mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 07:55 
 
Czekaj, muszę zapytać nawet jak znam odpowiedź. To jest renderowane na żywo?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 07:56 
 
Sobtainer napisał(a):
Czekaj, muszę zapytać nawet jak znam odpowiedź. To jest renderowane na żywo?

Tak.
Obrazek (Z Edytora).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 07:57 
 
Masakra..

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 10:03 
 
Ha jednak miałem racje, że przyśpieszenie w rozwoju grafy a co za tym idzie wydajności nadchodzi. To mnie w temacie o konsolach z błotem mieszano :roll:


Ciekawe ja jakim sprzęcie to szło...

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 10:13 
 
Ja chcę takiego mmorpga :)

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 10:18 
 
No na takiego mmorpg-a to tak z 7-8 lat minimum, a obstawiał bym i więcej imo. To, że dzisiejsze mmorpg-i nie odstają tak bardzo od single player-ów jest spowodowane relatywnie wolnym postępem w grafie w SP.
Teraz znowu SP / normalne multi odskoczą graficznie od 'true mmorpg'.
Tylko ,żeby jeszcze 'gejmplej', pomysły i systemy też był ulepszane a nie tylko grafa...

No chyba, że jakieś pseudo-lobby-mmo typu Vinditus to może trochę wcześniej, ale ja takich hovien nawet nie ruszam po tym jak właśnie Vindictusa i C9 spróbowałem. Nudne to jak flaki z olejem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 717
Dołączył(a): 15.02.2006
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 11:00 
 
Jak mi dzadza wowa z features z pandarii ,co będzie miało taka grafe to się bede jarał pewnie z kilka lat.


_________________
Y'all know the rules, we don't fuck with fools man!!!

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 13:18 
 
Nie wiem czym się podniecać, skoro tam zero interaktywności. Render jak render.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 14:47 
 
dokladnie , przypomina mi sie podniecanie jak ps3 renderowala na zywo cgi z FF7
a square od dawna robi chujowe jrpgi wiec tym bardziej , grafa ich grom dupy nie uratuje
chyba ze u gimbazy albo takich inside'ow


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 14:53 
 
True. Podniecacie sie jak jakies gimbusy ta grafika. Kogo kurwa obchodzi grafika, jak dostajemy gameplay dla debili jak w FFXIII.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 16:11 
 
raggnarok napisał(a):
Kogo kurwa obchodzi grafika, jak dostajemy gameplay dla debili jak w FFXIII.


Albo w D3.

Rozumiem, że wam nie staje już na widok grafiki, ale dla mnie i pewnie dla wielu innych jest to fajna ciekawostka, pokazująca jak mogą wyglądać gry za jakiś czas. Nie wspominając już o tym, że jeżeli będzie możliwy render czegoś takiego w czasie rzeczywistym, to może ułatwi to tworzenie animacji i zacznie powstawać więcej fajnych filmów animowanych, całkiem dorosłych niekoniecznie zdominowanych przez dziecinnego Pixara.

Na przykład z Warhammera 40k....


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 16:17 
 
Dana napisał(a):
Nie wiem czym się podniecać, skoro tam zero interaktywności. Render jak render.

Real Time Render. To nie jest render jak render.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 301
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 16:18 
 
w końcu jakaś prawdziwy skok w rozwoju grafy, bo de facto od pierwszego far cry jakoś tego nie było, może trochę przejście na "standard" wyznaczony przez silnik unreal3, ale jednak od czasu pojawienia się far cry/doom3/hl2 jakiejś super rewolucji nie mieliśmy (szczególnie jak popatrzeć się obiektywnie in-game ;), człowiek się tylko zastanawiał po kiego chuja de facto musi mieć nowy sprzęt )

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 16:36 
 
iniside napisał(a):
Dana napisał(a):
Nie wiem czym się podniecać, skoro tam zero interaktywności. Render jak render.

Real Time Render. To nie jest render jak render.


Zastosowanie w grach się nie zmieniło. Render jak render.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 16:41 
 
Dana napisał(a):
iniside napisał(a):
Dana napisał(a):
Nie wiem czym się podniecać, skoro tam zero interaktywności. Render jak render.

Real Time Render. To nie jest render jak render.


Zastosowanie w grach się nie zmieniło. Render jak render.

Jak to nie ? Zwykly render jest renderowany offline.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 16:52 
 
A jaka to różnica dla gracza ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 17:00 
 
Dana napisał(a):
A jaka to różnica dla gracza ?

Offlineowy render nie jest w zadnym stopniu interaktywny.

Tutaj filmik z pokazu integracji z Maya:
http://www.youtube.com/watch?v=Q9xhFpuIMX4


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 17:09 
 
I co gracz będzie grał w render ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 17:16 
 
jak dla mnie ten filmik ma taka sama wartosc jak ogladanie filmu - fajna grafika , fajne efekty tylko co z tego
jak moge tylko poogladac

dadza UI , dadza realny gameplay to mozemy rozmawiac o rewolucji , na razie to ladny film i tyle

to"dzieki" takiemu podejsciu gry sa splycane a pakowane graficznie


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 17:21 
 
Dobra. Podajcie jeden sensowny argument dla którego lepsza oprawa graficzna oznacza splycanie gry. Bo dla mnie te dwa elementy sa całkowicie nie powiązane ze sobą.

Cytuj:
I co gracz będzie grał w render ?

Tak. Będzie grał w render. Tak samo jak gra teraz ;s


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.