MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

MOBA
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38950
Strona 19 z 52

Autor:  Arturnik [ 13 kwi 2014, 10:23 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

uniwersum blizzarda az tak was ciagnie do mialkiej i wykastrowanej wersji lola? :-?

Autor:  Highlander [ 13 kwi 2014, 17:12 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Raczej jest smuteczek, ze moglaby byc dobra gra z dobrym klimatem, a pozostanie ułamek klimatu...

btw. God of Destiny bedzie w Europie
https://www.youtube.com/watch?v=NEUQ8VgcSFY
azjatyckie a imo duzo przyjemniej dla oka wyglada niz LoL.

http://www.gamesinasia.com/god-of-desti ... om-taiwan/
niby przyrownano do Doty 2 a glowna roznica do głownie inni herosi

Autor:  Arturnik [ 13 kwi 2014, 17:41 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Klimat, na temat którego sie nie wypowiadam bo nigdy mnie nie podniecalo żadne uniwersum blizzarda, swoją droga podejrzewam ze fani mimo jego ułamku jak mowisz i tak beda grali, ale osoby ktore na mobach sie znają choc troche to jednak mam nadzieje szybko sie obudzą i zobaczą jak słaba jest ta gra

Autor:  Arturnik [ 19 kwi 2014, 16:15 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Yay... Dead Island Epidemic jest inne!

Ale kompletnie nie w moim stylu, wychodzi z tego taki h&s z multiplayerem zarówno coop jak i team vs team vs team plus cash shop.

Na gamespot rozdają klucze do bety dla zainteresowanych

Autor:  Ravushimo [ 19 kwi 2014, 16:22 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Mi sie odnowily gifty wiec znow mam 4 do rozdania (Dead Island Epidemic).

Autor:  Szamotula [ 20 kwi 2014, 13:34 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Ktos z forum ma dostep do Heroes of the Storm?

Autor:  Szamotula [ 20 kwi 2014, 23:18 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Wlasnie zagralem 2 gry w Strife'a i mię smutek ogarnal. Ta gra pokazuje idealnie tendencje gdzie zmierza ten gatunek - skoro firma, ktora zrobila ambitnego Savage'a i mega porzadnego porta doty tworzy tak chujowa gre, aby utrzymac sie na rynku to wiedz, ze cos sie dzieje. Lol sie stal totalna zakala, ktora ciagnie w dol ten gatunek. To co sie atm dzieje z tym gatunkiem przypomina przejscie z szachow na chinczyka, gdzie ostatecznym celem jest mimo wszystko 'Gra w wojne'. Ludzie narzekaja na cody i wowy psujace rynek, a to jest pikus przy tym co robi Riot.
Ja tu od kilku lat czekam na gre, ktora bedzie ambitna niczym BLC, czy dota, a na morde dostaje crapy, ktore sa bardziej gowniane od gownianego lola.

Autor:  Piszpan [ 20 kwi 2014, 23:27 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

moze ktos zapodac ten dead island.

Autor:  Arturnik [ 21 kwi 2014, 14:38 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Szamotula napisał(a):
Wlasnie zagralem 2 gry w Strife'a i mię smutek ogarnal.


pisalem juz o tym, po HotS nawet nie spodziewaj sie niczego lepszego.

jak chcesz zobaczyc BLC meets Cash Shop i upgrade'y to sciagnij sobie ze steama Smashmuck Champions - oczywiscie nikt juz w to nie gra raczej, ale tez pokazuje jak fajnie BLC zostalo zrobione.

Autor:  Ravushimo [ 21 kwi 2014, 17:54 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

BLC w sumie dalej dziala, wiec jak ktos chce sie dobic to mozna pyknac kilka meczy z tym ze czas oczekiwania to tak minimum 5min.

Autor:  Templair [ 2 maja 2014, 21:52 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Ktos z Was jeszcze grywa w Smite? Jak to teraz wyglada? Mozna pyknac casualowo czy trzeba napinac zwieracz? ...

T.

Autor:  Oyci3C [ 2 maja 2014, 22:28 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Daj znać potem T. to pobiegamy razem :)

Autor:  Templair [ 2 maja 2014, 22:38 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Łokej Oycz3 :) ...

T.

Autor:  Turbot [ 7 maja 2014, 13:42 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

A ktos cos moze powiedziec o tym nowym trybie w SMITE ?

Siege mode ?

Autor:  Arturnik [ 7 maja 2014, 13:48 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

nic ciekawego.

zwykly tryb z 2 liniami i spawnujacym sie siege creepem (takie samo cos spawnuje sie na jednej z aren) co iles killi/wyfarmionego golda/zabicia neutrala na srodku mapy.

Autor:  Turbot [ 23 maja 2014, 09:44 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

W ten weekend w smiete jest exp x2.

Ten tryb siege jest szybsza wersja zwyklego conquesta. Nie raz widzialem gry ponizej 8 minut. Po prostu trzeba farmic jungle. Do tych machin da sie teleportowac z bazy portalem wiec jak sie szybko zrobi cala jungle, do tego zabije moba na srodku to mozna miec 2 machiny na jednym pasie. Wtedy szybki teleport>push i po grze

Autor:  Arturnik [ 25 maja 2014, 16:38 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Powoli zaczalem sobie pogrywac w Magicka - Wizard Wars.

Bardzo fajna gierka w przeciwienstwie do reszty wychodzacego crapu tego typu teraz.
Z gory trzeba zaznaczyc ze nie jest to BLC niestety.
Sterowanie point&click, a sama walka jest mniej dynamiczna niz BLC.
Jak ktos gral w Magicke to powinien sie kapnac o co chodzi, standardowe czary dostepne dla wszystkich sa tak jak w singlu, jak ktos nie gral, to najlatwiej chyba porownac system walki do "tworzenia" czarow na zasadzie Invokera (bez samego Invoke) - kombinowanie z wieksza iloscia orbow - zamiast QWE jest QWERASDF - 8 elementow (Woda, Tarcza, Zycie, Lod, Piorun, Arcane, Ziemia, Ogien, moglem cos pominac) - wiekszosc czarow - tak dlugo jak nie sa self-castowane, no i nie sa tarczami/minami to skill shoty ktore im dluzej sie channeluje tym sa oczywiscie silniejsze - jak sie za dlugo channeluje to powoduja knockback naszej postaci.
Kombinacji jest sporo i sa oczywiscie comba, niestety nie ogarniam jeszcze za bardzo tego wszystkiego, ale mimo dziwnego sterowania gra sie bardzo przyjemnie + w moim regionie Oceania bardzo latwo o gre co mnie cieszy.
Do tego tak jak mowilem, poza 8 orbami z ktorych napierdalamy czarami, mamy pasek podobny do paska Ultimate z BLC, na ktory mozemy odblokowywac i wrzucac 4 czary. Tam juz sa do dyspozycji czary silniejsze, AOE, blinki, dashe, wskrzeszenia, dluzsze CC. Wybiera sie je przed gra (cos jak summoner spells z LoLa), a odblokowywuje sie je poprzez levelowanie naszego konta i zbieraniu shardow ktore dostaje sie co level.
Do tego poza zapelniajacym sie paskiem ultimate nie ma zadnych resources typu mana, wiec mozna spamowac czarami do woli, co powoduje ze combat mimo wszystko jest dosc szybki

Atm. sa 2 tryby udostepnione - 1v1 Duel do 3 wygranych (bardzo fajnie sie walczy), oraz 4v4 conquest (nie wiem czy tak sie nazywa do konca) na zasadzie Battlefielda - 3 spawn pointy i tickety, jesli sie zajmie wszystkie spawn pointy i ubije wszystkich przeciwnikow to GG.

Co jest duzym plusem to rundy ktore sa z reguly bardzo krotkie najdluzsza runda jak dotad to trwala u mnie 10 minut i byl to conquest gdzie jednej druzynie skonczyly sie tickety.

Do tego widze jest equpiment naszej postaci o ktorym sie decyduje przed gra, no ale nie mam jeszcze nic wiec sie nie wypowiadam - jedynie widzialem ze moze on zmienic statystyki czegos kosztem czegos - HP na movement speed itp.


27 maja zaczyna sie open beta wiec polecam sprobowac.

Autor:  Highlander [ 26 maja 2014, 05:46 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Jedyna nowa moba, ktora sprawila mi fun poza dotą 2 i do ktorej wroce to wlasnie magicka.

Ostatnio tez rzucili sporo kluczy.

Autor:  wodny [ 26 maja 2014, 09:17 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Blizzardowi odjebało:
http://www.heroesnexus.com/news/1119-fo ... -on-a-wolf

Autor:  tomugeen [ 26 maja 2014, 09:23 ]
Tytuł:  Re: MOBA - HoN, Dota2, LoL - temat zbiorczy

Ze co, blizz musi tyły kasowe nadrabiać? Chore lekko to się robi w przypadku takich firm.

Strona 19 z 52 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team