MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FPS'y
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=33061
Strona 18 z 162

Autor:  Highlander [ 22 lip 2013, 23:22 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Regenerating Health to jest zalosc. Nie ma obecnie prawie, ze gry bez tego...

pamietam jak ludzie w cod2&4 tworzyli mody by tego nie bylo, a jakie to bylyby inne gry wtedy. Ale nawet z tym "ficzerem" cod2&4 jeszcze nie byly najtragiczniejsze. Wprowadzenie elementu, ze "kazdy noob moze dac rade" bo dali mu to i tamto przypieczetowalo sprawe.

na tym obrazku tez znajduje sie cos strasznego http://www.gatheryourparty.com/wp-conte ... csP6oA.jpg

Autor:  Kabraxis [ 22 lip 2013, 23:37 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Brakuje 'press Mouse1 to shot".

:lol: :lol: :lol:

Ale cheer up - zaniedlugo Misery do Stalkera - tam sie zdrowko nie reganeruje a wrecz przeciwnie, smierc przez wykrwawienie sie to cos powszechnego.

Pamietam jak gralem w STALKERA jedynke pierwszy raz i jako pros ( 8) ) ofc wlaczylem najwyzszy poziom trudnosci - podczas pierwszej misji, gdzie przeciwnicy nawet nie maja broni dlugiej/automatycznej - dostalem trafienie z pistoletu, ktore mi zabralo 1/2 hp a reszta hp wykrwawila sie w kilkadziesiat sekund jak uciekalem. :)

Good times.

Autor:  Highlander [ 22 lip 2013, 23:40 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

oprocz tipa to chodzi mi o skryptowany movement, czyli klikasz spacje a postac w okreslony z gory sposob przechodzi przez murek itp.

to zawsze bedzie swietnie podsumowywac http://www.youtube.com/watch?v=W1ZtBCpo0eU

a tu nowosc http://www.youtube.com/watch?v=C4yIxUOWrtw Call of DOOty

Autor:  Kabraxis [ 22 lip 2013, 23:44 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Highlander napisał(a):
oprocz tipa to chodzi mi o skryptowany movement, czyli klikasz spacje a postac w okreslony z gory sposob przechodzi przez murek itp.


true, true... tez pamietam jak sie uczylem skakac po 200hp na Q2dm1 (BEZ rocket jumpa - po lampach na scianie majacych szerokosc kilku pikseli... kto gral duzo na Q2dm1 ten wie ocb.. juz pomine ze dalo sie to zrobic na myszce kulkowej przy szybkosci gry x3 w porownaniu do dzisiejszej paraolimpiady z konsol... dlatego zawsze polewke nam z ludzi ktorzy sa slabi w chuj ale 'gamingowa' myszka za 300PLN musi byc) ... jakby to dzisiaj wygladalo? "press SPACE twice to double jump" ??

LOL

Autor:  Highlander [ 22 lip 2013, 23:49 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Single to ma jeszcze jakies nadzieje, multi czeka na cud.

Natural Selection 2 nie mialo auto regeneracji zycia, z nowych gier. Bo inni gracze maja sobie pomagac. Nie ma jak wpierdolic regeneracje do BF, gdzie jest klasa medyka (sic!) . W Red Orchestra jest taka niby regeneraja, ale tam 90% strzalow zabija :P w shootmani nawet nie wiem ;d

@GD mowil, ze Reborn idzie "spoko" i pewnie zaplace na kicku jak sie tylko pojawi.

Autor:  Kabraxis [ 22 lip 2013, 23:56 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Az z nostalgii przeszukalem yewtube:

http://www.youtube.com/watch?v=gxqYezKLgro

od 1:13 ta miejscowka o ktorej pisalem. :)

W Enemy Territory tez pamietam byl zajebiscie zrobiony movement i uczylo sie trickjumpow itd...

na marginesie - to koles rozjebuje system na tym filmie.

Autor:  Highlander [ 23 lip 2013, 00:05 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Pewnie, ze ET miall movment.

a w Q3 czy QL na tej mapie mozna juz skakac bezposrednio ;]

a kto pamieta... kingpina? ;d
http://www.youtube.com/watch?v=ZuC7rJ6SS-0
falujące ryje ;d

Autor:  Zaratul [ 23 lip 2013, 00:36 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Kingpin zajebisty był.I ta muza Cypress Hill. :)

Autor:  Drusek [ 23 lip 2013, 08:45 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

W BF na szczęście jest HC mode więc bez problemu można grać bez regeneracji, celowników, spotowania i nawet mini mapki.

Autor:  Highlander [ 23 lip 2013, 09:03 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

HC mode jest za to retardowe pod innym wzgledem, ilosci punktow zycia chocby.

Autor:  kluczmen [ 25 lip 2013, 18:36 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

http://www.youtube.com/watch?v=ivokn0nBziY

http://www.youtube.com/watch?v=uzflq14Mydw
pamietam jak calymi dniami plakalem z tego na irc :D

jak jeszcze raz ktoś wspomni o cod i bf to w nocy przyjdzie do was murzyn z olbrzmim kutasem

ciekawy fakt : thoro zaczal robienie fragmovies od puszczenia w eter wlasnego spawnrape z jakiegoś pcw, potem został najbardziej znanym moviemakerem polskiej sceny !
przez et rzucil studia , po zakonczeniu grania zarabial na życie robiąc filmiki z wesel, jego dalsze losy są nieznane

fakt 2 : na studia chodziłem z typem który parę lat wcześniej grał w reprezie polski w ET, pamiętam że podczas pcw dostawałem od niego regularny wpierdol

fakt 3 : cl clanu w którym grał kiedyś eld z cda obecnie przebywa na tajwanie gdzie mieszka z laską która poznał przez skype

Autor:  Highlander [ 25 lip 2013, 19:09 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

heheh, niezle. W sumie to et nie wiem czy do konca zalicza sie do fast paced, ale zajebista giera mimo wszystko. A te filmy juz dawales.

a kojarzysz jakiegos goscia o nicku hitsu? na esreality taki sie udziela czesto. Ale on wolal rtcw.
ten projekt pewnie niestety umrze http://etlive.pro/blog/ ;(

Niedlugo ROTT.

Autor:  kluczmen [ 26 lip 2013, 07:18 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

hitsu nie pamiętam :P

a et zalicza się jak najbardziej do fast paced, miało movement z q3 z tą różnicą, że miałeś pasek staminy któy ograniczał możliwość sprintu i strafe jumpów, ale jego możliwości były jak najbardziej wykorzystywane w grze :P

http://www.youtube.com/watch?v=X6D6Ipw_cwU

bez tricku z 0:45 i podobnych byłbyś przy objective po spawnie minute po kolegach :P

Autor:  Highlander [ 27 lip 2013, 00:29 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

taaa... chyba w remaku ET najlepiej bym sie odnalazl, zreszta gralem jeszcze w tym roku i mozna spoko pograc. polecam. Ale szukalem by pograc troche z kims to slabo :/

ROTT
http://www.youtube.com/watch?v=VqhHXmiCwNo
http://www.youtube.com/watch?v=DOcO9YCpc5g
http://www.youtube.com/watch?v=sf2gbR6AgQw

chyba przejde singla jak to widze. Ja widziec bunny hopping.


Rise of the Triad Creative Trailer Challenge + Q&A Video
http://www.gog.com/news/rise_of_the_tri ... _challenge

Autor:  kluczmen [ 29 lip 2013, 13:32 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

patrze jeszcze raz na te gameplaye z rott i dwie rzeczy sa na nie

- te zjebane znaczki przy trafienaich, mam nadzieje, że da się to wyłączyć w opcjach
- w porównaniu do starego dobrego rtcw/designu baz w et brakuje tym wszystkim bunkrom tego cudownego szlifu który zawsze mnie zachwycał w wolfie, nie wiem nawet do końca na czym to polega, ale to można podciągnąć od designu pomieszczeń do modeli i dźwięków broni, czy tam modeli wrogów, id soft w rtcw i quakach 2/3 osiągnęło poziom który jest chyba niedostępny dla zwyczajnych śmiertelników ;)
do tego z personelem który się mieścił na jednej planszy z creditsami, szkoda, że przed d3 nie zrobili jeszcze jakiegoś podejścia do hexena/heretic na silniku q3, byłaby trzecia uber kultowa gra

Autor:  Kabraxis [ 1 sie 2013, 20:34 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

http://www.destructoid.com/review-rise- ... 6974.phtml

Czyzby w koncu kurwa sensowny fps niebedacy pizdowatym pseudoskillowym parujacym klocem aka kalofdjutybattlefild fefnascie i cala reszta konsolowego scierwa?

Heh... na dniach kupuje.

Autor:  tomugeen [ 1 sie 2013, 21:46 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Nooo... wiemy to od paru miesiecu. Nie czytasz hajowego bloga!

Autor:  Kabraxis [ 1 sie 2013, 21:53 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Z blogow czytam tylko swoj. :)

Ofc wiedzialem wczesniej o tej grze i co soba moze reprezntowac ale teraz jest to potwierdzone sensowna (imho) recenzja. Komenty w sklepikach tez ociekaja entuzjazmem.

Ile toto kosztuje wogole i jest steam czy standalone?


Ok na GOG jest standalone za 50 zeta... zajebiaszczo. Ale poczekam z tydzien czy ludzie beda grac i nie bedzie jakiegos sudden flopa. :)

Autor:  Highlander [ 2 sie 2013, 13:34 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

I co?ktos naparza juz w rott? Ja kupilem w gmg z jakims kodem na GMG za jakies 30 zl. Dopiero jutro sprawdze, bo mnie nie ma. Mysle, ze bedzie ok, dosc porzadny remake. Z multi bez modow moze byc troche slabo. Ale za taka cene i z braku alternatyw, to i tak powinno byc w miare ok.

Gra jest steamworks gdziekolwiek nie kupisz. Dostajesz rott i pare old schoolowych tytulow, rowniez steam.

Autor:  Kabraxis [ 2 sie 2013, 22:20 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Pograj i opisz okiem fachowca. :)

Ja czekam tydzien i jak nie bedzie jakiegos mega faila (nie wiem jakiego - tak tylko pisze) to kupuje i napierdalam. :)

BTW - musze miec steam zeby wogole pograc? Na GOG pisze ze 'DRM free experience'...
Steamworks to znaczy ze gra wspiera Steam czy go wymaga?

Ale musze pwiedziec ze filmiki powoduja u mnie dziwne uczucie lekkiego bonera polaczonego z lezkami nostalgii w kacikach oczu. ;) heh...

Strona 18 z 162 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team