MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Heroes of the Storm https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44157 |
Strona 18 z 39 |
Autor: | Szamotula [ 12 lut 2015, 02:21 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
O ja pierdole. Dzis po raz pierwszy sobie odpalilem to Hero League. Taki warzywniak, ze sie w pale nie miesci xD. |
Autor: | Arturnik [ 12 lut 2015, 06:06 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
http://www.reddit.com/r/heroesofthestor ... tch_notes/ Cytuj: Thrall: (needs some confirmation/testing) lowered self heal (20% -> 12%) reduced chain lightning dmg hiehie przypomina mi to czasy lola - wydanie silnej postaci - shadow nerfy |
Autor: | tomugeen [ 12 lut 2015, 08:56 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Transparentność i zbieranie feedbacku to dla mnie podstawa przy takich grach. Zreszta wszystkie cyferki powinny być dostępne dla graczy. Ciekawe na ilu postaciach skonczą i jak daleko będą z nimi sięgać. Poza znaczacymi hero np. w WoW była masa mobów ktore by sie nadały (jakies harvest golemy etc). |
Autor: | Niah [ 12 lut 2015, 09:41 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Niezłe jaja. |
Autor: | Vences [ 12 lut 2015, 10:28 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
tomugeen napisał(a): Transparentność i zbieranie feedbacku to dla mnie podstawa przy takich grach. Zreszta wszystkie cyferki powinny być dostępne dla graczy. Ciekawe na ilu postaciach skonczą i jak daleko będą z nimi sięgać. Poza znaczacymi hero np. w WoW była masa mobów ktore by sie nadały (jakies harvest golemy etc). Ponoć bardzo daleko, nawet mają być z Overwatcha, ale nieprędko. Btw Imo Thrall jest teraz zabalansowany i nie wysoluje już takiego Illidana i Zeratula razem wziętych. Dalej jest dobry, ale trzeba grać nim ostrożnie. Co do ogólnego balansu, na 100% wszystko pozmienia się o 180% Przecież to dopiero CB. Przypomina mi się beta LoLa. Tam to dopiero był imbalance, typu ulti Twisted Fate jako normalny skill itp. |
Autor: | Arturnik [ 12 lut 2015, 10:37 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Co bylo w tym imbalanced? Pamietam to dokladnie - w koncu wtedy najwiecej gralem w LoLa i wcale TF nie byl tak czesto brany. Trzeba pamietac ze to nie bylo jego ulti takie jak to bylo pozniej [teraz] tylko sam teleport. Ulti to bylo odkrycie wszystkich przeciwnikow +50% slow. No ale wiadomo ze nie o to chodzi w tym wszystkim, chodzi o shadow nerfy, podobnie bylo wlasnie w LoLu kolo 2009-2010 roku, jakies hot fixy bez wiekszych patch notesow i zauwazalna zmiana w samych postaciach hehe |
Autor: | Highlander [ 12 lut 2015, 10:43 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
wikingowie in game https://www.youtube.com/watch?v=FQNpu0QnEDg a to blizz czasem nie mowil, ze brak balansu = fun? |
Autor: | tomugeen [ 12 lut 2015, 10:50 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Meepo nie widzieli w akcji ;] |
Autor: | Vences [ 12 lut 2015, 11:04 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Arturnik napisał(a): Co bylo w tym imbalanced? Pamietam to dokladnie - w koncu wtedy najwiecej gralem w LoLa i wcale TF nie byl tak czesto brany. Trzeba pamietac ze to nie bylo jego ulti takie jak to bylo pozniej [teraz] tylko sam teleport. Ulti to bylo odkrycie wszystkich przeciwnikow +50% slow. No ale wiadomo ze nie o to chodzi w tym wszystkim, chodzi o shadow nerfy, podobnie bylo wlasnie w LoLu kolo 2009-2010 roku, jakies hot fixy bez wiekszych patch notesow i zauwazalna zmiana w samych postaciach hehe Np. constant ganki każdej linii. Było to na wagę złota, zwłaszcza podczas hardcorowej jungli, gdzie tylko kilka postaci było w stanie ją zrobić i ganki z lasu szły dopiero ~6 lvl. Innym mega imbalance była Eve z jej stunem. Riot po pewnym czasie znerfił ją do parteru, bo nie wiedzieli co z nią zrobić... aż do czasu reworku. Na postaciach się nie kończyło. Imba itemem był http://pl.leagueoflegends.wikia.com/wik ... %84_Zhonyi który później został rozbity na 2 osobne przedmioty. |
Autor: | Ravushimo [ 12 lut 2015, 11:41 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Wait problemem było to że dało się gankowac w early? Blasphemy |
Autor: | Vences [ 12 lut 2015, 12:20 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Dokładnie, ponieważ to były broken ganki i nie bez kozery przeniesiono i przebudowano ten skill na ulti. Nie wspominam już o innych broken mechanikach, takich jak 5x Sunfury Cap na Eve i Twitchu, 5x Hextech Revolver na Jaxie itd. |
Autor: | Vences [ 12 lut 2015, 18:43 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
http://eu.battle.net/heroes/pl/forum/topic/13686109419 Niebiescy wyjaśniają część zmian w patchu. |
Autor: | zaboleq [ 12 lut 2015, 20:45 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Ktoś aplikuje ? PROGRAM MANAGER, ESPORTS http://eu.blizzard.com/en-gb/company/ca ... id=150004T |
Autor: | Szamotula [ 12 lut 2015, 21:44 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Dejmn, moje marzenie to praca w czyms zwiazanym z e-sportem ale nawet nie wiem od czego zaczac. |
Autor: | Nestor [ 12 lut 2015, 23:20 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
zaboleq napisał(a): Z typowym program managerem to nie ma wiele wspolnego. Jak ktos chce jezdzic po eventach to fajna robota na 2-3 lata. |
Autor: | zaboleq [ 17 lut 2015, 00:11 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Heh Chen daje radę i to ostro. Jego "D" potrafi tyle razy uratować dupę, że to głowa mała. Jego ulti jest mocno sytuacyjne (beczka) ale można tym robić niezłe akcje. Chyba mój ulubiony tank. |
Autor: | Stobek [ 17 lut 2015, 00:49 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Pograłem trochę. Mnie to w ogóle niewciągneło. Mam wrażenie, że gram z botami po obu stronach (brak allchata, na teamowym tez nikt nie pisze praktycznie nigdy). Żadnych itemów buildów, tylko 5 razy wybieramy upgrejd skilla i raz ulta i to koniec. Po 20 grach nie mam pojęcia czemu wygrywam albo czemu przegrywam. Kolesie biorą główny objective mapy i... dostają wpierdol wtf. Mam wrażenie, że gram w ruletkę. Zresztą po winratach top graczy widać, że to jest po prostu 50-50. Brak indywidualnego rozwoju postaci i wpływu na grę boli. Możesz iśc 10-0 i pushnąć aż do nexusa. To nic niezmienia. Możesz dać first blooda i iśc 0-5 i to nic nie zmienia. Możesz wziąść 5 random campów z mapy i.. to nic nie zmienia... Srsly mam wrażenie, że nie mam wpływu na nic i gram z dziwnym AI. No fun. DO tego skiny po 10 euro, postacie tak samo, gold leci jak krew z nosa. Podsumowując słabo i bez szału. |
Autor: | Szamotula [ 17 lut 2015, 03:11 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Wygrywasz bo grasz lepiej - lepiej rotujesz po mapie, lepiej walczysz w teamfightach, podejmujesz lepsze decyzje. Jesli team, ktory mial przewage cala gre nagle przegrywa to znaczy ze zjebal - zle rozegral teamfight, czy ktos dal sie zlapac, ergo w poznej fazie gry deathtimery sa dlugie . Majac przewage na mapie masz tez przewage w lvlach wiec jesli do tej pory wygrywales fighty to tego decydujacego przegrac nie powinienes. Mogles tez oczywiscie dostac outpicka przy draftowaniu i najzwyczajniej w swiecie od ktoregos lvla nie jestes w stanie walczyc jak rowny z rownym. Takie cos jest w kazdej mobie. Druga sprawa to oczywiscie na chwile obecna totalny brak balansu map jak i bohaterow, wiec randomiady sie zdarzaja. |
Autor: | Mark24 [ 17 lut 2015, 08:12 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Kazda mapka ma mechanike ktorej wykorzystywanie prowadzi do wygranej. Nie wiem czy mozna wygrac po prostu pushujac ktoras z linii, podczas gdy przeciwnicy wykorzystuja zalety mapy - jeszcze nie widzialem by ktokolwiek tak wygral. First kill owszem sie nie liczy - bo niby dlaczego mialby decydowac o wygranej czy przegranej, za to kazdy kill w late-game juz potrafi niezle namacic. Mapki sa bardzo zbalansowane - to po prostu lustrzane odbicia, hero nie maja balansu. Przewaga levelowa robi kolosalna roznice - 2lvl roznicy i jezeli przeciwnik nie zrobi jakiegos kolosalnego bledu to wygrana ma w kieszeni a my mozemy sie zesrac. Sama mechanika jest bardzo prosta - dla mnie to typowe easy to play - hard to master. O ile do gry podchodze bardzo casualowo (gram 2-4 meczyki co drugi dzien) to najbardziej mnie wkurzaja early, polowa graczy nie czai, ze powinni sie rozstawic na lane'ach, przytluc expa na mobach. Jak przeciwnik jest ogarniety to roznica 1-2lvl jest potem nie do nadrobienia. |
Autor: | Vences [ 17 lut 2015, 09:47 ] |
Tytuł: | Re: Heroes of the Storm |
Cytuj: Zresztą po winratach top graczy widać, że to jest po prostu 50-50. I o to właśnie chodzi. Gdyby ludzie mieli po 70-80% winrate po wielu grach to oznaczałoby, że matchmaking jest do dupy i nie dobiera im ludzi na poziomie tylko słabszych, a przecież nie o to chodzi. Nawet Blizz niejednokrotnie podkreślał, że praktycznie każdy będzie miał ~50% Prawdopodobnie już jest tak, że od czasu do czasu system będzie dobierał celowo silniejszych przeciwników by sprawdzić, czy zasługujesz na wyższe mmr. Takie coś istnieje w SC2, gdzie nawet podczas loadingu mapy jest oznaczona potencjalna siła graczy/teamu. Ech, znóż rotacja z dupy. Nie ma kim nabijać 5 lvl:P |
Strona 18 z 39 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |