MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Bad Company 2 + Lista kontaktowa i status serwera w 1 poście https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=34864 |
Strona 166 z 190 |
Autor: | Huragan [ 8 kwi 2010, 07:37 ] |
Tytuł: | |
Goatus napisał(a): Ravushimo napisał(a): Po prostu upierdliwe jest giniecie od tuby/gustava gdy gosc stoi 2m za toba i stosuje te bronie jak strzelbe... True wkurwia to niemiłosiernie jak wybiega taki pajac z za rogu prosto na ciebie już z tubą na ramieniu i wali ci prosto w twarz odległości 2-3m, nawet jak zdążysz strzelić to i tak się złożysz, a jemu mało co się stanie. To nie jest normalne IMHO mogli by coś z tym zrobić... To jest jak najbardziej normalne, tak samo jednym strzalem z 2 metrow moze cie zabic ze strzelby. Przestancie sie mazac tylko sie wezcie do gry, hehe |
Autor: | Goatus [ 8 kwi 2010, 07:52 ] |
Tytuł: | |
Huragan napisał(a): To jest jak najbardziej normalne, tak samo jednym strzalem z 2 metrow moze cie zabic ze strzelby. Przestancie sie mazac tylko sie wezcie do gry, hehe Nie udawaj głupszego niż jesteś, doskonale wiesz że chodziło mi o 'normalność' z punktu widzenia realizmu, nie wydaje mi się żeby piechota strzelała sobie pod nogi z rpg przy spotkaniu face to face z przeciwnikiem... |
Autor: | Bloodleaf [ 8 kwi 2010, 07:57 ] |
Tytuł: | |
No pewnie że zupełnie normalne jest to że zza rogu wybiega wprost na mnie asfalt i z odległości 5cm wpakowuje mi granat z tuby prosto w twarz przy czym ja ginę a on nie , no nie żebym narzekał co to to nie ^_^ |
Autor: | Nyx [ 8 kwi 2010, 07:59 ] |
Tytuł: | |
Karol problem ten nie wystepuje na konsolach bo zwykle bronie zadaja wiecej dmg niz w wersji pc, tryb normal na konsoli jest jak tryb hardcore na pc w kwestii dmgu broni. |
Autor: | Huragan [ 8 kwi 2010, 08:11 ] |
Tytuł: | |
Goatus napisał(a): chodziło mi o 'normalność' z punktu widzenia realizmu,
Chcesz realizmu to masz real world, a to jest gra komputerowa... HELLO !!!!!!!!!!!!!!!!! Jest cos takiego jak Friendly Fire, mozna je wylaczyc i spamowac granatami na swoich i nikt nie zginie... brak realizmu ? Who cares ? Liczy sie zabawa. |
Autor: | Nyx [ 8 kwi 2010, 08:18 ] |
Tytuł: | |
Nie ginie, a ty giniesz bo z odleglosci 3m pocisk z tuby nie zdazyl sie jeszcze uzbroic |
Autor: | Goatus [ 8 kwi 2010, 08:41 ] |
Tytuł: | |
Huragan napisał(a): Chcesz realizmu to masz real world, a to jest gra komputerowa... HELLO !!!!!!!!!!!!!!!!!
No shit, Sherlock... Rozumiem że cieszył byś się też jak np czołgi mogłyby latać i jednocześnie strzelały w 4 strony right? Pewne rzeczy wynikają z mechaniki i to jest jak najbardziej ok, inne to hmm 'błędy logiczne' które można by spokojnie skorygować. 40mm granat się nie uzbraja przez pierwsze parę metrów więc jeżeli ktoś strzela z bliska to musi przynajmniej wycelować... Anyways cała dyskusja jest bezcelowa, jedyne co mogę zrobić to nie dawać ammo noobom którzy nie oddają nawet jednego strzału z czegoś innego niż CG Edit: Z tego co widzę w necie to minimalny zasięg przy pociskach które teoretycznie stosuje się przeciw piechocie to 15m w CG, skoro na granatniku dali minimalny zasięg to czemu nie mogą zrobić tego samego z rpg :/ |
Autor: | Huragan [ 8 kwi 2010, 10:43 ] |
Tytuł: | |
Goatus napisał(a): skoro na granatniku dali minimalny zasięg to czemu nie mogą zrobić tego samego z rpg :/
Poczytaj sobie moze najpierw w sieci jak dzialaja te bronie w realu to nie bedziesz musial zadawac takich glupich pytan ![]() |
Autor: | Highlander [ 8 kwi 2010, 11:11 ] |
Tytuł: | |
Huragan Tobie to nawet granatniki, gustawy, mortary nie pomagaja by dobrze grac :p dla mnie obecnie tak jak sie gra rusha na publikach to idiotyzm. Nie gram tymi debilnymi bronmi, a i tak jestem wyzej niz te nooby z gustawami itp. ;p |
Autor: | Huragan [ 8 kwi 2010, 11:36 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): Huragan Tobie to nawet granatniki, gustawy, mortary nie pomagaja by dobrze grac
![]() Nie uzywam tych broni, chyba mnie mylisz z jakims statsiarzem, ktory kampi cala rozgrywke by miec statsy !!!!!!!!!! buahahaha |
Autor: | Highlander [ 8 kwi 2010, 11:40 ] |
Tytuł: | |
no ale tak robi 90% osob i zamienia taka rozgrywke w koncu w irytujaca ;] rozumiem, ze sobie to wszystko moze byc, ale prawie wszyscy? |
Autor: | Lonek [ 8 kwi 2010, 11:57 ] |
Tytuł: | |
Robi sie drama ekspertów w dziedzinie realizmu. Koraliki, Granat 40mm ma zapalnik który uzbraja sie po krótkim czasie od wystrzału. Ładunek który potrafi wystrzelić tak cieżki pocisk, bez najmniejszego problemu pacyfikuje ludzi z 3 m bez wybuchu. Co do gustawa czy rpg. Tutaj troszke bardziej realizm kuleje, chociaż to są pociski z siłą wybuchu skierowaną kierunkowo, także przy wielkim szcześciu może nas ogłuszyć ;] |
Autor: | Goatus [ 8 kwi 2010, 12:03 ] |
Tytuł: | |
Huragan napisał(a): Goatus napisał(a): skoro na granatniku dali minimalny zasięg to czemu nie mogą zrobić tego samego z rpg :/ Poczytaj sobie moze najpierw w sieci jak dzialaja te bronie w realu to nie bedziesz musial zadawac takich glupich pytan ![]() No to aktualnie tobie proponuje to samo, bo we wszystkich źródłach w necie nt. CG jest napisane że przy pociskach które teoretycznie są ppiech pocisk uzbraja się po minimum 15-40m (dla pocisków ppanc jest to dużo więcej). Znajdź mi jakieś rzetelne źródło które mówi coś innego to możemy podyskutować. |
Autor: | Huragan [ 8 kwi 2010, 12:32 ] |
Tytuł: | |
Goatus napisał(a): No to aktualnie tobie proponuje to samo, bo we wszystkich źródłach w necie nt. CG jest napisane że przy pociskach które teoretycznie są ppiech pocisk uzbraja się po minimum 15-40m (dla pocisków ppanc jest to dużo więcej). Znajdź mi jakieś rzetelne źródło które mówi coś innego to możemy podyskutować.
no ok, 15 metrow, a taki Mortar powinien miec minimum range 75 metrow a mozesz rzucic na siebie ![]() |
Autor: | Mendol [ 8 kwi 2010, 12:34 ] |
Tytuł: | |
o ile sie nie myle to nie nosisz na plecach mortara, tylko markujesz cel. mozesz go wiec rzucic w dowolne miejsce - nawet sobie pod nogi. |
Autor: | Highlander [ 8 kwi 2010, 12:40 ] |
Tytuł: | |
ja nie patrze na realizm, byleby gra w koncu nie irytowala ;] |
Autor: | Nyx [ 8 kwi 2010, 12:42 ] |
Tytuł: | |
No gdbyby boostneli dmg broni, napewno byla by mnie irytujaca |
Autor: | Goatus [ 8 kwi 2010, 12:43 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): o ile sie nie myle to nie nosisz na plecach mortara, tylko markujesz cel.
mozesz go wiec rzucic w dowolne miejsce - nawet sobie pod nogi. Hehe to fakt, parę razy się zdarzyło, teraz nigdy nie używam mortara w zaroślach bo parę razy namierzyłem 'liścia' przed swoim nosem i był Epic Fail >.> Edit: No ja bym zmienił tylko 5 rzeczy -Większy rozrzut dla broni medyka szczególnie przy krótkich seriach -Nieuzbrojone 40mm zabija tylko przy headshocie -CD na defi 30s+ -RPG uzbraja się po 10m -Ammo box uzupełnia rakiety/granaty/40mm dużo wolniej |
Autor: | Huragan [ 8 kwi 2010, 16:31 ] |
Tytuł: | |
Wlasnie sobie odblokowalem range Veterana w BFBC2 i mam dostep do nowych broni ![]() Wystarczy zarejestrowac sie na stronie battlefieldheroes.com (ze swojego konta EA) i pozniej wejsc na amerykanska strone http://www.battlefieldbadcompany2.com/ , zalogowac sie rowniez ze swojego konta w EA i wejsc na zakladke Veteran i juz sie ma ![]() tutaj filmik: http://www.youtube.com/watch?v=nDemfdrXEH4 |
Autor: | Highlander [ 8 kwi 2010, 16:58 ] |
Tytuł: | |
Battlefield Bad Company 2 - Updated to R9 Apr 08 2010 16:12:55 by Killing All Bad Company 2 servers have been updated to version R9 this build includes a number of crash fixes, so we hope all servers will be even more stable now. The full change list is:- * admin.say command implemented o - the output currently looks a bit funky on the game client, like so: Player: [Server]: <text> but with the next game client it will look like: Server: <text> * admin.yell to squad has changed (you need to specify both team and squad) * squad numbering has changed - the "no squad" squad has ID 0, and real squads are 1 and up. * Autobalance improved, it shuffles people both during and between rounds now, and does a better job. Note: There is currently no way to turn it off * mapList* commands reworked * banList* commands reworked * listPlayers command added * admin.listPlayers command reworked (GUID, kills, deaths, ping and score added) * Players have non-PB GUIDs now (these are distinct from PB GUIDs) * onChat event reworked o now it specifies target player subset as well o shows text before profanity filtering o client-originated chat messages starting with "/" make it to the server, and broadcast via onChat, but are not broadcast to other game clients o use "/!<command>" if you want to be able to send commands to your homemade rcon tools without showing the commands to other players * player.onAuthenticated added (it's triggered when a player receives GUID) * player.onSquadChange, player.onTeamChange implemented * Couple of crash fixes * Support for server-side "region" setting (not yet used by the game client) * Ranked ON forces game-password OFF * Ranked and PunkBuster settings can only be changed during server startup * A server is marked as "hardcore" either when Friendly Fire is enabled, or when all the typical hardcore settings (hardcore killcam minimap etc) have been flipped * exposed number of rounds per maps in maplist.txt, and via the remote admin commands |
Strona 166 z 190 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |