MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Bad Company 2 + Lista kontaktowa i status serwera w 1 poście
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=34864
Strona 166 z 190

Autor:  Huragan [ 8 kwi 2010, 07:37 ]
Tytuł: 

Goatus napisał(a):
Ravushimo napisał(a):
Po prostu upierdliwe jest giniecie od tuby/gustava gdy gosc stoi 2m za toba i stosuje te bronie jak strzelbe...


True wkurwia to niemiłosiernie jak wybiega taki pajac z za rogu prosto na ciebie już z tubą na ramieniu i wali ci prosto w twarz odległości 2-3m, nawet jak zdążysz strzelić to i tak się złożysz, a jemu mało co się stanie. To nie jest normalne IMHO mogli by coś z tym zrobić...


To jest jak najbardziej normalne, tak samo jednym strzalem z 2 metrow moze cie zabic ze strzelby. Przestancie sie mazac tylko sie wezcie do gry, hehe

Autor:  Goatus [ 8 kwi 2010, 07:52 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):

To jest jak najbardziej normalne, tak samo jednym strzalem z 2 metrow moze cie zabic ze strzelby. Przestancie sie mazac tylko sie wezcie do gry, hehe


Nie udawaj głupszego niż jesteś, doskonale wiesz że chodziło mi o 'normalność' z punktu widzenia realizmu, nie wydaje mi się żeby piechota strzelała sobie pod nogi z rpg przy spotkaniu face to face z przeciwnikiem...

Autor:  Bloodleaf [ 8 kwi 2010, 07:57 ]
Tytuł: 

No pewnie że zupełnie normalne jest to że zza rogu wybiega wprost na mnie asfalt i z odległości 5cm wpakowuje mi granat z tuby prosto w twarz przy czym ja ginę a on nie , no nie żebym narzekał co to to nie ^_^

Autor:  Nyx [ 8 kwi 2010, 07:59 ]
Tytuł: 

Karol problem ten nie wystepuje na konsolach bo zwykle bronie zadaja wiecej dmg niz w wersji pc, tryb normal na konsoli jest jak tryb hardcore na pc w kwestii dmgu broni.

Autor:  Huragan [ 8 kwi 2010, 08:11 ]
Tytuł: 

Goatus napisał(a):
chodziło mi o 'normalność' z punktu widzenia realizmu,


Chcesz realizmu to masz real world, a to jest gra komputerowa... HELLO !!!!!!!!!!!!!!!!!
Jest cos takiego jak Friendly Fire, mozna je wylaczyc i spamowac granatami na swoich i nikt nie zginie... brak realizmu ? Who cares ? Liczy sie zabawa.

Autor:  Nyx [ 8 kwi 2010, 08:18 ]
Tytuł: 

Nie ginie, a ty giniesz bo z odleglosci 3m pocisk z tuby nie zdazyl sie jeszcze uzbroic

Autor:  Goatus [ 8 kwi 2010, 08:41 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Chcesz realizmu to masz real world, a to jest gra komputerowa... HELLO !!!!!!!!!!!!!!!!!


No shit, Sherlock...

Rozumiem że cieszył byś się też jak np czołgi mogłyby latać i jednocześnie strzelały w 4 strony right? Pewne rzeczy wynikają z mechaniki i to jest jak najbardziej ok, inne to hmm 'błędy logiczne' które można by spokojnie skorygować. 40mm granat się nie uzbraja przez pierwsze parę metrów więc jeżeli ktoś strzela z bliska to musi przynajmniej wycelować...

Anyways cała dyskusja jest bezcelowa, jedyne co mogę zrobić to nie dawać ammo noobom którzy nie oddają nawet jednego strzału z czegoś innego niż CG

Edit: Z tego co widzę w necie to minimalny zasięg przy pociskach które teoretycznie stosuje się przeciw piechocie to 15m w CG, skoro na granatniku dali minimalny zasięg to czemu nie mogą zrobić tego samego z rpg :/

Autor:  Huragan [ 8 kwi 2010, 10:43 ]
Tytuł: 

Goatus napisał(a):
skoro na granatniku dali minimalny zasięg to czemu nie mogą zrobić tego samego z rpg :/


Poczytaj sobie moze najpierw w sieci jak dzialaja te bronie w realu to nie bedziesz musial zadawac takich glupich pytan :) Chciales realizmu to go masz, hehehe. Granatniki uzbrajaja sie po kilku metrach, wyrzutnia RPG od razu jest uzbrojona, tylko po 15 metrach wlacza sie dodatkowy silnik rakietowy.

Autor:  Highlander [ 8 kwi 2010, 11:11 ]
Tytuł: 

Huragan Tobie to nawet granatniki, gustawy, mortary nie pomagaja by dobrze grac :p

dla mnie obecnie tak jak sie gra rusha na publikach to idiotyzm. Nie gram tymi debilnymi bronmi, a i tak jestem wyzej niz te nooby z gustawami itp. ;p

Autor:  Huragan [ 8 kwi 2010, 11:36 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
Huragan Tobie to nawet granatniki, gustawy, mortary nie pomagaja by dobrze grac :p


Nie uzywam tych broni, chyba mnie mylisz z jakims statsiarzem, ktory kampi cala rozgrywke by miec statsy !!!!!!!!!! buahahaha

Autor:  Highlander [ 8 kwi 2010, 11:40 ]
Tytuł: 

no ale tak robi 90% osob i zamienia taka rozgrywke w koncu w irytujaca ;] rozumiem, ze sobie to wszystko moze byc, ale prawie wszyscy?

Autor:  Lonek [ 8 kwi 2010, 11:57 ]
Tytuł: 

Robi sie drama ekspertów w dziedzinie realizmu.
Koraliki, Granat 40mm ma zapalnik który uzbraja sie po krótkim czasie od wystrzału. Ładunek który potrafi wystrzelić tak cieżki pocisk, bez najmniejszego problemu pacyfikuje ludzi z 3 m bez wybuchu.
Co do gustawa czy rpg. Tutaj troszke bardziej realizm kuleje, chociaż to są pociski z siłą wybuchu skierowaną kierunkowo, także przy wielkim szcześciu może nas ogłuszyć ;]

Autor:  Goatus [ 8 kwi 2010, 12:03 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Goatus napisał(a):
skoro na granatniku dali minimalny zasięg to czemu nie mogą zrobić tego samego z rpg :/


Poczytaj sobie moze najpierw w sieci jak dzialaja te bronie w realu to nie bedziesz musial zadawac takich glupich pytan :)


No to aktualnie tobie proponuje to samo, bo we wszystkich źródłach w necie nt. CG jest napisane że przy pociskach które teoretycznie są ppiech pocisk uzbraja się po minimum 15-40m (dla pocisków ppanc jest to dużo więcej). Znajdź mi jakieś rzetelne źródło które mówi coś innego to możemy podyskutować.

Autor:  Huragan [ 8 kwi 2010, 12:32 ]
Tytuł: 

Goatus napisał(a):
No to aktualnie tobie proponuje to samo, bo we wszystkich źródłach w necie nt. CG jest napisane że przy pociskach które teoretycznie są ppiech pocisk uzbraja się po minimum 15-40m (dla pocisków ppanc jest to dużo więcej). Znajdź mi jakieś rzetelne źródło które mówi coś innego to możemy podyskutować.


no ok, 15 metrow, a taki Mortar powinien miec minimum range 75 metrow a mozesz rzucic na siebie :)

Autor:  Mendol [ 8 kwi 2010, 12:34 ]
Tytuł: 

o ile sie nie myle to nie nosisz na plecach mortara, tylko markujesz cel.
mozesz go wiec rzucic w dowolne miejsce - nawet sobie pod nogi.

Autor:  Highlander [ 8 kwi 2010, 12:40 ]
Tytuł: 

ja nie patrze na realizm, byleby gra w koncu nie irytowala ;]

Autor:  Nyx [ 8 kwi 2010, 12:42 ]
Tytuł: 

No gdbyby boostneli dmg broni, napewno byla by mnie irytujaca

Autor:  Goatus [ 8 kwi 2010, 12:43 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
o ile sie nie myle to nie nosisz na plecach mortara, tylko markujesz cel.
mozesz go wiec rzucic w dowolne miejsce - nawet sobie pod nogi.


Hehe to fakt, parę razy się zdarzyło, teraz nigdy nie używam mortara w zaroślach bo parę razy namierzyłem 'liścia' przed swoim nosem i był Epic Fail >.>

Edit: No ja bym zmienił tylko 5 rzeczy
-Większy rozrzut dla broni medyka szczególnie przy krótkich seriach
-Nieuzbrojone 40mm zabija tylko przy headshocie
-CD na defi 30s+
-RPG uzbraja się po 10m
-Ammo box uzupełnia rakiety/granaty/40mm dużo wolniej

Autor:  Huragan [ 8 kwi 2010, 16:31 ]
Tytuł: 

Wlasnie sobie odblokowalem range Veterana w BFBC2 i mam dostep do nowych broni :) Mozna to zrobic nie kupujac zadnej innej gry z EA, hehe

Wystarczy zarejestrowac sie na stronie battlefieldheroes.com (ze swojego konta EA) i pozniej wejsc na amerykanska strone http://www.battlefieldbadcompany2.com/ , zalogowac sie rowniez ze swojego konta w EA i wejsc na zakladke Veteran i juz sie ma :)

tutaj filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=nDemfdrXEH4

Autor:  Highlander [ 8 kwi 2010, 16:58 ]
Tytuł: 

Battlefield Bad Company 2 - Updated to R9
Apr 08 2010 16:12:55 by Killing
All Bad Company 2 servers have been updated to version R9 this build includes a number of crash fixes, so we hope all servers will be even more stable now.

The full change list is:-

* admin.say command implemented
o - the output currently looks a bit funky on the game client, like so: Player: [Server]: <text> but with the next game client it will look like: Server: <text>
* admin.yell to squad has changed (you need to specify both team and squad)
* squad numbering has changed - the "no squad" squad has ID 0, and real squads are 1 and up.
* Autobalance improved, it shuffles people both during and between rounds now, and does a better job. Note: There is currently no way to turn it off
* mapList* commands reworked
* banList* commands reworked
* listPlayers command added
* admin.listPlayers command reworked (GUID, kills, deaths, ping and score added)
* Players have non-PB GUIDs now (these are distinct from PB GUIDs)
* onChat event reworked
o now it specifies target player subset as well
o shows text before profanity filtering
o client-originated chat messages starting with "/" make it to the server, and broadcast via onChat, but are not broadcast to other game clients
o use "/!<command>" if you want to be able to send commands to your homemade rcon tools without showing the commands to other players
* player.onAuthenticated added (it's triggered when a player receives GUID)
* player.onSquadChange, player.onTeamChange implemented
* Couple of crash fixes
* Support for server-side "region" setting (not yet used by the game client)
* Ranked ON forces game-password OFF
* Ranked and PunkBuster settings can only be changed during server startup
* A server is marked as "hardcore" either when Friendly Fire is enabled, or when all the typical hardcore settings (hardcore killcam minimap etc) have been flipped
* exposed number of rounds per maps in maplist.txt, and via the remote admin commands

Strona 166 z 190 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team