MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37277
Strona 18 z 29

Autor:  Delight908 [ 16 wrz 2011, 07:48 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
w aao można było być rannym i w 10 minut pojechać cały team przeciwnika solo.
pomijam smaczki jak rzut granatem, potoczyć po ziemi albo rzucić albo szelest za ściana bo ktoś kucał ale się położył 8)
zastanawiasz sie czy przeładować bo opfor usłyszy szczek zamka

teraz to się nie zdarza



Nie mam więcej do dodania :)

Autor:  Templair [ 16 wrz 2011, 08:39 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
to kupowac czy nie? wielka kampa czy mozna pobiegac?


RO to kampa z opcjonalnym bieganiem. Kampisz drzwi i czekasz az przeciwnikowi po drugiej stronie drzwi puszcza nerwy i wyjdzie. Ubijasz go i biegniesz do drzwi, kladziesz sie i kampisz. Powtorz 10-15 razy :). Na open space jest podobnie. Czekasz tylko az przeciwnik wystawi leb. Walisz head shota, biegniesz do nastepnej oslony i czekasz. Imo fajna rozgrywka ...

T.

Autor:  Dana [ 16 wrz 2011, 09:29 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Green elevator wymiot mapa.


Grain. Też moja ulubiona. Zawsze gram Ruskimi, nie ma jak wejść z Mosinem na 5 piętro i ściągać biegające na dole Nazistowskie mróweczki :D

Cytuj:
to kupowac czy nie? wielka kampa czy mozna pobiegac?


I tak i nie. Nie jest to kampa taka jak w innych grach, że siedzisz w kącie z karabinem wycelowanym w drzwi przez 5 minut.

W Territory mode, jedna drużyna broni się druga atakuje. Ale nawet broniąca się drużyna nie może sobie pozwolić na "klasyczną kampę" z paru powodów. Raz, że gra dużo graczy. Dwa, mapy są bardzo obszerne, jest setka miejsc z których możesz snajpić, ale jest też druga setka z których ktoś może zesnajpić ciebie. Trzy, "punkty" które się przejmuje są duże, nie jest to flaga na środku podwórka tylko całe podwórko. Nie jest to pokój w budynku, tylko cały budynek. I wystarczy że podbiegniesz do ściany na zewnątrz przeważającymi siłami by przejąc nad nim kontrolę, dlatego i obrońcy muszą pozostawać bardziej mobilni.

Ale nie ma co ukrywać że jest to gra realistyczna i trzeba się przemieszaczać z rozwagą. Bieganie po otwartej przestrzeni skończy się szybko z kulą w czaszce. Trzeba przemieszczać się od ukrycia do ukrycia. Trzeba przecinać rogi z bronią gotową do strzału. Jeżeli wychylasz się za róg i niemiecka (lub sowiecka) kula uderza w tynk koło twojej głowy, podstawowym błędem jest szukanie strzelca. Należy natychmiast przemieścić się gdzie indziej bo drugi strzał będzie już perfekcyjny.

etc. etc.

Dlatego nie jest to gra dla każdego. Jeżeli ktoś już kupi, to trzeba się przygotować na potężną learning kurwę.

Autor:  Highlander [ 16 wrz 2011, 18:55 ]
Tytuł: 

ktos ogarnal zabijanie przez przeszkody? lub jakies zniszczenia mapy?

Typu, da sie kogos zabic przez drewniane drzwi czy plotek? ;p
destruction to chyba jest lekko zbugowane.

territory na green elevator wymiot. Trybu countdown nie rozumiem :D

Faszystowskie suki! wersja angielska jest dziwna :P

Ja jestem zadowolony, jesli mam narzekac to na wydajnosc.

Autor:  Highlander [ 16 wrz 2011, 19:18 ]
Tytuł: 

Jakis patch chyba byl, ale nie wiem co wniosl, wydaje mi sie, ze nieco lepsza wydajnosc i poprawili przegladarke serwerow?

Cytuj:
A required update for Red Orchestra 2 has just been released. Servers must update to maintain compatibility with clients. To recap what is included in this update:

Update includes:

- fixing the day 1 unlocks not working (Note: there still appears to be some cases where unlocks do not appear, but the major reason for them not working has been fixed. We'll continue working on the other issues with the unlocks and get that out asap).
- Improved framerate hitching/dropping when artillery explodes
- spawn menu looping bug
- various crash fixes
- decreased AI MG accuracy for vehicle AI
- Added a system so outdated servers should no longer show in the server browser (so make sure and update so people can find your servers)

Additionally, we've received word that PBBans streaming is now available for Red Orchestra 2. Head on over to the PBBans website for more information:



http://www.pbbans.com/forums/ro2-stream ... 46557.html

Autor:  Highlander [ 17 wrz 2011, 08:20 ]
Tytuł: 

hmm jakis maly pacz po ktorym w trakcie gry stracilem dzwiek.
MP40 i MP44 roxuja.

81.88.208.198:7777 - Jakis ruski serw, wcale nie z nędznym pingiem, chyba tryb CD cały czas. Ogolnei trybu nie ogarniam ale na Green Elevatorze jest zajebisty. 1/2 zycia na runde i walka o kolejne objectiwy. + miec najwiecej fragow i punktow. Priceless. :D Oplacalo sie czekac.

Jak sie nagrywa demo, czy tez jak sie uzywa RO TV czy jakos tak?

Autor:  Dana [ 17 wrz 2011, 09:41 ]
Tytuł: 

demorec nazwa
demostop
demoplay nazwa

O ile dobrze pamiętam.

Autor:  Highlander [ 17 wrz 2011, 16:50 ]
Tytuł: 

chyba nie dziala.

http://gromklan.net/forum/viewforum.php?f=90 jak cos ;)

http://www.cybergamer.com.au/files/2510/ to da sie w ogole miec wiecej niz 65 fpsow? myslalem, ze jest locked na tyle.

Autor:  Dana [ 17 wrz 2011, 20:16 ]
Tytuł: 

Obrazek

Mój rekord, tylko mnie lagi i crashe dobijają.

Autor:  Highlander [ 17 wrz 2011, 21:35 ]
Tytuł: 

w sensie punktowczy fragow? Ja jakos podchodze pod 30 ale jeszcze nie przekroczylem ;)

Autor:  Dana [ 17 wrz 2011, 23:07 ]
Tytuł: 

Nie no Overall, moje k/d zazwyczaj na minusie. Chyba że jeżdżę czołgiem po Gumraku :D

Autor:  Highlander [ 17 wrz 2011, 23:48 ]
Tytuł: 

a da sie jakos sprawdzic ile sie mialo smierci? choc nie wiem czy chce :P
edit. znalazlem 1.34 ;d

znowu cos mi sciąga.

Autor:  Dana [ 18 wrz 2011, 16:03 ]
Tytuł: 

Nadal nie mogę ustawić kucania i ironsight na hold...

Autor:  Highlander [ 18 wrz 2011, 16:37 ]
Tytuł: 

w sensie musisz przytrzymywac klawisze? dziwne, bo ja mam tak od samego poczatku, na hold.

http://i.imgur.com/tomnL.jpg

51 fragów. mimo, że nie pierwszy, latalem z pepeszą i kradlem broń niemcom. Da sie polatac. Wiktoria narodu ruskiego! :P Co nie zdarza sie czesto.

http://forums.tripwireinteractive.com/s ... hp?t=61396 - bindowanie badazy pod osobny klawisz.

Autor:  Dana [ 18 wrz 2011, 17:37 ]
Tytuł: 

Jak możesz mieć od początku skoro w controlsach da się zbindować tylko na naciskanie.

Autor:  Highlander [ 18 wrz 2011, 17:42 ]
Tytuł: 

nie ogarniam, klikam C i kucam caly czas, ctrl i czolgam sie caly czas, prawy klawisz myszy non stop celowanie :<

Autor:  Dana [ 18 wrz 2011, 17:57 ]
Tytuł: 

Cytuj:
w sensie musisz przytrzymywac klawisze? dziwne, bo ja mam tak od samego poczatku, na hold.


No to musisz przytrzymywać czy klikać raz. Dalej, szybka decyzja...

Autor:  Arturnik [ 18 wrz 2011, 18:17 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Cytuj:
w sensie musisz przytrzymywac klawisze? dziwne, bo ja mam tak od samego poczatku, na hold.


No to musisz przytrzymywać czy klikać raz. Dalej, szybka decyzja...

Ja nie musze przytrzymywać a nic nie zmieniałem, ani PPM ani C. Po prostu klikam raz i tyle.

Jedyne co musze przytrzymywac to lewy shift do zooma przy celowaniu. troche denerwuje.

Autor:  Dana [ 18 wrz 2011, 18:33 ]
Tytuł: 

No właśnie, a ja CHCĘ przytrzymywać kucanie i celowanie. Myślę że wyraziłem się dostatecznie jasno, i to wielokrotnie.

Autor:  Highlander [ 18 wrz 2011, 18:55 ]
Tytuł: 

yhy, to ja myslalem, ze na odwrot, hold - w sensie na stale kurwau ;d

http://forums.tripwireinteractive.com/s ... p?p=861619 tu?

http://udn.epicgames.com/Three/KeyBinds.html#Button

mialem mp44 i juz nie mam, wtf?

Strona 18 z 29 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team