xboxowe przejściówki na zwykłą kawiature i mysz:
http://www.play-asia.com/paOS-14-71-eq-49-en.html
i kontroler dla ps3:
http://gry.onet.pl/28065,1458043,sprzet_dla_snajperow_fragfx_do_playstation_3,artykul.html
A co do MAG'a - w rzeczywistości to nie wygląda tak źle. Grafie daleko do tej z COD czy BC2 ale też jest sporo lepsza od BF2.
A ogladanie filmików z tym jak gość "sobie strzela" przypomina trochę ocenianie jakości gry w szachy na podstawie animacji z BattleChess
W miarę sensowny filmik jest np. tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=MQNywTqt5QI&feature=related
ale on też wspomina tylko o 3 elementach jakie atakujący maja do pokonania a nie mówi o systemach bunkrów z którymi coś musisz zrobić, obronie p-lot, systemach sensorów, altylerii czy całym bogactwem systemu dowodzenia, systemu frakcji etc etc etc.
Poza zajebiście rozbudowanym systemem statystyk masz też w MAG elementy MMO-shotera. Każde starcie-gra nie pozostaje bez wpływu na wynik wojny między 3 armiami najemników a aktualne wyniki tej wojny maja wpływ np. bonus do doświadczenia jakie Twoja postać zdobywa, zasiegu premii dowodzenia (bonusy za trzymanie się blisko dowódcy teamu, plutonu, dywizji) etc.
Do tego dorobili bardzo fajne "story" w postaci często uaktualnianych filmików imitujących newsy z "wojny której nie ma"
http://www.mag.com/po_PO/mag.html?forumMode=null
czy stronami korporacji które "szukają nowych rekrutów" - np:
http://www.raven-gmbh.de/
Highlander napisał(a):
http://www.gram.pl/sk6_9Q7qHu0_MAG_Massive_Action_Game.html
ilosc graczy duza, ale nei wiem czy nie za duza.
Nie - jest ok.
To nie jest gra na zerg - wymogi postepu taktycznego są takie, że musisz JEDNOCZEŚNIE np. uchwycić określoną ilość celi więc nie możesz skoncentrować wszystkich sił w jednym miejscu.
Z drugiej strony jeśli "rozproszony" atak nie przynosi rezultatów to wtedy może być sensowne skoncentrowanie sił w jednym miejscu i ruszenie z niego do drugiego modląc sie by Ci co zostali, utrzymali zdobyte wcześniej pozycje dostatecznie długo.
Zresztą mozliwych strategii do zastosowania w tej grze jest naprawdę sporo i zajebiście dużo zależy od dowódców a w dominacji jest ich sporo (team = 7 osób + dowódca, 4 teamy to pluton który ma swojego dowódcę a 4 plutony to dywizja... każdy z nich ma inne "uprawnienia" które same w sobie nie są jakos overpowered ale dobrze zgrane mogą byc mordercze dla przeciwnika).