MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Elemental Fallen Enchantress
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40258
Strona 19 z 88

Autor:  CavieZ [ 20 kwi 2012, 05:59 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Bo jesteś słaby! :P

Nie no zartuje sobie, to chyba dobrze ze AI lepsze nie?

Autor:  warhameron [ 20 kwi 2012, 06:27 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Jest trochę lepsze. W 1 grze miałem pecha bo tych knightow jest 3 szybko podjechali ubili 2 summony champa i hero.(Ja im polowe hp zabrałem). 2 gra na chelendżu poszła dużo lepiej, ale za bardzo się oddaliłem i po wypowiedzeniu wojny nie zdarzyłem na czas wrócić (przejęli mi 3 z 4 miast).

+ AI jest lepsze,ale do ideału daleko ( w końcu używają czarów i skili)
+ grafika jest jeszcze lepsza niż była, jednostki jak i mapa(miasto) widać masę detali > cieszy oko.
+ Jeszcze z 2-3 bety i będzie gites.
+ Teraz w końcu jest sens stestowania każdej nacji.
+skile i itemy do expa bardzo fajne. Nie wiem czy jest teraz kara do expa mając czempów czy jej ni ma(wbiłem 18 lev).


- mapa walki taktycznej jest za mała, są przeciwnicy co podjada i atakują za nim się ruszy najsłabszą jednostką.
- AI wpierw jeśli może atakuje najsłabszych (ciężko przez to podlevelować np psa, wilka, golema itp) Może to wydać sie plusem ,ale powinni wpierw wyeliminować najgroźnieszego przeciwnika(są w stanie, ale zamiast tego gonią np psa)
-Twardziele mają trochę za dużo hp i za mocno biją (tylko koks może ztankować)
-masa bugów (paski z hp, niewidoczne summony itp)
-można nosić tylko 3 dodatkowe itemy( 2x pierścień + naszyjnik i koniec)
-brakuje opcji ustawiania jednostek przed walką(coś ala hirki) mam nadzieje ,że wysłuchają próśb i dodadzą

Generalnie jest dużo lepiej niż było, są na dobrej drodze do zarobienia mln $ :P

Minimum tydzień radochy , jeśli nie dwa (na stestowanie i obczajenie co i jak), a poźniej zagram z modami:D



Ten patch to , chyba nakładka na bete 2 (prawie na pewno)

Autor:  RufeN [ 20 kwi 2012, 06:33 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

no tez sie teraz zorientowalem,ze to nakladka na stara bete - opisany na stronie byl jako wersja 002, wiec myslalem,ze to update do nowego klienta.

Autor:  CavieZ [ 20 kwi 2012, 08:01 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

+skile i itemy do expa bardzo fajne. -- co to znaczy?:P

Autor:  Farin [ 20 kwi 2012, 09:03 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

RufeN napisał(a):
no tez sie teraz zorientowalem,ze to nakladka na stara bete - opisany na stronie byl jako wersja 002, wiec myslalem,ze to update do nowego klienta.

Czyli co? Nie instalowac tego patcha ?

Autor:  RufeN [ 20 kwi 2012, 09:30 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

nie da sie nawet - wyskakuje info,ze ma sie najnowsza wersje.

Autor:  CavieZ [ 20 kwi 2012, 09:54 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Głupio opisują te patche. Powinni pisać np update for 0.86 i tyle. A nie jakieś 090.022222 ;P

Autor:  Dramat [ 20 kwi 2012, 10:11 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Ummm... jakoś przeoczyłem ten temat, to wygląda jak MoM :)

Jak się dostać do bety?

Autor:  RufeN [ 20 kwi 2012, 10:13 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Dramat napisał(a):
Ummm... jakoś przeoczyłem ten temat, to wygląda jak MoM :)

Jak się dostać do bety?

zrobic preorder na stronie Stardocka.

Autor:  CavieZ [ 21 kwi 2012, 07:01 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Nowa wersja! 0.91

http://forums.elementalgame.com/422578 :)

+ Fixed an issue with the strategic version of the Wellspring spell
+ You can no longer choose the Iron Golem animation pack when creating a custom sovereign
+ Fix for white screen issues
+ Fixed the compass bonus so it correctly applies to the entire army
+ Fixed an issue with Hunters and Mercenaries having no unit models when they take damage in tactical
+ Fixed the Heartseeker reward on the Arena of the Slakhanan quest
+ Fixed an issue keeping the Abandoned Dig quest from progressing
+ Dispel Enchantment now correctly requires the tech to unlock it
+ Berserk correctly does 1 damage per round to the target
+ Fixed an issue where designed units don't get a sound pack assigned
+ Fixed an issue where designed units don't get their tech requirement set
Cosmetic:

+ Corrects the provides tag on the Guardian abilities.
+ Mana Maintenance is displayed on Enchanted Hammers now (and it doesn't have a cooldown anymore)
+ Fixed a typo in town halls provides tag
+ Shrunk Fire Elementals in tactical slightly
AI:

+ AI will expand more aggressively

Autor:  warhameron [ 21 kwi 2012, 16:54 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

AI jest ciut lepsze po pachu, troszkę więcej walk sprawiających pewne wyzwanie.

W tej becie ownuje przejmowaniem bestii (pająki, wilki, pumy<stalker> dźwiedzie itp) według mnie ofc.

Stare sztuczki nie działają, nie ma kombosów , które wcześniej pozwalały rządzić. AI przeciwników jest gorszy niż w becie 2 ( 2 pokonałem i każdy z reszty przeciwników jest słaby i działają anemicznie). Na bank będzie sporo patchy do tej bety. Nie wiem czy spotkaliście chempa z obstawą do zwerbowania (u mnie obstawa ginie po mimo ,że płacę również za nich<koszt 695 imo mocno za duży jak za 1 chempa> mam nadzieję ,że to bug. Miałem 1 quest na pokonanie fire elementala , po dostałem staff z champem fire mage a.

http://imgur.com/a/9uNGN


Ten hoarder spider robi u mnie za tanka (lepszy od elemetali czy hero or czampa), zwrocie uwagę na nowe mobki i generalnie jak oni wyglądają (grifika) po prostu ślicznitkie.

Autor:  Dramat [ 21 kwi 2012, 17:09 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Na jakim poziomie trudności gracie?

Jak to wygląda zwyczajnie na normalu, jest jakieś wyzwanie?

Autor:  CavieZ [ 21 kwi 2012, 17:11 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Czyli skroo AI jest gorsze to gra zmierza w zlym kierunku ;/ Dobrze ze mam na dysku Bete 2 :P

Autor:  warhameron [ 21 kwi 2012, 17:33 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Dramat napisał(a):
Na jakim poziomie trudności gracie?

Jak to wygląda zwyczajnie na normalu, jest jakieś wyzwanie?



Jak gram na czelendżu (ale ja jestem wyjadaczem gram już parę miesięcy) swieżak może mieć problem na easy poziomie.

CavieZ napisał(a):
Czyli skroo AI jest gorsze to gra zmierza w zlym kierunku ;/ Dobrze ze mam na dysku Bete 2 :P


Podejrzewam ,że ta beta jest specjalnie ciut łatwiejsza dla rzeszy nie wyjadaczy (jest bardziej przyjazna). AI przeciwników będzie na sto procent poprawiane. Na forum FE są skargi na zbyt duży poziom trudności tej bety jak i wręcz przeciwnie. Wszystko zależy od umiejętności i ogrania. Kwestia czasu i będzie dużo trudniej tego jestem pewien.

Gra idzie w bardzo dobrym kierunku. Doszły nowe mobki i to one obecnie sa większym problemem (AI przeciwników,nacje jest słabsze). Szwendają sie jacyś elementaliści, rycerze + to co było. Niektóre bandy kilkukrotnie silniejsze (forest drake + 4 małe razem ponad 300hp, narazie jeszcze za słaby jestem ,żeby im najebać). Nie stestowałem jeszcze co się dzieje w wild lands, ale podejrzewam ,że może być wyczes.


Generalnie mam więcej funu z tej bety. Wygląd tego co na mapie globalnej jak i taktycznej wygląda świetnie. Pamiętajcie ,że będą przynajmniej jeszcze 2 bety + masa łatek (minimum pół roku do wersji finalnej). Do tego dojdą mody naprawdę będzie co robić (z każdym miechem jest więcej modów i są coraz bardziej rozbudowane).

Autor:  CavieZ [ 21 kwi 2012, 17:52 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Eh dobra to zaczynam się uczyć tej gry :P. W końcu chyba można! :D Jakby co będe was pytal, gdybym miał pytanka :D

Autor:  warhameron [ 21 kwi 2012, 17:56 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Odpal tutorial wpierw.

Autor:  CavieZ [ 21 kwi 2012, 22:33 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Często uzywacie tych czarów globalnych tzn tych co sięuzywa poza walką?

Autor:  Dramat [ 21 kwi 2012, 23:57 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

CavieZ napisał(a):
Często uzywacie tych czarów globalnych tzn tych co sięuzywa poza walką?


Nie bierz mojej odpowiedzi pod uwagę :wink:

W Master of Magic zauważyłem, że globalne czary baaardzo ułatwiały rozgrywkę.

Jutro z rańca puszczam kasę do nich i będę mógł się raczyć gierką, obaczym jak to wyjdzie :)

Autor:  warhameron [ 22 kwi 2012, 00:34 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Masa "global spelli' jest użyteczna np: crusade 1 lev dla all twoich jednostek wyprodukowanych w miastach (spory koszt w manie i można powtarzać). Czary upgrejdujące miasto(enchanty) też są dobre (ale tu ostrożnie bo utrzymanie ich kosztuje) np warto hammers cos tam +10% do produkcji w mieście, inspiracja i medytacja też ok. Tak naprawdę tych global spelli jest 1-2 na typ magi jak na razie (w nadchodzących betach na bank dodadzą + mody) Tak naprawdę w tej becie wymaksowałem tylko magię życia, więc nie wiem ile i jakie global są w innych dziedzinach. ALe krucjata mając mane to przegięcie.

Prawie na pewno nie ma kary do expa mając kilku champów w oddziale. Z dziwnych zmian upgrejd do ilości armii rozłożyli na all drzewka. Wyobraźcie sobie takiego moda w świecie warhamera (FB jak i WH40k) :D może z czasem i na fali popularności.

Autor:  CavieZ [ 22 kwi 2012, 06:59 ]
Tytuł:  Re: Elemental Fallen Enchantress

Prawie na pewno nie ma kary do expa mając kilku champów w oddziale.

Czyli tera bohater dostaje max EXP majac wojakow w teamie?

Strona 19 z 88 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team