MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wiedźmin 3
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42461
Strona 163 z 212

Autor:  Xender [ 3 cze 2015, 23:08 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Sobtainer napisał(a):
Ja mam 90h, jestem na Wyspie Mgieł i szczerze? to już powoli mam dość....


Btw ja jak zaczynam mieć dość albo jestem zmęczony questami pobocznymi to skacze do main questa i od razu robi się ciekawiej

Autor:  Bahamut [ 4 cze 2015, 00:12 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Sobtainer napisał(a):
Ja mam 90h, jestem na Wyspie Mgieł i szczerze? to już powoli mam dość....

Właśnie o tym pisałem pare stron temu, to mnie zmieszaliscie z błotem :( Jakby gra miała normalne sterowanie, to nie mielibyście dość.

Autor:  Niah [ 4 cze 2015, 00:23 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Super fun przez 100h i mają jakieś żale. Nie pojmuje tego, nie mogę tego pojąć.

Autor:  Sobtainer [ 4 cze 2015, 01:49 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Spoiler:


Spoiler:


@Niah
Gra jest ogromnie długa, nie dziw się na takie reakcję. Człowiek nie raz myśli, że zaraz koniec a to zupełnie nie prawda.

Autor:  ankuman [ 4 cze 2015, 08:26 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Gram na ostatnim poziomie trudności. 74h i dopiero 12 level :D Za dużo włóczenie się i podziwiania świata, questy wymiatają :D Jestem mile zaskoczony tym jak gra działa na moim złomie (pII 955 3,2 Ghz, 8 gb ram i r9 270x). Wszystko na high i założony lock na 30 fps, zero spadków poniżej tej wartości. Sterowanie faktycznie jest niedopracowane, szczególnie na pad (taki mały tip dla grających na padzie, jak trzymacie blok podczas walki to możecie szybko zmieniać znaki uzywając d-pada lewo i prawo). Na padzie grać potrafię, ale jednak w wieśku lepiej się sprawdza kb+m, w walce lepiej się kontroluje sytuację. Na padzie było by spoko gdyby ataki były na LB i RB jak w soulsach a nie na x i y, można by wtedy cały czas operować kamerą.
Co do samego combatu to uważam, że jest świetny. Od dwójki odbiłem się właśnie przez niedopracowaną walkę, w trójce dzięki unikom, nie trzeba sie juz turlać wokół wrogów jak małpa w cyrku. Teraz geralt wykonuje fajne piruety między wrogami jak na wiedźmina przystało. Lock może jest zjebany ale ja go w ogóle nie używam, i nie mam problemu z zaatakowaniem konkretnego przeciwnika.
Edit.
Jeszcze mały tip do jazdy konnej, ktoś parę stron wcześnie narzekał, że nie można zeskoczyć z małej skarpy i trzeba nakurwiać dookoła. Okazuję się, że nie trzeba :D Dwa razy spacja i Płotka skacze, na padzie 2xB 8)

Autor:  Razoth [ 4 cze 2015, 10:09 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Bahamut napisał(a):
Sobtainer napisał(a):
Ja mam 90h, jestem na Wyspie Mgieł i szczerze? to już powoli mam dość....

Właśnie o tym pisałem pare stron temu, to mnie zmieszaliscie z błotem :( Jakby gra miała normalne sterowanie, to nie mielibyście dość.


Sterowanie nie ma nic do tego, tylko napierdalanie godzinami przez dwa tygodnie w jedną grę. :)

Ja dawkuję sobie rozsądnie i ciągle mam uber fun.

Autor:  Szamotula [ 4 cze 2015, 12:30 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Oczywiscie, ze to wina sterowania. Ja tez czasem mam dosc po zrobieniu kilku questow jak przed kazda walka musze odpalic inventory, co by sie odpalic. Po walce odpalic mape zeby nalozyc znacznik na mapie i wcisnac kilka razy escape co by wkoncu wrocic do gry. A jak juz odkryjemy wszystkie '?' i chcemy skupic sie na questach pobodnych to czeka nas kolejna meczarnia. Musimy wejsc w zadania, wybrac zadanie, wejsc w mape, zobaczyc gdzie sie znajduje quest, jak daleko to znowu wchodzimy w zadania, zakladka zadan nam sie resetuje i znowu musimy zjezdzac w dol po questy poboczne, wybrac kolejny i ponownie sprawdzic gdzie ten quest sie znajduje.

Nie zrozum mnie zle - gra sie fajne kiedy sie faktycznie gra, ale gdy musisz walczyc z tym, ze na mapie nie masz opcji pokazywania lokacji WSZYSTKICH questow, czy tez mimo tego ze klawiatura posiada ~100 klawiszy to pod uzywki mozesz zbindowac tylko dwa to nagle juz tak fajnie sie nie gra.

Autor:  Kaban [ 4 cze 2015, 12:49 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Szamotula napisał(a):
Oczywiscie, ze to wina sterowania. Ja tez czasem mam dosc po zrobieniu kilku questow jak przed kazda walka musze odpalic inventory, co by sie odpalic. Po walce odpalic mape zeby nalozyc znacznik na mapie i wcisnac kilka razy escape co by wkoncu wrocic do gry. A jak juz odkryjemy wszystkie '?' i chcemy skupic sie na questach pobodnych to czeka nas kolejna meczarnia. Musimy wejsc w zadania, wybrac zadanie, wejsc w mape, zobaczyc gdzie sie znajduje quest, jak daleko to znowu wchodzimy w zadania, zakladka zadan nam sie resetuje i znowu musimy zjezdzac w dol po questy poboczne, wybrac kolejny i ponownie sprawdzic gdzie ten quest sie znajduje.

Nie zrozum mnie zle - gra sie fajne kiedy sie faktycznie gra, ale gdy musisz walczyc z tym, ze na mapie nie masz opcji pokazywania lokacji WSZYSTKICH questow, czy tez mimo tego ze klawiatura posiada ~100 klawiszy to pod uzywki mozesz zbindowac tylko dwa to nagle juz tak fajnie sie nie gra.


To widocznie masz jakiś dziwny styl rozgrywki. Ja na bieżąco wykonuje napotkane questy poboczne + główna linia fabularna i nie muszę spinać dupska z wertowaniem zadań pobocznych. Nawet jak quest jest gdzieś daleko, to taki problem użyć szybkiej podróży i go po prostu wykonać?

Autor:  TobiAlex [ 4 cze 2015, 12:52 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Przesadzacie z tym sterowaniem :P Ale fakt, te listy z questami, schematami itp. powinny być lepiej zorganizowane. Wystarczyłoby, aby pamiętało, który element listy mam zwinięty. Mnie wkurwiło co innego - aby zrobić wszystkie questy poboczne, muszę robić questy fabularne. Chodzi mi o możliwość ściągania iluzji. Dopiero z forum dowiedziałem się, że aby pchnąć dany quest do przodu, trzeba zdobyć przedmiot z głównego wątku. To bardzo bez sensu, bo przez 1h męczyłem się z questem, myśląc że to bug.

Szamotula wchodząc np. na mapę za pomocą klawisza M, wracasz od razu do gry poprzez ponowne naciśnięcie klawisza M. Nie musisz przebijać się za pomocą klawisza ESC.

ankuman przypisane klawiszy walki pod bumpery to najgorsze co może być (i najgłupszy pomysł programistów).

Autor:  Sobtainer [ 4 cze 2015, 13:39 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Tobi, ale to jeden przypadek tylko z tym urządzeniem do tego.

Autor:  sula [ 4 cze 2015, 13:51 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

@Szamotuła

Po prostu nie staraj się optymalizować questowania tak jak w MMO. Pogódź się z tym, że nie masz całego info cały czas, żeby moc optymalizować ilość podróżowania do maksimum.

Autor:  TobiAlex [ 4 cze 2015, 14:20 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Sobtainer napisał(a):
Tobi, ale to jeden przypadek tylko z tym urządzeniem do tego.


Dobrze wiedzieć :) Dzięki.

Autor:  TobiAlex [ 4 cze 2015, 15:16 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Gdyby ktoś nie wiedział:

http://www.gram.pl/news/2015/06/03/wied ... taci.shtml

Autor:  Kaban [ 4 cze 2015, 15:57 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

TobiAlex napisał(a):


Właśnie tak zauważyłem, bo znalazłem mieczyk na 37 poziom doświadczenia :D

Autor:  Atherius [ 4 cze 2015, 16:30 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Podobno im wyższy poziom trudności tym mniej xp się dostaje.

Autor:  Razoth [ 4 cze 2015, 16:58 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Atherius napisał(a):
Podobno im wyższy poziom trudności tym mniej xp się dostaje.


Liczę na wprowadzenie kolejnego poziomu z czasem. :/

Na najwyższym ciągle za łatwo, a nie biegam wcale za uber itemami które wieśniacko wyglądają, jak Sob. :c

Autor:  Drusek [ 4 cze 2015, 17:14 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Razoth napisał(a):
Atherius napisał(a):
Podobno im wyższy poziom trudności tym mniej xp się dostaje.


Liczę na wprowadzenie kolejnego poziomu z czasem. :/

Na najwyższym ciągle za łatwo, a nie biegam wcale za uber itemami które wieśniacko wyglądają, jak Sob. :c

sam sobie możesz zmodować poziom trudności. Kolejne poziomy to chyba tylko zwiększony dmg i życie przeciwników. Można to zwiększyć w plikach.

Autor:  Sobtainer [ 4 cze 2015, 17:45 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Razoth napisał(a):
Atherius napisał(a):
Podobno im wyższy poziom trudności tym mniej xp się dostaje.


Liczę na wprowadzenie kolejnego poziomu z czasem. :/

Na najwyższym ciągle za łatwo, a nie biegam wcale za uber itemami które wieśniacko wyglądają, jak Sob. :c

Wczoraj kota na 27 level zrobiłem. Dostałem boost o 700dmg bo mają te itemy +% do siły ataku i wygląda kozacko ten secik. Niedźwiedzia też zupgradowałem.

Autor:  Xender [ 4 cze 2015, 21:18 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Są jakieś różnice w ruchu walce w lekkich/średnich/ciężkich pancerzach? Bo jakoś tego nie czuję :P

Autor:  Sobtainer [ 4 cze 2015, 22:22 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Nie ale masz talenty do 3 typów.

Strona 163 z 212 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team