MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 18 z 99

Autor:  ShadorVD [ 18 maja 2012, 11:50 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Loled,

Coraz bardziej mi się podoba ekipa Day Z, niedawno odłączyli od bazy danych serwer który abusował prawa admina, teraz oficjalna wypowiedź Rocketa nt. kopania ludzi na rzecz free spotów innych. Info tutaj

Go, go, go :)

Autor:  Robo [ 18 maja 2012, 11:51 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Mendol napisał(a):
Downloading: Currently, this item is available only to customers located in the United States and who have a U.S. billing address.


Da się to obejść, żeby kupić. Ściągać od nich nie trzeba, byle klucz dali. Klienta można nawet z torrentów zassać.

Autor:  Mendol [ 18 maja 2012, 11:54 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

sprawdze wieczorem (jak mi ktos przypomni) czy jest mozliwosc zakupu.

Autor:  Highlander [ 18 maja 2012, 12:18 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Mendol napisał(a):
a co mam pisac skoro nie gralem? ;/

juz mnie namowili do zakupu ale na razie mecze diablo.

sam pomysl, realizacja i miodnosc z tego co wiem jest wykurwiste.
problem w tym, ze musze brac pod uwage WAF ;p


Myslalem, ze juz kupiles, jakis czas temu mi pisales PM o torrenta ;]

wykurwistosc jest, i progress tez jest caly czas.


Shador von Dal napisał(a):
Loled,

Coraz bardziej mi się podoba ekipa Day Z, niedawno odłączyli od bazy danych serwer który abusował prawa admina, teraz oficjalna wypowiedź Rocketa nt. kopania ludzi na rzecz free spotów innych. Info tutaj

Go, go, go :)


Rocket to zajebisty gość :D

Autor:  Mendol [ 18 maja 2012, 12:22 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

ta klienta juz sciagnalem, ale ciagle cos :)
no i musze miec chwile, zeby ogarnac bo latwo nie jest na poczatku ;)

Autor:  Ravushimo [ 18 maja 2012, 18:41 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Na amazonie zeby kupowac digitale trzeba miec biling adress na USA (najlepiej na stan bez podatku na taki stuff).

Autor:  redruM [ 19 maja 2012, 02:28 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

typowa akcja rodem z dayz :evil:

http://www.youtube.com/watch?v=Zmvg-_Py2fo

Autor:  Mendol [ 19 maja 2012, 14:46 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

kupilem, pogralem 10min i wylaczylem.

Autor:  Highlander [ 19 maja 2012, 15:06 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

bo?

ogarnij ustawienia i bedzie ok ;]

Autor:  Sathorn [ 19 maja 2012, 15:25 ]
Tytuł:  DayZ - ArmaII Zombie mod

Jak znam Mendola to nie chodzi o ustawienia, mod pewnie w obecnej postaci poza krotkim fun'em w postaci "laa ciemno wszedzie zombiaki dookola trzeba spierdalac" nie oferuje przyjemnosci z dluzszego grania. Nie przez kontent nawet, tylko ogolne wrazenie ze pozbieram troche lootu ponapierdzielam do innych lub zombiakow.... I co dalej?
Myle sie?
Zastrzegam ze nie gralem, w zwiazku z tym moja opinia moze byc bledna :). Nie palcie mnie na stosie wiec.

Autor:  Mendol [ 19 maja 2012, 15:43 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

przez te 10 min, grajac w sloneczny dzien spocilem sie jak mysz i powiedzialem, ze pierdole, sam w to nie gram :)
klimat jest pro w chuj juz od samego poczatku (dzwieki w grze zajebiste).
no i spieprzanie przed zombie tez pelna profeska ;)
na wstepie dostalem od razu head'a od jakiegos kolesia wiec klimacik pvp jest juz od startu.


Satek: mod wymaga cierpliwosci przy instalacji i przy samej grze rowniez.
oczywiscie, ze to wersja alpha, loot trzeba zbierac (zabijanie innych graczy nigdy sie nie nudzi) - klimatyczna gra w uj wlasnie zeby usiasc wieczorkiem na godzinke/dwie - pobiegac ze znajomymi, wczuc sie w klimat itd.
a odnosnie tego co dalej - to wlasciwie tylko kwestia community. z tego co gadalem z chlopakami juz byl koles, ktory probowal byl lekarzem :)
miasta, latajace bandy zdobywajace pozywienie i jeszcze wiecej przedmiotow - wszystko przed nami.

Autor:  Sathorn [ 19 maja 2012, 15:48 ]
Tytuł:  DayZ - ArmaII Zombie mod

W takim razie na Ciebie przenioslem wlasne obawy :)
Na razie tego nie zweryfikuje bo mi czasu brakuje na D3 ;)

Autor:  Mendol [ 19 maja 2012, 15:53 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

no wieczorem juz wiem w co bede gral ;)

Autor:  ShadorVD [ 19 maja 2012, 16:06 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Sathorn napisał(a):
Jak znam Mendola to nie chodzi o ustawienia, mod pewnie w obecnej postaci poza krotkim fun'em w postaci "laa ciemno wszedzie zombiaki dookola trzeba spierdalac" nie oferuje przyjemnosci z dluzszego grania. Nie przez kontent nawet, tylko ogolne wrazenie ze pozbieram troche lootu ponapierdzielam do innych lub zombiakow.... I co dalej?
Myle sie?
Zastrzegam ze nie gralem, w zwiazku z tym moja opinia moze byc bledna :). Nie palcie mnie na stosie wiec.


No dodaj do tego full pvp z perma death to nabiera rumiencow.

Dodatkowo lepszy eq spawnuje sie w military zone ktore sa heavy oblegane.

Zagraj Sathorn 65zl a duuuzo funu da.

buhahahahah Mendol, myslalem ze Ci nie przypasilo a tu widze, ze pogrom! :) Oby tak dalej!

Autor:  Highlander [ 19 maja 2012, 17:12 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

pod wzgledem innowacyjnosci dayz to epic winzor. No i chyba wielu tu czekalo na jakis hardcore pvp.

Autor:  ShadorVD [ 19 maja 2012, 21:32 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Good newz guyz!

1.5.8 nadchodzi!

Swoją drogą, Rocket zapowiedział, że zombie count pozostanie na takim poziomie jaki jest teraz ale zmniejszy respawn rate, mam nadzieje, ze to wejdzie w tym patchu.

Autor:  Atherius [ 20 maja 2012, 11:05 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Sathorn napisał(a):
Jak znam Mendola to nie chodzi o ustawienia, mod pewnie w obecnej postaci poza krotkim fun'em w postaci "laa ciemno wszedzie zombiaki dookola trzeba spierdalac" nie oferuje przyjemnosci z dluzszego grania. Nie przez kontent nawet, tylko ogolne wrazenie ze pozbieram troche lootu ponapierdzielam do innych lub zombiakow.... I co dalej?
Myle sie?
Zastrzegam ze nie gralem, w zwiazku z tym moja opinia moze byc bledna :). Nie palcie mnie na stosie wiec.


Tez nie gralem, ale jakos w ogole mnie nie ciagnie, ogladalem filmiki no i zero wrazenia.
"Niepewnosc", ze kazdy cie moze zabic jakos mnie nie przekonuje.
To ja pierwszy pociagalbym za spust w kazdej sytuacji, zeby wyeliminowac ryzyko, ze to jednak ja bede ofiara i wszystko strace. ;>
Pograjcie sobie lepiej w normalna arme2, to jest dopiero wymagajaca gra, nie jakies tam cs, cody i bf'y.

Autor:  Highlander [ 20 maja 2012, 11:13 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Atherius napisał(a):
Pograjcie sobie lepiej w normalna arme2, to jest dopiero wymagajaca gra, nie jakies tam cs, cody i bf'y.


zwykle pierdolenie. arma2, Red orchestra a cs, cod, bf tego sie nie da porownac. Ba, nawet powiedzialbym, ze miedzy cs a cod a bf tez są za duze roznice, szczegolnie te nowe edycje. A Dayz to zupelnie inna bajka, gdzie gra nie opiera sie glownie na szczelaniu. W dayz mam sytuacje rozne non stop, w arma2 przez 20 minut moge biegac po lesie i nawet wroga nie zobaczyc... a CS na wysokim poziomie jest w chuj wymagajacy tylko na czyms innym to polega. Imo nie ma sensu porownywac.

Autor:  Mendol [ 20 maja 2012, 11:34 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

atherius no wlasnie trzeba pograc zeby samemu sie przekonac :)
pociagnac za spust mozesz o ile ktos nie zauwazy cie wczesniej ;p
ja wczoraj 2h biegalem sam po lesie zeby dobiec do chlopakow i niestety zgubilem sie ;)

Autor:  Highlander [ 20 maja 2012, 11:35 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

inan sprawa, ze jak pociagniesz za ten spust, to ktos moze byc w poblizu bandit, albo jakas grupka a jak zaczna szukac to robi sie gorąco ;p

Strona 18 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team