MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Star Wars: The Old Republic
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=30312
Strona 171 z 203

Autor:  sula [ 30 lis 2011, 12:55 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Tu pójdę 5 razy na rajd i zawsze cos dostanę w odróżnieniu od gier gdzie byłem na rajdzie i z 15 razy i nie miałem nic.

Ja nie mówię, że to zle rozwiązanie, bo jest niezłe, chodzi mi tylko o to, że naiwością jest sądzić, że średni czas uzyskania czegoś się zmniejszy.

To tak samo jak z LFG toolsami - do insty wchodzi się i szybciej, ale rekompensowane jest to tym, że ją trzeba grindzić więcej razy. Bo x tokenów stąd, x stamtąd, a ta insta jest daily, a tamta jeszcze inaczej, etc


Wszystkie P2P i F2P themeparki zakładają sobie ile czasu gracz musi poświęcić żeby zdobyć daną rzecz. Tak jest zostanie zaprojektowane tak tyle czasu mniej więcej spędzisz.
Tu się tylko sposób zmieni z bardziej na mniej losowy.

Jak jest loot - to czasem się miało jakiś np. set bardzo szybko bo szczęście w losowaniu,a za inny bardzo późno bo pech.

Summa summarum średnia wychodziła jakaś tam mniej więcej równa.

Tu po prostu odpadnie wkurw na ewentualny zły roll.
Z drugiej strony z góry będzie wiadomo, co, gdzie i kiedy będziesz miał. W zasadzie będzie można to sobie rozpisać z niezłą dokładnością.

Nie mówię, co lepsze a co gorsze. Po prostu różnica jest imho bardziej iluzoryczna niz prawdziwa.


To samo było jak w wielu grach zamiast lootu w isntancjach zaczeły dropić tokeny czy medaliony, których odpowiednią ilość się wymienia na loot i inne pierdy u NPC.

Czy ludzie mniej farmią istancje? Tak samo jak kiedyś do usranej śmierci. Tylko wtedy czasem dłużej czasem krócej, a teraz ani dłużej ani krócej tylko dokładnie tyle samo :/

Autor:  Bloodleaf [ 30 lis 2011, 13:04 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
naiwością jest sądzić, że średni czas uzyskania czegoś się zmniejszy./


To ja mam w takim razie pytanie, gdzie mam większą szansę na x item.

5 rajdów w stwor = 5 worków z itemami dla mnie
5 rajdów w przykładowej grze = ca 1 loot dla mnie

Autor:  Kabraxis [ 30 lis 2011, 13:26 ]
Tytuł: 

Oj przeciez w kazdym liczacym sie ThemeParku (WoW, RIFT, LOTRO, etc..) z kazdego raidu cos wynosisz (przewaznie sa to jakies tokeny, ktorych musisz uzbierac XX aby kupic item dla twojej klasy) i juz dawno nie ma tal ze tylko itemy z dropa jak np. w Vanilla WoW Molten Core.

Tu pewnie bedzie tak samo.

Pozatym to ThemePark mmo z abonamantem - masz grac jak najdluzej i zdobycie endgameowego gearu ma ci zajac jak najdluzej (w granicach tolerancji graczy zachodnich ofc). Myslenie ze w TOR bedzie inaczej bo jest niby nastawiony na story jest naiwnoscia.

Autor:  raggnarok [ 30 lis 2011, 13:34 ]
Tytuł: 

Ja licze po cichu na to, ze BioWare dotrzyma obietnicy i w endgame beda tez obszary nastawione na rozgrywke dla malych grup/solo graczy. Nie wiem czy juz nie ma teraz takich stref na 50lvl, jakis beta tester musialby sie wypowiedziec.... Zobaczymy. Anyway, ja traktuje TOR jako zapachajdziure do czasu D3. Jak dostane 3-4 miesiace fajnej zabawy w swiecie SW to bede happy.

Autor:  Bloodleaf [ 30 lis 2011, 13:39 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Myslenie ze w TOR bedzie inaczej bo jest niby nastawiony na story jest naiwnoscia.


Ale o tym przekonamy się jak to endgame już będzie, wy zakładacie że tutaj wszystko 100% będzie takie jak w innych grach nie mając jak na razie ku temu kompletnie żadnych podstaw, no chyba że sie myle i juz graliście w edngame w swtorze.

@Up dokładnie ja się nawet ucieszę jak to będą 2 miesiące.

Autor:  Akh [ 30 lis 2011, 13:41 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Ja licze po cichu na to, ze BioWare dotrzyma obietnicy i w endgame beda tez obszary nastawione na rozgrywke dla malych grup/solo graczy. Nie wiem czy juz nie ma teraz takich stref na 50lvl, jakis beta tester musialby sie wypowiedziec.... Zobaczymy. Anyway, ja traktuje TOR jako zapachajdziure do czasu D3. Jak dostane 3-4 miesiace fajnej zabawy w swiecie SW to bede happy.


Ekhm D3? Przecież już D2 było mega wtórne i z całym szacunkiem, ale D3 będzie bardzo, bardzo dobrą grą, ale też maksymalnie wtórną. Tyle podobnych gier wyszło w międzyczasie, że jeśli ktoś lubi gatunek i grał choćby w połowę, to w d3 będzie po prostu nudne. Tak jak było D2 ;) A mówię, to jako gracz zaczynający przygodę z grami online od początku D1.

Autor:  Kabraxis [ 30 lis 2011, 13:43 ]
Tytuł: 

Szkoda tylko ze D3 zapowiada sie na taki sam casual, przereklamowany, rysowany, mialki crap z ratingiem 12+, ktorego najsilniejsza strona jest marka jak SWTOR. No ale ja nie o tym - to widac na filmikach i w info ktore juz wiadomo o grze.

Chcialem skomentowac tylko to:

"Ale Zaboleq stwor jest nastawiony na super-casual play i dlatego wszystko jest łatwe i szybkie, żebyś mógł po powrocie z pracy/szkoły sobie pograć bez napinania."

Sorry ale od gry od Bioware i od gry za 100 mln baksow spodziewam sie czegos wiecej niz playstyle rodem z facebooka jak to opisujesz.
Juz nie mowiac o tym ze SWTOR kosztuje 200 PLN i ma abonament.

Pozatym jest juz taka gra: http://www.clonewarsadventures.com/

ENJOY

Jesliby ten TOR byl produktem nieznanej firmy i mial 1/4 budzetu jakim sie Bioware chwali to bym moze i powiedzial ze daje rade. Bo to jak gra sie prezentuje atm to wyglada jakby 9/10 budzetu poszlo na kawe.

Autor:  Bloodleaf [ 30 lis 2011, 13:58 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Sorry ale od gry od Bioware i od gry za 100 mln baksow spodziewam sie czegos wiecej niz playstyle rodem z facebooka jak to opisujesz.
Juz nie mowiac o tym ze SWTOR kosztuje 200 PLN i ma abonament.


Ale to żaden problem Kabraxis, chcesz inna grę, producentów jest dużo na rynku, nic nie stoi na przeszkodzie aby się do nich udać z twoim pomysłem na next gena.

Tak kosztuje 200 pln ale tylko w tym roku kupiłem dużo gier za ponad 100 pln przy których spędziłem mniej niż tydzień, więc jak za to 200 pln pobawię się dobrze ca miesiąc to i tak będzie dla mnie niezły deal.

Każdy oczekuje czegoś innego, ja oczekuję od gier funu i tutaj po dłuższym pograniu wiem że to będę miał nawet jeżeli tylko przez parę tygodni, tobie się gra nie podoba też super, gwarantuję że nikt tęsknic nie będzie :)

Autor:  zaboleq [ 30 lis 2011, 14:01 ]
Tytuł: 

No ok, tylko zeby to nie bylo casual do przesady... I ta grafika - to mnie najbardziej boli bo jednak samo napierdalanie mobow w slabej oprawie po prostu zniechęca i tyle i ogólnie cały wow playstyle. Poza tym i tak bedzie tak, ze będą rajdy etc wiec od 20 do 24 bedziesz farmil i tyle:). Casual WoW też na tym polega.

Autor:  Bloodleaf [ 30 lis 2011, 14:12 ]
Tytuł: 

Ja się akurat nastawiam na co innego niż rajdy, po drugie nadal ich nikt nie widział więc nie wiesz czy będą trwać 30 min czy 5 h :)

Na razie to tylko zgadywanki " bo tak było/jest w innej grze"

Autor:  mkmiko [ 30 lis 2011, 14:13 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Jesliby ten TOR byl produktem nieznanej firmy i mial 1/4 budzetu jakim sie Bioware chwali to bym moze i powiedzial ze daje rade. Bo to jak gra sie prezentuje atm to wyglada jakby 9/10 budzetu poszlo na kawe.


Ciekawe ile EA dał od siebie . Mam wrażenie że wyruchali go na kasę. Bardzo dobrze może przestanie się slinic na mmo i wroci skąd przyszedł. Najbardziej zabolalo jak zaraz po tym jak analitycy nie wrozyli sukcesu swtor jego znaczek pojawił się w TSW jako gra która może osiągnie coś więcej.

Autor:  sula [ 30 lis 2011, 14:14 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
sula napisał(a):
naiwością jest sądzić, że średni czas uzyskania czegoś się zmniejszy./


To ja mam w takim razie pytanie, gdzie mam większą szansę na x item.

5 rajdów w stwor = 5 worków z itemami dla mnie
5 rajdów w przykładowej grze = ca 1 loot dla mnie

Dobra i w worku np. token których potrzenbujesz 5 na jeden item i wychodzi na to samo :/

Przecież nie chodzi o to czy się w ogóle coś dostaje tylko co się dostaje.

To tak samo jakbyś mówił, że lepiej jest dostać 1/5 dziesięciozłotowego banknotu po każdej z 5 godzin pracy niż całe 10 zł po całych 5 godzinach. Lepiej? Może i lepiej dla niektórych, ale efekt ten sam.

Wszystko zależy jakie mają założenia. Jak sobie założyli, że przeciętny gracz musi spędzić x godzin gry (uśredniając) żeby zdobyć maksymalny to tyle spędzi.

Zrozum żeby mieć 5 x szybszy loot, to EA / Bioware musiałoby albo 5 x szybciej content produkować albo mieć założone, że gracz będzie 5 razy krócej subskrybował niż w innych mmorpg. Oczywiście to uproszczenie, ale widzisz o co come on.

@Kabraxis

To nie tylko dotyczy P2P gier. Wszyscy twórcy gier online chcą abyś jak najdłużej grał. W F2P bo im więcej ludzi tym bardziej atrakcyjna gra dla innych (bo serwery są pełne!) i dlatego, że duży grind jest powodem dla którego więcej ludzi kupuje w sklepie gotowe itemy albo rzeczy typu xp boost i podobne.
Freemium łaczy oba te powody. Bo tu masz powód "sklepikowy" jak w czystym F2P i opcjonalną subskrypcję gdzie duża część "poważniej" grających ją płaci - czyli tak jak w P2P.

Może B2P będzie inne w GW2, ale to tylko może i tylko do pewnego stopnia. Bo zależy a) jaki będzie sklepik (tak tak wiem jaki jest w GW1 i jakie są zapowiedzi, etc) b) i tak chcą aby dużo ludzi grało żeby pusto nie było c) sklepik zawsze jest - jak więcej / dłużej grasz to większa szansa że się w końcu skusisz na jakąś chociaż płatną pelerynkę czy inną duperelę.


Tak naprawdę jedynym którym nie zależy czy ludzie grają godzinę czy 50 godzin to są totalnie czyste single B2P bez żadnych DLC i dodatków.
Wtedy kupiłeś zapłaciłes i tyle. Ważne(teoretycznie, bo nie zawsze zależy twórcom) żeby ci się na tyle spodobało żebyś nie obsmarował nigdzie, i ew. polecił, a to czy będziesz grał 30 minut czy przez miesiąc to już im koło dupy wisi.

Autor:  Niah [ 30 lis 2011, 15:20 ]
Tytuł: 

że kolejny themepark? jakoś nie widzę tych tłumów chcących grać w EvE Online, chciałbym w niego pograć, ale nie ma z kim, a dwa brak biegania po planetach + trochę jak druga praca :roll:

Autor:  Bloodleaf [ 30 lis 2011, 15:25 ]
Tytuł: 

Kto nie chce ten nie gra, popsuło wam WASZĄ wizję gry, trudno jak widać jednak po ilości preorderów BW w czyjeś tak jednak gusta trafiło, na jak długo to sie okaże, co będzie też się okaże na razie gra nie miała premiery i jak na razie nikt w ten osławiony endgame nie grał.

Jak ktoś kiedys powiedział haters gonna hate i tyle :)

No i jeszcze nie wiemy co ma byc w "workach" wypadających na rajdach bo moga byc w nim itemy a token lootujesz z bossa wiec nadal jest to gdybanie i nadal dostając 5 tokenów z 5 rajdów a dostając jeden na 5 rajdów większa średnia jest w tym pierwszym przypadku :) tym bardziej że w przypadku gier gdzie dostajesz jeden na ca 5 i tak ma różny loot table więc ten co ci wypadnie może nadal nie byc tym który potrzebujesz i po 25 rajdach.

Że nie wspomne o DKP i innych rzeczach mających wpływ na to czy dostaniesz dany item czy nie, tutaj masz gwarantowane ze po ubiciu bossa cos dostajesz.

Autor:  sula [ 30 lis 2011, 15:32 ]
Tytuł: 

Ee 'haters gonna hate' się robi stare i zwietrzałe :/

W każdym razie wiadomo, że opinie tutaj i ogólnie na forach są tych co je wypowiadają, chyba, że ktoś tu reprezentuje jakąś większą grupę?
Jakiś przywódca związkowy tu jest? Guru religijny? Przewodniczący Ogólnopolskiego Związku Graczy Swtor?

To, że gra ma masę pre-orderów i to, że pewnie odniesie (mniejszy czy większy) sukces to fakt, co nie zmienia faktu, że może być chujowa.

Chujowość albo fajność nie jest dla mnie nigdy wyznaczane przez popualrność lub nie danej rzeczy. Ja dla siebie ustalam co jest fajne a co nie. :wink:
I oto rzekę : "Swtor niestety nie wyjebał mnie z laćków" :P

---

Co do DKP - nie byłem długo w takich raid alliancach bo mnie tego typu rzeczy jak DKP czy listy do lootu czy inne tego typu systemy wkurwiały i nie lubię. Ja sobię zawsze znajdowałem casual rajdową grupę (jak w ogóle rajdowałem bo często tego nei robiłem po prostu) gdzie po prostu rolowaliśmy za każdym razem i żadnych DKP nie było.

Autor:  Bloodleaf [ 30 lis 2011, 15:39 ]
Tytuł: 

Nadal po wypadnieciu itemu musisz jeszcze o niego rollować więc twoja szansa zmniejsza się jeszcze wprost proporcjonalnie do ilości ludzi mogacych rollowac na dany item :)

Ale ja ci nie odbieram prawa do twojego zdania, nie podoba się, nie grasz, super :) tylko pls nie odbierajcie go także innym, skoro ktoś chce wydac 200 pln na taka grę jak swtor to szanujcie także jego zdanie, tyle w tym temacie bo i tak na razie obracamy sie w sferze "a co będzie jak".

Autor:  sula [ 30 lis 2011, 15:46 ]
Tytuł: 

A kto odbiera komuś zdanie? Niczego takiego nie zauważyłem.

Grajta ile żywa dusza zapragnie.

Autor:  zaboleq [ 30 lis 2011, 15:58 ]
Tytuł: 

Akh napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Ja licze po cichu na to, ze BioWare dotrzyma obietnicy i w endgame beda tez obszary nastawione na rozgrywke dla malych grup/solo graczy. Nie wiem czy juz nie ma teraz takich stref na 50lvl, jakis beta tester musialby sie wypowiedziec.... Zobaczymy. Anyway, ja traktuje TOR jako zapachajdziure do czasu D3. Jak dostane 3-4 miesiace fajnej zabawy w swiecie SW to bede happy.


Ekhm D3? Przecież już D2 było mega wtórne i z całym szacunkiem, ale D3 będzie bardzo, bardzo dobrą grą, ale też maksymalnie wtórną. Tyle podobnych gier wyszło w międzyczasie, że jeśli ktoś lubi gatunek i grał choćby w połowę, to w d3 będzie po prostu nudne. Tak jak było D2 ;) A mówię, to jako gracz zaczynający przygodę z grami online od początku D1.



Zartujesz sobie? D3 moze bedzie casual na 1 poziomie trudnosci, gdzie jest tylko 30% items do zdobycia. Dalej na pewno Casual nie bedzie:).

Autor:  mkmiko [ 30 lis 2011, 16:15 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Akh napisał(a):
raggnarok napisał(a):

Ekhm D3? Przecież już D2 było mega wtórne i z całym szacunkiem, ale D3 będzie bardzo, bardzo dobrą grą, ale też maksymalnie wtórną.



Zartujesz sobie? D3 moze bedzie casual na 1 poziomie trudnosci, gdzie jest tylko 30% items do zdobycia. Dalej na pewno Casual nie bedzie:).




I o to w tym chodzi :) nie mam zamiaru przy D3 analizować co do czego. W jednej ręce myszka w drugiej fajka, obok browar i lece przez moby śliniac sie jak wypadnie artefakt :P. Taki urok tej gry, wtorny czy nie dobrze odmóżdża

Autor:  Xanth [ 30 lis 2011, 16:31 ]
Tytuł: 

Pytanie z innej beczki: Nie macie problemow z zalogowaniem sie na swtor.com?

X.

Strona 171 z 203 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team