mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 09:17 
 
Czyli w sumie czepiasz sie tylko RUSE ;) ktore imo warto sprawdzic ze wzgledu na pewnego rodzaju unikalnosc.

nie wiem kompletnie jak z realizmem w MoW ale wydaje mi sie, ze chyba combat mission w tej kwestii chyba bedzie górowac ;)


_________________
.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 09:39 
 
http://www.gram.pl/news_8ArqHOy8_Pierws ... erwcu.html

Aż 7 tych DLC. :wtf:


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 09:58 
 
Combat Mission: Battle for Normandy to nie jest rts, bardziej taktyczna strategia. Zresztą jak i w przypadku starszych pozycji CM kuleje z balansem> shermany to były najlepsze czołgi, a tygrysy czy pantery traciło się strasznie szybko. Potrzebne sa modyfikacje tworzone przez maniaków.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 10:29 
 
Grać :) http://www.xboxmb.com/forum/10-general- ... glish.html , bo mi się nie chce z ruskimi męczyć :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 11:21 
 
Strasznie mi sie combat w Risen 2 nie podoba. Po graniu w GW2, czuje ze nie w R2 poprostu nie mam zadnej kontroli nad walka, ani unikow, ani nic. Poprostu bieganie dookola przeciwnika i walenie z szabli. A jeszcze jak sie trafi przeciwnik ktory ciagle napierdala we mnie to GG, nie zostaje nic innego jak spullowac go pod friendly npc.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 12:16 
 
Kwestia przyzwyczajenia. Combat jak w Gothicach, a jak chcesz więcej niż tylko podstawowy cios, to trzeba trochę rozwinąć niektóre umiejętności i nauczyć się paru skilli.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1500
Dołączył(a): 2.02.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 12:18 
 
Ja te gre wypierdolilem z dysku po pierwszej walce na plaży.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 12:22 
 
jedni mowia, ze to samo a inni, ze im kompletnie nie pasuje ;)


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 12:30 
 
Perrin napisał(a):
Kwestia przyzwyczajenia. Combat jak w Gothicach, a jak chcesz więcej niż tylko podstawowy cios, to trzeba trochę rozwinąć niektóre umiejętności i nauczyć się paru skilli.

No mni denerwuje, ze nie moge robic unikow od samego poczatku. Chore i głupie ;/


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 12:42 
 
Są ataki zwykłe i silne, parady, riposty, można w przeciwnika rzucić kokosem, żeby go ogłuszyć, sypnąć mu piachem lub solą w oczy, strzelić s pistoletu podczas walki wręcz, wytrącić przeciwnika z równowagi kopniakiem, czy też rozproszyć jego uwagę za pomocą odpowiednio tresowanej papugi, albo porostu zakończyć rozmowę strzałem w głowę.
Ale wszystkiego trzeba się najpierw nauczyć, jak to w grach RPG bywa, samo życie.
Z pomocą tych umiejętności walka jest całkiem miła i z punktu widzenia taktycznego można ją przeprowadzić na wiele, różnych sposobów.
Problem w tym, że trzeba chwilę pograć żeby zdobyć PDki i złoto na naukę nowych umiejętności, jak to Gothiki mają w zwyczaju.


_________________
Obrazek

*

Posty: 125
Dołączył(a): 5.02.2011
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 13:09 
 
No niestety, combat na ktory mamy niewielki wplyw, to najslabsza strona risena 2. niby podobnie jak w gothic'ach, ale odnosze wrazenie, ze tam mialem wieksza kontrole nad przebiegiem walki, nawet w pierwszej czesci risena bardziej panowalem nad tym co sie dzieje podczas walki i 99% starc mozna bylo zakonczyc bez najmniejszego uszczerbku na zdrowiu. w risen 2 utrata HP jest integralnym elementem 99% walk, mowie to z perspektywy mocno zaawansowanej postaci, po przejsciu okolo 95% gry. zdazaja sie walki gdzie nie mamy przy boku friendly NPC, ktory nam "tankuje" i musimy sie uciekac do wykorzystywania w walce elementow terenu do blokowania na nich wroga, by wogole miec szanse na jego pokonanie. Tak czy inaczej, mimo pierdyliarda niedorobek technicznych, risen 2 ma to cos, co w grach pirani, trzyma przed monitorem jak magnes.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 13:17 
 
Dla mnie to co sie stalo z grami piranii po G2:NK to sam smutek ;p


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 15:47 
 
Ktoś grał / gra w Brinka?

Kupiłem za 2 dyszki i myślałem, że dobry deal, bo na steamie też jest po 20, ale euro ;)
Tylko coś mi się wydaje, że tam pustki na serwerach.

Po czym mogę rozpoznać, czy gram z botami, czy z normalnymi ludźmi?
Nikt mi nigdy nie odpisuje. Przeszedłem kampanie i myślałem, że to jest gra multi, ale żeby przez 2 dni grania nikt się nie odezwał? Po wejściu na jakiś serwer w grze dowolnej ludzie czasami rzucają "gg", więc wnoszę, że wtedy jest bez botów? Może sylwetki ludzkie przy statsach oznaczają normalnych graczy? Moja drużyna niby zawsze ma takie sylwetki jak nacisne tab.

Jak to w końcu jest? Proszę mnie oświecić ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 15:49 
 
niestety po sporym failu performance i olaniu sprawy po premierze gry gra lekko zdechla...


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 15:50 
 
Gra miało dużo problemów technicznych po premierze, no i sama jakoś szału nie robiła.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 16:17 
 
Trochę pograłem i taki team fotress z mirror's edge, przyjemnie się gra.

Tylko ciągle mam wrażenie, że bawię się z botami.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 16:26 
 
Enemy Territory. I zapewne tak jest.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 18:11 
 
Kampania zaliczona w całości :)

Muszę przyznać, że fajnie się grało, nawet jak to była zabawa z botami.
Jak ktoś, tak jak ja, czeka na diablo i zabić trochę czasu - polecam.
20 zł na allegro, klucz pod steama.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2012, 18:12 
 
Bo nie jest to bardzo zla gra, ale problemy zabily community.

http://www.pcgamer.com/2011/02/16/the-1 ... l-time/10/ przypadkiem znalezione

http://www.pcgamer.com/2012/05/05/weeke ... ng-ultima/ ;)


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 7 maja 2012, 05:56 
 
http://www.taern.com/ browserowka co mi przypomina troche BG/IWD i Hirosy (po trailerze) ;d gral ktos?


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.