MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Star Wars: The Old Republic https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=30312 |
Strona 172 z 203 |
Autor: | Morgul [ 30 lis 2011, 16:37 ] |
Tytuł: | |
Ja nie mam. Btw. co do liczby preorderow to przeciez wrozbici rynkowi przewidywali, ze bedzie 2-4mln na start, takze to zadne zaskoczenie. Swoja droga ciezko jest mi uwiezyc, ze oni tam wladowali 100mln w ta gre, chyba ze polowa to poszla na vo i licencje. v zalogowalem sie i wylogowalem kilka razy, bez problemu |
Autor: | Xanth [ 30 lis 2011, 16:40 ] |
Tytuł: | |
Mi odrzuca haslo, a przy probie recovery za kazdym razem wywala mi: There was a problem changing your password. Please try to recover your password again. X. PS. Dobra, pomogla zmiana hasla na ea.com |
Autor: | Szlam [ 30 lis 2011, 16:43 ] |
Tytuł: | |
Xanth napisał(a): Mi odrzuca haslo, a przy probie recovery za kazdym razem wywala mi: There was a problem changing your password. Please try to recover your password again. X. Na fb wrzucil ze bede restować hasła czy coś http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=591119 Cytuj: Many of you will receive an email today about resetting your www.swtor.com password. Questions? Check the FAQ:
|
Autor: | raggnarok [ 30 lis 2011, 17:05 ] |
Tytuł: | |
Bloodleaf napisał(a): Nadal po wypadnieciu itemu musisz jeszcze o niego rollować więc twoja szansa zmniejsza się jeszcze wprost proporcjonalnie do ilości ludzi mogacych rollowac na dany item
Ale ja ci nie odbieram prawa do twojego zdania, nie podoba się, nie grasz, super tylko pls nie odbierajcie go także innym, skoro ktoś chce wydac 200 pln na taka grę jak swtor to szanujcie także jego zdanie, tyle w tym temacie bo i tak na razie obracamy sie w sferze "a co będzie jak". Ja juz nie czytam wiekszosci postow w tym temacie od 10 stron Ten topic zamienil sie w jeden wielki rant i whine, szkoda marnowac czasu na jego czytanie. Niech kisza sie tu we wlasnym sosie ci, ktorzy ciagle na TOR narzekaja |
Autor: | Arturnik [ 30 lis 2011, 18:32 ] |
Tytuł: | |
sula napisał(a): A kto odbiera komuś zdanie? Niczego takiego nie zauważyłem
Nie, po prostu robi sie syf jak te same osoby juz setki razy pisza o tym samym w kolko na, chyba, kazdej stronie. Dyskusja jest ok, no ale jak mam przewijac kilka stron whinu, zeby dojsc do jakiegos linka ktory mnie interesuje to weak jest :< |
Autor: | Havok [ 30 lis 2011, 18:47 ] |
Tytuł: | |
Arturnik napisał(a): Nie, po prostu robi sie syf jak te same osoby juz setki razy pisza o tym samym w kolko na, chyba, kazdej stronie.
Dyskusja jest ok, no ale jak mam przewijac kilka stron whinu, zeby dojsc do jakiegos linka ktory mnie interesuje to weak jest :< Na tym forum ogólnie udziela się mało osób więc nic dziwnego, że opinie się powtarzają i te same osoby się kłócą. Ja z lektóry wyciągam wniosek, że gra wygląda na kiepską i tyle. To że sprzedali ileśtam preorderów niewiele zmienia. Może poza ugruntowaniem się w przekonaniu, że obecnie nie mam co liczyć na mmo, które trafi w moje gusta . |
Autor: | whiteman [ 30 lis 2011, 18:55 ] |
Tytuł: | |
Z całym szacunkiem do przedmówców to niestety fakt, to są osoby którym ostatnio nic się nie podoba, i generalnie każda nowa gra to klon/fail/kopia/thempark. Ja przestałem zwracać uwagę. |
Autor: | Morgul [ 30 lis 2011, 19:05 ] |
Tytuł: | |
No niestety taka jest ta gra, przykra prawda, ale zla nie jest. Imo najlepszy themepark na teraz, a to tylko dlatego, ze sa te dialogi i klimat sw. Swoja droga ten kreator postaci to niezla zenada, gra nastawiona na singla - co chwile widzimy morde swojego toona a opcji tyle co nic. Do tego grajac tym cybercostam mialem implanty ktore podczas kazdego dialogu przenikaly przez ruszajaca sie twarz. Te body type to juz w ogole jakis smiech. Ja nie ogarniam jak takie rzeczy przechodza w takich projektach. Chyba ze im kasy brakowalo. |
Autor: | iniside [ 30 lis 2011, 19:06 ] |
Tytuł: | |
Morgul napisał(a): No niestety taka jest ta gra, przykra prawda, ale zla nie jest. Imo najlepszy themepark na teraz, a to tylko dlatego, ze sa te dialogi i klimat sw.
RIFT > SWTOR. |
Autor: | Morgul [ 30 lis 2011, 19:08 ] |
Tytuł: | |
Dla mnie to ten sam poziom, grafa i konstrukcja swiata lepsza w rifcie ale klika sie to tak samo. |
Autor: | Isengrim [ 30 lis 2011, 19:56 ] |
Tytuł: | |
Itemy w tor dzielą się na 2 typy : klasyczne, czyli takie jak we wszystkich themeparkach od początku świata i modowalne, czyli takie które są "szkieletami" w które wkłada się mody(modyfikatory statystyk). dmg broni i armor mają wartość na sztywno ustawioną z ratingiem itemu, a rating zależy od od statsów broni. Czyli dropnięty item o ratingu powiedzmy 100 będzie miał identyczny dmg/armor jak modowalny w którym wsadzone są mody dające rating 100. Mody, gotowe itemy do kupienia u vendorów za kilka różnych typów tokenów (tokeny za PvP, za PvE na planetach, za FP), modowalne itemy z powsadzanymi modami, crafcone itemy, dropy - jakiegokolwiek pochodzenia itemy jeśli mają ten sam rating, to będą miały ten sam dmg i podobne statsy. Czyli podczas levelowania i endgame jest kilka dróg na zdobycie itemka o odpowiednim ratingu - można łupać FP/OP bez końca (jak to w themeparkach) ale można za kilka tokenów z OP kupić epaxowy mod, kolega wykrafci drugi, a 3 można zdobyć z robienia heroików. Czasowo zajmie to pewnie tyle samo co łupanie OP, ale robi się coś innego, zamiast zabijać pierdyliard razy bossa a efekt końcowy - nowy wypasiony item - jest ten sam. Tor jest grą o 2 płaszczyznach. Pierwszej - casualowej, themeparkowej z dodatkiem vo - tu nie ma nic nowego. Poza faktycznie czasem irytującym pełnym vo. A czasem vo jest naprawdę fajne i mówiąc szczerze nie rozumiem narzekania. Zastrzelenie dzieciakowi starego który chciał go chronić i tekst "Kiedyś mi podziękujesz." - przeca to naprawdę jest niezły tekst, do którego typowy quest w typowym fantasy nie ma startu. Są oczywiście i teksty przeciętne, są i zwyczajnie słabe. Ale gra się dla tych dobrych, a rzucanie twardych jak kulka z łożyska tekstów w grupowych questach, to radość sama w sobie. Jest też z 5 skili których się używa i które właściwie wystarczą do zrobienia wszystkiego. Drugi poziom tor to nagradzanie za "zejście ze szlaku" - na startowych planetach jest po 3 datacrony. Ciekaw jestem ile z nich znaleźli ci, którzy narzekają na "prowadzenie za rączkę w tunelach". A dostęp do nich jest stosunkowo prosty (na startowych, bo potem trzeba się sporo nakombinować).Datacrony można łączyć w różne kombinacje i wsadzać w przeznaczone na to 2 gniazda na postaci. Poza szlakiem są elitki, lockboxy, poboczne questy. Kombinowanie z modami, wyszukiwanie takich itemków to też sporo frajdy - na niektórych planetach vendorzy za tokeny "planetarne" sprzedają szkielety, na innych mody... Głupia strzelanka w kosmosie daje exp, ale też tokeny za które można kupić social clothy pilota republiki/imperium i dostać tytuł "flyboy". Co w zalewie viciousów nie jest do pogardzenia. Zwiększa się ilość przydatnych skili - cc,antycc, buffy, doty, chainy -ze 2 skilbary się zapełnią pomocniczymi skilami. Największą zaletą TOR jest nagradzanie za aktywność gracza. Tu właściwie nie trafiłem na "grindowanie" - jeśli się pojawia, to zazwyczaj pojawia się "bonus quest" i bonus exp, ale szału z tego nie ma. Wystarczy robienie stroy i głównych pobocznych, bo za mobki xp jest słaby. A drop ze zwyklaków to nic szczególnego. Za to na każdej planecie są miejsca zrobione pod grupowe zabawy z mobkami - heroic area. Drop jest niezły, stopień trudności spory, zabawa przednia. Część questów na hero jest daily, ale i bez tego warto tam się przejść z kolegami. Z kolega można też przyjemnie levelować, bo content jest robiony pod "1,6 gracza" - czyli gracza z companionem. Po odesłaniu companionów można czerpać przyjemność z jakiegoś tam wyzwania w typowym PvE grając w duo. Bo stopień wyzwania w PvE wzrasta wraz z levelem. Prolog/noobzonki to słabe i zwykłe moby, potem moby staja się coraz cwańsze - cc, aoe, zróżnicowane grupki melee/range, patrole, zasięg agro. W becie niektóre klasy (właściwie nie tyle klasy co AC - bo to są właśnie klasyczne klasy) mają problemy ze zwyklakami na lev 30-40, są za sprytne skubańce, a pojawia się przestój w skilach, by ten ich spryt przyjąć na klatę. Dobra, podsumowując: TOR to dla mnie gra na 4 - dobra. Nie ustrzegła się paru bugów i nudnych odcinków, jest themeparkiem z klasami postaci, ale jest zrobiona dobrze. Nie ma tu tego charakterystycznego wyścigu do max levelu/endgame'u, jest sporo możliwości porobienia czegoś sensownego (progresss!!!, urwa!!!) samemu jak i w grupie. Przyznam że początkowo nie doceniłem heroic area - były dla mnie uboga wersją PQ/riftów. Ale to w sumie to samo, tyle że bez stage 1 i nie trzeba ganiać po mapie, bo taxi zawsze blisko. Bardzo dobre miejsce do pogrindzenia w grupce. TOR ma olbrzymi potencjał rozbudowy - dodanie nowych planet (a, zapomniałem - w tor każda planeta ma swój graficzny,wyjątkowy, charakter - są naprawdę nieźle zrobione) jak Ilum zrobi z niej niezłą RvR gierkę. Dodanie nowych heroików/fp/op zrobi z niej niezłą gierkę PvE dla hc/casuali. Co do negatywnych odczuć części weekendowych testerów - planety forceuserów są mocno w klimacie fantasy (melee rox, sporo otwartej przestrzeni z mobkami na czujkach), dla techów są nieco bardziej sf. Noob zony są raczej proste pod względem wyzwania PvE i są taką wersją demo co będzie dalej. Grafika to kwestia gustu - ale dziś da się patrzeć na WoW, a na EQ2 nie bardzo. Taka kreskówkowa grafika starzeje się znacznie wolniej. PvP na WZ wymaga teamplaya, nagrody zacne. RvR jest jak w WAR (nie wow i wintercośtam) i na max levelu co ma swoje zalety.I wady. Za pvp można uzyskać max 9% lepszy heal/dmg/def - szału nie robi, do zwycięstwa wystarczy. Klasy są zbalansowane jak w żadnej innej grze - prawie doskonale. Dla mnie gra roku 2011 i najlepszy themepark na wiele lat. Rift jest bardziej oldskulowy i porównywalny pod wieloma względami. TSW nie startuje w tej konkurencji, bo to sandbox w świecie themeparku i jakiekolwiek porównania są nieco bez sensu. GW2 to zobaczymy, ale obawiam się że TOR będzie lepszy, bo doda sobie parę elementów i będzie porównywalny z GW2, a będzie mieć przewagę settingu i "reszty". Czy warto wydać 200pln? Jak ktoś lubi grać w mmorpg, to warto, bo zabawa na 1-3 miechy zapewniona, a pewnie i na więcej znajdą się chętni. Zawsze też można sobie na miesiąc wrócić, bo EA to nie NCsoft żeby gry zabijać i serwery będą gotowe. |
Autor: | Gokulo [ 30 lis 2011, 19:58 ] |
Tytuł: | |
Damn, learn2format |
Autor: | iniside [ 30 lis 2011, 20:15 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: GW2 to zobaczymy, ale obawiam się że TOR będzie lepszy, bo doda sobie parę elementów i będzie porównywalny z GW2,
Ciekawe. Bo czytalem wypowiedzi jednego z inzynierow pracujacych nad GW2 i mowil on, ze opracowanie odpowiedniej technologii ktora bylby w stanie napedzac GW2 zajęło im ponad 3 lata.. Raczej watpie, zeby TOR mogl czym kolwiek konkurowac z GW2 pod względem konstrukcji świata. To jest imo jak porownywac Fiata 125p z Ferrari.. btw. w GW2 tez jest story telling. Ale nie jest on tak nachalny jak w TOR.. |
Autor: | Icekk [ 30 lis 2011, 20:31 ] |
Tytuł: | |
Porownania masz rownie wartosciowe jak wiekszosc swoich postow. Ale zgadzam sie z teza, ze GW2 bedzie lepsze niz swtor. Pod wieloma wzgledami. Nie mniej, czas oba tytuly rozklada w sam raz, akurat tor sie wypali i bedziemy mieli bete gw, albo krotki okres czasu do release'a. |
Autor: | Lorath [ 30 lis 2011, 20:35 ] |
Tytuł: | |
Tez chyba bede musial potraktowac swtora jako zapychacz do czasu ukazania sie GW2. A jak bedzie z GW2? No to wyjdzie w praniu. Ale mam wieksze oczekiwania niz do old republic. |
Autor: | iniside [ 30 lis 2011, 20:35 ] |
Tytuł: | |
W pelni sie zgadzam, ze moje porownanie doskonale oddaje to czym jest TOR ;p. |
Autor: | Niah [ 30 lis 2011, 20:50 ] |
Tytuł: | |
spłyń w kiblu |
Autor: | Isengrim [ 30 lis 2011, 21:00 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Cytuj: GW2 to zobaczymy, ale obawiam się że TOR będzie lepszy, bo doda sobie parę elementów i będzie porównywalny z GW2, Ciekawe. Bo czytalem wypowiedzi jednego z inzynierow pracujacych nad GW2 i mowil on, ze opracowanie odpowiedniej technologii ktora bylby w stanie napedzac GW2 zajęło im ponad 3 lata.. Raczej watpie, zeby TOR mogl czym kolwiek konkurowac z GW2 pod względem konstrukcji świata. To jest imo jak porownywac Fiata 125p z Ferrari.. btw. w GW2 tez jest story telling. Ale nie jest on tak nachalny jak w TOR.. Myślę że zbyt dużą wagę przywiązujesz do technikaliów, a zbyt małą do zawartości gry i pomysłów w niej. TOR nie jest jakoś odkrywczy - modowalne itemy to już w D2 były. Ale nikt nie wpadł na to, by wprowadzić je dla szympansów grających w MMORPG. Pewnie, pewnych rozwiązań nie da się zrealizować przez ograniczenia techniczne. Ale Tzw. gry niezależne dowodzą że pomysł>technikalia. |
Autor: | iniside [ 30 lis 2011, 21:07 ] |
Tytuł: | |
Isengrim napisał(a): iniside napisał(a): Cytuj: GW2 to zobaczymy, ale obawiam się że TOR będzie lepszy, bo doda sobie parę elementów i będzie porównywalny z GW2, Ciekawe. Bo czytalem wypowiedzi jednego z inzynierow pracujacych nad GW2 i mowil on, ze opracowanie odpowiedniej technologii ktora bylby w stanie napedzac GW2 zajęło im ponad 3 lata.. Raczej watpie, zeby TOR mogl czym kolwiek konkurowac z GW2 pod względem konstrukcji świata. To jest imo jak porownywac Fiata 125p z Ferrari.. btw. w GW2 tez jest story telling. Ale nie jest on tak nachalny jak w TOR.. Myślę że zbyt dużą wagę przywiązujesz do technikaliów, a zbyt małą do zawartości gry i pomysłów w niej. TOR nie jest jakoś odkrywczy - modowalne itemy to już w D2 były. Ale nikt nie wpadł na to, by wprowadzić je dla szympansów grających w MMORPG. Pewnie, pewnych rozwiązań nie da się zrealizować przez ograniczenia techniczne. Ale Tzw. gry niezależne dowodzą że pomysł>technikalia. Ale ja nie wiem czym TOR chce konkurować z GW2 jak nie będzie miał eventów, tylko questy polegajace na gadaniu i bieganiu w te i z powrotem. Jak dla mnie dynamiczne eventy to jest deal breaker. Nawet jesli nie będą jakieś super-mega-rozbudowane to i tak jest to lepsze niż gadanie z NPC > pojsc zabicie > wrocenie i gadanie > powtórz. |
Autor: | Kole0 [ 30 lis 2011, 21:09 ] |
Tytuł: | |
a czy te 'modowalne' itemy to nie to samo co sockety na gemy chociazbie w wowie + reforging ? |
Strona 172 z 203 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |