MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Star Wars: The Old Republic
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=30312
Strona 172 z 203

Autor:  Morgul [ 30 lis 2011, 16:37 ]
Tytuł: 

Ja nie mam.

Btw. co do liczby preorderow to przeciez wrozbici rynkowi przewidywali, ze bedzie 2-4mln na start, takze to zadne zaskoczenie. Swoja droga ciezko jest mi uwiezyc, ze oni tam wladowali 100mln w ta gre, chyba ze polowa to poszla na vo i licencje.

v zalogowalem sie i wylogowalem kilka razy, bez problemu

Autor:  Xanth [ 30 lis 2011, 16:40 ]
Tytuł: 

Mi odrzuca haslo, a przy probie recovery za kazdym razem wywala mi:
There was a problem changing your password.
Please try to recover your password again.


X.

PS. Dobra, pomogla zmiana hasla na ea.com

Autor:  Szlam [ 30 lis 2011, 16:43 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
Mi odrzuca haslo, a przy probie recovery za kazdym razem wywala mi:
There was a problem changing your password.
Please try to recover your password again.


X.


Na fb wrzucil ze bede restować hasła czy coś



http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=591119
Cytuj:
Many of you will receive an email today about resetting your www.swtor.com password. Questions? Check the FAQ:

Autor:  raggnarok [ 30 lis 2011, 17:05 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Nadal po wypadnieciu itemu musisz jeszcze o niego rollować więc twoja szansa zmniejsza się jeszcze wprost proporcjonalnie do ilości ludzi mogacych rollowac na dany item :)

Ale ja ci nie odbieram prawa do twojego zdania, nie podoba się, nie grasz, super :) tylko pls nie odbierajcie go także innym, skoro ktoś chce wydac 200 pln na taka grę jak swtor to szanujcie także jego zdanie, tyle w tym temacie bo i tak na razie obracamy sie w sferze "a co będzie jak".


Ja juz nie czytam wiekszosci postow w tym temacie od 10 stron :) Ten topic zamienil sie w jeden wielki rant i whine, szkoda marnowac czasu na jego czytanie. Niech kisza sie tu we wlasnym sosie ci, ktorzy ciagle na TOR narzekaja :)

Autor:  Arturnik [ 30 lis 2011, 18:32 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
A kto odbiera komuś zdanie? Niczego takiego nie zauważyłem


Nie, po prostu robi sie syf jak te same osoby juz setki razy pisza o tym samym w kolko na, chyba, kazdej stronie.
Dyskusja jest ok, no ale jak mam przewijac kilka stron whinu, zeby dojsc do jakiegos linka ktory mnie interesuje to weak jest :<

Autor:  Havok [ 30 lis 2011, 18:47 ]
Tytuł: 

Arturnik napisał(a):
Nie, po prostu robi sie syf jak te same osoby juz setki razy pisza o tym samym w kolko na, chyba, kazdej stronie.
Dyskusja jest ok, no ale jak mam przewijac kilka stron whinu, zeby dojsc do jakiegos linka ktory mnie interesuje to weak jest :<

Na tym forum ogólnie udziela się mało osób więc nic dziwnego, że opinie się powtarzają i te same osoby się kłócą. Ja z lektóry wyciągam wniosek, że gra wygląda na kiepską i tyle. To że sprzedali ileśtam preorderów niewiele zmienia. Może poza ugruntowaniem się w przekonaniu, że obecnie nie mam co liczyć na mmo, które trafi w moje gusta :).

Autor:  whiteman [ 30 lis 2011, 18:55 ]
Tytuł: 

Z całym szacunkiem do przedmówców to niestety fakt, to są osoby którym ostatnio nic się nie podoba, i generalnie każda nowa gra to klon/fail/kopia/thempark. Ja przestałem zwracać uwagę.

Autor:  Morgul [ 30 lis 2011, 19:05 ]
Tytuł: 

No niestety taka jest ta gra, przykra prawda, ale zla nie jest. Imo najlepszy themepark na teraz, a to tylko dlatego, ze sa te dialogi i klimat sw.

Swoja droga ten kreator postaci to niezla zenada, gra nastawiona na singla - co chwile widzimy morde swojego toona a opcji tyle co nic. Do tego grajac tym cybercostam mialem implanty ktore podczas kazdego dialogu przenikaly przez ruszajaca sie twarz. Te body type to juz w ogole jakis smiech. Ja nie ogarniam jak takie rzeczy przechodza w takich projektach. Chyba ze im kasy brakowalo.

Autor:  iniside [ 30 lis 2011, 19:06 ]
Tytuł: 

Morgul napisał(a):
No niestety taka jest ta gra, przykra prawda, ale zla nie jest. Imo najlepszy themepark na teraz, a to tylko dlatego, ze sa te dialogi i klimat sw.

RIFT > SWTOR.

Autor:  Morgul [ 30 lis 2011, 19:08 ]
Tytuł: 

Dla mnie to ten sam poziom, grafa i konstrukcja swiata lepsza w rifcie ale klika sie to tak samo.

Autor:  Isengrim [ 30 lis 2011, 19:56 ]
Tytuł: 

Itemy w tor dzielą się na 2 typy : klasyczne, czyli takie jak we wszystkich themeparkach od początku świata i modowalne, czyli takie które są "szkieletami" w które wkłada się mody(modyfikatory statystyk). dmg broni i armor mają wartość na sztywno ustawioną z ratingiem itemu, a rating zależy od od statsów broni. Czyli dropnięty item o ratingu powiedzmy 100 będzie miał identyczny dmg/armor jak modowalny w którym wsadzone są mody dające rating 100. Mody, gotowe itemy do kupienia u vendorów za kilka różnych typów tokenów (tokeny za PvP, za PvE na planetach, za FP), modowalne itemy z powsadzanymi modami, crafcone itemy, dropy - jakiegokolwiek pochodzenia itemy jeśli mają ten sam rating, to będą miały ten sam dmg i podobne statsy. Czyli podczas levelowania i endgame jest kilka dróg na zdobycie itemka o odpowiednim ratingu - można łupać FP/OP bez końca (jak to w themeparkach) ale można za kilka tokenów z OP kupić epaxowy mod, kolega wykrafci drugi, a 3 można zdobyć z robienia heroików. Czasowo zajmie to pewnie tyle samo co łupanie OP, ale robi się coś innego, zamiast zabijać pierdyliard razy bossa a efekt końcowy - nowy wypasiony item - jest ten sam.
Tor jest grą o 2 płaszczyznach. Pierwszej - casualowej, themeparkowej z dodatkiem vo - tu nie ma nic nowego. Poza faktycznie czasem irytującym pełnym vo. A czasem vo jest naprawdę fajne i mówiąc szczerze nie rozumiem narzekania. Zastrzelenie dzieciakowi starego który chciał go chronić i tekst "Kiedyś mi podziękujesz." - przeca to naprawdę jest niezły tekst, do którego typowy quest w typowym fantasy nie ma startu. Są oczywiście i teksty przeciętne, są i zwyczajnie słabe. Ale gra się dla tych dobrych, a rzucanie twardych jak kulka z łożyska tekstów w grupowych questach, to radość sama w sobie. Jest też z 5 skili których się używa i które właściwie wystarczą do zrobienia wszystkiego.
Drugi poziom tor to nagradzanie za "zejście ze szlaku" - na startowych planetach jest po 3 datacrony. Ciekaw jestem ile z nich znaleźli ci, którzy narzekają na "prowadzenie za rączkę w tunelach". A dostęp do nich jest stosunkowo prosty (na startowych, bo potem trzeba się sporo nakombinować).Datacrony można łączyć w różne kombinacje i wsadzać w przeznaczone na to 2 gniazda na postaci. Poza szlakiem są elitki, lockboxy, poboczne questy. Kombinowanie z modami, wyszukiwanie takich itemków to też sporo frajdy - na niektórych planetach vendorzy za tokeny "planetarne" sprzedają szkielety, na innych mody... Głupia strzelanka w kosmosie daje exp, ale też tokeny za które można kupić social clothy pilota republiki/imperium i dostać tytuł "flyboy". Co w zalewie viciousów nie jest do pogardzenia. Zwiększa się ilość przydatnych skili - cc,antycc, buffy, doty, chainy -ze 2 skilbary się zapełnią pomocniczymi skilami.
Największą zaletą TOR jest nagradzanie za aktywność gracza. Tu właściwie nie trafiłem na "grindowanie" - jeśli się pojawia, to zazwyczaj pojawia się "bonus quest" i bonus exp, ale szału z tego nie ma. Wystarczy robienie stroy i głównych pobocznych, bo za mobki xp jest słaby. A drop ze zwyklaków to nic szczególnego. Za to na każdej planecie są miejsca zrobione pod grupowe zabawy z mobkami - heroic area. Drop jest niezły, stopień trudności spory, zabawa przednia. Część questów na hero jest daily, ale i bez tego warto tam się przejść z kolegami. Z kolega można też przyjemnie levelować, bo content jest robiony pod "1,6 gracza" - czyli gracza z companionem. Po odesłaniu companionów można czerpać przyjemność z jakiegoś tam wyzwania w typowym PvE grając w duo. Bo stopień wyzwania w PvE wzrasta wraz z levelem. Prolog/noobzonki to słabe i zwykłe moby, potem moby staja się coraz cwańsze - cc, aoe, zróżnicowane grupki melee/range, patrole, zasięg agro. W becie niektóre klasy (właściwie nie tyle klasy co AC - bo to są właśnie klasyczne klasy) mają problemy ze zwyklakami na lev 30-40, są za sprytne skubańce, a pojawia się przestój w skilach, by ten ich spryt przyjąć na klatę.
Dobra, podsumowując:
TOR to dla mnie gra na 4 - dobra. Nie ustrzegła się paru bugów i nudnych odcinków, jest themeparkiem z klasami postaci, ale jest zrobiona dobrze. Nie ma tu tego charakterystycznego wyścigu do max levelu/endgame'u, jest sporo możliwości porobienia czegoś sensownego (progresss!!!, urwa!!!) samemu jak i w grupie. Przyznam że początkowo nie doceniłem heroic area - były dla mnie uboga wersją PQ/riftów. Ale to w sumie to samo, tyle że bez stage 1 i nie trzeba ganiać po mapie, bo taxi zawsze blisko. Bardzo dobre miejsce do pogrindzenia w grupce.
TOR ma olbrzymi potencjał rozbudowy - dodanie nowych planet (a, zapomniałem - w tor każda planeta ma swój graficzny,wyjątkowy, charakter - są naprawdę nieźle zrobione) jak Ilum zrobi z niej niezłą RvR gierkę. Dodanie nowych heroików/fp/op zrobi z niej niezłą gierkę PvE dla hc/casuali.

Co do negatywnych odczuć części weekendowych testerów - planety forceuserów są mocno w klimacie fantasy (melee rox, sporo otwartej przestrzeni z mobkami na czujkach), dla techów są nieco bardziej sf. Noob zony są raczej proste pod względem wyzwania PvE i są taką wersją demo co będzie dalej. Grafika to kwestia gustu - ale dziś da się patrzeć na WoW, a na EQ2 nie bardzo. Taka kreskówkowa grafika starzeje się znacznie wolniej. PvP na WZ wymaga teamplaya, nagrody zacne. RvR jest jak w WAR (nie wow i wintercośtam) i na max levelu co ma swoje zalety.I wady. Za pvp można uzyskać max 9% lepszy heal/dmg/def - szału nie robi, do zwycięstwa wystarczy.
Klasy są zbalansowane jak w żadnej innej grze - prawie doskonale.
Dla mnie gra roku 2011 i najlepszy themepark na wiele lat. Rift jest bardziej oldskulowy i porównywalny pod wieloma względami. TSW nie startuje w tej konkurencji, bo to sandbox w świecie themeparku i jakiekolwiek porównania są nieco bez sensu. GW2 to zobaczymy, ale obawiam się że TOR będzie lepszy, bo doda sobie parę elementów i będzie porównywalny z GW2, a będzie mieć przewagę settingu i "reszty". Czy warto wydać 200pln? Jak ktoś lubi grać w mmorpg, to warto, bo zabawa na 1-3 miechy zapewniona, a pewnie i na więcej znajdą się chętni. Zawsze też można sobie na miesiąc wrócić, bo EA to nie NCsoft żeby gry zabijać i serwery będą gotowe.

Autor:  Gokulo [ 30 lis 2011, 19:58 ]
Tytuł: 

Damn, learn2format

Autor:  iniside [ 30 lis 2011, 20:15 ]
Tytuł: 

Cytuj:
GW2 to zobaczymy, ale obawiam się że TOR będzie lepszy, bo doda sobie parę elementów i będzie porównywalny z GW2,

Ciekawe. Bo czytalem wypowiedzi jednego z inzynierow pracujacych nad GW2 i mowil on, ze opracowanie odpowiedniej technologii ktora bylby w stanie napedzac GW2 zajęło im ponad 3 lata..
Raczej watpie, zeby TOR mogl czym kolwiek konkurowac z GW2 pod względem konstrukcji świata. To jest imo jak porownywac Fiata 125p z Ferrari..

btw. w GW2 tez jest story telling. Ale nie jest on tak nachalny jak w TOR..

Autor:  Icekk [ 30 lis 2011, 20:31 ]
Tytuł: 

Porownania masz rownie wartosciowe jak wiekszosc swoich postow. Ale zgadzam sie z teza, ze GW2 bedzie lepsze niz swtor. Pod wieloma wzgledami. Nie mniej, czas oba tytuly rozklada w sam raz, akurat tor sie wypali i bedziemy mieli bete gw, albo krotki okres czasu do release'a.

Autor:  Lorath [ 30 lis 2011, 20:35 ]
Tytuł: 

Tez chyba bede musial potraktowac swtora jako zapychacz do czasu ukazania sie GW2. A jak bedzie z GW2? No to wyjdzie w praniu. Ale mam wieksze oczekiwania niz do old republic.

Autor:  iniside [ 30 lis 2011, 20:35 ]
Tytuł: 

W pelni sie zgadzam, ze moje porownanie doskonale oddaje to czym jest TOR ;p.

Autor:  Niah [ 30 lis 2011, 20:50 ]
Tytuł: 

spłyń w kiblu

Autor:  Isengrim [ 30 lis 2011, 21:00 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Cytuj:
GW2 to zobaczymy, ale obawiam się że TOR będzie lepszy, bo doda sobie parę elementów i będzie porównywalny z GW2,

Ciekawe. Bo czytalem wypowiedzi jednego z inzynierow pracujacych nad GW2 i mowil on, ze opracowanie odpowiedniej technologii ktora bylby w stanie napedzac GW2 zajęło im ponad 3 lata..
Raczej watpie, zeby TOR mogl czym kolwiek konkurowac z GW2 pod względem konstrukcji świata. To jest imo jak porownywac Fiata 125p z Ferrari..

btw. w GW2 tez jest story telling. Ale nie jest on tak nachalny jak w TOR..

Myślę że zbyt dużą wagę przywiązujesz do technikaliów, a zbyt małą do zawartości gry i pomysłów w niej. TOR nie jest jakoś odkrywczy - modowalne itemy to już w D2 były. Ale nikt nie wpadł na to, by wprowadzić je dla szympansów grających w MMORPG. Pewnie, pewnych rozwiązań nie da się zrealizować przez ograniczenia techniczne. Ale Tzw. gry niezależne dowodzą że pomysł>technikalia.

Autor:  iniside [ 30 lis 2011, 21:07 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
iniside napisał(a):
Cytuj:
GW2 to zobaczymy, ale obawiam się że TOR będzie lepszy, bo doda sobie parę elementów i będzie porównywalny z GW2,

Ciekawe. Bo czytalem wypowiedzi jednego z inzynierow pracujacych nad GW2 i mowil on, ze opracowanie odpowiedniej technologii ktora bylby w stanie napedzac GW2 zajęło im ponad 3 lata..
Raczej watpie, zeby TOR mogl czym kolwiek konkurowac z GW2 pod względem konstrukcji świata. To jest imo jak porownywac Fiata 125p z Ferrari..

btw. w GW2 tez jest story telling. Ale nie jest on tak nachalny jak w TOR..

Myślę że zbyt dużą wagę przywiązujesz do technikaliów, a zbyt małą do zawartości gry i pomysłów w niej. TOR nie jest jakoś odkrywczy - modowalne itemy to już w D2 były. Ale nikt nie wpadł na to, by wprowadzić je dla szympansów grających w MMORPG. Pewnie, pewnych rozwiązań nie da się zrealizować przez ograniczenia techniczne. Ale Tzw. gry niezależne dowodzą że pomysł>technikalia.

Ale ja nie wiem czym TOR chce konkurować z GW2 jak nie będzie miał eventów, tylko questy polegajace na gadaniu i bieganiu w te i z powrotem.

Jak dla mnie dynamiczne eventy to jest deal breaker. Nawet jesli nie będą jakieś super-mega-rozbudowane to i tak jest to lepsze niż gadanie z NPC > pojsc zabicie > wrocenie i gadanie > powtórz.

Autor:  Kole0 [ 30 lis 2011, 21:09 ]
Tytuł: 

a czy te 'modowalne' itemy to nie to samo co sockety na gemy chociazbie w wowie + reforging ?

Strona 172 z 203 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team