mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 577 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 29  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 214
Dołączył(a): 2.02.2010
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2011, 07:48 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
w aao można było być rannym i w 10 minut pojechać cały team przeciwnika solo.
pomijam smaczki jak rzut granatem, potoczyć po ziemi albo rzucić albo szelest za ściana bo ktoś kucał ale się położył 8)
zastanawiasz sie czy przeładować bo opfor usłyszy szczek zamka

teraz to się nie zdarza



Nie mam więcej do dodania :)


_________________
Obrazek

"Człowiek to jest zwierz
Gorszy od Hieny jest
Bo zabijanie jest dla niego piękne!..."

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2011, 08:39 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
to kupowac czy nie? wielka kampa czy mozna pobiegac?


RO to kampa z opcjonalnym bieganiem. Kampisz drzwi i czekasz az przeciwnikowi po drugiej stronie drzwi puszcza nerwy i wyjdzie. Ubijasz go i biegniesz do drzwi, kladziesz sie i kampisz. Powtorz 10-15 razy :). Na open space jest podobnie. Czekasz tylko az przeciwnik wystawi leb. Walisz head shota, biegniesz do nastepnej oslony i czekasz. Imo fajna rozgrywka ...

T.


_________________
Templair_@PSN

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2011, 09:29 
Cytuj  
Cytuj:
Green elevator wymiot mapa.


Grain. Też moja ulubiona. Zawsze gram Ruskimi, nie ma jak wejść z Mosinem na 5 piętro i ściągać biegające na dole Nazistowskie mróweczki :D

Cytuj:
to kupowac czy nie? wielka kampa czy mozna pobiegac?


I tak i nie. Nie jest to kampa taka jak w innych grach, że siedzisz w kącie z karabinem wycelowanym w drzwi przez 5 minut.

W Territory mode, jedna drużyna broni się druga atakuje. Ale nawet broniąca się drużyna nie może sobie pozwolić na "klasyczną kampę" z paru powodów. Raz, że gra dużo graczy. Dwa, mapy są bardzo obszerne, jest setka miejsc z których możesz snajpić, ale jest też druga setka z których ktoś może zesnajpić ciebie. Trzy, "punkty" które się przejmuje są duże, nie jest to flaga na środku podwórka tylko całe podwórko. Nie jest to pokój w budynku, tylko cały budynek. I wystarczy że podbiegniesz do ściany na zewnątrz przeważającymi siłami by przejąc nad nim kontrolę, dlatego i obrońcy muszą pozostawać bardziej mobilni.

Ale nie ma co ukrywać że jest to gra realistyczna i trzeba się przemieszaczać z rozwagą. Bieganie po otwartej przestrzeni skończy się szybko z kulą w czaszce. Trzeba przemieszczać się od ukrycia do ukrycia. Trzeba przecinać rogi z bronią gotową do strzału. Jeżeli wychylasz się za róg i niemiecka (lub sowiecka) kula uderza w tynk koło twojej głowy, podstawowym błędem jest szukanie strzelca. Należy natychmiast przemieścić się gdzie indziej bo drugi strzał będzie już perfekcyjny.

etc. etc.

Dlatego nie jest to gra dla każdego. Jeżeli ktoś już kupi, to trzeba się przygotować na potężną learning kurwę.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2011, 18:55 
Cytuj  
ktos ogarnal zabijanie przez przeszkody? lub jakies zniszczenia mapy?

Typu, da sie kogos zabic przez drewniane drzwi czy plotek? ;p
destruction to chyba jest lekko zbugowane.

territory na green elevator wymiot. Trybu countdown nie rozumiem :D

Faszystowskie suki! wersja angielska jest dziwna :P

Ja jestem zadowolony, jesli mam narzekac to na wydajnosc.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2011, 19:18 
Cytuj  
Jakis patch chyba byl, ale nie wiem co wniosl, wydaje mi sie, ze nieco lepsza wydajnosc i poprawili przegladarke serwerow?

Cytuj:
A required update for Red Orchestra 2 has just been released. Servers must update to maintain compatibility with clients. To recap what is included in this update:

Update includes:

- fixing the day 1 unlocks not working (Note: there still appears to be some cases where unlocks do not appear, but the major reason for them not working has been fixed. We'll continue working on the other issues with the unlocks and get that out asap).
- Improved framerate hitching/dropping when artillery explodes
- spawn menu looping bug
- various crash fixes
- decreased AI MG accuracy for vehicle AI
- Added a system so outdated servers should no longer show in the server browser (so make sure and update so people can find your servers)

Additionally, we've received word that PBBans streaming is now available for Red Orchestra 2. Head on over to the PBBans website for more information:



http://www.pbbans.com/forums/ro2-stream ... 46557.html


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2011, 08:20 
Cytuj  
hmm jakis maly pacz po ktorym w trakcie gry stracilem dzwiek.
MP40 i MP44 roxuja.

81.88.208.198:7777 - Jakis ruski serw, wcale nie z nędznym pingiem, chyba tryb CD cały czas. Ogolnei trybu nie ogarniam ale na Green Elevatorze jest zajebisty. 1/2 zycia na runde i walka o kolejne objectiwy. + miec najwiecej fragow i punktow. Priceless. :D Oplacalo sie czekac.

Jak sie nagrywa demo, czy tez jak sie uzywa RO TV czy jakos tak?


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2011, 09:41 
Cytuj  
demorec nazwa
demostop
demoplay nazwa

O ile dobrze pamiętam.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2011, 16:50 
Cytuj  
chyba nie dziala.

http://gromklan.net/forum/viewforum.php?f=90 jak cos ;)

http://www.cybergamer.com.au/files/2510/ to da sie w ogole miec wiecej niz 65 fpsow? myslalem, ze jest locked na tyle.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2011, 20:16 
Cytuj  
Obrazek

Mój rekord, tylko mnie lagi i crashe dobijają.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2011, 21:35 
Cytuj  
w sensie punktowczy fragow? Ja jakos podchodze pod 30 ale jeszcze nie przekroczylem ;)


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2011, 23:07 
Cytuj  
Nie no Overall, moje k/d zazwyczaj na minusie. Chyba że jeżdżę czołgiem po Gumraku :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2011, 23:48 
Cytuj  
a da sie jakos sprawdzic ile sie mialo smierci? choc nie wiem czy chce :P
edit. znalazlem 1.34 ;d

znowu cos mi sciąga.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2011, 16:03 
Cytuj  
Nadal nie mogę ustawić kucania i ironsight na hold...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2011, 16:37 
Cytuj  
w sensie musisz przytrzymywac klawisze? dziwne, bo ja mam tak od samego poczatku, na hold.

http://i.imgur.com/tomnL.jpg

51 fragów. mimo, że nie pierwszy, latalem z pepeszą i kradlem broń niemcom. Da sie polatac. Wiktoria narodu ruskiego! :P Co nie zdarza sie czesto.

http://forums.tripwireinteractive.com/s ... hp?t=61396 - bindowanie badazy pod osobny klawisz.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2011, 17:37 
Cytuj  
Jak możesz mieć od początku skoro w controlsach da się zbindować tylko na naciskanie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2011, 17:42 
Cytuj  
nie ogarniam, klikam C i kucam caly czas, ctrl i czolgam sie caly czas, prawy klawisz myszy non stop celowanie :<


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2011, 17:57 
Cytuj  
Cytuj:
w sensie musisz przytrzymywac klawisze? dziwne, bo ja mam tak od samego poczatku, na hold.


No to musisz przytrzymywać czy klikać raz. Dalej, szybka decyzja...

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2011, 18:17 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Cytuj:
w sensie musisz przytrzymywac klawisze? dziwne, bo ja mam tak od samego poczatku, na hold.


No to musisz przytrzymywać czy klikać raz. Dalej, szybka decyzja...

Ja nie musze przytrzymywać a nic nie zmieniałem, ani PPM ani C. Po prostu klikam raz i tyle.

Jedyne co musze przytrzymywac to lewy shift do zooma przy celowaniu. troche denerwuje.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2011, 18:33 
Cytuj  
No właśnie, a ja CHCĘ przytrzymywać kucanie i celowanie. Myślę że wyraziłem się dostatecznie jasno, i to wielokrotnie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2011, 18:55 
Cytuj  
yhy, to ja myslalem, ze na odwrot, hold - w sensie na stale kurwau ;d

http://forums.tripwireinteractive.com/s ... p?p=861619 tu?

http://udn.epicgames.com/Three/KeyBinds.html#Button

mialem mp44 i juz nie mam, wtf?


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 577 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 29  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.