MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
FPS'y https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=33061 |
Strona 18 z 162 |
Autor: | Highlander [ 22 lip 2013, 23:22 ] |
Tytuł: | Re: Dynamiczne FPS'y |
Regenerating Health to jest zalosc. Nie ma obecnie prawie, ze gry bez tego... pamietam jak ludzie w cod2&4 tworzyli mody by tego nie bylo, a jakie to bylyby inne gry wtedy. Ale nawet z tym "ficzerem" cod2&4 jeszcze nie byly najtragiczniejsze. Wprowadzenie elementu, ze "kazdy noob moze dac rade" bo dali mu to i tamto przypieczetowalo sprawe. na tym obrazku tez znajduje sie cos strasznego http://www.gatheryourparty.com/wp-conte ... csP6oA.jpg |
Autor: | Kabraxis [ 22 lip 2013, 23:37 ] |
Tytuł: | Re: Dynamiczne FPS'y |
Brakuje 'press Mouse1 to shot". ![]() ![]() ![]() Ale cheer up - zaniedlugo Misery do Stalkera - tam sie zdrowko nie reganeruje a wrecz przeciwnie, smierc przez wykrwawienie sie to cos powszechnego. Pamietam jak gralem w STALKERA jedynke pierwszy raz i jako pros ( ![]() ![]() Good times. |
Autor: | Highlander [ 22 lip 2013, 23:40 ] |
Tytuł: | Re: Dynamiczne FPS'y |
oprocz tipa to chodzi mi o skryptowany movement, czyli klikasz spacje a postac w okreslony z gory sposob przechodzi przez murek itp. to zawsze bedzie swietnie podsumowywac http://www.youtube.com/watch?v=W1ZtBCpo0eU a tu nowosc http://www.youtube.com/watch?v=C4yIxUOWrtw Call of DOOty |
Autor: | Kabraxis [ 22 lip 2013, 23:44 ] |
Tytuł: | Re: Dynamiczne FPS'y |
Highlander napisał(a): oprocz tipa to chodzi mi o skryptowany movement, czyli klikasz spacje a postac w okreslony z gory sposob przechodzi przez murek itp. true, true... tez pamietam jak sie uczylem skakac po 200hp na Q2dm1 (BEZ rocket jumpa - po lampach na scianie majacych szerokosc kilku pikseli... kto gral duzo na Q2dm1 ten wie ocb.. juz pomine ze dalo sie to zrobic na myszce kulkowej przy szybkosci gry x3 w porownaniu do dzisiejszej paraolimpiady z konsol... dlatego zawsze polewke nam z ludzi ktorzy sa slabi w chuj ale 'gamingowa' myszka za 300PLN musi byc) ... jakby to dzisiaj wygladalo? "press SPACE twice to double jump" ?? LOL |
Autor: | Highlander [ 22 lip 2013, 23:49 ] |
Tytuł: | Re: Dynamiczne FPS'y |
Single to ma jeszcze jakies nadzieje, multi czeka na cud. Natural Selection 2 nie mialo auto regeneracji zycia, z nowych gier. Bo inni gracze maja sobie pomagac. Nie ma jak wpierdolic regeneracje do BF, gdzie jest klasa medyka (sic!) . W Red Orchestra jest taka niby regeneraja, ale tam 90% strzalow zabija ![]() @GD mowil, ze Reborn idzie "spoko" i pewnie zaplace na kicku jak sie tylko pojawi. |
Autor: | Kabraxis [ 22 lip 2013, 23:56 ] |
Tytuł: | Re: Dynamiczne FPS'y |
Az z nostalgii przeszukalem yewtube: http://www.youtube.com/watch?v=gxqYezKLgro od 1:13 ta miejscowka o ktorej pisalem. ![]() W Enemy Territory tez pamietam byl zajebiscie zrobiony movement i uczylo sie trickjumpow itd... na marginesie - to koles rozjebuje system na tym filmie. |
Autor: | Highlander [ 23 lip 2013, 00:05 ] |
Tytuł: | Re: Dynamiczne FPS'y |
Pewnie, ze ET miall movment. a w Q3 czy QL na tej mapie mozna juz skakac bezposrednio ;] a kto pamieta... kingpina? ;d http://www.youtube.com/watch?v=ZuC7rJ6SS-0 falujące ryje ;d |
Autor: | Zaratul [ 23 lip 2013, 00:36 ] |
Tytuł: | Re: Dynamiczne FPS'y |
Kingpin zajebisty był.I ta muza Cypress Hill. ![]() |
Autor: | Drusek [ 23 lip 2013, 08:45 ] |
Tytuł: | Re: Dynamiczne FPS'y |
W BF na szczęście jest HC mode więc bez problemu można grać bez regeneracji, celowników, spotowania i nawet mini mapki. |
Autor: | Highlander [ 23 lip 2013, 09:03 ] |
Tytuł: | Re: Dynamiczne FPS'y |
HC mode jest za to retardowe pod innym wzgledem, ilosci punktow zycia chocby. |
Autor: | kluczmen [ 25 lip 2013, 18:36 ] |
Tytuł: | Re: Dynamiczne FPS'y |
http://www.youtube.com/watch?v=ivokn0nBziY http://www.youtube.com/watch?v=uzflq14Mydw pamietam jak calymi dniami plakalem z tego na irc ![]() jak jeszcze raz ktoś wspomni o cod i bf to w nocy przyjdzie do was murzyn z olbrzmim kutasem ciekawy fakt : thoro zaczal robienie fragmovies od puszczenia w eter wlasnego spawnrape z jakiegoś pcw, potem został najbardziej znanym moviemakerem polskiej sceny ! przez et rzucil studia , po zakonczeniu grania zarabial na życie robiąc filmiki z wesel, jego dalsze losy są nieznane fakt 2 : na studia chodziłem z typem który parę lat wcześniej grał w reprezie polski w ET, pamiętam że podczas pcw dostawałem od niego regularny wpierdol fakt 3 : cl clanu w którym grał kiedyś eld z cda obecnie przebywa na tajwanie gdzie mieszka z laską która poznał przez skype |
Autor: | Highlander [ 25 lip 2013, 19:09 ] |
Tytuł: | Re: Dynamiczne FPS'y |
heheh, niezle. W sumie to et nie wiem czy do konca zalicza sie do fast paced, ale zajebista giera mimo wszystko. A te filmy juz dawales. a kojarzysz jakiegos goscia o nicku hitsu? na esreality taki sie udziela czesto. Ale on wolal rtcw. ten projekt pewnie niestety umrze http://etlive.pro/blog/ ;( Niedlugo ROTT. |
Autor: | kluczmen [ 26 lip 2013, 07:18 ] |
Tytuł: | Re: Dynamiczne FPS'y |
hitsu nie pamiętam ![]() a et zalicza się jak najbardziej do fast paced, miało movement z q3 z tą różnicą, że miałeś pasek staminy któy ograniczał możliwość sprintu i strafe jumpów, ale jego możliwości były jak najbardziej wykorzystywane w grze ![]() http://www.youtube.com/watch?v=X6D6Ipw_cwU bez tricku z 0:45 i podobnych byłbyś przy objective po spawnie minute po kolegach ![]() |
Autor: | Highlander [ 27 lip 2013, 00:29 ] |
Tytuł: | Re: Dynamiczne FPS'y |
taaa... chyba w remaku ET najlepiej bym sie odnalazl, zreszta gralem jeszcze w tym roku i mozna spoko pograc. polecam. Ale szukalem by pograc troche z kims to slabo :/ ROTT http://www.youtube.com/watch?v=VqhHXmiCwNo http://www.youtube.com/watch?v=DOcO9YCpc5g http://www.youtube.com/watch?v=sf2gbR6AgQw chyba przejde singla jak to widze. Ja widziec bunny hopping. Rise of the Triad Creative Trailer Challenge + Q&A Video http://www.gog.com/news/rise_of_the_tri ... _challenge |
Autor: | kluczmen [ 29 lip 2013, 13:32 ] |
Tytuł: | Re: Dynamiczne FPS'y |
patrze jeszcze raz na te gameplaye z rott i dwie rzeczy sa na nie - te zjebane znaczki przy trafienaich, mam nadzieje, że da się to wyłączyć w opcjach - w porównaniu do starego dobrego rtcw/designu baz w et brakuje tym wszystkim bunkrom tego cudownego szlifu który zawsze mnie zachwycał w wolfie, nie wiem nawet do końca na czym to polega, ale to można podciągnąć od designu pomieszczeń do modeli i dźwięków broni, czy tam modeli wrogów, id soft w rtcw i quakach 2/3 osiągnęło poziom który jest chyba niedostępny dla zwyczajnych śmiertelników ![]() do tego z personelem który się mieścił na jednej planszy z creditsami, szkoda, że przed d3 nie zrobili jeszcze jakiegoś podejścia do hexena/heretic na silniku q3, byłaby trzecia uber kultowa gra |
Autor: | Kabraxis [ 1 sie 2013, 20:34 ] |
Tytuł: | Re: Dynamiczne FPS'y |
http://www.destructoid.com/review-rise- ... 6974.phtml Czyzby w koncu kurwa sensowny fps niebedacy pizdowatym pseudoskillowym parujacym klocem aka kalofdjutybattlefild fefnascie i cala reszta konsolowego scierwa? Heh... na dniach kupuje. |
Autor: | tomugeen [ 1 sie 2013, 21:46 ] |
Tytuł: | Re: Dynamiczne FPS'y |
Nooo... wiemy to od paru miesiecu. Nie czytasz hajowego bloga! |
Autor: | Kabraxis [ 1 sie 2013, 21:53 ] |
Tytuł: | Re: Dynamiczne FPS'y |
Z blogow czytam tylko swoj. ![]() Ofc wiedzialem wczesniej o tej grze i co soba moze reprezntowac ale teraz jest to potwierdzone sensowna (imho) recenzja. Komenty w sklepikach tez ociekaja entuzjazmem. Ile toto kosztuje wogole i jest steam czy standalone? Ok na GOG jest standalone za 50 zeta... zajebiaszczo. Ale poczekam z tydzien czy ludzie beda grac i nie bedzie jakiegos sudden flopa. ![]() |
Autor: | Highlander [ 2 sie 2013, 13:34 ] |
Tytuł: | Re: Dynamiczne FPS'y |
I co?ktos naparza juz w rott? Ja kupilem w gmg z jakims kodem na GMG za jakies 30 zl. Dopiero jutro sprawdze, bo mnie nie ma. Mysle, ze bedzie ok, dosc porzadny remake. Z multi bez modow moze byc troche slabo. Ale za taka cene i z braku alternatyw, to i tak powinno byc w miare ok. Gra jest steamworks gdziekolwiek nie kupisz. Dostajesz rott i pare old schoolowych tytulow, rowniez steam. |
Autor: | Kabraxis [ 2 sie 2013, 22:20 ] |
Tytuł: | Re: Dynamiczne FPS'y |
Pograj i opisz okiem fachowca. ![]() Ja czekam tydzien i jak nie bedzie jakiegos mega faila (nie wiem jakiego - tak tylko pisze) to kupuje i napierdalam. ![]() BTW - musze miec steam zeby wogole pograc? Na GOG pisze ze 'DRM free experience'... Steamworks to znaczy ze gra wspiera Steam czy go wymaga? Ale musze pwiedziec ze filmiki powoduja u mnie dziwne uczucie lekkiego bonera polaczonego z lezkami nostalgii w kacikach oczu. ![]() |
Strona 18 z 162 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |