MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

The Elder Scrolls V: Skyrim
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38006
Strona 17 z 39

Autor:  Aldatha [ 6 wrz 2011, 16:21 ]
Tytuł: 

ahahah

lold w chuj :]

dobreee

Autor:  Dana [ 6 wrz 2011, 16:28 ]
Tytuł: 

Obrazek

Autor:  Kabraxis [ 6 wrz 2011, 17:19 ]
Tytuł: 

Muahaha..... trolling 10/10. :)

Autor:  Dana [ 7 wrz 2011, 17:34 ]
Tytuł: 

Obrazek

Autor:  raggnarok [ 12 wrz 2011, 15:18 ]
Tytuł: 

20+ minutes of Skyrim w/ Todd Howard w HD

http://www.bethblog.com/index.php/2011/ ... im-action/

Autor:  Razoth [ 12 wrz 2011, 15:25 ]
Tytuł: 

No w takiej rozdzielczości filmiki już po jajach nie kopią, ograniczenia narzucane przez konsole widać gołym okiem.

Mam nadzieję, że grafika na PC będzie lepsza.

Autor:  Dana [ 12 wrz 2011, 15:54 ]
Tytuł: 

Dla mnie to grafika mogłaby być ja w Daggerfallu, ważne żeby sama gra była fajna i dobrze się grało.

Jedyne co mi się nie podoba to prostackie konsolowe menusy. Myślałby człowiek iż wyciągnęli wnioski z Obliviona.

Autor:  raggnarok [ 12 wrz 2011, 16:04 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Dla mnie to grafika mogłaby być ja w Daggerfallu, ważne żeby sama gra była fajna i dobrze się grało.


+1 Ja juz praktycznie na grafe nie zwracam uwagi, chyba ze jest faktycznie tragiczna. Wieksza uwage przykladam do animacji i wydajnosci samego silnika. Z pocalowaniem reki wezme gre ze zwyczajna, po prostu ladna grafa i dobra wydajnoscia, niz jakies graficzne bajery, ktore dzialaja jak gowno (np. Crysis 1).
Niestety na razie nie wiadomo jak bedzie z ta wydajnoscia Skyrima na PCtach...

Autor:  Aldatha [ 12 wrz 2011, 18:10 ]
Tytuł: 

i tak do premiery nowych konsol nie bedzie ladniejszej grafiki na PC

Autor:  Dana [ 12 wrz 2011, 18:12 ]
Tytuł: 

To nie jest jakaś powalająca grafika, rzekłbym że Wiczer2 ma lepszą, mimo że brak mu otwartych przestrzeni.

Autor:  iniside [ 12 wrz 2011, 18:22 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
To nie jest jakaś powalająca grafika, rzekłbym że Wiczer2 ma lepszą, mimo że brak mu otwartych przestrzeni.

Pewnie dlatego ma lepszą.

Autor:  raggnarok [ 12 wrz 2011, 19:17 ]
Tytuł: 

O grafe na PC w Skyrimie bym sie nie martwil, bedzie imho swietna, sadzac po wersji na X360. Obawiam sie za to o optymalizacje...

Autor:  Dana [ 12 wrz 2011, 19:22 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Dana napisał(a):
To nie jest jakaś powalająca grafika, rzekłbym że Wiczer2 ma lepszą, mimo że brak mu otwartych przestrzeni.

Pewnie dlatego ma lepszą.


Tylko technicznie, bo np. lasy złożone z wąskich ścieżek i korytarzy mnie nie bawią.

Autor:  Asmax [ 12 wrz 2011, 19:26 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
+1 Ja juz praktycznie na grafe nie zwracam uwagi, chyba ze jest faktycznie tragiczna. Wieksza uwage przykladam do animacji i wydajnosci samego silnika. Z pocalowaniem reki wezme gre ze zwyczajna, po prostu ladna grafa i dobra wydajnoscia, niz jakies graficzne bajery, ktore dzialaja jak gowno (np. Crysis 1).
Niestety na razie nie wiadomo jak bedzie z ta wydajnoscia Skyrima na PCtach...


Zgadzam sie.

Grafika na poziomie Obliviona/F3 w najnowszych produkcjach jest juz dla mnie do przyjecia jezeli gra jest dobra.

Autor:  raggnarok [ 26 wrz 2011, 15:28 ]
Tytuł: 

http://forums.bethsoft.com/index.php?/t ... -thread-2/

Oj oj, sporo rzeczy mi sie nie podoba z tego co tu wyczytalem. Spadl mi nieco hype.

Autor:  Mendol [ 26 wrz 2011, 15:49 ]
Tytuł: 

a dokladnie co?

Autor:  raggnarok [ 26 wrz 2011, 16:41 ]
Tytuł: 

    I watched one play walk up to a deer in the wilderness, the player got out his axe and hacked at it's face; the deer did absolutely nothing and stood there until it died.

    When standing on a high up rock, I noticed that models in the distance are very low poly and the ground had very noticable repeated textures.
    Some screen tearing present.

    Mountains, sadly, DO guide the player. On my first play, I tried to turn around and head back past the start point and head North East - hit a bunch of unclimbable rocks and tried pushing around them. Before I knew it, I was entering Riverwood from the back on accident; totally unintentionally.

    Horses are super hard to control, seemed like the left and right stick control the direction? I couldn't keep it straight at all. Maybe I just need to get used to it, but it's definitely not like RDR where you can hop on and you're used to it pretty easily. The sprint button is gallop for the horse.

    Killed a shopkeeper, went into a nearby inn (sword was still drawn), everyone inside attacked me - calling me a murderer. So I guess it was less about the drawn sword, and more about the murder they somehow know about from next door.

    Slight delay when navigating perk tree - it's as though you have to wait for the 'camera' to follow where you want to go and need to drag it along. Moving around close by perks is pretty slow, but if you hold it down and want to move to 3 or 4 trees away its pretty fast and smooth. Good for moving across trees quickly, just not so good at moving within one tree.

    Relatively generous when you fall from height. Jumped from some rocks that would kill you in Oblivion, but did no damage here.

    Strange animal AI - saw someone attack an elk and it just fled and ran into the sea

    Compass is pretty bad, cluttered and unclear to use - icons are way too big.

    Not sure how to check stats like bounty, days passed, people killed etc - or if you even can do so.


Niby pierdoly, ktore mam nadzieje sa po czesci zwiazane z faktem, ze to wrazenia z konsoli i dosyc starego builda. No nic, zobaczymy w listopadzie.

Autor:  raggnarok [ 26 wrz 2011, 17:22 ]
Tytuł: 

http://www.eurogamer.net/articles/2011- ... e-revealed

Autor:  zaboleq [ 26 wrz 2011, 17:36 ]
Tytuł: 

A to nie beta jakas?? Premiera w listopadzie przecież. Nie może być aż tak skopane;p??

Ale:


Overall, I really enjoyed my time with the game and I want to go back for more. There's some definite polish needed to be done, but it was great fun. Can't wait for 11-11-11.

Autor:  Dana [ 26 wrz 2011, 18:13 ]
Tytuł: 

Demo eventowe.

Strona 17 z 39 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team