MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Grac, tylko w co? https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=27430 |
Strona 177 z 1098 |
Autor: | Sobtainer [ 6 cze 2012, 07:55 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
Czekaj, muszę zapytać nawet jak znam odpowiedź. To jest renderowane na żywo? |
Autor: | iniside [ 6 cze 2012, 07:56 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
Sobtainer napisał(a): Czekaj, muszę zapytać nawet jak znam odpowiedź. To jest renderowane na żywo? Tak. ![]() |
Autor: | Sobtainer [ 6 cze 2012, 07:57 ] |
Tytuł: | Odp: Grac, tylko w co? |
Masakra.. |
Autor: | sula [ 6 cze 2012, 10:03 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
Ha jednak miałem racje, że przyśpieszenie w rozwoju grafy a co za tym idzie wydajności nadchodzi. To mnie w temacie o konsolach z błotem mieszano ![]() Ciekawe ja jakim sprzęcie to szło... |
Autor: | Sobtainer [ 6 cze 2012, 10:13 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
Ja chcę takiego mmorpga ![]() |
Autor: | sula [ 6 cze 2012, 10:18 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
No na takiego mmorpg-a to tak z 7-8 lat minimum, a obstawiał bym i więcej imo. To, że dzisiejsze mmorpg-i nie odstają tak bardzo od single player-ów jest spowodowane relatywnie wolnym postępem w grafie w SP. Teraz znowu SP / normalne multi odskoczą graficznie od 'true mmorpg'. Tylko ,żeby jeszcze 'gejmplej', pomysły i systemy też był ulepszane a nie tylko grafa... No chyba, że jakieś pseudo-lobby-mmo typu Vinditus to może trochę wcześniej, ale ja takich hovien nawet nie ruszam po tym jak właśnie Vindictusa i C9 spróbowałem. Nudne to jak flaki z olejem. |
Autor: | Spyke [ 6 cze 2012, 11:00 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
Jak mi dzadza wowa z features z pandarii ,co będzie miało taka grafe to się bede jarał pewnie z kilka lat. |
Autor: | Dana [ 6 cze 2012, 13:18 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
Nie wiem czym się podniecać, skoro tam zero interaktywności. Render jak render. |
Autor: | Aldatha [ 6 cze 2012, 14:47 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
dokladnie , przypomina mi sie podniecanie jak ps3 renderowala na zywo cgi z FF7 a square od dawna robi chujowe jrpgi wiec tym bardziej , grafa ich grom dupy nie uratuje chyba ze u gimbazy albo takich inside'ow |
Autor: | raggnarok [ 6 cze 2012, 14:53 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
True. Podniecacie sie jak jakies gimbusy ta grafika. Kogo kurwa obchodzi grafika, jak dostajemy gameplay dla debili jak w FFXIII. |
Autor: | Razoth [ 6 cze 2012, 16:11 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
raggnarok napisał(a): Kogo kurwa obchodzi grafika, jak dostajemy gameplay dla debili jak w FFXIII. Albo w D3. Rozumiem, że wam nie staje już na widok grafiki, ale dla mnie i pewnie dla wielu innych jest to fajna ciekawostka, pokazująca jak mogą wyglądać gry za jakiś czas. Nie wspominając już o tym, że jeżeli będzie możliwy render czegoś takiego w czasie rzeczywistym, to może ułatwi to tworzenie animacji i zacznie powstawać więcej fajnych filmów animowanych, całkiem dorosłych niekoniecznie zdominowanych przez dziecinnego Pixara. Na przykład z Warhammera 40k.... |
Autor: | iniside [ 6 cze 2012, 16:17 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
Dana napisał(a): Nie wiem czym się podniecać, skoro tam zero interaktywności. Render jak render. Real Time Render. To nie jest render jak render. |
Autor: | kluczmen [ 6 cze 2012, 16:18 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
w końcu jakaś prawdziwy skok w rozwoju grafy, bo de facto od pierwszego far cry jakoś tego nie było, może trochę przejście na "standard" wyznaczony przez silnik unreal3, ale jednak od czasu pojawienia się far cry/doom3/hl2 jakiejś super rewolucji nie mieliśmy (szczególnie jak popatrzeć się obiektywnie in-game ![]() |
Autor: | Dana [ 6 cze 2012, 16:36 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
iniside napisał(a): Dana napisał(a): Nie wiem czym się podniecać, skoro tam zero interaktywności. Render jak render. Real Time Render. To nie jest render jak render. Zastosowanie w grach się nie zmieniło. Render jak render. |
Autor: | iniside [ 6 cze 2012, 16:41 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
Dana napisał(a): iniside napisał(a): Dana napisał(a): Nie wiem czym się podniecać, skoro tam zero interaktywności. Render jak render. Real Time Render. To nie jest render jak render. Zastosowanie w grach się nie zmieniło. Render jak render. Jak to nie ? Zwykly render jest renderowany offline. |
Autor: | Dana [ 6 cze 2012, 16:52 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
A jaka to różnica dla gracza ? |
Autor: | iniside [ 6 cze 2012, 17:00 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
Dana napisał(a): A jaka to różnica dla gracza ? Offlineowy render nie jest w zadnym stopniu interaktywny. Tutaj filmik z pokazu integracji z Maya: http://www.youtube.com/watch?v=Q9xhFpuIMX4 |
Autor: | Dana [ 6 cze 2012, 17:09 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
I co gracz będzie grał w render ? |
Autor: | Aldatha [ 6 cze 2012, 17:16 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
jak dla mnie ten filmik ma taka sama wartosc jak ogladanie filmu - fajna grafika , fajne efekty tylko co z tego jak moge tylko poogladac dadza UI , dadza realny gameplay to mozemy rozmawiac o rewolucji , na razie to ladny film i tyle to"dzieki" takiemu podejsciu gry sa splycane a pakowane graficznie |
Autor: | iniside [ 6 cze 2012, 17:21 ] |
Tytuł: | Re: Grac, tylko w co? |
Dobra. Podajcie jeden sensowny argument dla którego lepsza oprawa graficzna oznacza splycanie gry. Bo dla mnie te dwa elementy sa całkowicie nie powiązane ze sobą. Cytuj: I co gracz będzie grał w render ? Tak. Będzie grał w render. Tak samo jak gra teraz ;s |
Strona 177 z 1098 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |