MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wasteland 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42509
Strona 18 z 40

Autor:  Highlander [ 22 wrz 2014, 09:46 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

dla mnie to jedne z najlepszych animacji śmierci w ogole.
Jakos nie kojarze by gdzies w grach rpg był taki 'fun' w związku z tym. ;]

broń w stylu uzi rozwalal pięknie na członki.

Autor:  ankuman [ 22 wrz 2014, 09:48 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Da się w W2 podnieść w czasie rozgrywki główne atrybuty? Już trzeci raz podchodzę do robienia teamu i nadal mam mętlik.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 22 wrz 2014, 09:52 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Dobre pytanie, liczę na jakieś implanty. Co do teamu ktoś napisał niezłą kombinację skili wcześniej. Dość szybko można przyłączyć osoby z wysokim surgeon i computer science oraz brute force, więc można w sumie odpuścić. I dobra zasada: low int - maks 2-3 skile, high int można wziąć 4-5.

Autor:  Isengrim [ 22 wrz 2014, 10:04 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Grafę w F2 (1 jeszcze gorszą ma) porównywano do Baldura i nie wypadała dobrze w tym porównaniu. Animacje były ok, ale prawie zawsze brałem blood mess i animacje wyglądały podobnie - rozchlapywałem gościa, albo bzzyt i kupka popiołu. A animacja biegu z ministerstwa dziwnych kroków...Mechanika w W2 jest trochę poprawiona, niektóre perki z F zostały wmontowane w grę, jak bonusowe AP z poprzedniej tury, bonusy w gadżetach. Skile przydają się wszystkie, nie ma "use once per game", broń też jest bardziej wyważona, chociaż pistolety z lekka posysają. SPECIAL był podatny na munchkinizm, w W2 jest lepiej zbalansowany, minmax aż tak fajnie nie działa. Porównania F i W są pewnie nieuniknione, choć jak dla mnie klimat obydwu jest znacząco odmienny. F jest trochę jajcarski, taka konwencja Madmaxów. W W jest więcej brutalności - 30 h gry i dwie opcje na "skrócenie niepotrzebnych cierpień".

A, co do Vica i Blooda, to ja znalazłem ich w obozie Kolejarzy. Highpool zostawiłem na pastwę na pastwę łupieżców.
kurde, pare minut i 7 postów...
ankuman napisał(a):
Da się w W2 podnieść w czasie rozgrywki główne atrybuty? Już trzeci raz podchodzę do robienia teamu i nadal mam mętlik.

Co 10 level 1 punkt na atrybuty.

Autor:  sula [ 22 wrz 2014, 10:08 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Tor-Bled-Nam napisał(a):
A racja, było przecięcie na pół laserem. High jeszcze wkleił kryt z flamera. Granaty i wyrzutnie miały chyba identyczne rozerwanie.

Tak zwykłe granaty i wyrzutnie miały identyczne animacje. Plazmowe granaty chyba taki jak z strzelających broni plazmowych. Anyway jak się podliczy róźne typy ciała "ludziów", które miały częściowo inne animacje + inne typy przeciwników, także mające całościowo lub częsciowo inne animacje to wychodziło tego znaczna ilość. W sumie długo się to nie nudziło i był fun :wink:

Autor:  meterrr [ 22 wrz 2014, 10:11 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

w okolo jednego zioma jest narysowany okrag jasno szarym kolorem |? od czego to jest ? zasieg jakiejs percepcji wtf

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 22 wrz 2014, 10:13 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

@sula Nie do końca, bo raczej specjalizowałeś się w jakiejś broni. Ja często grałem solo, więc w sumie oglądałem ten sam kryt ciągle. Najczęściej to był z gaussa, więc to wyrwanie z boku.

Autor:  Drusek [ 22 wrz 2014, 10:14 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

W F3 ten mod miał całkiem niezłe efekty śmierci z broni energetycznych

Autor:  tomugeen [ 22 wrz 2014, 10:16 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

meterrr napisał(a):
w okolo jednego zioma jest narysowany okrag jasno szarym kolorem |? od czego to jest ? zasieg jakiejs percepcji wtf

Tak, uzycie skilla włącza zasięg percepcji. Tylko taki indicator, kliknij jeszcze raz to sobie wyłączysz.

Zrobilem now team i mi sie sprawdza. Sniper/mechanik, medyk z pistoletami, smart guy od wszystkiego (high int) z assault riffle i melee brute tank.

Wnerwia tylko potrzeba machania kamerą przy scianach, jakies jaskinie, wejscia czy skrzynki których inaczej nie byłoby widać, nie są w ogole zaznaczone.

Autor:  Drusek [ 22 wrz 2014, 10:18 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Użyj klawisza do podświetlania wszystkiego.

Autor:  Aldatha [ 22 wrz 2014, 10:22 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

pro snajperke wyciagnalem z infected village :)

teren ma kolosalne znaczenie dla walk , mozna ladnie wystrzelac mutanty z dachu :)

Autor:  sula [ 22 wrz 2014, 10:22 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

@Tor
W sumie racja.
Ja zazwyczaj, żeby sobie urozmaicić to w "late game" brałem sobie dodatkowy inny perk do broni. Zaczynałem np. ze small arms i melee, a później brałem jeszcze energy albo big guns. Gauss też był moją ulubioną bronią.
Mi też pomagało to, że w Falloutach starałem się często walki unikać, szczególnie w dalszych częściach gry - inaczej rzeczywiście stawało się to nużące.
Też chyba dlatego F:T tak szybko mnie znudziło.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 22 wrz 2014, 10:25 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Ja FT skończyłem chyba ze 3 razy, w tym 2 na najwyższym poziomie trudności. Świetna gra, minus tylko, że nie był to F3. ;)

Autor:  Aldatha [ 22 wrz 2014, 11:04 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

kurwa sprzedalem cale gówno ktore mialem , a okazalo sie ze TnT w citadel potrzebuje gówna do robienia fun stuffu , ech :(

dbalosc o detale rozpierdala na kazdym kroku

Autor:  warhameron [ 22 wrz 2014, 11:21 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Co do animacji śmierci jakie miałem: odstrzelenie głowy->trafienie w szyję głowa spada na ziemię, trafienie w głowę-> pół łba się rozpryskuje, trafienie z broni energetycznej z AG (bo są chyba różne rodzaje?) koleś się chyba spala i popiół opada (coś jak w F2), odstrzelenie nogi, całkowite rozerwanie (nie wiem w co trafiłem).

SS z przysmażonym łupieżca: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/340 ... 4DF4B5AE8/

Kryty zaczęły mi się dopiero jak dałem daną broń na 5 (skill), wcześniej to raczej od święta coś padło z jakimś efektem.

Jak dadzą narzędzia moderskie to ludzie pewnie porobią w pizdu nowych animacji i nie tylko.

Autor:  tomugeen [ 22 wrz 2014, 11:29 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

A jak tam tłumaczenie (nie wiedziałem ze Polski nawet jest do wyboru)?
Da sie grać, czy jednak raczej zgrzytanie zębami?

Autor:  warhameron [ 22 wrz 2014, 11:32 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

tomugeen napisał(a):
A jak tam tłumaczenie (nie wiedziałem ze Polski nawet jest do wyboru)?
Da sie grać, czy jednak raczej zgrzytanie zębami?


PL lokalizacja to mistrzostwo (serio). Najlepiej wykonana od bardzo wielu lat (moim zdaniem, a pl wersji z reguły nie tykam)

"Takie guacamole że ja cie pierdole" - wydaje mi się, że cześć tekstów to inicjatywa ekipy, która tłumaczyła. Czytam każdy kawałek tekstu. Warto czytać każdy fragment kartki notatnika itp , jaki się znajdzie, opisy lokacji, pomieszczeń w pip smaczków budujących atmosferę.

Autor:  tomugeen [ 22 wrz 2014, 11:37 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

O, to moze wyjątkowo sobie przestawie. Tylko tekst, czy dzwięki, np. radio też lokalizowali?

Autor:  candidoser [ 22 wrz 2014, 11:39 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

tekst only. I potwierdzam tlumaczenie bardzo fajne.

Autor:  Atherius [ 22 wrz 2014, 11:45 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Chociaż co jakiś czas się spotyka nieprzetłumaczone rzeczy także albo się śpieszyli albo robili na odpierdol.

Strona 18 z 40 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team