SLS caly poprzedni sezon zajelo zauwazenie, ze cos jest nie tak z Seekerem po zdobyciu rank 1 przez jakis team ze 100% w/l ratio. To samo w tym sezonie, innych healerow oprocz Grimroga sie nie widzi, wiec jak dojdzie pare zestawow traitow na postac to nie zbalansuja tego za cholere.

Autor:  tomugeen [ 10 wrz 2011, 17:44 ]
Tytuł: 

Myk jest taki mendol, ze tutaj kazdy dmg byl liczony w cyferkach np 45., nigdy jakies range 40-50. SKille, ataki, heale, buffy, debuffy - wszystko bylo set in stone i nie bylo zadnej mozliwosci na element losowy.
Zadnego "hit random enemy for X" skilla.
Jezeli dodaja dodatkowe buffy to wcale nie nada to glebi. Healerzy wygrinduja swoje dodatki, tanki swoje. Zalezni od roli. Czyli rownie dobrze mogloby to juz byc wbudowane w klase - tak swpowoduje to brak balansu ktory akurat w tej grze jest kluczowy (ofc team vs team balance, nie 1v1).

Autor:  aLtar [ 25 paź 2011, 09:16 ]
Tytuł: 

Happy with Funcom? http://www.bloodlinechampions.com/forum/viewtopic.php?f=19&t=19346&start=60.

Dobry poll nie jest zly.

Autor:  Quetzacotl [ 24 lut 2016, 20:44 ]
Tytuł:  Re: Bloodline Champions

Stunlock Studios niedawno wrzucili to fejsa https://www.battlerite.com/

Spoiler:


Podobno "Bloodline Champions 2"

Autor:  Turbot [ 25 lut 2016, 10:08 ]
Tytuł:  Re: Bloodline Champions

Quetzacotl napisał(a):
Stunlock Studios niedawno wrzucili to fejsa https://www.battlerite.com/

Spoiler:


Podobno "Bloodline Champions 2"


Te inspiracje Aztekami sprawiają, że myślałem że to podróbka hearstona

Autor:  Szamotula [ 25 lut 2016, 12:17 ]
Tytuł:  Re: Bloodline Champions

Jakie poruszenie na reddicie sie zrobilo. Srednio na subreddicie BLC pojawialy sie 2-3 posty w tygodniu z 2-3 komentarzami, a tutaj od wczoraj ponad 100 komentarzy!
Mega bym sie cieszyl gdyby to faktycznie mial byc nastepca BLC, aczkolwiek bedac realista w to watpie.

Autor:  Ravushimo [ 25 lut 2016, 12:26 ]
Tytuł:  Re: Bloodline Champions

Szamotula napisał(a):
...aczkolwiek bedac realista w to watpie.

No wlasnie... no ale mam nadzieje ze jak juz to zrobia to samodzielnie bez pomocy Funcomu;)

Autor:  Arturnik [ 25 lut 2016, 12:45 ]
Tytuł:  Re: Bloodline Champions

afair Funcom dopiero po pewnym czasie gre wzial pod swoje skrzydla. wiadomo ze jak juz ja wzial to spartolil sprawe, ale gra juz dzialala (i zdychala niestety) bez Funcomu.


ja sie bardzo dobrze bawilem, zajebisty pomysl z otwartymi turniejami ktore sie codziennie odbywaly w grze, ale niestety zeby ta gra miala sens musi byc duuuzo ludzi grajacych. 100+ ping i ta gra nie ma sensu. afair "Igniter"em gralem najwiecej, potem byl Alchemist

Autor:  Szamotula [ 25 lut 2016, 13:13 ]
Tytuł:  Re: Bloodline Champions

Kwestia jest taka, ze wtedy na tego typu gry nie bylo popytu. Zjawisko esportu jako fenomen praktycznie nie istnialo i jedynym faktycznym targetem BLC byli gracze arenowi z WoWa. Dlatego tez byla masa reklam na arenajunkies.com, oplacili nawet kilka znanych graczy z tamtych czasow, ktorzy gre promowali. Ogolnie gra w tej spolecznosci bardzo pozytywnie byla odebrana. I to wlasnie bylo to kilkaset graczy online. Moze z 10-20% tego to byli ludzie z arenami nie zwiazani.

Teraz natomiast to zupelnie inaczej wyglada. Jest mega popyt na wszelkiego rodzaju moby, wiec mysle ze lekko zmieniony BLC moglby swoja nisze miec.

Autor:  Highlander [ 28 lut 2016, 12:13 ]
Tytuł:  Re: Bloodline Champions

Miszczu 2gd bedzie pomagal przy produkcji?:p

http://www.eurogamer.net/articles/2016- ... him-an-ass

Autor:  Ravushimo [ 29 lut 2016, 13:42 ]
Tytuł:  Re: Bloodline Champions

Wg tego co wlasnie napisal w nowej odpowiedzi na ostatnie dni to on projektowal system turniejow w Bloodline Champions... :o
Obrazek

Autor:  Arturnik [ 29 lut 2016, 14:04 ]
Tytuł:  Re: Bloodline Champions

pisalem ze byl swietny i ciezko sie z tym nie zgodzic,

w docie/lolu sprawdzalby sie idealnie, afair nie pamietam jak to bylo przed F2P, a jako nagrode automatycznie przyznawano troszke waluty ingame. choc praktycznie jeden taki turniej na tydzien moglby sie odbywac jako ze byloby to 5v5 a nie 3v3, a sam mecz trwa duzo dluzej.

Autor:  Szamotula [ 29 lut 2016, 14:39 ]
Tytuł:  Re: Bloodline Champions

System turniejowy jako sam pomysl jest genialny, ale na dluzsza mete to nie wiem czy to takie dobre. W BLC dostawalo sie troszke waluty premium + za te lepsze turnieje jakies rare dodatki do postaci. Wszystko fajnie, tylko ze BLC bylo niszowe. W takim lolu to wszystkie turnieje byly by zawalone przez boosterow o ile nagroda nie byla by symboliczna. Natomiast przy symbolicznej nagrodzie raczej kazdy wolalby trzaskac przez ten czas ladder.

Autor:  Quetzacotl [ 6 mar 2016, 15:22 ]
Tytuł:  Re: Bloodline Champions

jakieś odliczanie na głównej, dwa dni
https://www.battlerite.com/

Autor:  Szamotula [ 8 mar 2016, 13:02 ]
Tytuł:  Re: Bloodline Champions

Bedzie nowe BLC!

Autor:  Quetzacotl [ 8 mar 2016, 13:03 ]
Tytuł:  Re: Bloodline Champions

5 minut

Autor:  Szamotula [ 8 mar 2016, 13:09 ]
Tytuł:  Re: Bloodline Champions

Doslownie jak to zobaczylem to mi sie lezka w oku zakrecila. Dawno nie bylem tak szczesliwy - doslownie moje marzenie sie spelnilo. Oby tego nie spierdolili.

Autor:  Quetzacotl [ 8 mar 2016, 13:18 ]
Tytuł:  Re: Bloodline Champions

Szamotula napisał(a):
Doslownie jak to zobaczylem to mi sie lezka w oku zakrecila. Dawno nie bylem tak szczesliwy - doslownie moje marzenie sie spelnilo. Oby tego nie spierdolili.

póki co nic nowego wzgledem BLC nie pokazali

Strona 17 z 23 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team