MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wildstar
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42798
Strona 17 z 51

Autor:  Isengrim [ 18 lut 2014, 01:20 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

No raczej nie chodzi mi o /emote teebag
Udostępnianie przez devsów kolejkowania, stance celu itd. w grach które mają diminishing,interrupty czy nawet cd jest złe.

Autor:  Farin [ 18 lut 2014, 15:55 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Ultr4 najpierw SLAP in da face za dwukrotne napisanie "puki" i tak 37 razy !
Druga sprawa to to że nie zrozumiałeś kolegów. Mendol i sp. , mieli na myśli głównie te addony, które ingerują w mechanike walki z bossem. Ja dostawałem białej gorączki, kiedy to zostałem zmuszony do grania z addonem, który mi wyswietlał jaki skill boss zaczyna castować i ile jeszcze do cooldown-u innych jego czarów oraz co gdzie i jak dokładnie stanąć, kogo w danej chwili wyleczyć bo ma jakiegoś debuffa itp. rzeczy.
A wystarczyło się trochę ogarnąć i pooglądać animacje mobka aby przewidzieć co zrobi za chwilę :/
Ale nie gildia kurwa musiała być pierwsza na serwerze :/

Autor:  Goatus [ 18 lut 2014, 18:26 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

40k kluczy na następny weekend, może jeszcze ktoś zdąży jeżeli zapisze się w ciągu 5min ;)
http://godankey.com/panel/external/VURaUU1BRXg

Autor:  Ultr4 [ 18 lut 2014, 18:27 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

40k kluczy na stress test na mmorpg.com jak ktoś jeszcze nie wie.


Co do addonów, to teraz jak oglądam filmiki z wow panda to widzę o co wam chodziło tylko się za bardzo wysłowić nie potrafiliście.
Mi chodzi o samą idee addonów która nie jest zła i pozwala przystosować sobie ui pod siebie.
A od devsów zależy na ile pozwolą ingerować w grę poprzez te dodatki, blizzard już od dawna dążył żeby każdy mógł zrobić wszystko w wowie i zamienił tą gre w paraolimpiadę
gdzie nawet upośledzony Jasiu da rade zajebać Black winga czy illidana.

Jakby w grze była full customizacja ui + podstawowe addony, typu aggro/dmg meter, loot map i inne pierdoły to dla mnie moze nie być tych addonów w owej grze.
Ale akurat w wildstarze ui bym zmienił z bomby jak tylko będą już jakieś robione przez graczy.

Autor:  TobiAlex [ 18 lut 2014, 18:29 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Farin napisał(a):
Ultr4 najpierw SLAP in da face za dwukrotne napisanie "puki" i tak 37 razy !
Druga sprawa to to że nie zrozumiałeś kolegów. Mendol i sp. , mieli na myśli głównie te addony, które ingerują w mechanike walki z bossem. Ja dostawałem białej gorączki, kiedy to zostałem zmuszony do grania z addonem, który mi wyswietlał jaki skill boss zaczyna castować i ile jeszcze do cooldown-u innych jego czarów oraz co gdzie i jak dokładnie stanąć, kogo w danej chwili wyleczyć bo ma jakiegoś debuffa itp. rzeczy.
A wystarczyło się trochę ogarnąć i pooglądać animacje mobka aby przewidzieć co zrobi za chwilę :/
Ale nie gildia kurwa musiała być pierwsza na serwerze :/


I teraz nasuwa się pytanie czy to o czym piszesz tzn. co boss zaczyn a castować, pojawia się w battle logu. Jeżeli tak, to to żadne ułatwienie, po prostu przedstawienie battle loga w wersji graficznej (to jak przedstawianie wykresów w Excelu).

Autor:  Niah [ 18 lut 2014, 18:30 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Oczywiste, że jest

Autor:  TobiAlex [ 18 lut 2014, 18:32 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Niah napisał(a):
Oczywiste, że jest


Równie dobrze otwieram battle loga i mam to samo.

Autor:  Ultr4 [ 18 lut 2014, 18:41 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Te timery to pikuś, zobaczcie sobie filmiki na yt z jakiś raidów, gdzie ludzi mają strzałki gdzie maja biec na walce z bossem. To jest juz małe przegięcie pały.
Z takimi addonami praca raid leadera praktycznie nie jest potrzebna, a dobry raid leader nadawał klimat całym tym raidom.

Autor:  iniside [ 18 lut 2014, 20:22 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

TobiAlex napisał(a):
Niah napisał(a):
Oczywiste, że jest


Równie dobrze otwieram battle loga i mam to samo.

Nie masz. No chyba, ze uwazasz ze loga czyta sie tak samo latwo jak napis wyjebany na pol monitora.

Autor:  Farin [ 18 lut 2014, 21:24 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

TobiAlex napisał(a):
Niah napisał(a):
Oczywiste, że jest


Równie dobrze otwieram battle loga i mam to samo.

Równie dobrze obserwuję bossa i uważam co robi(czyli jaka animacją sypie) - zgadnij kto podczas bicia bossa bedzie miał większy fun - ty czy ja :P
Jak i nie potrzebuję do tego zawiadomienia w postaci graficzno/dźwiękowej z systemem cooldown-u. Oczywiście Zaraz ktoś wyskoczy, że bez tego za pierwszym razem bossa się nie ubije! No i będzie miał rację ale ja mimo wszystko wolę sam się uczyć, tudzież poczytać sobie różne strategie. Ktoś taki nie zdaje sobie sprawy jak kiedyś kwitły strony, dyskusje itp. rzeczy w necie kiedy jeszcze nie było takich ułatwiaczy w wow-ie.

Autor:  TobiAlex [ 18 lut 2014, 21:33 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Pretensje można mieć jedynie do producenta danej gry, że daje dostęp do tak rozbudowanego API, bo skoro daje, to czemu tego nie wykorzystać? Wiesz, jeden patrzy na bossa a inny patrzy na skill bar czy już cooldowny nie zeszły. I masz rację, ale te czasy (stety albo niestety) nie wrócą.

Edit:
Ja osobiście żadnych modów w żadym mmo nie używam / nie używałem. Dla mnie wystarczy, że będzie możliwość poprzestawiania elementów na ekranie.

Autor:  Farin [ 18 lut 2014, 21:35 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Wiem dlatego nie łażę po forach i nie płaczę/hype-uję każde mmo :P
Po prostu chciałem wyjaśnić o co mi biega.

Autor:  Isengrim [ 19 lut 2014, 02:31 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

O ile pamiętam to omen trafił jako pierwszy i chyba jedyny mod z playercreated do devimplement. Gracze tego chcieli.
Sam tego chciałeś Grzegorzu Dyndało.

Autor:  Ravushimo [ 19 lut 2014, 05:50 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

w WoWie? Wiele rozwiazan w UI i to nie tylko WoWa po TBC bylo wprowadzonych na modle najpopularniejszych modow jak np. SCT

Autor:  Szlam [ 20 lut 2014, 17:22 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Wyjeżdżam na weekend niestety kto pierwszy ten lepszy :

You were one of the lucky fans quick enough to grab a code to play WildStar in this weekend’s beta event. Here you can find the beta key:

Spoiler:

Autor:  Ravushimo [ 20 lut 2014, 18:09 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Ktos uzyl i sie nie pochwalil :(

Autor:  Mendol [ 20 lut 2014, 18:32 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

mam jeden klucz na zbyciu na ten weekend.
kto chcialby pograc to pisac tutaj.

Autor:  candidoser [ 20 lut 2014, 18:48 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

ja z checia przygarne

Autor:  Nyx [ 20 lut 2014, 19:16 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Szkoda czasu.

Autor:  Ninraad [ 20 lut 2014, 20:44 ]
Tytuł:  Re: Wildstar

Poprosiłbym o key jak jeszcze są.

Strona 17 z 51 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team