mmorpg.pl

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6087 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 305  Następna strona
Autor Wiadomość

PostNapisane: 12 sie 2010, 18:07 
pytanio-problem

jak ogladnac replay jak mam juz odpalonego sc?
drag-and-drop do aplikacji nie dziala, a naprawde nie chce mi sie kopiowac kazdego replaya do katalogu z replayami, ani wylaczac starcrafta za kazdym razem jak chce sobie kliknac w plik replayu i go ogladnac.

jak to sie robi?

PostNapisane: 12 sie 2010, 18:10 
Ja robię alt+f4 i odpalam przez 2click, też chciałbym wiedzieć czy można inaczej. :(

PostNapisane: 12 sie 2010, 19:44 
uh ale sie zmachałem
http://www.mmonster.pl/upload/pooma.Bli ... Sands%20(2).SC2Replay
ZvT vs top 10 diamond T

Edit:
Skopiuj sobie cały i wklej w adres, nie ogarniam jak to zrobić żeby nie łamał tu linku :P

Ostatnio edytowano 12 sie 2010, 20:17 przez pooma, łącznie edytowano 7 razy

PostNapisane: 12 sie 2010, 19:50 
link ci zdechl :|

PostNapisane: 12 sie 2010, 20:31 
Obrazek

PostNapisane: 12 sie 2010, 21:38 
Pooma zajebista gra, ale mogles go skonczyc szybciej;]

PostNapisane: 12 sie 2010, 21:40 
Huba napisał(a):
Pooma zajebista gra, ale mogles go skonczyc szybciej;]

No po repie też zauważyłem, w grze myślałem że jest gorzej niż faktycznie było. Za późno z expami wyszedł.

Btw rank 1 plat :o Gdzie mój diamond >_>

PostNapisane: 12 sie 2010, 21:46 
http://www.youtube.com/watch?v=4SCRVrypnPs

Niezła sztuczka zergami.

Kopanie minerałów na odległość :d

PostNapisane: 12 sie 2010, 21:49 
Ide skoczyć oknem, nara. Wlasnie gralem 4v4 random placement, i mowie zergom, lets make 10 pool and attack fast. Wiec koles zrobil 2 spawning poole, pytam sie po cholere? You said make 10 pools.

*epic facepalm*

PostNapisane: 12 sie 2010, 21:50 
HEHEHEHEHE no to jest tekst miesiąca.

PostNapisane: 12 sie 2010, 21:53 
Huba napisał(a):
Ide skoczyć oknem, nara. Wlasnie gralem 4v4 random placement, i mowie zergom, lets make 10 pool and attack fast. Wiec koles zrobil 2 spawning poole, pytam sie po cholere? You said make 10 pools.

*epic facepalm*

FML story !

Dam kilka innych z TL.net:
Cytuj:
I played a guy last night who went 1 base roaches + speedlings vs. me as terran. He went for a fast nydus into the back of my base. I had like 5 tanks and lots of marauders down by my natural, and I COULD NOT get them to go up the ramp and attack. I was like wtf is this bullshit my units are glitched. Turns out he had a changeling blocking my ramp that I didn't notice lol.

Cytuj:
I stole BOTH gasses in a 2v2. This seemed funny until someone says "why did you steal my gas". I say "why WOULDN'T I steal your gas". Then he's like "I'M ON YOUR TEAM". It was a custom game with kids I didn't know (thank god).

Cytuj:
the dumbest thing i have ever done was in a tvz, i was playing terran and decided to wall off the choke with some supply depots and a barracks. The problem is we were playing on delta quadrant (the one with the funky base layout where you can expand towards the back of your main). Well instead of walling the ramp that actually lead somewhere I walled off the ramp that lead to my expo and caused all my drones to die to his zergling rush.

Cytuj:
2v2 with one of my best RL friends.

"Umm, did they attack my expansion?"
"What expansion? The one in the middle?"
"Yeah, my nexus was up, but now it's gone."
"Oh dude, I saw going up, and I thought it was an enemy's, so I killed it with my voids."
"Dude, they're both zerg. We're the only Toss in the game."
"Wait... what?"

A teraz uwaga, my personal hero:
Cytuj:
I scanned about 5 or 6 minutes into the game and see two Stargates warping in as hidden tech. In response, I prepared by making Vikings. Soon therafter two Voidrays poked their noses into my base but quickly retreated. I only assumed that my Vikings were too much of a threat. Minutes later. Its four Void Rays, and I am thinking, okay, more Vikings, but alas, the Void Rays retreat before engaging. Okay, half a minute later, I see six Void Rays pulling this same bullshit, but never engaging and now I'm fucking suspicious. I have this insane army of Vikings which have cost me a shit load of resources in fear of having my base hijacked by a couple of Void Rays. Well, I scan over my opponents Stargates, again, just to see what sort of tom foolery he was pulling, and I find there are no Stargates, but instead, a Twilight Council and a Dark Shrine. In a matter of seconds, I have an army (literally an army) of Dark Templars raping my SCVs and razing my base. I ragequit, naturally.

I watch the replay for an explanation...after I initially scanned this guy's Stargates, he cancels and puts up a Twilight Council and then a Dark Shrine. In the meantime, this mother fucker sends over a ball of Sentries to the outskirts of my base and hallucinates Void Rays - first two, then four, and then six and micros them around like he's going to do something. I could have walked into his base at any time and won this game at this point because he had nothing. By the time his DS was done, he uses a proxy pylon and warps in a few waves of Dark Templars all the meanwhile still doing this Void Ray shit.

In summation, I felt retarded watching the replay. I could not even believe such tom foolery worked on me.

więcej na:
http://www.teamliquid.net/forum/viewmes ... _id=142668

PostNapisane: 12 sie 2010, 22:03 
pooma napisał(a):

Dał linka do replaya? Chętnie bym obczaił.

PostNapisane: 12 sie 2010, 22:06 
Razoth napisał(a):
pooma napisał(a):

Dał linka do replaya? Chętnie bym obczaił.

Nie dał, w ogóle ze złości nie zapisał :(

PostNapisane: 12 sie 2010, 22:57 
wrzucilem repka pvp na ta wasza stronke. o dziwo udalo sie wygrac resztkami zetow z podobna iloscia stalkerow ; p

http://www.mmonster.pl/upload/Crun.lolPvP.SC2Replay

PostNapisane: 13 sie 2010, 10:31 
http://www.youtube.com/watch?v=pETcAm82vXU

0_o omg at stalker blink micro.

PostNapisane: 13 sie 2010, 10:51 
Huba napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=pETcAm82vXU

0_o omg at stalker blink micro.

Technika zupelnie poza zasiegiem dla przecietnych dloni gracza. hehe btw Cos jest nie tak z zergiem? Gralem troche meczy wczoraj i ani jednego zerga czy to 1v1 czy 4v4 w ktoire sie bawilem.

PostNapisane: 13 sie 2010, 11:04 
Powszechna opinia glosi ze zerg wymaga zajebistego macro skilla, zeby rozprzestrzeniac creep, robic larwy i ogolnie zarzadzac baza,+ harrasu na wroga i proby zaglodzenia, bo standardowy blob vs blob na attack move zerg ma najslabszy z wszystkich ras. W zasadzie sie zgadzam;)

PostNapisane: 13 sie 2010, 12:44 
imo najczestsza rasa przeciwnika na jaka sie trafia to prot.

PostNapisane: 13 sie 2010, 12:50 
Highlander napisał(a):
imo najczestsza rasa przeciwnika na jaka sie trafia to prot.

Rushujacy carrerami!!

Sorry musialem:D Znowu ogolne wrazenie jest raczej za terranem, chociaz tossow tez jest masa. Nie dziwne, tossy maja mase opcji, i fajne skille na jednostkach wiec w dobrych rekach sa koszmarnie efektywni. Vide: repka z postu wyzej ze stalkerami.

PostNapisane: 13 sie 2010, 12:50 
Mi się wydaje, że jednak Terranami gra więcej osób.

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6087 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 305  Następna strona