MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Wildstar https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42798 |
Strona 17 z 51 |
Autor: | Isengrim [ 18 lut 2014, 01:20 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
No raczej nie chodzi mi o /emote teebag Udostępnianie przez devsów kolejkowania, stance celu itd. w grach które mają diminishing,interrupty czy nawet cd jest złe. |
Autor: | Farin [ 18 lut 2014, 15:55 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Ultr4 najpierw SLAP in da face za dwukrotne napisanie "puki" i tak 37 razy ! Druga sprawa to to że nie zrozumiałeś kolegów. Mendol i sp. , mieli na myśli głównie te addony, które ingerują w mechanike walki z bossem. Ja dostawałem białej gorączki, kiedy to zostałem zmuszony do grania z addonem, który mi wyswietlał jaki skill boss zaczyna castować i ile jeszcze do cooldown-u innych jego czarów oraz co gdzie i jak dokładnie stanąć, kogo w danej chwili wyleczyć bo ma jakiegoś debuffa itp. rzeczy. A wystarczyło się trochę ogarnąć i pooglądać animacje mobka aby przewidzieć co zrobi za chwilę :/ Ale nie gildia kurwa musiała być pierwsza na serwerze :/ |
Autor: | Goatus [ 18 lut 2014, 18:26 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
40k kluczy na następny weekend, może jeszcze ktoś zdąży jeżeli zapisze się w ciągu 5min ![]() http://godankey.com/panel/external/VURaUU1BRXg |
Autor: | Ultr4 [ 18 lut 2014, 18:27 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
40k kluczy na stress test na mmorpg.com jak ktoś jeszcze nie wie. Co do addonów, to teraz jak oglądam filmiki z wow panda to widzę o co wam chodziło tylko się za bardzo wysłowić nie potrafiliście. Mi chodzi o samą idee addonów która nie jest zła i pozwala przystosować sobie ui pod siebie. A od devsów zależy na ile pozwolą ingerować w grę poprzez te dodatki, blizzard już od dawna dążył żeby każdy mógł zrobić wszystko w wowie i zamienił tą gre w paraolimpiadę gdzie nawet upośledzony Jasiu da rade zajebać Black winga czy illidana. Jakby w grze była full customizacja ui + podstawowe addony, typu aggro/dmg meter, loot map i inne pierdoły to dla mnie moze nie być tych addonów w owej grze. Ale akurat w wildstarze ui bym zmienił z bomby jak tylko będą już jakieś robione przez graczy. |
Autor: | TobiAlex [ 18 lut 2014, 18:29 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Farin napisał(a): Ultr4 najpierw SLAP in da face za dwukrotne napisanie "puki" i tak 37 razy ! Druga sprawa to to że nie zrozumiałeś kolegów. Mendol i sp. , mieli na myśli głównie te addony, które ingerują w mechanike walki z bossem. Ja dostawałem białej gorączki, kiedy to zostałem zmuszony do grania z addonem, który mi wyswietlał jaki skill boss zaczyna castować i ile jeszcze do cooldown-u innych jego czarów oraz co gdzie i jak dokładnie stanąć, kogo w danej chwili wyleczyć bo ma jakiegoś debuffa itp. rzeczy. A wystarczyło się trochę ogarnąć i pooglądać animacje mobka aby przewidzieć co zrobi za chwilę :/ Ale nie gildia kurwa musiała być pierwsza na serwerze :/ I teraz nasuwa się pytanie czy to o czym piszesz tzn. co boss zaczyn a castować, pojawia się w battle logu. Jeżeli tak, to to żadne ułatwienie, po prostu przedstawienie battle loga w wersji graficznej (to jak przedstawianie wykresów w Excelu). |
Autor: | Niah [ 18 lut 2014, 18:30 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Oczywiste, że jest |
Autor: | TobiAlex [ 18 lut 2014, 18:32 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Niah napisał(a): Oczywiste, że jest Równie dobrze otwieram battle loga i mam to samo. |
Autor: | Ultr4 [ 18 lut 2014, 18:41 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Te timery to pikuś, zobaczcie sobie filmiki na yt z jakiś raidów, gdzie ludzi mają strzałki gdzie maja biec na walce z bossem. To jest juz małe przegięcie pały. Z takimi addonami praca raid leadera praktycznie nie jest potrzebna, a dobry raid leader nadawał klimat całym tym raidom. |
Autor: | iniside [ 18 lut 2014, 20:22 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
TobiAlex napisał(a): Niah napisał(a): Oczywiste, że jest Równie dobrze otwieram battle loga i mam to samo. Nie masz. No chyba, ze uwazasz ze loga czyta sie tak samo latwo jak napis wyjebany na pol monitora. |
Autor: | Farin [ 18 lut 2014, 21:24 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
TobiAlex napisał(a): Niah napisał(a): Oczywiste, że jest Równie dobrze otwieram battle loga i mam to samo. Równie dobrze obserwuję bossa i uważam co robi(czyli jaka animacją sypie) - zgadnij kto podczas bicia bossa bedzie miał większy fun - ty czy ja ![]() Jak i nie potrzebuję do tego zawiadomienia w postaci graficzno/dźwiękowej z systemem cooldown-u. Oczywiście Zaraz ktoś wyskoczy, że bez tego za pierwszym razem bossa się nie ubije! No i będzie miał rację ale ja mimo wszystko wolę sam się uczyć, tudzież poczytać sobie różne strategie. Ktoś taki nie zdaje sobie sprawy jak kiedyś kwitły strony, dyskusje itp. rzeczy w necie kiedy jeszcze nie było takich ułatwiaczy w wow-ie. |
Autor: | TobiAlex [ 18 lut 2014, 21:33 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Pretensje można mieć jedynie do producenta danej gry, że daje dostęp do tak rozbudowanego API, bo skoro daje, to czemu tego nie wykorzystać? Wiesz, jeden patrzy na bossa a inny patrzy na skill bar czy już cooldowny nie zeszły. I masz rację, ale te czasy (stety albo niestety) nie wrócą. Edit: Ja osobiście żadnych modów w żadym mmo nie używam / nie używałem. Dla mnie wystarczy, że będzie możliwość poprzestawiania elementów na ekranie. |
Autor: | Farin [ 18 lut 2014, 21:35 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Wiem dlatego nie łażę po forach i nie płaczę/hype-uję każde mmo ![]() Po prostu chciałem wyjaśnić o co mi biega. |
Autor: | Isengrim [ 19 lut 2014, 02:31 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
O ile pamiętam to omen trafił jako pierwszy i chyba jedyny mod z playercreated do devimplement. Gracze tego chcieli. Sam tego chciałeś Grzegorzu Dyndało. |
Autor: | Ravushimo [ 19 lut 2014, 05:50 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
w WoWie? Wiele rozwiazan w UI i to nie tylko WoWa po TBC bylo wprowadzonych na modle najpopularniejszych modow jak np. SCT |
Autor: | Szlam [ 20 lut 2014, 17:22 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Wyjeżdżam na weekend niestety kto pierwszy ten lepszy : You were one of the lucky fans quick enough to grab a code to play WildStar in this weekend’s beta event. Here you can find the beta key:
Spoiler:
|
Autor: | Ravushimo [ 20 lut 2014, 18:09 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Ktos uzyl i sie nie pochwalil :( |
Autor: | Mendol [ 20 lut 2014, 18:32 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
mam jeden klucz na zbyciu na ten weekend. kto chcialby pograc to pisac tutaj. |
Autor: | candidoser [ 20 lut 2014, 18:48 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
ja z checia przygarne |
Autor: | Nyx [ 20 lut 2014, 19:16 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Szkoda czasu. |
Autor: | Ninraad [ 20 lut 2014, 20:44 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Poprosiłbym o key jak jeszcze są. |
Strona 17 z 51 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |