MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

League of legends
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=35334
Strona 175 z 194

Autor:  Deshroom [ 18 sty 2013, 20:04 ]
Tytuł:  Re: Odp: League of legends

Spoko. Tak se chcialem poogladac jak gra pro.

Zaraz wlacze kompa pewnie ogladacie to z linka w kliencie bo esl jest platne hd

Autor:  Razoth [ 18 sty 2013, 20:19 ]
Tytuł:  Re: League of legends

Oyci3C napisał(a):
Deshroom nie ma sensu oglądać na zasadzie uczenia się o danym championie bo to są inne gry i inne realia. Wręcz sobie zaszkodzisz stosując podobne manewry w grach random.


+miliard.

Gra pro to agresywna inicjacja, doskonałe rozeznanie i co najważniejsze - pewność, że reszta teamu zareaguje błyskawicznie na to co robimy.

Nie próbuj tego w grach publicznych.

KURWA NIE PRÓBUJ.

Autor:  Deshroom [ 18 sty 2013, 20:23 ]
Tytuł:  Re: Odp: League of legends

Cześć Dlatego nie interesuje mnie TF tylko np 1-6 linia Orianna.
TF / stream ogladam dla funu jak mecz.


Na streamie tego nie widac.

Poza gankami 1-6 to solo line 1 vs 1
W przypadku orianny głownie farma. Przecież tylko pytam o replaye...

Autor:  Oyci3C [ 18 sty 2013, 20:27 ]
Tytuł:  Re: League of legends

Nawet 1-6 jest inne bo w low elo i random nie uświadczysz takich ganków, kurwa nikt nawet warda poza support nie kupi.
Co możesz zobaczyć?
Ano kiedy wystartować z agresją na linii (ale to i tak bardzo dużo zależy od runes i masteries nie tylko u Ciebie ale i u przeciwnika) czy ewentualnie manewry z CS.

Autor:  Deshroom [ 18 sty 2013, 20:30 ]
Tytuł:  Re: Odp: League of legends

Spoko. Rozumiem.

Nie pisałem że chce tak grać ale chciałbym zobaczyć z perspektywy wybranego champa gre na turnieju.

Poszukam za kilka dni a teraz poogladam stream

Autor:  Oyci3C [ 18 sty 2013, 20:32 ]
Tytuł:  Re: League of legends

Wejdź na solomid.net i tam szukaj ludków, nawet z wysokim elo bo ładnie widać early game.
Ja sobie oglądałem jednego koleżkę co pro pro grał Noc i w sumie dość mocno momentami kopiowałem jego manewry.
Irytacja w low elo i random jest niemiłosierna bo co z tego, że mam 14/5/10 jak przegrywamy przez jedną pizdę.
Tak to się właśnie kończy Deshroom :(

Autor:  Deshroom [ 18 sty 2013, 20:36 ]
Tytuł:  Re: Odp: League of legends

No na solomid to ten athene siedzi ale nie wiem czy on taki dobry.

Spoko ja ucze sie z priorytetem
Lolpro > solomid > mobafire

Tam na lol pro to wyjadacze niezli siedzą

Lee sina to ogarniam jakos ale orianna mnie meczy.
Dobrze ze przezucilem sie na smartcasty jakis czas temu (z indykatorem czyli wchodzi jak puszczam a nie wciskam ale zawsze jeden click)

Autor:  Szamotula [ 18 sty 2013, 21:04 ]
Tytuł:  Re: League of legends

Tip, ktory wygra ci lane na midzie/bocie(w przypadku bota musisz miec albo wiekszy zasieg niz przeciwnik, albo grac czym popierdolonym w stylu vayne + nunu) biorac pod uwage, ze ogarniasz lasthittowanie i podstawy(glownie to sie tyczy wlasnie takich postaci jak orianna, chociaz zdecydowanym faworytem w takim wkurwianiu jest Cassiopeia, ktora po kilku takich harrach sprowadzi sie na 1/5 hp).
Miales kiedys tak, ze Orianna chciales poharrasowac na lanie, ale nie trafiles pilka kilka razy i tylko sie wkurwiales bo mana schodzila? Otoz stosujac taki banal, o ktorym naprawde sporo osob nie wie nie bedziesz mial takich problemow.
Jesli przeciwnik chce lasthitnac miniona to czy tego chce czy nie jego postac sie zatrzymuje w miejscu na czas animacji. To jest wlasnie ten moment kiedy go harrasujemy, bo jest on bezbronny.
Jak to wyglada w praktyce? Widzisz ze jakis twoj minion jest na tyle nisko, ze przeciwnik musi go walnac zeby zgarnac goldeny? W tym momencie juz sie przyblizasz i tluczesz 1-2 auto attacki i pilke tam gdzie stoi(wlasnie Orianna jest w tym najlepsza, bo nie dosc ze jej pasyw to nakrecanie dmgu z auto attakow, to na dodatek pilka tez mocno kara).
Nawet jak koles sie nauczy, ze go karasz przy kazdym lasthicie to i tak nie bedzie mial innego wyboru - bedzie musial, albo pozostac w ruchu i stracic miniona, albo przyjac dmg.
Oczywiscie caly myk tej metody polega na tym, aby kontrolowac stale hp enemy minionow, bo nie chcemy aby zdarzyla sie sytuacja, kiedy to zarowno nasz i przeciwny minion jest na last hita(dlatego czasem warto wykonac kilka autoatakow na minionie, aby zszedl on szybciej niz nasz).
Jesli bedziesz dobrze manage'owal lane to jestes w stanie wymusic do ~4lvla wszystkie poty przeciwnika.


O ile na premade'ach sie to nie sprawdza bo w takiej sytuacji przeciwny jungler bedzie campil na midzie, czekajac na nasze kolejne zagranie agresywne, to na pubach jest to wysmienite(wiadomo, ze jest sporo czynnikow ktore trzeba brac pod uwage jak to czy przeciwnik ma mozliwosc zrobienia wiekszego dmgu na nas w przypadku wymiany atakow, czy to czy nie majac wardow na midzie jestesmy w stanie bezpiecznie uciec z ganka).


Ogolem wydaje sie to byc banalne, ale serio serio zdecydowana wiekszosc ludzi nawet na bardzo wysokim elo nie ogarnia tego, ze sa nagminnie harrasowani i nie moga z tym nic zrobic. Kolejny plus to nawet jak ogarnom dlaczego tak sie dzieje to czesto jedynym rozwiazaniem jest szybka interwencja junglera, a wiadomo jak to jest czesto z junglerami - a bo mi nie podrodze, a jeszcze szybko zrobie golemy itp.


PS. W sumie mid to jedyny fajny lane w lolu, gdzie mozna sadzic outplaye 1v1, reszta lane'ow to rng i counterpicki niestety.

Autor:  Deshroom [ 18 sty 2013, 21:12 ]
Tytuł:  Re: Odp: League of legends

Wielkie dzieki.
Ostatnio mialem zonk jak na midzie dostalem Caitlyn...
Ja to musze lasthit sam ogarnac.
Licze ze pro na midzie w 10 minut robi jakies 70

Mozesz mi wyjasnic jeszcze co to jest cancel animation?
Nie rozumiem do czego to ma być a ciagle o tym pisza.

Autor:  Szamotula [ 18 sty 2013, 21:29 ]
Tytuł:  Re: League of legends

Szczerze nie wiem co by to mialo dawac w lolu, wiec ja osobiscie bym to olal + nawet nie wiem czy da sie to jakos opanowac, a nie na rng.
A co to jest? Cancel animation to anulowanie animacji ataku, zanim postac go wykona(taki mozna powiedziec zamach bez wykonania ataku). O ile w docie jest to przydatne, bo mozna wymuszac rozne rzeczy dzieki temu na przeciwnikach, to w lolu takiego zastosowania nie widze.

Aleeee. Blednie bo blednie(nie tak sie to nazywa) ludzie moga miec na mysli ciagly ruch przy atakowaniu. Duzo poczatkujacych ludzi grajac na przyklad AD carry klikaja na przeciwnika i konczy sie ich kontrola nad postacia. Co sie powinno robic, to po kazdym auto ataku robic malutki krok w strone przeciwnika i ponowne klikniecie na niego(oczywiscie chodzi o sytuacje kiedy to przeciwnik od nas ucieka :D). Daje to nam zawsze mozliwosc odrobine nadgonic uciekajacego przeciwnika, ktory nie musi sie zatrzymywac jak my bo nas nie atakuje. Trzeba tez pamietac, ze w zaleznosci od atak speedu ruch, ktory wykonujemy powinien byc wiekszy, badz mniejszy(w idealnym przypadku nasz ruch po ataku, powinien trwac tyle samo co przerwy pomiedzy auto attakami, aby najbardziej z tego skorzystac.).
To jest kwestia wyuczenia sie, a raczej wyczucia po dluzszym ograniu sie z gra - po prostu po pewnym czasie czuje sie, ile postaci zajmuje wykonanie kolejnego ataku.

Autor:  Deshroom [ 18 sty 2013, 21:37 ]
Tytuł:  Re: League of legends

ledwo to rozumiem po polsku .

wielkie dzięki !

Autor:  Szamotula [ 18 sty 2013, 21:56 ]
Tytuł:  Re: League of legends

Niestety od zawsze mam problemy z tlumaczeniem czegos w formie pisemnej, wiec tutaj masz jakies video, ktore o tym traktuje i po tym juz nie bedziesz mial watpliwosci
https://www.youtube.com/watch?v=Nzij0e9OeOA

Filmiku pod spodem nie ogladalem, bo niestety na moim obecnym kompie sie nie da nawet komfortownie youtube'a ogladac tak wiec nie gwarantuje ze jest dobrze wszystko wytlumaczone, ale z opisu wynika ze tutaj poruszane jest zagadnienie, o ktorym pisalem wczesniej(kontrolowanie hp minionow, i darmowe harrasowanie kiedy przeciwnik lasthituje).

http://www.youtube.com/watch?v=2ktlXTUo9cQ

Autor:  Oyci3C [ 18 sty 2013, 22:13 ]
Tytuł:  Re: League of legends

Cancel animation w LoL się nie przydaje.

Autor:  italios [ 18 sty 2013, 22:38 ]
Tytuł:  Re: League of legends

W lolu orb walking = cancel animation?

Autor:  Razoth [ 18 sty 2013, 22:47 ]
Tytuł:  Re: League of legends

Nie, w lolu cancel animation = cancel animation

a orb walking = orb walking

Autor:  Varenthin [ 19 sty 2013, 20:43 ]
Tytuł:  Re: League of legends

nie gram w lola (w sumie to prawie nic nie gram), ale to się oglądało zajebiście

http://www.youtube.com/watch?v=XdN67NuhMW4

takie rzeczy powinny być pokazywane w tv jako promo esportu

Autor:  Niah [ 19 sty 2013, 20:56 ]
Tytuł:  Re: League of legends

jakieś gimbusy ich zruchały :wtf:

Autor:  Razoth [ 19 sty 2013, 21:03 ]
Tytuł:  Re: League of legends

Lol Ocelote. :D

Autor:  Oyci3C [ 19 sty 2013, 21:20 ]
Tytuł:  Re: League of legends

O kurwa, epic w chuj.

Autor:  Mendol [ 19 sty 2013, 22:11 ]
Tytuł:  Re: League of legends

hahahaha, dobre dobre.

Strona 175 z 194 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team