mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3794 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 190  Następna strona

Kupujesz BF:BC2?
Tak, na PC 48%  48%  [ 95 ]
Tak, na PS3 6%  6%  [ 12 ]
Tak, na Xboxa 7%  7%  [ 13 ]
Nie 39%  39%  [ 78 ]
Liczba głosów : 198
Autor Wiadomość
******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2010, 19:49 
Cytuj  
jest sens, większość z nas ma już wszystko wymaksowane


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2010, 23:26 
Cytuj  
ale level ci nie wija sie na nie rankingowym :/ Chcialbys Aeiva do konca zycia miec level gorszy ode mnie ? :P

edit:
Dzisiaj rano nastapila awaria HDD na serverze i musieli wymienic na nowy. W zwiazku z tym server zniknal z Ulubionych oraz Last Played na liscie i trzeba od nowa sobie wyszukac server WarCry w ogolnym spisie serverow.


_________________



****
Avatar użytkownika

Posty: 1901
Dołączył(a): 2.02.2003
Offline
PostNapisane: 3 maja 2010, 19:32 
Cytuj  
umie ktos wchodzić na drzewa? :) widzialem wczoraj taki glitch na arice 2ga baza drzewa hmm od strony attackerow maksymalnie po prawej stronie taka gorka jest i tam z tylu sa drzewa - jakis snajper tam siedzial , zreszta na innych tez byl

ciezko go bylo wyjac dlatego pytam :]

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2010, 13:59 
Cytuj  
Na drzewo nie da sie wejsc ale mozna na nie zeskoczyc z gory i wtedy zatrzymasz sie na galeziach (jesli dobrze trafisz).


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2010, 18:10 
Cytuj  
po dlugiej nieobecnosci, z powodu problemow z serwerem, serwer wraca do normy ech.


_________________
.

**

Posty: 214
Dołączył(a): 2.02.2010
Offline
PostNapisane: 5 maja 2010, 21:22 
Cytuj  
Ludzie, jest już po długim weekendzie.
Może jakiś meczyk co ?


_________________
Obrazek

"Człowiek to jest zwierz
Gorszy od Hieny jest
Bo zabijanie jest dla niego piękne!..."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2010, 16:57 
Cytuj  
Mysle, ze WarCry juz nie podejmie rekawicy bo im sie troche znudzilo.

Mozesz probowac do nas zaaplikowac, to wtedy cos pograsz pewnie ;p


_________________
.

**

Posty: 214
Dołączył(a): 2.02.2010
Offline
PostNapisane: 6 maja 2010, 21:36 
Cytuj  
taaa mógłbym nawet H1gh, tylko wiesz...trzeba być tu i tu o tej i o tamtej...No chyba, że u Was w klanie nie ma jakiegoś rygoru mega to coś wymyślimy :)


_________________
Obrazek

"Człowiek to jest zwierz
Gorszy od Hieny jest
Bo zabijanie jest dla niego piękne!..."

**

Posty: 242
Dołączył(a): 25.07.2009
Offline
PostNapisane: 7 maja 2010, 14:20 
Cytuj  
http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013 ... rzodu.html

Sporo ciekawych zmian. Flar brakowalo od poczatku a zwlaszcza w momencie kiedy darty dostaly speeda.


_________________
http://www.movescount.com/pl/members/member1324323-Merkada

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 7 maja 2010, 15:00 
Cytuj  
dobre zmiany, moze cos z tego bedzie jeszcze, infantry only <3

Server - Profanity filter can be disabled <3

Changelog:

Server - Some potential sources for lag/rubberbanding have been eliminated
Server - The old reserved slots has been replaced by a kick-on-demand system like in BF2
Server - Log file for server admins: all remote admin interface commands/events are logged
Server - Log file for server admins: major server events + all chat messages are logged
Server - Idle kick is controllable
Server - Profanity filter can be disabled
Server - Teamkill-kick system is controllable
Server - Ticket counts and bleed rate are controllable per-level
Server - Infantry only mode available per-level
Server - Initial spawn delay and respawn delay are adjustable
Server - Server description can be up to 400 characters, and use "|" for line breaks
Server - Banlist can contain up to 10.000 entries
Server - reduced latency in packet handling

Admin Interface - fixed the player.onKill spam that occasionally happened
Admin Interface - ensured that player.onJoin events always report the player name
Admin Interface - events triggered when people spawn
Admin Interface - much more info on kills
Admin Interface - detailed stats are reported at end-of-round

Gameplay - Various minor level bugfixes
Gameplay - Helicopter handling has been tweaked
Gameplay - Weapon tweaks have been implemented based on PC public feedback
Gameplay - Fixed technical hang when a crate was armed outside of the combat area
Gameplay - "Victory is near" message was shown for the wrong team on Valparaíso, this has been fixed
Gameplay - Countermeasures can be fired when driving a helicopter
Gameplay - The brightness of the pilot view in the Russian helicopter has been reduced
Gameplay - Advanced Spotting scope works better
Gameplay - Knifing people in the back works again (we backed out the change that we had done for Server R11)

Server Browser - Servers are sorted into 3 categories: Normal, Modified, Hardcore depending on their settings
Server Browser – Added support for retrieving update progress
Server Browser - Now refreshes information
Server Browser - Join queue system when attempting to join a full server
Server Browser - all settings are automatically saved between sessions
Server Browser - Pings are sent via an alternate mechanism, which should work for non-Administrator users as well

Client - Fixed DX9 issue, which likely caused graphics glitches and perhaps crashes
Client - Fixed some crashes
Client - Toggle/hold crouch is user controllable
Client - Toggle/hold zoom is user controllable
Client - Vsync bugfixed for DX10/DX11
Client - Rewritten how settings are written to disk; this should reduce/eliminate the spawn lag
Client - Fixed bug where a player could join a server before the stats has been downloaded causing faulty stats in "EOR- unlock progression"-screen
Client - New chat system allows chatting when dead (but not during end of round) and keeps a 100 lines log
Client - Improved Play Now functionality
Client - Removed K/D ratio and Skill Level filters
Client - Any points you get while being dead will be added to your score
Client - Reduced negative mouse acceleration
Client - More informative disconnection/kick reasons


Manual, for server administrators: http://static.cdn.ea.com/dice/u/f/bfbc2 ... trator.zip


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1996
Dołączył(a): 26.04.2003
Offline
PostNapisane: 9 maja 2010, 17:38 
Cytuj  
Nie sądzę aby to była kwestia performance'u jedynie u mnie gdyż kumple mają podobny problem, mianowicie wraz z najnowszymi sterami ATI (10.4) oraz aktualną wersją gry, spadł bardzo. W momencie zakupu 2 miesiące temu gra chodziła mi super płynnie, teraz mimo obniżenia odrobinę detali, nadal przycina. Czy wy też macie takie same odczucia co do płynności?


_________________
With a solar knife I split the sky
And walk right in between
To search the answers to every "why?"
Where I have seen the unseen.

FFXI Retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 9 maja 2010, 17:56 
Cytuj  
wydaje Ci sie, smoke zawsze zabija fpsy. w Cod4 tez mi spadaja nieludzko.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 9 maja 2010, 18:11 
Cytuj  
ale przy smokach zawsze wszystkie karty maja mniej fpsow ;p


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1996
Dołączył(a): 26.04.2003
Offline
PostNapisane: 9 maja 2010, 19:04 
Cytuj  
Ja mam ATI 4870, dym teraz powoduje mega problemy... Wcześniej tak nie było :( I to nie tylko smoke grenade ale wszystkie wybuchy i pył.


_________________
With a solar knife I split the sky
And walk right in between
To search the answers to every "why?"
Where I have seen the unseen.

FFXI Retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 maja 2010, 19:33 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
ale przy smokach zawsze wszystkie karty maja mniej fpsow ;p

Nie zauwazylem. Obiektywnie rzecz buirac procesor ma wiekszy wplyw na wyswietlanie czasteczek niz karta graficzna.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 maja 2010, 19:43 
Cytuj  
Jak poprawic skutecznosc trafiania w zaleznosci od pingu.

Wystarczy dodac dwie linie do settingsow

SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.0450000
SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 45

w pliku gamesettings.ini, dodahejmy je pomiedzy liniami:

IntroPlayed=1
[GstPersistence]

natomiast w pliku settings.ini, dodajemy je na koncu.

wiecej info tutaj: http://forums.electronicarts.co.uk/batt ... ation.html film video pokazujacy roznice: http://www.youtube.com/watch?v=erZPhcwkSw0

srednio o jakies 20-30% poprawia celnosc :>


_________________



**
Avatar użytkownika

Posty: 470
Dołączył(a): 9.10.2005
Offline
PostNapisane: 9 maja 2010, 22:41 
Cytuj  
a PB sie nie pluje po takich modyfikacjach?


_________________
forfiter

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 maja 2010, 22:45 
Cytuj  
A powiedźcie mi, bo się dziwie za każdym razem jak jakiś film oglądam z BC2, czemu te bronie są takie dziwne? tzn chodzi mi o to, że mam wrażenie że takich w ogóle irl nie ma?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 maja 2010, 08:45 
Cytuj  
Frost napisał(a):
a PB sie nie pluje po takich modyfikacjach?


PB sie nic nie plul.

Sobtainber, bronie w BC2 sa kopiami broni z IRL, sprawdz sobie ich wyglad na sieci :>


_________________



*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 10 maja 2010, 11:02 
Cytuj  
Hmm dopiero teraz w oficjalnym temacie doczytałem że patch będzie ważył 500MB, czyżby część jakichś nowych mapy już dawali do odblokowania za jakiś czas?

EDIT:
Cytuj:
The Balance tweaks are as follows:

The PKM, Type 88LMG, G3, An94, and 40mm shotgun have returned to their former glory.



... the fuck!? :(


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3794 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 190  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.