MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Nowe mmo RIFT: Planes of Telara
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=36353
Strona 17 z 97

Autor:  iniside [ 30 gru 2010, 16:09 ]
Tytuł: 

Enderhawk napisał(a):
Kiedy ta gra wychodzi, w marcu?
Aktualnie fail. Na dobrym pc (8800GT, q6600) wygląda albo jak wow na niskich detalach albo jest 3-20 fps.

Pomysł z riftami super, tylko ile ich trzeba zamknąć żeby się znudziły?


A ile razy sie raidowalo MC az sie znudzilo ?

Autor:  ubeck [ 30 gru 2010, 16:12 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):


Huragan, znowu porownujesz dynamiki pve i pvp. To raz. Dwa, ze jak widze animacje w DFo, to sie dziwie, ze sie czepiasz tych z Rifta.

Autor:  Bloodleaf [ 30 gru 2010, 16:30 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Nie wiem komu to sie moze podobac, chyba tylko 12-latkom jak Kabraxis i iniside :)


Mi się też podoba i nie obchodzi mnie czy ktoś sądzi że mam 12 czy 10 lat już z tego etapu wyrosłem ;)


@Kassei może będzie wiało a może nie zobaczymy na końcu ( pewnie powieje :P ) na mmorpg.com była recka Rifta i tak jak ja też tu pisałem wszystko w tej grze jakby już gdzieś się widziało ale system riftów + duże flexibility klas daje bardzo dużo funu, no i muszę w coś grac w oczekiwaniu na GW2

Autor:  Razoth [ 30 gru 2010, 16:34 ]
Tytuł: 

Wie ktoś jak zdobyć więcej niż 3 soule? Mam aktualnie Shamana/Druida/Justicara a chciałbym jakiegoś leczącego sobie dodać, ale nie mam ich odblokowanych.

Autor:  iniside [ 30 gru 2010, 16:41 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
Wie ktoś jak zdobyć więcej niż 3 soule? Mam aktualnie Shamana/Druida/Justicara a chciałbym jakiegoś leczącego sobie dodać, ale nie mam ich odblokowanych.

Jak grasz Guwadian to w Sanctum sa questy. Bierzesz, oddajesz i masz. A jak Defiant w Meridian sa takie same questy ;p

Ogolnie to patrze na te PvP Souls, i przynajmniej teoretycznie to wyglada, tak ze o ile wielko balansu to nie wprowadzi, to surviability z 28 punktami w nich bedzie duzy, przynajmniej w PvP ;p. I i jest pare rzeczy ktore nawet PvE moga sie przydac.

Oczywiscie zalezy czy PvP souls bedzie dziala wszedzie czy tylko na innych graczy. Ale z drugiej strony Player Specify sa zaznaczone ze dzialaja tylko na graczy.

Np. taki Overload - 50% dmg wraca do przeciwnika a 50% jest zamienione w heal. 2min cd no cost. Kewl.

Autor:  Niah [ 30 gru 2010, 16:57 ]
Tytuł: 

znów lvl od nowa? no japierdole, wy sobie lvl ja sobie daruje nie mam skośnych oczu

Autor:  redruM [ 30 gru 2010, 17:06 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
Pograłem trochę więcej no i muszę przyznać, że nie spodziewałem się takiego funu z PvE. Bieganie za riftami fajna sprawa, klasy fajna sprawa, tylko ten performance. ;/


ditto, odszczekuje to co wczesniej jeczalem nt starter zones, bo jak juz sie przez nie przebije to dalej jest duzo ciekawiej ; defiants tez bardziej mi podeszli, co prawda story jest denne ale jesli skipne te wszystkie questlogi i cala storke to nic nie strace a i tak zostaje do pogrania calkiem porzadna gra

mixowanie skilli z pomiedzy 3 klas to kupa zabawy, rifty to tez calkiem ciekawe publici chociaz czegos uber epickiego jeszcze nie bylo

jesli czegos mi brakuje to wiekszej liczby voiceoverkow (dcuo rozpiescil z full vo) i jakiegos early lvl pvp ale pve jest dosyc sute

wczoraj od grania oderwal mnie dopiero downtime na wrzucenie patcha takze nie moge powiedziec ze nie mialem funu bo bym klamal

kiedy to wychodzi? :]

Autor:  Mendol [ 30 gru 2010, 17:47 ]
Tytuł: 

w 2011 ;)
gdyby bylo pvp jak w warze od 10 levelu to tez pewnie bede za.

btw. czy wybor rasy jest jakos zajebiscie istotny w zaleznosci od klasy?
mozna ta sama rasa grac np. cleric'iem i warriorem?
czy kazdy osobno a potem mozna sie gdzies spotkac zeby razem poquestowac?

Autor:  warhameron [ 30 gru 2010, 19:40 ]
Tytuł: 

Czyli Rift to będzie nr 1 w 2011 w zakresie mmo ? Swotr i inne mmo odpadaą w przedbiegach ? LOL

Autor:  iniside [ 30 gru 2010, 19:59 ]
Tytuł: 

warhameron napisał(a):
Czyli Rift to będzie nr 1 w 2011 w zakresie mmo ? Swotr i inne mmo odpadaą w przedbiegach ? LOL

Narazie na to wyglada, ze nikomu nieznana z niczego firma, zamiecie konkurencje swoja pierwsza gra. KEWL.

Cytuj:
btw. czy wybor rasy jest jakos zajebiscie istotny w zaleznosci od klasy?
mozna ta sama rasa grac np. cleric'iem i warriorem?
czy kazdy osobno a potem mozna sie gdzies spotkac zeby razem poquestowac?

IMO nie. Chyba ze ktos jest uber-hardcore playerem. Pozatym wszystkie rasy zaczynaja tak samo ;p.

Autor:  Huragan [ 30 gru 2010, 20:01 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Narazie na to wyglada, ze nikomu nieznana z niczego firma, zmiecie sama siebie swoja pierwsza gra. KEWL.


fixed

Autor:  Bloodleaf [ 30 gru 2010, 20:05 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
w 2011 ;)
gdyby bylo pvp jak w warze od 10 levelu to tez pewnie bede za.

btw. czy wybor rasy jest jakos zajebiscie istotny w zaleznosci od klasy?
mozna ta sama rasa grac np. cleric'iem i warriorem?
czy kazdy osobno a potem mozna sie gdzies spotkac zeby razem poquestowac?



Mi najbardziej podchodzi ta "ludzka" rasa po stronie D ze względu na +2% do statów :P ale tak naprawdę to bez większego znaczenia.

Szkoda że beta się już kończy, chyba preordernę :P jak będzie mozliwe.

Fajnie mi się grało mixem chloro+ele u maga no i na riftach niezle pomaga jak sa elitki :)

Autor:  Razoth [ 30 gru 2010, 20:29 ]
Tytuł: 

Tej grze zdecydowanie brakuje automatycznego tworzenia raid grupy w przypadku wejścia na teren riftów/inwazji.

Co jak co, ale w grze z dynamicznym contentem jest to niedopatrzenie.

Autor:  tomugeen [ 30 gru 2010, 20:32 ]
Tytuł: 

Zrobilem mix inquisitora z drugim clericowym nukerem. Gra sie w sumie podobnie do WAR. Ale lagowalo i sobie odpiscilem.

Autor:  iniside [ 30 gru 2010, 20:36 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Zrobilem mix inquisitora z drugim clericowym nukerem. Gra sie w sumie podobnie do WAR. Ale lagowalo i sobie odpiscilem.

Sproboj na US serverach. bo to wina laczy a ni gry ;/.

Autor:  Bloodleaf [ 30 gru 2010, 21:48 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Zrobilem mix inquisitora z drugim clericowym nukerem. Gra sie w sumie podobnie do WAR. Ale lagowalo i sobie odpiscilem.


Hmm w sumie dziwne, w Rift nie miałem jeszcze więcej niż 50ms.

Autor:  Isengrim [ 30 gru 2010, 22:30 ]
Tytuł: 

Heh, moim skromnym zdaniem Rift odniesie sukces, bo robi to samo co WoW - zrzyna najlepsze, poprawia co jest złe. Pierwsze levele wyglądają jak ładne dziecko WoW i WAR, co mi osobiście wystarcza.Jest fajny fluf (chociaż szkoda że devianci nie są bardziej steampunkowi... bardzo szkoda. Takie "Arcanum" mmo byłoby nieco fajniejsze) dwie strony są siebie warte, a nie "źli" "dobrzy""właściwi""niewłaściwi". Chociaż nazwy skilów mogliby pozmieniać.
Mieszanie klas to najlepsze co da się wycisnąć z gównianego systemu klas. W Rifcie da się z tym żyć, w WoW i WAR altować. Skile są też nieźle dobrane i zrobione - instanty, casty,doty lepiej wyglądają niż na starcie to było u WIELKICH POPRZEDNIKÓW. Rozwój postaci jest znacznie fajniejszy, wielostronny.
Z każdej klasy można spokojnie zrobić hybryde, a sposób na kolejne skile jest naprawdę nowatorski - unikalność postaci to wazna sprawa, w theme parkach do tej pory praktycznie niespotykana. To, moim zdaniem, wielki krok w themeparkach, coś na miarę rewolucji AD&D i 7th See w papierowej wersji mmo.
Grafika jest ładna, oczu nie gwałci, a wręcz przeciwnie. Gdyby tak wyglądał WAR... Nie wiem jak sobie radiz z dużą ilością graczy, ale przy ok. 20 było spoko.
Dżwięk jak dźwięk... i tak każdy słucha venta albo muzyki z MP3.

Autor:  iniside [ 30 gru 2010, 22:38 ]
Tytuł: 

W sumie dobrze ze beta sie konczy, bo przegralem prawie caly kolejny dzien. Eh.. Dobrze ze postacie zostaja na wszystkie eventy, bedzie czym pograc nastepnym razem ;p.

Autor:  Razoth [ 30 gru 2010, 22:49 ]
Tytuł: 

30 minut przerwy... :(

Autor:  Isengrim [ 30 gru 2010, 22:54 ]
Tytuł: 

Mi brakuje template'ów, ale może się pojawią do testów hiendu.
No i przydałby się offline planer, bo przemyśleć imba postać tylko na pdstawie notek...bleh, theorycraft ftw!
A, jedno mnie wkurwia - minimalny zasięg speli rangera - to głupota, którą usunięto z WoW i WAR. Prawdopodobnie najbardziej irytująca rzecz podczas grania klasami "z łukiem".

Strona 17 z 97 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team