MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pillars of Eternity
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44181
Strona 17 z 57

Autor:  Oyci3C [ 14 mar 2015, 14:01 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Marek skończ już z tym odsprzedawaniem bo to jest przykre i nudne.

Autor:  Mark24 [ 14 mar 2015, 14:09 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

a co to zapytać się nie mogę? Kupiłem już digitala, ale jeżeli jest możliwość zakupu normalnej wersji to oczywiście taką bym preferował. Kolekcjonerem nic nie wartych gówien nie jestem - a każda gra w wersji digital max po kilku miesiącach, w praktyce po kilku tygodniach jest nic nie wartym parującym klockiem.

Ponawiam pytanie.

Autor:  wodny [ 14 mar 2015, 14:42 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

yabaddi napisał(a):
Jakiś czas temu na forum muve czytałem, że tylko wersja Digital ma klucz Steam, wersja pudełkowa nie - a z tego co wiem rabat z kompanii graczy dotyczy tylko wersji pudełkowych. Może lepiej to sprawdźcie zanim zamówicie?

Ta wersja z Muve jest na Steama:
http://lowcygier.pl/forum/viewtopic.php ... start=3660


Czy w tej grze są jakieś podpowiedzi typu znaczniki na mapie czy coś? Czy to już taki wyższy poziom?

Autor:  TobiAlex [ 14 mar 2015, 15:41 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Stobek napisał(a):
Dla mnie klucz steam>> pudełko, instrukcja płytki i inny niepotrzebny syf.


Pamiętaj, że ta wersja była pierwotnie traktowana jako edycja kolekcjonerska.

Autor:  yabaddi [ 14 mar 2015, 18:07 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

wodny napisał(a):
Czy w tej grze są jakieś podpowiedzi typu znaczniki na mapie czy coś? Czy to już taki wyższy poziom?


W grze są 2 wersje mapy: główna czyli świata gdzie zaznaczone są kółeczkami sąsiadujące ze sobą lokacje oraz lokalna (danej lokacji w której jest drużyna). W tej drugiej widać odkryte miejsca (np. sklepy, karczmy) i .. to tyle. Jak dla mnie bomba. Treści przekazywane przez NPCów dotyczących różnych questów też są (całe szczęście) dość ogólne i trzeba łazić, szukać, pytać innych NPCów. Urok RPG pełną gębą, żadnych żółtych wykrzykników nad głowami ;)

Autor:  Kelebglin [ 14 mar 2015, 21:51 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

No to podobnie było w najnowszym Divinity, jak dla mnie też bomba :D

Autor:  sula [ 14 mar 2015, 22:29 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Pytanko:

Podchodzimy całą drużyną do NPC-a, zagadujemy, na treść rozmowy może wplynąć inteligencja lub jakiś inny stat albo np. jaką rasą jesteśmy. Czy taki "check" jest brany od:

a) tego członka drużyny który podejdzie i zainicjuje rozmowe/będzie rozmawiał
b) 'wodza' drużyny (np. pierwszą postać którą stworzymy).
c) członka druzyny z najwyższym 'statem'

?

Autor:  yabaddi [ 14 mar 2015, 22:49 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

sula napisał(a):
Pytanko:

Podchodzimy całą drużyną do NPC-a, zagadujemy, na treść rozmowy może wplynąć inteligencja lub jakiś inny stat albo np. jaką rasą jesteśmy. Czy taki "check" jest brany od:

a) tego członka drużyny który podejdzie i zainicjuje rozmowe/będzie rozmawiał
b) 'wodza' drużyny (np. pierwszą postać którą stworzymy).
c) członka druzyny z najwyższym 'statem'
?


Wszyscy członkowie drużyny "coś" od siebie dorzucają - jak masz np. Druida z Survival 6 i taki jest próg wyboru jakiejś opcji dialogowej to mimo iż rozpoczynając rozmowę miałeś aktywnego Fightera (a twoja główna postać to ktoś jeszcze inny) to i tak będziesz mógł z tej opcji skorzystać. Opłaca się mieć zróżnicowane postacie i inwestować nimi w odmienne umiejętności (no, może poza Athletics, to powinien mieć każdy).

Autor:  ShadorVD [ 15 mar 2015, 12:26 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

To chyba ma rozwiązanie jak w Wasteland 2, że podchodzisz gadasz jedną osobą ale odpowiednie wybory które wymagają np. testu zastraszania albo gawędziarstwa mają być wypowiedziane przez tego który ma danego skilla. Wtedy w trakcie rozmowy możesz wybrać tego delikwenta z odpowiednim skillem.

Tak mi się wydaje :)

Autor:  yabaddi [ 15 mar 2015, 15:45 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Shador von Dal napisał(a):
To chyba ma rozwiązanie jak w Wasteland 2, że podchodzisz gadasz jedną osobą ale odpowiednie wybory które wymagają np. testu zastraszania albo gawędziarstwa mają być wypowiedziane przez tego który ma danego skilla. Wtedy w trakcie rozmowy możesz wybrać tego delikwenta z odpowiednim skillem.

Tak mi się wydaje :)


W PoE nikogo nie musisz wybierac, jesli ktorakolwiek postac z druzyny spelnia warunek opcji dialogowej to jest ona dostepna.

Autor:  ShadorVD [ 15 mar 2015, 18:43 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

yabaddi napisał(a):
Shador von Dal napisał(a):
To chyba ma rozwiązanie jak w Wasteland 2, że podchodzisz gadasz jedną osobą ale odpowiednie wybory które wymagają np. testu zastraszania albo gawędziarstwa mają być wypowiedziane przez tego który ma danego skilla. Wtedy w trakcie rozmowy możesz wybrać tego delikwenta z odpowiednim skillem.

Tak mi się wydaje :)


W PoE nikogo nie musisz wybierac, jesli ktorakolwiek postac z druzyny spelnia warunek opcji dialogowej to jest ona dostepna.


To even better :)

Autor:  zaboleq [ 16 mar 2015, 08:48 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Co do pytania o klucz steam, poniżej odpowiedź jaką otrzymałem od obisidianu:

Cytuj:
Hi there, Filip!

Thanks for your inquiry! To answer your questions, all retail disc versions of Pillars of Eternity will be for Steam, so you will be good to go.

If you have any other questions, please feel free to ask!

Autor:  Oyci3C [ 16 mar 2015, 16:50 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

ŻABOLEK FILIPEK.

Autor:  yabaddi [ 18 mar 2015, 08:40 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Pillars of Eternity has gone Gold :D

Tik, tik, tik... 8 dni do premiery ;)

Autor:  Atherius [ 18 mar 2015, 08:46 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Ty jeszcze na to czekasz jak przemaglowałeś to wzdłuż i wszerz? :>

Autor:  yabaddi [ 18 mar 2015, 08:51 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Atherius napisał(a):
Ty jeszcze na to czekasz jak przemaglowałeś to wzdłuż i wszerz? :>


Lol, a wiesz, że w becie były tylko 3 mapki? Ktoś to porównał na forum do 5% wielkości całej gry. Nie wiem czy przesadził czy nie, ale zapewniam, że jest na co czekać.

Chyba nawet na D3 nie czekałem z taką niecierpliwością. Tu przynajmniej mam pewność, że w przeciwieństwie do Blizzarda, Obsidian nie zapoda parującego klocka.

Autor:  Atherius [ 18 mar 2015, 08:57 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Ano wiesz, nie ma ad&d także dla mnie już jest to ogromny minus jako, że gra mianuje się następcą baldura.
Przetestować się pewnie kiedyś przetestuje, póki co jakoś hype mi opadł no i na horyzoncie inne (s)hity, na które bardziej czekam. A co do d3 to pewnie większość osób z tego forum więcej spędziła nad nim czasu niż zrobi to przy poe. ;)

Autor:  yabaddi [ 18 mar 2015, 09:03 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Atherius napisał(a):
Ano wiesz, nie ma ad&d także dla mnie już jest to ogromny minus jako, że gra mianuje się następcą baldura.


No to akurat to dla mnie plus, klasyczne D&D już mi się znudziło. System z PoE jest jednak bardzo podobny - może nie w części dotyczącej atrybutów ale np. talentów, umiejętności i na pewno czarów (wiele czarów to niemal kalka z D&D, mają tylko inne nazwy ale robią to samo lub w analogiczny sposób).

Autor:  warhameron [ 18 mar 2015, 09:06 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

http://www.gamewatcher.com/news/2015-17 ... -gone-gold

Może dadzą dzis klucze skoro jest już wersja gold gotowa?

Autor:  yabaddi [ 18 mar 2015, 09:20 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

warhameron napisał(a):
http://www.gamewatcher.com/news/2015-17-03-kickstarter-funded-rpg-pillars-of-eternity-has-gone-gold

Może dadzą dzis klucze skoro jest już wersja gold gotowa?


Dziś raczej nie, ale jest spora szansa na to, że wyślą je wcześniej (tj. przed premierą):

http://forums.obsidian.net/topic/70920-update-91-closing-in-on-march-26th/page-6#entry1583289

Strona 17 z 57 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team