MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DOTA 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37597
Strona 161 z 314

Autor:  Highlander [ 31 paź 2012, 21:32 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Po prostu, nie podobaja mi sie zbedne pierdoly, a Wy mnie zaczepiacie, fanboje.

ok valve jest dobre, ale chyba nie musi mnie sie wszystko podobac? Odpalcie tf2 to moze zrozumiecie... To drobny przytyk. Sam gram w tą gre przeciez.

Autor:  iniside [ 31 paź 2012, 21:40 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Mnie sie te pierdoly podobają ;<

Autor:  raggnarok [ 31 paź 2012, 22:12 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Nie gram tego pierdolonego trybu dopoki nie fixna jebanego Meepo. Tylko sie wkurwiam. Jebane exploitujace nooby.

Autor:  borboun [ 31 paź 2012, 22:45 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Mówisz exploit? 2min po wypuszczeniu roshana podczas zbierania candies, ludzie ciągną go do shrine i tam go zabijają :)

Autor:  Highlander [ 31 paź 2012, 23:30 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

iniside napisał(a):
Mnie sie te pierdoly podobają ;<

I niech sie podobaja. Nie mam z tym problrmu, ze ktos to lubi ;p w sumie na razie jest ok i mam nadzieje, ze tak zostanie.

Autor:  tomugeen [ 1 lis 2012, 00:21 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Eeee co to za pokoemony wykluwane z jajka? myslalem ze cos fajnego.
To jest do dzisiaj czy trwa dluzej? (widzialem jak pr0 teamy farmia to ingame wlasnie, ale mi cos gra nie startuje).

Autor:  Arturnik [ 1 lis 2012, 00:27 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Cytuj:
- Fixed Death Prophet Announcer.
- Sugar Rushed Roshan now casts his abilities using pure glucose rather than mana.
- Diretide Roshan is now invulnerable prior to Sugar Rush.
- Fixed the incorrect hero picker being shown when spectating Diretide games.
- Added support for multiple rounds of Sugar Rush record tracking.
- Glyph now works on the bucket.
- Illusions now die if they attack the bucket.
- Meepo dying will no longer remove candy from everyone.
- Illusions no longer get bonus gold/xp from depositing candy in your bucket.
- Fixed bug with re-picking granting too much gold.


@up zajrzyj na moj post z obrazkiem na poprzedniej stronie.

Autor:  tomugeen [ 1 lis 2012, 01:13 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Wiem co to, to pytanie oznaczalo jedynie zawód ze to jakis pokemon ;/

Autor:  Highlander [ 1 lis 2012, 14:24 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

jak gram AP to czekam czy przeciwnik wezmie centaura, jesli tak pickuje necro i laska w oko centowi :S

Autor:  raggnarok [ 1 lis 2012, 14:42 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

A niby jak Necro kontruje tak straszliwie Centa? :)

Autor:  tomugeen [ 1 lis 2012, 15:06 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

No laske mu w oko wbija, przeciez napisal.

Autor:  Highlander [ 1 lis 2012, 15:32 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

pizgnie se centaur 2 skilla, ponizej polowy hp, jakis hero inny do pomocy i chuja zrobi i laska w oko ;p ok chodzi o aure.

pozatym supportuje to team zyje 2 razy dluzej ;p

http://www.dotafire.com/dota-2/guide/ru ... umble-2657

Autor:  Arturnik [ 1 lis 2012, 15:40 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

tomugeen napisał(a):
Wiem co to, to pytanie oznaczalo jedynie zawód ze to jakis pokemon ;/


chodzilo o to ze event ma trwac do 12 listopada choc nigdzie nie moge znalezc oficjalnej odpowiedzi to jednak tak ludzie mowia

Autor:  raggnarok [ 1 lis 2012, 15:55 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Tinker jest fajny do tego trybu. Latasz po lejnach, zabijasz creepy, nikt cie praktycznie nie atakuje, cukierki leca jak milo.

Autor:  tomugeen [ 1 lis 2012, 16:51 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Nie bardzo rozumiem, po co tam farmic te cukiery, lepiej 5v5 mid i ganiac sie pomiedzy kociołkami ;]
Fun ma byc~!

Autor:  raggnarok [ 1 lis 2012, 16:53 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Jak grasz w 5 znajomych to tak, w pubach jak zwykle wiekszosc to debile dlatego wole grac w ten sposob i sie tpowac na teamfighty.

Autor:  cypis [ 1 lis 2012, 17:27 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Highlander napisał(a):
Nie, starczy, ze maja poryte pomysly. Myslisz, ze sie to nie powtorzy? Niby dlaczego skoro jest tak w tf2.

Bo tf2 to gra casualowa, a dota2 ma byc competitive i icefrog/valve sobie nie moga pozwolic na takie zagmatwanie tematu. Zreszta masz juz swietny przyklad: set, ktory wkleiles zostal praktycznie natychmiast usuniety przez valve.
To, ze piszesz ze czasami masz problemy z rozpoznaniem hero przez te mega wypasione itemki sprawia wrazenie, ze po prostu jestes jakis strasznie butthurt na tym punkcie i podciagasz rozne kulawe argumenty zeby udowodnic, ze masz racje

Autor:  Razoth [ 1 lis 2012, 17:29 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Jak ktoś ma problemy z rozpoznaniem CHAMPIONA (fu dotafags) bo ma inny kapelusik czy broń ingame to srsly powinien quitnąć, albo się przynajmniej do tego nie przyznawać, bo to trochę obciach imo.

Autor:  Highlander [ 1 lis 2012, 17:36 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Nie, po prostu mnie sie to nie podoba. A z rozpoznawaniem hero to zwykle wyolbrzymienie. Sracie sie bo ktos ma niechec do tego i nic wiecej. usuneli set wow, fap fap fap valve, i na pewno nigdy zdania nie zmienia... W esportowej grze jest to dla mnie nieodpowiednie.

TF2 casualowa gra, a lig od chuja.

Autor:  cypis [ 1 lis 2012, 17:51 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

To moze poczekaj ze stekaniem do momentu kiedy to sie stanie problemem, bo troche smiesznie to wyglada teraz.

Strona 161 z 314 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team