MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Playstation 3
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=31910
Strona 172 z 487

Autor:  Karol66 [ 1 mar 2010, 10:29 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
Karol - i tak słyszysz tylko ludzi z drużyny - więc nie ma przekrzykiwania się. A w sumie jak będzie nas 4 w jednej drużynie to 3 pozostałym można dać mute i mieć na nich "wyjebane". Wtedy będziemy mieć chat tylko dla naszej czwórki.


Już to widzę ile razy my sobie pogramy we 4 - realnie patrząc to tylko Mark i Ja jesteśmy nolife i siedzimy in game sporo.
Mi wogóle nie pasi jakość tego chatu w MAG - jak się zaczyna lekki lag to i ludzi przestaje rozumieć.
No i jak jesteśmy w lobby to nie można gadać - powinna być jakaś możliwość spięcia sie via voice chat jak jesteś już W GRUPIE i dopiero wybierasz rodzaj gry etc.
Ale dobra, przemęczę się :) - jakby ktoś chciał pograć a ja byłbym online to dajcie txt mess. Żeby spiąć team trzeba wyjść z aktualnych gier w jakich są członkowie - tylko wtedy można wejść gdzieś razem.

Autor:  Mendol [ 1 mar 2010, 10:50 ]
Tytuł: 

no ja moge na pewno dzisiaj/jutro kolo 21 sie pojawic.
zainstaluje nawet tego skype'a ;p

hm chyba dopiero 8 level zrobilem i coraz bardziej mnie wkurza, ze wyjatkowo slabo ogarniam ta gre ;p
czy przeczytanie manuala w czyms pomaga?

Autor:  Karol66 [ 1 mar 2010, 11:00 ]
Tytuł: 

Przeszkadza.
A z czym masz dokładnie problem (ewentualnie czego nie rozumiesz)?
Ja lubie pisać :) - napiszę Ci odpowiedni manual :)

Autor:  Mendol [ 1 mar 2010, 11:02 ]
Tytuł: 

ok dodalem was w skype :)

mysle, ze lepiej bedzie pograc karl, zeby zczaic gdzie sie kampic, gdzie rzucac granaty, gdzie sie nie wychylac ;) bo z tym mam chyba najwieksze problemy haha. no bo celowania to raczej nie poprawie w magu :)

Autor:  Mark24 [ 1 mar 2010, 11:14 ]
Tytuł: 

rotfl jakaś data systmowa w starszych fatach ponoć pokazuje że dzisiaj jest 29.02.2010 i stąd całe zamieszanie. Sony nie zna kalendarza... Jutro powinno być wszystko OK bez żadnych poprawek z ich strony.

Mendol - ale co to znaczy, że wyjątkowo słabo ogarniasz tą grę? Ja do tej pory nie kumam co to są te "burning tower"?1? Z celowaniem nie masz problemu - bo ze dwa razy wskoczyłem do Twojej gry i miałeś ratio większe niż 1, podczas gdy moje jest najczęściej w okolicy 0.70 (chyba, że nastukam killi na działku). Mapek też nie znam bo są duże, do tego niby mapa jest jedna, a wystarczy że rzuci Ciebie do innego plutonu i przecierasz oczy ze zdumienia "gdzie ja kuźwa jestem...".

Tak patrząc od strony sver - rzeczywiście ich obrona lub atak jest totalnie zjebany. Ta największa mapa (dominacja bodajże vs Raven) i atak z prawej strony to tragedia - przebicie się przez te bunkry, bez wozów (bo tam ich nie ma jest prawie niemożliwe..). Bunkry przeciwnika są poustawiane na górkach, my atakujemy z dołu - strzelają do nas jak do kaczek. Z drugiej strony obrona sverów na dominacji to też tragedia - jakiś bunkier stojący pomiędzy 3 budynkami (czyli z 3 stron praktycznie każdy może do nas podejść i nie łapie się na żaden ostrzał) a z 4 strony mamy akurat poziomo biegnące rury które zasłaniają nam 70% widoczności...

Autor:  Mendol [ 1 mar 2010, 11:23 ]
Tytuł: 

no wlasnie tych map glownie nie ogarniam :)
generalnie z reguly ogranicza sie to do: respawn B, biegniemy biegniemy - zabijemy paru - respawn B.
za ktoryms razem dobiegniemy szybciej i udaje sie cos (dokladnie nie wiem co) wysadzic albo przejac :)
dlatego chyba najlepiej pograc razem i zobaczyc w praktyce jak ewentualnie podejsc, znalezc, zabic.

Autor:  Mark24 [ 1 mar 2010, 11:46 ]
Tytuł: 

ta nie wiadomo czy dzisiaj pogramy - ja mam FAT-a i właśnie odpaliłem swojego. Mam datę 01.01.2000r i nic nie mogę odpalić...

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 1 mar 2010, 11:49 ]
Tytuł: 

Mam nadzieje, ze to fixna szybko. Maja jeszcze 7h dopoki z roboty nie wroce.
edit: wlasnie przeczytalem, ze slimek nie dotyczy. cool

Autor:  Nyx [ 1 mar 2010, 11:49 ]
Tytuł: 

Witaj w klubie, siedze wnerwiony bo miałem spędzić popołudnie z demon's souls

Autor:  Ash [ 1 mar 2010, 11:54 ]
Tytuł: 

nie wytrzymalem i zamowilem tego finala :| 192zl z przesylka w ultimie, mam nadzieje ze nie zwala i wysla w terminie...

Autor:  Karol66 [ 1 mar 2010, 12:21 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
no wlasnie tych map glownie nie ogarniam :)
generalnie z reguly ogranicza sie to do: respawn B, biegniemy biegniemy - zabijemy paru - respawn B.
za ktoryms razem dobiegniemy szybciej i udaje sie cos (dokladnie nie wiem co) wysadzic albo przejac :)
dlatego chyba najlepiej pograc razem i zobaczyc w praktyce jak ewentualnie podejsc, znalezc, zabic.



Tutaj jest trochę inaczej niż w innych grach - nie ma takiego parcia na campowanie "sekretnych spotów" (przynajmnije na tych większych mapach) i to jest jedna z wielu rzeczy jakie mi się w MAG podobają po dłuższym pograniu.

Do 11 lev jesteś gimped i musisz grać praktycznie w jeden sposób - idz za teamem z apteczką i dowolną bronia i resuj swoich + supportuj ich ogniem ze swojego karabinka. Nie pakuj się na samotne akcje, snipowanie etc - generalnie nie graj w rambo style bo gówno zrobisz (zaróno od strony pomocy teamowi jak i nabijania punktów).

Na 11 lev robisz respec i bierzesz sobie takie skile:
apteczka (2) + resowanie (2)

w patchu broni lekkiej:
uchwyt przedni (2) + tier2 assault rifle (3) + luneta (2)

Robisz sobie 3 konfiguracje ekwpunku:

1. A.Riffle(700c)+uchwyt przedni(200c)+luneta(200c) = 1100c
apteczka (1100c), pistolet (100c), heavy armor

2. j.w. ale medium armor + wyrzutnia rakiet

3. j.w. ale zamiast wyrzutni rakiet bierzesz granaty

Jeśli się bronicie - używasz konfiguracji 1 w początkowej fazie walki a przełączasz się na 3 pod koniec, gdy walka przenosi się do finalnych objectives (tam granaty są w stanie siać spustoszenie).
Jeśli atakujecie - idziesz z konfiguracją 2 tak długo, póki nie zniszczycie bunktrów (3 celne strzały w wieżyczkę bunkra z bazooki ją niszczą i pozwalają wam podejść i podłożyc ladunki - ale pocisk musi trafic bezpośrednio w wieżyczkę a nie obok).

Z tym karabinkiem szturmowym z lunetą jesteś dobry na średnie dystanse i tak się ustawiaj (czyli nie typowe snipowanie z 60-100m tylko kombinuj żebyś nie był bliżej od celu niż 20m i nie dalej niż 50m).
Raczej się nie kładz na ziemi - strzelaj z kucnięcia lub stojąć żeby w razie backfire móc się szubko schować za jakąś zasłoną.
Z bliska (<20m) nie uzywasz lunety bo gość się będziesz szybciej poruszał niz ty nadążysz ze scrolowaniem ekranu patrząć przez szkło - wal tylko "na krzyżyk", seriami po 6-10 pocisków (ten assault rifle T2 będzie kopał mniej niz LMG ale tak mniej więcej po 1/3 magazynka przestajesz mieć nad nim sensowną kontrolę).

Za kolejne 2 punkty kupisz sobie tłumik do tego sprzętu - przestaniesz być widoczny na mini mapce w momencie otwarcia ognia.
Za kolejne punkty: stabilizację strzału (1) i dodatkową stabilizację podczas celowania przez lunetę (2).
Na tym poziomie będziesz miał MAX jeśli chodzi o stabilność i celność broni - w przyklęku będziesz mógł wywalić cały magazynek bez większego drgania celownika.
A po kolejnych 2 lev dasz respec, i zamienisz (czasowo - później to sobie odkupisz) obie stabilizację + 2 punkty na granatnik.


A co do spotów etc - to się zmienia dość dynamicznie w grze - nie da się campować w jednym miejscu przez pół gry bo Cie wyczają i zabiją albo będzie to tak chujowy spot że nikt sobie dupy nie będzie zawracał zabijaniem Ciebie :)
Spoty się zmienia dynamicznie ale przy ich wyborze pomaga znajomość tego, jak przebiega atak/obrona i jakie są cele przeciwnika.

W dominacji jest generalnie tak:
Atakujący musi przejąć JEDNOCZEŚNIE 2 wieże (palnikowe chyba) które są PRZED pierwsza linia bunkrów.
Po ich zajęciu muszą zająć 2 kolejne wieże ZA linią bunkrów.
A potem muszą zająć i utrzymywać punkty A-H żeby wygenerować odpowiednie ilość dmg.
Celami opcjonalnymi (w praktyce - koniecznymi do zniszczenia żeby móc prowadzic efektywny atak) są:
- bunkry
- altyleria p-lot (znajduje się zazwyczaj tuż ZA pierwsza linia bunkrów - zniszczenie jej daje atakującym możliwość "przeskoczenia" bunkrów dzieki desantowi ze śmigłowców albo na spadochronach)
- czujniki (zazwyczaj w okolicy drugiej linii wież palnikowych)
- montary (ich zniszczenie wyłączy możliwość wydawania rozkazu ostrzału altyleryskiego przez obrońców)
- parki maszyn (tam się spawnuja pojazdy dla obrońców)
- blokady dróg

Te ostatnie są wbrew pozorom ważne - często stosuje się taką strategie, że osrywa się walkę w takiej kolejności jak ja to opisywałem tylko rozwala się blokadę (piechota podkłada ładunki), następnie transporterem zapierdalasz na tyly przeciwnika, rozwalasz mu czujniki i altylerie (praktycznie uniemozliwiając działania dowódcy) i potem wraca się do bunkrów rozwalając je od tyłu.
Transporter jest mobilnym spawn pointem więc jesteś w stanie go zaparkować tak, żeby był safe i dymać obrońcow z 2 stron.

Jako obrońca też nie jesteś skazany na obronę bunkra w początkowej fazie gry.
Możesz to osrać, cofnąć się trochę i campować któryś z tych objectives które Ci podałem (p-lot, montary albo czujniki) - ustaw się tak, żebyś widział z 30-50m miejsce podkładania ładunków a prędzej czy pózniej ktoś się pojawi (albo w transporterze albo jakiś samotny ninja któremu udało się przedrzeć przez "linie frontu"). Poczekaj aż gość zacznie podkładać ładunki (kuca wtedy) i wal. Jak je zdąży podłożyc to zgarniesz dodatkowe punkty za ich rozminowanie. Jeśli gośc przyjechał w transporterze to NAJPIERW rozwal tego co wysiadł a potem się dopiero bierz za bazookę i rozwal transporter (3 strzały bezpośrednie z bazooki powinny go zdjąć). Przy tym stylu gry nie będziesz miał wysokiego kill ratio ale Twoja przydatność dla teamu też jest bardzo duża (a i punkty są ok - 5 za gościa, 5 za rozminowanie, 10 za transporter).
Gorzej, jeśli w tym transporterze przyjedzie cały team - wtedy padniesz ale też powinieneś zebrać 2-3 przeciwników ze sobą.

Anyway - piekne w tej grze jest to, że mozna grać tak jak lubisz i zawsze to będzie przydatne dla Twojego teamu/strony.
Jak masz ADHD to "szturmujesz" (czytaj: 15 sek gry, 15 sek czekania na respawn). Jak lubisz spokojne akcje w stylu "komandosa" to nie pchasz się na pierwszą linie tylko czekasz, aż goście przyjdą tam, gdzie muszą przyjść. Jak wogóle nie idzie Ci strzelanie - bierzesz heavy armor i apteczkę i podnosisz tych co padli albo specjalizujesz się w minach i obstawiasz claymorami + minami przeciwczołgowymi jakiś objekt strategiczny (w zestawie powineś też mieć naprawiaczkę - jak braknie objektów do obrony to je sobie najpierw naprawisz i znowu zaczniesz ich "bronić" :).

EDIT: to mocno skrócona wersja - praktycznie dałoby się pisać podręczniki odnośnie strategii niszczenia bunkrów, róznych sposobó przeprowadzenia ataku etc.
Grunt to nie przejmować się tym, ile nabiłeś punktów i który jesteś w rankingu bo to nie odzwierciedla faktyczniego wkładu w zwycięstwo.
Wczoraj grałem na takiej dominacji gdzie zająłem pierwsze miejsce mając coś ok 1000punktów, 42 kili i 0 smierci => cała grę przesiedziałem na wieżyczce bunkra (byłem dodatkowo dowódcą więc wydałem "sobie" rozkaz obrony bunkra i za każdego kila miałem premię). Natomiast 2 gości którzy "wygrali" dla nas tą grę miało po 250-400 punktów i uplasowało się na ostatnich miejscach w teamie. To było 2 niepozornych mechaników którzy naprawiali non stop wieżyczkę w której siedziałem, obstawiali bunkier minami, naprawiali zaporę żeby transportery atakujących nie mogły się przedostać na tyły i jeszcze przez głosniki krzyczeli mi w co mam strzelać jak wróg nam wyłączył czujniki i nie mogłem wywołać sobie mini mapki żeby zobaczyć z której strony jedzie transporter atakujących).
Do czego zmierzam... wynik "punktowy" niestety nie odzwierciedla Twojej faktycznej efektywności. "Zmierzysz" ją sobie sensownie wtedy, jeśli przyjmiesz konkretne założenia (np. ja obstawiam p-lotkę i zabezpieczam tyły przed gościami którzy będą chcieli dymać naszych od tylca) i rozliczysz się później z samemu z wykonania tego zadania :)

Autor:  Aenima [ 1 mar 2010, 13:04 ]
Tytuł: 

O kurde karol rispekt, nie przyczytalem calego ale ze ci sie chcialo:)

Autor:  Karol66 [ 1 mar 2010, 13:22 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
O kurde karol rispekt, nie przyczytalem calego ale ze ci sie chcialo:)


Miałem do wyboru albo pracowac albo popisac na forum. I tak dobrze że sie skończyło tylko na takim poście :)

Autor:  Nuzgul [ 1 mar 2010, 13:30 ]
Tytuł: 

Apropo wymiany gier:
http://gametrade.pl/

Autor:  Keii [ 1 mar 2010, 13:31 ]
Tytuł: 

Ash napisał(a):
nie wytrzymalem i zamowilem tego finala :| 192zl z przesylka w ultimie, mam nadzieje ze nie zwala i wysla w terminie...

Po moich ostatnich doświadczeniach z Ultimą mam nadzieję, że znowu wyślą przed terminem i będzie można pograć wcześniej niż reszta świata :P

Autor:  shp [ 1 mar 2010, 14:31 ]
Tytuł: 

Jakby ktoś miał cynk odnośnie wysyłki/dostępności od ręki tego finala przed premierą, czy to na allegro czy jakiś empik/ultima to dajcie znać ;F

Niektórzy na allegro mają już od 05.03, tylko, że dla mnie to drugi koniec Polski i przy wysyłce wyjdzie na to samo.

Autor:  Mark24 [ 1 mar 2010, 15:21 ]
Tytuł: 

kuźwa jeszcze Sony nie naprawiło tego błędu, ja pierdziele nie wiedziałem, że jest taki problem ze skorygowaniem kalendarza w firmware :/

Autor:  Karol66 [ 1 mar 2010, 15:39 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
kuźwa jeszcze Sony nie naprawiło tego błędu, ja pierdziele nie wiedziałem, że jest taki problem ze skorygowaniem kalendarza w firmware :/


pojawiło się już drżenie rąk, suchość w gardle i inne objawy odstawienia? :)

j/k
jakby to był taki banalny błąd to by się wogóle nie zdarzył
musieli coś zdrowo spierdolić - wyobrażam sobie co się u nich tam teraz dzieję
kosze z głowami projektantów będa wynosić tylnim wyjściem jeszcze przez tydzień :)

Autor:  shp [ 1 mar 2010, 15:42 ]
Tytuł: 

A mój grubas 80gb działa, tylko nie wiem czemu mam ustawione 02.03 ;F

Autor:  exodus [ 1 mar 2010, 16:01 ]
Tytuł: 

sprzedam ps3 fat, tanio :<

Strona 172 z 487 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team