MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Battlefield
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38431
Strona 18 z 295

Autor:  Aldatha [ 17 cze 2011, 11:12 ]
Tytuł: 

wazne ze poleci sraka

Autor:  cubus [ 17 cze 2011, 12:04 ]
Tytuł: 

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162, ... eld_3.html

Autor:  Sobtainer [ 17 cze 2011, 20:11 ]
Tytuł: 

Wielki +, bo to durne Activision CoD nie zrobiło dedyków i dlatego leje na ich nowy tytuł, nawet nie sprawdzę ile kosztuje bo pewno mają 0,0001$ za każde sprawdzenie ceny na świecie.

Autor:  Highlander [ 18 cze 2011, 07:17 ]
Tytuł: 

i praktycznie dodali abonament heh

Autor:  sula [ 18 cze 2011, 07:43 ]
Tytuł: 

Abonament w shooterze i brak dedyków. Nie wiem czy się śmiać czy płakać.
Niby jedna osoba mniej kuująca wiosny nie czyni , ale też pokaże im środkowy palec jak Sobtainer i nie kupie nowego COD ani żadnego innego FPS , który będzie ładował abonament czy item shopy do gry. To nie ku.. mmorpg są.

Autor:  Highlander [ 26 cze 2011, 17:11 ]
Tytuł: 

Całe szczescie:
Cytuj:
Battlefield 3 will feature 4 man squads like in Bad Company 2, however, according to DICE’s Alan Kertz, who once again confirmed some new info via Twitter, squad spawning has changed compared to Bad Company 2.
In Battlefield 3, the squad members can only spawn on the squad leader, while the squad leader can spawn on any squad member. This seems to be the right way to do it, as Kertz points out: “it keeps pace up without tons of spawns”. One of the (minor) problems in Bad Company 2 was that any squad member could spawn on any squad member, meaning, for instance, one player camping behind enemy lines could spawn 3 additional squad mates.
The new system resembles a lot like Battlefield 2, where squad mates could only spawn on the squad leader, while the squad leader had to spawn at the spawn point. on the flip side, this led to a lot of “squad hopping”, whereby a player who died would hop to a squad with a leader closest to the action, and spawn on him. Squad hopping was later fixed in a patch.


http://bf3blog.com/2011/06/battlefield- ... explained/

Autor:  Marti [ 26 cze 2011, 21:28 ]
Tytuł: 

ohh ,az mi sie smutno zrobilo jak nie ma spec -opsa

Autor:  svr [ 27 cze 2011, 08:54 ]
Tytuł: 

Pewnie będzie można grać reconem z jakimś automatem, czy nawet dorzucić red dota do snajperki i też będzie ok.

Autor:  Marti [ 27 cze 2011, 09:28 ]
Tytuł: 

no ,ale mimo wszystko m4a1 z red dotem( i chyba tlumikiem) + c4 = win :D
pozatym reconi maja zazwyczaj ograniczenie do czterech sztuk na strone.
no i da sie zauwazyc powrot do korzeni , jesli chodzi o klasy.

Autor:  Dana [ 27 cze 2011, 09:44 ]
Tytuł: 

Jakich korzeni ? To już nawet w 1942 było 5 klas.

Autor:  svr [ 27 cze 2011, 09:48 ]
Tytuł: 

spec opsa nie będzie, recon zostaje.

@Dana
Chodzi mu chyba o to, że min. medyk nie będzie wymieszany z supportem, tylko jak w BF2 support oddzielnie (RKM+ammo packi) i med oddzielnie (ze zwyklym rifle)

edit: nie doczytałem, med teraz wymieszany z assaultem, ale imo to i tak krok w dobrą stronę.

Autor:  Dana [ 27 cze 2011, 09:54 ]
Tytuł: 

To już mogli tego Assault przemianować na Medyka, co by nie było wątpliwości. Bo znowu będzie narzekanie że Assault Szturmuje zamiast leczyć.

Ciekawe kto dostanie granatnik ? Jeżeli Assault/Medyk to będzie tak samo jak z Support który napierdalał z rkmu zamiast healować.

Autor:  svr [ 27 cze 2011, 09:57 ]
Tytuł: 

Imo to będzie na zasadzie


Assault - 1 dodatek tuba/defibrylator, 2 dodatek celownik(może coś innego w stronę assaulta np. c4, a celownik w ogóle w innej grupie)/med kit

Autor:  Dana [ 27 cze 2011, 10:01 ]
Tytuł: 

Dlatego pytanie brzmi, po co zmienić coś co świetnie działało. Każda klasa w BF2 była używana, każda miała swoje plusy i minusy, każda nieco odmienny styl gry.

Autor:  svr [ 27 cze 2011, 11:11 ]
Tytuł: 

Dlatego pytanie brzmi, po co zmienić coś co świetnie działało. Każda klasa w BF2 była używana, każda miała swoje plusy i minusy, każda nieco odmienny styl gry.


Jeśli to będzie działało tak jak mi się wydaje to daje możliwość łączenia, np tuba+med kit, defibrylator + coś tam itp. W BF2 to było sztywno przydzielone z tego co pamiętam.

Autor:  Dana [ 27 cze 2011, 11:46 ]
Tytuł: 

Na sztywno był przydzielony klasowy ekwipunek (apteczyki, defib, amunicja etc.) to prawda. Ale każda klasa miała jeszcze duży wybór różnorodnego uzbrojenia podstawowego.

Autor:  Highlander [ 27 cze 2011, 17:23 ]
Tytuł: 

klasy bf2 ftw.

Autor:  iniside [ 6 lip 2011, 09:40 ]
Tytuł: 

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=60343

CHUJ WAM W OKO.

Cytuj:
„opracowanie modyfikacji byłoby zbyt dużym wyzwaniem”

Faktycznie. Racjonalny powód..

Autor:  Nestor [ 6 lip 2011, 09:54 ]
Tytuł: 

Napisanie silnika tak, zeby dalo sie do tego pisac mody jest zadaniem samym w sobie. To jest racjonalny powod.

Poza tym, ktory battlefield mial mody? To nie jest Elder Scrolls zeby go rozszerzac modami, lol.

Autor:  Templair [ 6 lip 2011, 10:06 ]
Tytuł: 

BF2 mial Star Wars mod. Ktos nawet ostatnio o nim wspominal ...

T.

Strona 18 z 295 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team