MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Starcraft 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=24833
Strona 174 z 305

Autor:  Huba [ 17 sie 2010, 19:40 ]
Tytuł: 

Mendol, powodzenia w skautowaniu goscia ktory sie zakopuje w mainie, ewentualnie robi naturala ochronionego blobem thorow/czolgow. Harasowanie? Wolne zarty, 1 thor ownuje mutaliski jak szmaty, kilka thorow rozwala je instantowo. Ground harras? ta, pod czolgami... Ot jakis baran wymyslil zeby zrobic armie z aoe atakami na wiekszosci jednostek.

1.0.3 to ma byc nowy patch? rofl

Autor:  r_ADM [ 17 sie 2010, 19:47 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Dobrze jest wiedzieć, że Blizzard trzyma rękę na pulsie, słucha swojego community i ostro pracuje by rozwiązać największe problemy trapiące tą grę.


ktorego community; tego od zomg nerf terran? :P

Bashiok napisal, ze sie przygladaja, ale dopiero wydali gre, gracze caly czas sie ucza grac i blizz nie ma zamiaru podejmowac pochoponych decyzji. Placzkom od zergow napisal, ze w Korei w top20 zergow jest 10 :P

Autor:  Keii [ 17 sie 2010, 19:59 ]
Tytuł: 

Ten AOE atak był zabawny kiedy Madfrog rzucał TLO Infestorem Infested Terran między SCV, a broniący expa Siege Tank je niszczył.

Autor:  Kartis [ 17 sie 2010, 20:36 ]
Tytuł: 

Ta cała akcja ze zmianą przez Dimaga rasy z zerga na terrana to raczej nieporozumienie, tzn. nie ma to nic wspólnego z realną siłą zerga.
Jeżeli ktoś oglądał sporo replayów Dimaga do S1 to bez problemów dało się zauważyć że chłopak po prostu ZAWSZE rushował i miał wielką słabość do lurkerów. W S2 natomiast zerg po prostu najmniej rushującą rasą, w przeciwieństwie do pierwszej cżęści. M@M@M Terrana natomiast przypomina w zastosowaniu lurkery, mechanika jest inna ale dobre ich zastosowanie również potrafi skontrować wiele taktyk przeciwnika bezstratnie (w przeciwieństwie do banelingów, które tak czy inaczej się poświęca) i bardzo dobrze działają w rozproszeniu, Day9 sporo o tym mówił kilka dni temu.
TL:DR Tarran ze S2 w początkowej fazie znacznie bardziej niż zerg przypomina zerga ze S1.
Dimaga nawet w pierwszej części grał przeważnie na 1 lub dwóch bazach, co przyczyniło się do jego dużej popularność.

Autor:  Highlander [ 17 sie 2010, 20:42 ]
Tytuł: 

ale to wlasnie zerg powinien byc najbardziej rashujaca rasa :<

Autor:  Keii [ 17 sie 2010, 20:52 ]
Tytuł: 

Zaczną się balansowe patche, to pewnie zmienią. Patrząc na ich ilość w SC1 jakoś wątpię, że tu będzie inaczej - może po prostu Blizz chce najpierw załatać singla, a dopiero potem wziąć się za multi.

Autor:  Kartis [ 17 sie 2010, 20:59 ]
Tytuł: 

E tam musi, dla mnie to dobrze że rasy są jednak inne niż w S1. A sama gra na starcie jest jednak lepiej zbilansowana niż S1 i WC3, pamiętam jak w Warcrafcie 75% populacji na początku grało night elfami a w czystym Starcrafcie mutalisk rush był nie do odparcia, można było się wybronić ale przeciwnik i tak potem zjadał przewagą ilości baz.

Autor:  egroM [ 17 sie 2010, 21:00 ]
Tytuł: 

Bleeeee - 4 losy z rzędu - gul skoczył na dzisiaj starczy - lepiej nie ciągnąć takiej porachy :D

Autor:  Eshim [ 17 sie 2010, 22:41 ]
Tytuł: 

Kartis napisał(a):
E tam musi, dla mnie to dobrze że rasy są jednak inne niż w S1. A sama gra na starcie jest jednak lepiej zbilansowana niż S1


dlatego rasy u koreancow maja win ratio rzedu 50%, tak samo win ration na Fighting spirit wynosi rowne 50% dla kazdej rasy right?

edit: wlasnie gralem na jakas inkarnacje angrykoreanman - clickie

Autor:  kamilus [ 17 sie 2010, 22:43 ]
Tytuł: 

Ehehe zacząłem grać terranem teraz i same porażki tylko wygrana przeciwko jakiemuś polaczkowi o nicku Dewastator, który dostał napadu szału, że przegrał hehehe.
Da się wyszukiwać profile po nickach, bo chętnie bym spojrzał na jego staty.
Popłakał się, bo nie dopuściłem do odbudowy jego expów, sam zaś miałem nadmiary minerałów i sobie gromadziłem limit 200/200 :P

Autor:  Eshim [ 17 sie 2010, 22:44 ]
Tytuł: 

@up w historii meczu mozesz rozwinac menu na nicku ludzi masz tam profil , czat dodanie do znajomych itd.

Autor:  zaboleq [ 17 sie 2010, 22:52 ]
Tytuł: 

OMG....

http://www.youtube.com/watch?v=NqiulSLF ... r_embedded

Jak mają takie mody wychodzić to ja pierdole - kupuje oryginał :P. Zresztą i tak bym kupił dla Multi :/....

Autor:  Oyci3C [ 17 sie 2010, 22:54 ]
Tytuł: 

Acha czyli przeszedłeś całego SC2 na brutal grając na piracie?

GG W CH.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 17 sie 2010, 22:58 ]
Tytuł: 

Ja troche pobawilem sie w custom mapki i wiekszosc niestety obsysa. Jakies wariacje na temat tower defense, nexus wars etc. srednio dopracowane. Jakas alfa doty, wolajaca o pomste. Ogolnie bieda narazie. :/

Autor:  ShadorVD [ 17 sie 2010, 23:06 ]
Tytuł: 

r_ADM napisał(a):
Cytuj:
Dobrze jest wiedzieć, że Blizzard trzyma rękę na pulsie, słucha swojego community i ostro pracuje by rozwiązać największe problemy trapiące tą grę.


ktorego community; tego od zomg nerf terran? :P

Bashiok napisal, ze sie przygladaja, ale dopiero wydali gre, gracze caly czas sie ucza grac i blizz nie ma zamiaru podejmowac pochoponych decyzji. Placzkom od zergow napisal, ze w Korei w top20 zergow jest 10 :P


Nie wiem jaka jest sytuacja na dany moment z terranami bo dopiero dzisiaj zakupilem sc2 ale pomijasz fakt, ze podczas sc2 bety duzo sie dzialo i nie trwala ona jeden dzien.

Tak wiec argument dopiero wydali gre jest chybiony.

W becie calkiem niezle mi szlo zergami (silver), jedyny problem to... ogarniecie queen i ciagle produkowanie jednostek + olanie infestorow.

Autor:  egroM [ 17 sie 2010, 23:19 ]
Tytuł: 

Imo ten płacz zergów trochę przesadzony jest. Przynajmniej na poziomie "non gosu". Jakoś mam wrażenie, że możliwości zergów są underused i stąd się biorą płacze.

Autor:  Eshim [ 17 sie 2010, 23:36 ]
Tytuł: 

co do naszego turnieju to wplyw wynikow z poprzednich gier sux, powiedzmy ze ktos zagra sobie na golda i bronze w 2 rundach i uzyska 3:0, bedzie mial przewage nad facetem ktory np zagral vs plat i diamond i wytargal 2:1.

Autor:  kamilus [ 17 sie 2010, 23:37 ]
Tytuł: 

Oj tam to czysta zabawa jest. Ja już wiem, że jako, iż startuję przeciwko platynie to wyląduję w ciemnej dupie 0:3.

Autor:  Oyci3C [ 18 sie 2010, 00:00 ]
Tytuł: 

Eshim napisał(a):
co do naszego turnieju to wplyw wynikow z poprzednich gier sux, powiedzmy ze ktos zagra sobie na golda i bronze w 2 rundach i uzyska 3:0, bedzie mial przewage nad facetem ktory np zagral vs plat i diamond i wytargal 2:1.


No to wygra newb ligę i awansuje do pr0. Ciężko znaleźć kompromis bo niby jak? Od góry do dołu po połowie? Będzie taka sama argumentacja.

Autor:  Eshim [ 18 sie 2010, 00:42 ]
Tytuł: 

zrobic jeden glowny ladder po kilku grach zobaczyc jak sie ustabilizuje i podzielic?

Strona 174 z 305 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team