MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Civilization V https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37350 |
Strona 17 z 33 |
Autor: | raggnarok [ 27 wrz 2010, 10:48 ] |
Tytuł: | |
Powinno byc w Civipedii, idac za manualem, ale tam tez nie ma. Chyba zapomnieli to wrzucic do gry. U mnie civka ma mocnego konkurenta do grania, wczoraj wyszlo NBA 2k11 na X360, ktore podobno jest najlepsza gra o koszu ever ![]() |
Autor: | Razoth [ 27 wrz 2010, 10:50 ] |
Tytuł: | |
Aldatha napisał(a): gdzie jest kurwa Baba Yetu ?! :)
Pamiętam jak odpaliłem po raz pierwszy Civ IV - zamiast grać przesłuchałem cały motyw main menu. ;) |
Autor: | GumisPLL [ 27 wrz 2010, 10:55 ] |
Tytuł: | |
W grze w modach juz jest nowsza wersja TSL v2 dale kents maps. |
Autor: | Dana [ 27 wrz 2010, 10:56 ] |
Tytuł: | |
Tor-Bled-Nam napisał(a): Gdzie mozna zobaczyc koszt utrzymania jednostki? Na tooltipie podczas budowania nie ma, jak to jest przykladowo dla budynkow. Tam mamy koszt budowy i utrzymania.
Z tego co się orientuje to nie ma jakiś konkretnych kosztów utrzymania jednostek. Tzn. jest to zestandardtyzowane, i.e. płacisz X złota z X jednostek (koszta całkowite możesz sprawdzic na pasku u góry). |
Autor: | Highlander [ 27 wrz 2010, 10:57 ] |
Tytuł: | |
tez chcialem grac Rosja teraz. Ale cholera to znowu wyladuje w tym samym miejscu co poprzednio, jesli uzyje tych stalych lokacji startowych. No chyba, ze ta wieksza Ziemia mocno sie rozni ;] Chyba sobie pykne Niemcami czy Rzymem ;] Jakby tylko tak nie klatkowalo to gra 10/10... GumisPLL napisał(a): W grze w modach juz jest nowsza wersja TSL v2 dale kents maps.
a dziala to z tym modem? |
Autor: | RufeN [ 27 wrz 2010, 10:58 ] |
Tytuł: | |
jak sobie radzicie ze spadajacym happines? zajmujecie wogole te miasta-panstwa? mialem happines ok 18, mala wojna ze sztokholem, wzialem ich na puppeta i po paru turach patrze,ze happines -1, wkurzyc sie mozna ;d trzeba stawiac wszedzie tony badziewi do +happiness? |
Autor: | Dana [ 27 wrz 2010, 11:02 ] |
Tytuł: | |
Dobra luksusowe dają dużo happines. Ja mam chyba z 5 = 25 happines. Jak masz nadmiar to spróbuj przechandlować za inne. W każdym mieście mam też budynek do happiness, koloseum i cyrk. Niektóre Social Policies też poprawiają zadowolenie obywateli. |
Autor: | Deshroom [ 27 wrz 2010, 11:04 ] |
Tytuł: | |
RufeN napisał(a): jak sobie radzicie ze spadajacym happines? zajmujecie wogole te miasta-panstwa? mialem happines ok 18, mala wojna ze sztokholem, wzialem ich na puppeta i po paru turach patrze,ze happines -1, wkurzyc sie mozna ;d trzeba stawiac wszedzie tony badziewi do +happiness? happiness spada od ilosci miast i od ilosci populacji. czyli zawsze będzie spadać i trzeba to kontrować budynkami i tyle. wcale nie trzeba dużo.
zasada nr1 nie napierdalać settlersów. lepiej mieć duże niż dużo miast puppety daja sad panda na kilka tur od 3 do 6 tur. ja je zostawiam na puppet bo kasę dają a co produkują to mnie nie obchodzi. Jest Social Policy od radości. Ogólnie jak pisałem nie budować za duzo miast, pilnować poziom happiness i budować ja wole kupować w odpowiednim momencie teatry cyrki itp. podstawa nie budować szybko dużej ilości miast jak w civ4 się robiło. bo każdy napierdala miasta żeby dużo sie nachapać obszaru. EDIT: dokładnie co Dana napisał - zapomniałem o dobrach luxusowych +5 za każde chyba jak jest kasa to łatwo utrzymać wszystkich na Ally. ostatnio miałem takie zwyżki kasy że przestałem ich podbijać. |
Autor: | ShadorVD [ 27 wrz 2010, 11:51 ] |
Tytuł: | |
No i nie zapominajacie o laczeniu miast ze soba drogami bo to tez daje nam fappy ppl. |
Autor: | Deshroom [ 27 wrz 2010, 11:54 ] |
Tytuł: | |
Shador von Dal napisał(a): No i nie zapominajacie o laczeniu miast ze soba drogami bo to tez daje nam fappy ppl. z tego co pamietam daje ale tylko jak masz odpowiednią Social Policy
|
Autor: | Huba [ 27 wrz 2010, 12:00 ] |
Tytuł: | |
Na bank daje kase a to juz samo w sobie wystarczajacy powod zeby zrobic siec drog. Ja zawsze mam problem z goldem, gdzies wsiaka, w kazdym miescie mam upgrady do gold, a i tak jest slabo. |
Autor: | iniside [ 27 wrz 2010, 12:05 ] |
Tytuł: | |
Denerwuje strasznie ze nie mozna workerom rozkazac automatycznie budowac drog. Tylko full automat na wszystk albo jakis route mode. Taka istotna funkcje wycieli ;/. |
Autor: | Dana [ 27 wrz 2010, 12:19 ] |
Tytuł: | |
Brakuje mi też "improve nearest city". |
Autor: | pooma [ 27 wrz 2010, 12:22 ] |
Tytuł: | |
Z tą dyplomacją i oferowaniem wszystkiego przez AI to potwierdzony bug jest =F |
Autor: | Dana [ 27 wrz 2010, 12:44 ] |
Tytuł: | |
Jak ktoś szybko potrzebuje złota to warto poświęcić wielkiego pipola by wejść w golden age. |
Autor: | ShadorVD [ 27 wrz 2010, 12:48 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Denerwuje strasznie ze nie mozna workerom rozkazac automatycznie budowac drog. Tylko full automat na wszystk albo jakis route mode. Taka istotna funkcje wycieli ;/.
No w sumie po co tutaj budowac mase drog jak one tez wymagaja utrzymania w goldzie? ![]() ![]() |
Autor: | Mac [ 27 wrz 2010, 13:08 ] |
Tytuł: | |
Tor-Bled-Nam napisał(a): Gdzie mozna zobaczyc koszt utrzymania jednostki? Na tooltipie podczas budowania nie ma, jak to jest przykladowo dla budynkow. Tam mamy koszt budowy i utrzymania.
Tez bym chcial to gdzies znalezc. ![]() |
Autor: | Deshroom [ 27 wrz 2010, 13:10 ] |
Tytuł: | |
Shador von Dal napisał(a): iniside napisał(a): Denerwuje strasznie ze nie mozna workerom rozkazac automatycznie budowac drog. Tylko full automat na wszystk albo jakis route mode. Taka istotna funkcje wycieli ;/. No w sumie po co tutaj budowac mase drog jak one tez wymagaja utrzymania w goldzie? ![]() ![]() Nawet jest Policy co zmniejsza koszty utrzymania o połowe. |
Autor: | Dana [ 27 wrz 2010, 13:12 ] |
Tytuł: | |
20% nob. |
Autor: | Nestor [ 27 wrz 2010, 13:46 ] |
Tytuł: | |
W sumie fajne jest to, ze juz nie buduje sie drog jak w civ 2, gdzie caly swiat byl pokryty koleja, tutaj buduje sie juz konkretne szlaki komunikacyjne, i dzieki temu mozna robic choke pointy w razie konfliktow. Route-to mode za to jest zjebany. Kilkakrotnie zdarzalo mi sie ze jednostka glupiala. Np mialem droge miedzy miastami w ksztalcie "U", i jak chcialem zrobic skrot pomiedzy dwoma koncami "U", to route-to w ogole nie pomagal, bo chlopek sobie szedl na okolo droga i mowil ze jest ok. W niektorych momentach trzeba workerami recznie sterowac. TO samo dzieje sie w momentach kiedy niektore miasta mimo posiadania drogi, nie pokazuja trade route z capitalem. Swoja droga, jesli jest trade route do capitala, to wtedy wszystkie luxury resources sa dzielone miedzy miastami, w ten sposob co chwile mozna miec we love the emperor day. |
Strona 17 z 33 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |