MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Starcraft 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=24833
Strona 166 z 305

Autor:  Ash [ 14 sie 2010, 23:10 ]
Tytuł: 

nawet gdybym do tego czasu posadzil jednego crawlera to jego 6 zealotow by go zjadlo

odnosze wrazenie ze 1v1 prot moze zerga po prostu zniszczyc w ten sposob jesli chce

Autor:  MagPS [ 14 sie 2010, 23:13 ]
Tytuł: 

ok
obejrzałem już

Autor:  Highlander [ 14 sie 2010, 23:18 ]
Tytuł: 

to chyba jedyna nadzieja w lingach, choc jesli zrobi dostatecznie duzo zetow to i tak ma win....

Autor:  Mendol [ 14 sie 2010, 23:19 ]
Tytuł: 

muty? ;p

Autor:  Razoth [ 14 sie 2010, 23:20 ]
Tytuł: 

Widzisz, że kolesiowi robi się gateway a sam pompujesz drony mając surowce na spawning pool? Żadnych "probów na gazie" a mimo to spokojnie grasz sobie jak byś w ogóle nie podejrzewał, że on może cię zaatakować.

W głupi sposób twoje lingi otrzymują obrażenia od zealotów próbując przejść obok nich, potem czekasz z wysyłką dronów na tych zealotów budzisz się dopiero po stracie queena.


No jasne, że może cię zniszczyć, bo gra po prostu lepiej i nie robi głupich błędów. Na co ci ten scout wysłany do jego bazy skoro i tak nie bierzesz pod uwagę informacji jakie ci dostarcza? Zerg jest rasą która ma się dostosować pod przeciwnika a nie odwrotnie.

Autor:  Keii [ 14 sie 2010, 23:21 ]
Tytuł: 

Można spróbować zablokować wejście lingami (widziałem na jednym repie jak ktoś tak zrobił) i coś kombinować na szybko w bazie, trochę czasu mu zajmie przebicie się przez taką ścianę, szczególnie jeśli rampa jest wąska. Z daleka można pomagać na przykład królową.

Autor:  Nestor [ 14 sie 2010, 23:24 ]
Tytuł: 

Zealot rush jest straszny, zrobilem sobie zealota, nawet troche pozno, przebieglem na skos przez mape 4v4 a terran byl na etapie budowy pierwszych barakow. Dokoptowanie kolejnych kilku zealotow i po grze.

Zealoty sa mocne jesli przeciwnik sie nie przygotuje.

Autor:  Aenima [ 14 sie 2010, 23:30 ]
Tytuł: 

to mega cienki terran:< zreszta 4v4 gra sie inaczej niz 1v1 lub 2v2

Autor:  Keii [ 14 sie 2010, 23:33 ]
Tytuł: 

Tru, kiedy grałem ze znajomymi w becie, większość gier się po pierwszych rushach kończyła. Fakt, nawet do średnio dobrych zawodników nam trochę brakuje, ale photon cannon rushe, czy też barrack rushe były normą.

Autor:  Huba [ 14 sie 2010, 23:44 ]
Tytuł: 

Zrobilismy z Ashem testy, to sie da banalnie wybronic, wystarcza turrety zergowe, i jest gg.

Autor:  Razoth [ 14 sie 2010, 23:55 ]
Tytuł: 

http://eu.battle.net/sc2/en/forum/topic ... 843?page=1

Zaczyna się. ;)

Ale tbh to Blizzard faktycznie jakiś taki cichy ostatnio.

Autor:  kamilus [ 14 sie 2010, 23:56 ]
Tytuł: 

Ehehe thx Ash :P
Jak dotąd 2/3 zealot rush wyzedł.
Na niektórych mapach jest to utrudnione, bo czas dojścia pozwala zergowi na stworzenie karakanów (roarche?) i wieżyczek.
Jeśli zerg nie przyjmie postawy defensywnej na starcie to gg.

W jednej grze jakiś zerg próbował mnie pojechać rushem 6ling + robotnicy lolz.

Autor:  raggnarok [ 15 sie 2010, 00:06 ]
Tytuł: 

No niestety taka jest prawda dzisiaj odnosnie zerga. Od banalnych wallinow stawiajacych zerga od razu w defensywie, do minimalnej tolerancji na bledy/brak skupienia. Cos musi Blizz z tym zrobic - imho powinni zaczac od zmiany mechaniki spawnowania dodatkowych larw, ktore w tym momencie jest kluczem do wygrania gry przez zerga, a ktore wymaga niesamowitego poziomu koncentracji przez cala gre.

Autor:  Mendol [ 15 sie 2010, 00:13 ]
Tytuł: 

o ile pamietam to w sc co chwila wychodzily jakies patche.
tutaj pewnie bedzie podobnie - zmienia cos u zerga, po miesiacu bedzie placz, ze jest op.

Autor:  Highlander [ 15 sie 2010, 00:22 ]
Tytuł: 

podobnie bylo w W3.

na teraz w wiekszosci przypadkow chyba trzeba sie od razu bronic.

Autor:  Nestor [ 15 sie 2010, 00:53 ]
Tytuł: 

Na zakonczenie dnia, kolejna gra PvP. W ogole rzadko zdarza mi sie nie grac na innego protossa.

Anyhoo, w pierwszym ataku wdupilem cala armie, ale dzieki temu ze przeciwnik sie zagapil i nie myslal dlaczego w jego bazie spawnuja sie jednostki, udalo mi sie go pojechac.

Do tego jak zawsze wylaczanie swiatla u protossow ;-)

http://mmonster.pl/upload/Nestor(PvP).XelNagaCaverns_warp_rush.SC2Replay?id=63

Edit:

Bardzo smieszny starter protossow: http://www.youtube.com/watch?v=k8Wmu4n6Ffc

Autor:  Ash [ 15 sie 2010, 09:35 ]
Tytuł: 

to jest 'standard' troche ze takie zagrania cheesowe sie zdarzaja, mnie juz to nawet nie bawi.

ostatnio przegralem swoja pierwsza gre przeciw proxy cannon - gosc zamurowal mi cannonami wyjscie z bazy i massowal zealotow, ktore ja niszczylem mu banelingami, ale mutaliski i tak sobie nie daly rady bo w bazie tez cannonow narobil :| protoss FTL.

Autor:  Ash [ 15 sie 2010, 10:34 ]
Tytuł: 

to znaczy ze zlamil okropnie, bo akurat terrana mozna pojechac towerami do samego konca, a zerga nie, bo na creepie nie pobuduje.

Autor:  Oyci3C [ 15 sie 2010, 10:49 ]
Tytuł: 

To zobaczcie sobie mojego repka jak koles z ~200 games terrkiem obsyhsal czarne kule z barracks in da may baze. Repek jest w RoBALLowie.

BTW. -> good guide dla Tossa, w ch startupow: http://eu.battle.net/sc2/en/forum/topic/283439083

Autor:  shp [ 15 sie 2010, 13:19 ]
Tytuł: 

Tej, nauczcie mnie w to grać ;F

Strona 166 z 305 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team