Ta gra zostala zrobiona dla:
- graczy z wowa
- graczy z wowa ktorzy nie maja czasu na grindowanie wszystkie nonstop przez kilka godzin dziennie
- pokolenia clone wars
To bylo wiadome od poczatku, wiec naprawde nie rozumiem waszego zdziwienia. Od poczatku wiadomo ze grafika bedzie wzorowana na wow/clone wars i tak zrobili. Od poczatku wiadomo bylo ze to bedzie rpg z elemantami mmo i tak zrobili. Od poczatku bylo wiadomo ze glownym targetem są dzieci z clone wars i gracze wowa.
Jak napisalem wczesniej Bio chce zarobic jak najwiecej, a nie tworzyc innowacyjna gre ktora przyciagnie niewielka ilosc graczy. Nie twierdze ze ta gra bedzie mega sukcesem, bo tak naprawde moga skonczyc jak wszyscy inni ktorzy chcieli wygrac z Wow. Twierdze jedynie ze maja szanse, ale nie wsrod starych wyjadaczy(poza graczami z WoW).
Nie uwazam ze Wow jest wyznacznikiem tego jak ma wyglac MMO, ale dla takich firm jak Act-Blizz, Ea liczy sie kasa. Dlatego robia takie gry ktore przyciagaja rzesze ludzi, a czasami (glownie mam na mysli Ea) zaliczaja mega faile. Zaraz pewnie mnie zjedziecie za to co napisale:), ale Ea/Bio najwyrazniej uwaza ze WoW jest wyznacznikiem MMO i ma zamiar dobrac sie do ich tortu, a jakby nie patrzec to czas Kung Fu Pandy jest najlepszym czasem na to
Pewnie ze czasy w ktorych powstawal wow byly zupelnie inne, ale minelo 7 lat a WoW dalej ma ogromny udzial w rynku MMO. Pomimo tak dlugiego czasu dalej 11mln ludzi placi za granie w ta gre mimo tego ze tez marudza, jaka ta gra jest syfiasta. Dlatego sadze, ze jest mozliwosc aby SWTOR odniosl sukces, jesli bedzie w stanie odebrac graczy Blizzowi.
Sorry za skladnie ale pisze w pracy i co chwile mi ktos D zawraca
![:]](./images/smilies/icon_har1.gif)