MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Bad Company 2 + Lista kontaktowa i status serwera w 1 poście https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=34864 |
Strona 163 z 190 |
Autor: | Teo [ 5 kwi 2010, 12:59 ] |
Tytuł: | |
slimoon napisał(a): no, normal jest spoko bo wsyscy zapierdalaja po mapie jak pijane zajace bo nic nie jest w stanie ich zabic jednym strzalem. Jeszcze FF OFF i jest ok!
Nie wymagam od gier realizmu ale wole możliwość ranienia i wykorzystywania wszystkiego co gra oferuje, czyli w tym przypadku apteczki. Gra staje się bardziej zespołowa i ma sens robienie coś więcej niż tylko trzaskanie headow z krzaków. Tryb hc jest dobry ale raz na jakiś czas dla odmiany, zdecydowanie normal i ff on daje więcej zabawy. edit: oczywiście ff wlaczone |
Autor: | Highlander [ 5 kwi 2010, 13:07 ] |
Tytuł: | |
hc jest za latwy, kampienie sie robi, na normalu mogloby byc brak regeneracji zycia. Ale FF on powinno byc. Ta ludzie sie potyczkuja a tu nagle mortar na swoich i wrogow, gg... a na normalu wcale nie jest tak trudno kogos ustrzelic. |
Autor: | Goatus [ 5 kwi 2010, 13:27 ] |
Tytuł: | |
slimoon napisał(a): no, normal jest spoko bo wsyscy zapierdalaja po mapie jak pijane zajace bo nic nie jest w stanie ich zabic jednym strzalem.
Tak tak, wierz w to dalej, świetnie się nabija kille na takich ludziach ![]() |
Autor: | Karol66 [ 5 kwi 2010, 17:00 ] |
Tytuł: | |
Mnie w BC2 wpieniaja 2 rzeczy - spawnowanie się na czlonkach teamu w dowolnym momencie (w sensie, że nie ma żadnego ograniczenia - powinni to wyłączyć w jakimś promieniu od objectives albo flag) - totalnie bzdurne rozwiązanie - resowanie kolesi z full HP zawsze i w każdej sytuacji (mogli przyjąć rozwiązanie z MAG'a gdzie gość reśnięty ma mniej HP, nie można resnąć po head shocie albo śmierci od granatu, można "dobić" gościa i jest większy delay miedzy uzyciem resa) Obie te rzeczy nie są problemem jak się gra z randomami ale jak po drugiej stronie trafi się zgrany team to exploituje te featuresy do znudzenia. |
Autor: | Robo [ 5 kwi 2010, 17:46 ] |
Tytuł: | |
Karol66 napisał(a): - resowanie kolesi z full HP
No to już wiem, dlaczego po resie kolesie i tak mnie ubijają, mimo, że pakuje w nich pół magazynka. |
Autor: | Highlander [ 5 kwi 2010, 17:46 ] |
Tytuł: | |
w bf2 mozna sie bylo spawnac na commandersie tylko, chyba bardziej sensowne to bylo. Z drugiej strony tak jak teraz, to wiecej sie dzieje. |
Autor: | Huragan [ 5 kwi 2010, 18:10 ] |
Tytuł: | |
Ostatnio czytalem na jakims forum, ze COD4 tak wypaczyl ludzi, ze teraz fani CODa narzekaja na wszystko w BFBC2 :> Natomiast to BFBC2 wyznacza nowe standardy w grach typu FPS. |
Autor: | iniside [ 5 kwi 2010, 18:18 ] |
Tytuł: | |
W zasadzue szkoda dwoch rzeczy: a) tylko 32 osoby na serwer (64 było fajniejsze) b) ze to jest FPS (mimo wszustko nie lubie widoku FPP ;p). |
Autor: | Highlander [ 5 kwi 2010, 18:25 ] |
Tytuł: | |
lol wada, ze to FPS ;p Nie Huragan, to zupelnei inna gra niz cod4. I jesli gracze cod4 podchodza do bc2 jak do coda, to nie ma co sie dziwic, ze narzekaja. A w bf2 bylo wiecej mozliwosci, tylko brakowalo destruction 2.0 ;] W kazdym razie tam medyk byl medykiem a nie mixem zz "supportem" - a byla tam taka klasa. cod a bf to przede wszystkim roznica enginu, cod to zmodyfikowany quake. Po drugie spore mapy i pojazdy. Po trzecie, by wygrac musisz wspolpracowac a nie mozesz po prostu wszystkich zownic. Z punktu widzenia serwerow, obslugi, problemow to gowno nie nowy standard ;] |
Autor: | Kabraxis [ 5 kwi 2010, 18:27 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): Z punktu widzenia serwerow, obslugi, problemow to gowno nie nowy standard ;]
No wlasnie ostatnio tak wyglada "standard" wiec mozna uznac ze jest nowy ![]() |
Autor: | Highlander [ 5 kwi 2010, 18:30 ] |
Tytuł: | |
Wiem jedno, mysle, ze producenci juz nie beda szli w strone matchmakingu. Na przyklad taki cod7, bedzie mial serwery dedykowane na 100%, juz zapowiedzieli. Z tym, ze robi to treyarch i bedzie w vietnamie :/ Konkurentem coda bedzie raczej medal of honor, a nie bf. Ja rozrozniam fpsy: -fast paced - warsow, quake, unreal -run & gun - CS, CoD, ET itp. -i jak bf :P |
Autor: | Nyx [ 5 kwi 2010, 18:38 ] |
Tytuł: | |
tak czy owak typ bf win za zroznicowanie gameplaya:) |
Autor: | Highlander [ 5 kwi 2010, 18:42 ] |
Tytuł: | |
Ja lubie wszystkie. Takie fast paced są zależne od aima i movementu przede wszystkim. W ogole to weterani bfow chyba nie sa za bardzo zachwyceni bc2. |
Autor: | Nyx [ 5 kwi 2010, 18:53 ] |
Tytuł: | |
Znaczy weterani bc1 sa, bf2 juz nie bo za duzo uproszczen jest w tej wersji |
Autor: | Huragan [ 5 kwi 2010, 21:04 ] |
Tytuł: | |
fajny tekst kolesia, hehe ![]() |
Autor: | Robo [ 5 kwi 2010, 21:08 ] |
Tytuł: | |
Jest platynka AKSem ;d |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 5 kwi 2010, 21:32 ] |
Tytuł: | |
Mozna gdzies w grze podejrzec gwiazdki na broniach? Nie moge znalezc, moze slepy jestem. |
Autor: | Robo [ 5 kwi 2010, 21:38 ] |
Tytuł: | |
Jak jesteś w menu, to rozwijasz multiplayer i tam masz odnośnie broni i gadżetów. Później wybierasz broń, która Cię interesuje i po prawej dajesz szczegóły czy coś w tym stylu. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 5 kwi 2010, 21:53 ] |
Tytuł: | |
Znalazlem, dzieki. Szukalem bez esnu w my stats. |
Autor: | MagPS [ 5 kwi 2010, 22:04 ] |
Tytuł: | |
Huragan napisał(a): fajny tekst kolesia, hehe
![]() hehe ta nie ma nic lepszego niż dobiec do wrogiej bazy ukraść czołg albo podłożyć c4 ofc assaultem ![]() |
Strona 163 z 190 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |