MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Civilization V
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37350
Strona 17 z 33

Autor:  raggnarok [ 27 wrz 2010, 10:48 ]
Tytuł: 

Powinno byc w Civipedii, idac za manualem, ale tam tez nie ma. Chyba zapomnieli to wrzucic do gry.
U mnie civka ma mocnego konkurenta do grania, wczoraj wyszlo NBA 2k11 na X360, ktore podobno jest najlepsza gra o koszu ever :evil:

Autor:  Razoth [ 27 wrz 2010, 10:50 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
gdzie jest kurwa Baba Yetu ?! :)


Pamiętam jak odpaliłem po raz pierwszy Civ IV - zamiast grać przesłuchałem cały motyw main menu. ;)

Autor:  GumisPLL [ 27 wrz 2010, 10:55 ]
Tytuł: 

W grze w modach juz jest nowsza wersja TSL v2 dale kents maps.

Autor:  Dana [ 27 wrz 2010, 10:56 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Gdzie mozna zobaczyc koszt utrzymania jednostki? Na tooltipie podczas budowania nie ma, jak to jest przykladowo dla budynkow. Tam mamy koszt budowy i utrzymania.


Z tego co się orientuje to nie ma jakiś konkretnych kosztów utrzymania jednostek. Tzn. jest to zestandardtyzowane, i.e. płacisz X złota z X jednostek (koszta całkowite możesz sprawdzic na pasku u góry).

Autor:  Highlander [ 27 wrz 2010, 10:57 ]
Tytuł: 

tez chcialem grac Rosja teraz. Ale cholera to znowu wyladuje w tym samym miejscu co poprzednio, jesli uzyje tych stalych lokacji startowych. No chyba, ze ta wieksza Ziemia mocno sie rozni ;]

Chyba sobie pykne Niemcami czy Rzymem ;]

Jakby tylko tak nie klatkowalo to gra 10/10...

GumisPLL napisał(a):
W grze w modach juz jest nowsza wersja TSL v2 dale kents maps.

a dziala to z tym modem?

Autor:  RufeN [ 27 wrz 2010, 10:58 ]
Tytuł: 

jak sobie radzicie ze spadajacym happines? zajmujecie wogole te miasta-panstwa? mialem happines ok 18, mala wojna ze sztokholem, wzialem ich na puppeta i po paru turach patrze,ze happines -1, wkurzyc sie mozna ;d trzeba stawiac wszedzie tony badziewi do +happiness?

Autor:  Dana [ 27 wrz 2010, 11:02 ]
Tytuł: 

Dobra luksusowe dają dużo happines. Ja mam chyba z 5 = 25 happines. Jak masz nadmiar to spróbuj przechandlować za inne.

W każdym mieście mam też budynek do happiness, koloseum i cyrk.
Niektóre Social Policies też poprawiają zadowolenie obywateli.

Autor:  Deshroom [ 27 wrz 2010, 11:04 ]
Tytuł: 

RufeN napisał(a):
jak sobie radzicie ze spadajacym happines? zajmujecie wogole te miasta-panstwa? mialem happines ok 18, mala wojna ze sztokholem, wzialem ich na puppeta i po paru turach patrze,ze happines -1, wkurzyc sie mozna ;d trzeba stawiac wszedzie tony badziewi do +happiness?
happiness spada od ilosci miast i od ilosci populacji. czyli zawsze będzie spadać i trzeba to kontrować budynkami i tyle. wcale nie trzeba dużo.
zasada nr1 nie napierdalać settlersów. lepiej mieć duże niż dużo miast

puppety daja sad panda na kilka tur od 3 do 6 tur.
ja je zostawiam na puppet bo kasę dają a co produkują to mnie nie obchodzi.

Jest Social Policy od radości.

Ogólnie jak pisałem nie budować za duzo miast, pilnować poziom happiness i budować ja wole kupować w odpowiednim momencie teatry cyrki itp.

podstawa nie budować szybko dużej ilości miast jak w civ4 się robiło. bo każdy napierdala miasta żeby dużo sie nachapać obszaru.

EDIT:
dokładnie co Dana napisał - zapomniałem o dobrach luxusowych +5 za każde chyba jak jest kasa to łatwo utrzymać wszystkich na Ally. ostatnio miałem takie zwyżki kasy że przestałem ich podbijać.

Autor:  ShadorVD [ 27 wrz 2010, 11:51 ]
Tytuł: 

No i nie zapominajacie o laczeniu miast ze soba drogami bo to tez daje nam fappy ppl.

Autor:  Deshroom [ 27 wrz 2010, 11:54 ]
Tytuł: 

Shador von Dal napisał(a):
No i nie zapominajacie o laczeniu miast ze soba drogami bo to tez daje nam fappy ppl.
z tego co pamietam daje ale tylko jak masz odpowiednią Social Policy

Autor:  Huba [ 27 wrz 2010, 12:00 ]
Tytuł: 

Na bank daje kase a to juz samo w sobie wystarczajacy powod zeby zrobic siec drog. Ja zawsze mam problem z goldem, gdzies wsiaka, w kazdym miescie mam upgrady do gold, a i tak jest slabo.

Autor:  iniside [ 27 wrz 2010, 12:05 ]
Tytuł: 

Denerwuje strasznie ze nie mozna workerom rozkazac automatycznie budowac drog. Tylko full automat na wszystk albo jakis route mode. Taka istotna funkcje wycieli ;/.

Autor:  Dana [ 27 wrz 2010, 12:19 ]
Tytuł: 

Brakuje mi też "improve nearest city".

Autor:  pooma [ 27 wrz 2010, 12:22 ]
Tytuł: 

Z tą dyplomacją i oferowaniem wszystkiego przez AI to potwierdzony bug jest =F

Autor:  Dana [ 27 wrz 2010, 12:44 ]
Tytuł: 

Jak ktoś szybko potrzebuje złota to warto poświęcić wielkiego pipola by wejść w golden age.

Autor:  ShadorVD [ 27 wrz 2010, 12:48 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Denerwuje strasznie ze nie mozna workerom rozkazac automatycznie budowac drog. Tylko full automat na wszystk albo jakis route mode. Taka istotna funkcje wycieli ;/.


No w sumie po co tutaj budowac mase drog jak one tez wymagaja utrzymania w goldzie? :) Budowanie drogi od -> do jest wystarczajace w takim przypadku bo tak to by nam nawalili tych drog ze wiecej bysmy za nie placili niz korzystali ;)

Autor:  Mac [ 27 wrz 2010, 13:08 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Gdzie mozna zobaczyc koszt utrzymania jednostki? Na tooltipie podczas budowania nie ma, jak to jest przykladowo dla budynkow. Tam mamy koszt budowy i utrzymania.


Tez bym chcial to gdzies znalezc. :har:

Autor:  Deshroom [ 27 wrz 2010, 13:10 ]
Tytuł: 

Shador von Dal napisał(a):
iniside napisał(a):
Denerwuje strasznie ze nie mozna workerom rozkazac automatycznie budowac drog. Tylko full automat na wszystk albo jakis route mode. Taka istotna funkcje wycieli ;/.


No w sumie po co tutaj budowac mase drog jak one tez wymagaja utrzymania w goldzie? :) Budowanie drogi od -> do jest wystarczajace w takim przypadku bo tak to by nam nawalili tych drog ze wiecej bysmy za nie placili niz korzystali ;)
Dokładnie tak.
Nawet jest Policy co zmniejsza koszty utrzymania o połowe.

Autor:  Dana [ 27 wrz 2010, 13:12 ]
Tytuł: 

20% nob.

Autor:  Nestor [ 27 wrz 2010, 13:46 ]
Tytuł: 

W sumie fajne jest to, ze juz nie buduje sie drog jak w civ 2, gdzie caly swiat byl pokryty koleja, tutaj buduje sie juz konkretne szlaki komunikacyjne, i dzieki temu mozna robic choke pointy w razie konfliktow.

Route-to mode za to jest zjebany. Kilkakrotnie zdarzalo mi sie ze jednostka glupiala. Np mialem droge miedzy miastami w ksztalcie "U", i jak chcialem zrobic skrot pomiedzy dwoma koncami "U", to route-to w ogole nie pomagal, bo chlopek sobie szedl na okolo droga i mowil ze jest ok. W niektorych momentach trzeba workerami recznie sterowac.
TO samo dzieje sie w momentach kiedy niektore miasta mimo posiadania drogi, nie pokazuja trade route z capitalem.

Swoja droga, jesli jest trade route do capitala, to wtedy wszystkie luxury resources sa dzielone miedzy miastami, w ten sposob co chwile mozna miec we love the emperor day.

Strona 17 z 33 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team