MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Starcraft 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=24833 |
Strona 166 z 305 |
Autor: | Ash [ 14 sie 2010, 23:10 ] |
Tytuł: | |
nawet gdybym do tego czasu posadzil jednego crawlera to jego 6 zealotow by go zjadlo odnosze wrazenie ze 1v1 prot moze zerga po prostu zniszczyc w ten sposob jesli chce |
Autor: | MagPS [ 14 sie 2010, 23:13 ] |
Tytuł: | |
ok obejrzałem już |
Autor: | Highlander [ 14 sie 2010, 23:18 ] |
Tytuł: | |
to chyba jedyna nadzieja w lingach, choc jesli zrobi dostatecznie duzo zetow to i tak ma win.... |
Autor: | Mendol [ 14 sie 2010, 23:19 ] |
Tytuł: | |
muty? ;p |
Autor: | Razoth [ 14 sie 2010, 23:20 ] |
Tytuł: | |
Widzisz, że kolesiowi robi się gateway a sam pompujesz drony mając surowce na spawning pool? Żadnych "probów na gazie" a mimo to spokojnie grasz sobie jak byś w ogóle nie podejrzewał, że on może cię zaatakować. W głupi sposób twoje lingi otrzymują obrażenia od zealotów próbując przejść obok nich, potem czekasz z wysyłką dronów na tych zealotów budzisz się dopiero po stracie queena. No jasne, że może cię zniszczyć, bo gra po prostu lepiej i nie robi głupich błędów. Na co ci ten scout wysłany do jego bazy skoro i tak nie bierzesz pod uwagę informacji jakie ci dostarcza? Zerg jest rasą która ma się dostosować pod przeciwnika a nie odwrotnie. |
Autor: | Keii [ 14 sie 2010, 23:21 ] |
Tytuł: | |
Można spróbować zablokować wejście lingami (widziałem na jednym repie jak ktoś tak zrobił) i coś kombinować na szybko w bazie, trochę czasu mu zajmie przebicie się przez taką ścianę, szczególnie jeśli rampa jest wąska. Z daleka można pomagać na przykład królową. |
Autor: | Nestor [ 14 sie 2010, 23:24 ] |
Tytuł: | |
Zealot rush jest straszny, zrobilem sobie zealota, nawet troche pozno, przebieglem na skos przez mape 4v4 a terran byl na etapie budowy pierwszych barakow. Dokoptowanie kolejnych kilku zealotow i po grze. Zealoty sa mocne jesli przeciwnik sie nie przygotuje. |
Autor: | Aenima [ 14 sie 2010, 23:30 ] |
Tytuł: | |
to mega cienki terran:< zreszta 4v4 gra sie inaczej niz 1v1 lub 2v2 |
Autor: | Keii [ 14 sie 2010, 23:33 ] |
Tytuł: | |
Tru, kiedy grałem ze znajomymi w becie, większość gier się po pierwszych rushach kończyła. Fakt, nawet do średnio dobrych zawodników nam trochę brakuje, ale photon cannon rushe, czy też barrack rushe były normą. |
Autor: | Huba [ 14 sie 2010, 23:44 ] |
Tytuł: | |
Zrobilismy z Ashem testy, to sie da banalnie wybronic, wystarcza turrety zergowe, i jest gg. |
Autor: | Razoth [ 14 sie 2010, 23:55 ] |
Tytuł: | |
http://eu.battle.net/sc2/en/forum/topic ... 843?page=1 Zaczyna się. ;) Ale tbh to Blizzard faktycznie jakiś taki cichy ostatnio. |
Autor: | kamilus [ 14 sie 2010, 23:56 ] |
Tytuł: | |
Ehehe thx Ash Jak dotąd 2/3 zealot rush wyzedł. Na niektórych mapach jest to utrudnione, bo czas dojścia pozwala zergowi na stworzenie karakanów (roarche?) i wieżyczek. Jeśli zerg nie przyjmie postawy defensywnej na starcie to gg. W jednej grze jakiś zerg próbował mnie pojechać rushem 6ling + robotnicy lolz. |
Autor: | raggnarok [ 15 sie 2010, 00:06 ] |
Tytuł: | |
No niestety taka jest prawda dzisiaj odnosnie zerga. Od banalnych wallinow stawiajacych zerga od razu w defensywie, do minimalnej tolerancji na bledy/brak skupienia. Cos musi Blizz z tym zrobic - imho powinni zaczac od zmiany mechaniki spawnowania dodatkowych larw, ktore w tym momencie jest kluczem do wygrania gry przez zerga, a ktore wymaga niesamowitego poziomu koncentracji przez cala gre. |
Autor: | Mendol [ 15 sie 2010, 00:13 ] |
Tytuł: | |
o ile pamietam to w sc co chwila wychodzily jakies patche. tutaj pewnie bedzie podobnie - zmienia cos u zerga, po miesiacu bedzie placz, ze jest op. |
Autor: | Highlander [ 15 sie 2010, 00:22 ] |
Tytuł: | |
podobnie bylo w W3. na teraz w wiekszosci przypadkow chyba trzeba sie od razu bronic. |
Autor: | Nestor [ 15 sie 2010, 00:53 ] |
Tytuł: | |
Na zakonczenie dnia, kolejna gra PvP. W ogole rzadko zdarza mi sie nie grac na innego protossa. Anyhoo, w pierwszym ataku wdupilem cala armie, ale dzieki temu ze przeciwnik sie zagapil i nie myslal dlaczego w jego bazie spawnuja sie jednostki, udalo mi sie go pojechac. Do tego jak zawsze wylaczanie swiatla u protossow http://mmonster.pl/upload/Nestor(PvP).XelNagaCaverns_warp_rush.SC2Replay?id=63 Edit: Bardzo smieszny starter protossow: http://www.youtube.com/watch?v=k8Wmu4n6Ffc |
Autor: | Ash [ 15 sie 2010, 09:35 ] |
Tytuł: | |
to jest 'standard' troche ze takie zagrania cheesowe sie zdarzaja, mnie juz to nawet nie bawi. ostatnio przegralem swoja pierwsza gre przeciw proxy cannon - gosc zamurowal mi cannonami wyjscie z bazy i massowal zealotow, ktore ja niszczylem mu banelingami, ale mutaliski i tak sobie nie daly rady bo w bazie tez cannonow narobil :| protoss FTL. |
Autor: | Ash [ 15 sie 2010, 10:34 ] |
Tytuł: | |
to znaczy ze zlamil okropnie, bo akurat terrana mozna pojechac towerami do samego konca, a zerga nie, bo na creepie nie pobuduje. |
Autor: | Oyci3C [ 15 sie 2010, 10:49 ] |
Tytuł: | |
To zobaczcie sobie mojego repka jak koles z ~200 games terrkiem obsyhsal czarne kule z barracks in da may baze. Repek jest w RoBALLowie. BTW. -> good guide dla Tossa, w ch startupow: http://eu.battle.net/sc2/en/forum/topic/283439083 |
Autor: | shp [ 15 sie 2010, 13:19 ] |
Tytuł: | |
Tej, nauczcie mnie w to grać ;F |
Strona 166 z 305 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |