MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
XCOM: Enemy Unknown (2012+) https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40171 |
Strona 17 z 17 |
Autor: | Morgul [ 16 cze 2015, 15:34 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Nie, robią jakąś inną grę, nie wiem czy już zapowiedzieli co to. |
Autor: | Farin [ 16 cze 2015, 16:18 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Morgul napisał(a): Xenonauts nie dopracują, bo jak wydali grę to powiedzieli, że na tym koniec - bugfixy i community patche to all. Wielka szkoda, ale gra i tak jest spoko. No ale dali jakieś narzędzia do modowania i community coś robi - taka moja nadzieja ![]() |
Autor: | warhameron [ 18 cze 2015, 14:44 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Do Xenonauts jest sporo fajnych modów: http://www.nexusmods.com/xenonauts/mods/4/? http://www.goldhawkinteractive.com/foru ... re-Project Wszystkie mody: http://www.goldhawkinteractive.com/foru ... -Game-Mods |
Autor: | Morgul [ 18 cze 2015, 15:37 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Mody jak mody, dla jednego fajne dla innego nie. Community było małe a jest coraz mniejsze, ta xenophobia jest nieaktualizowana od zeszłego roku i wątek na forum ma zamknięty. Silnik gry to podobno tragedia i wielu rzeczy po prostu nie można tam zrobić. Sam gra bardzo spoko, mi dała ~30h zabawy. |
Strona 17 z 17 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |