MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Legend of Grimrock
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40747
Strona 19 z 32

Autor:  warhameron [ 13 kwi 2012, 17:47 ]
Tytuł: 

Stobek napisał(a):
O kurde użyłem odpoczynku pierwszy raz i nawiedził mnie jakiś gość w czasie snu, więc tu jednak jest fabuła :]

Bravo :d

Autor:  Bahamut [ 13 kwi 2012, 18:09 ]
Tytuł: 

Gram na Hard 2xwoj, wiz, thief i do tej pory dawałem rade, ale na 5lvl spotkałem takie kraby i ni chuja nie idzie ich zabić, a walą po 60dmg... chyba bede musiał od nowa zacząć...

Autor:  warhameron [ 13 kwi 2012, 18:14 ]
Tytuł: 

Bahamut napisał(a):
Gram na Hard 2xwoj, wiz, thief i do tej pory dawałem rade, ale na 5lvl spotkałem takie kraby i ni chuja nie idzie ich zabić, a walą po 60dmg... chyba bede musiał od nowa zacząć...

Właśnie z nimi walcze(1 ubity) twarde gówna.

Autor:  Huba [ 13 kwi 2012, 18:20 ]
Tytuł: 

Ja mam War, Rog, 2x mag. Kraby sa ownowange z zasiegu, ale jak podejda to taki rogue peka na 2 strzaly. Evasion jakos dziwnie dziala, pewnie mam za malo, ale rog na 1stline jest ryzykowny.

Autor:  Arturnik [ 13 kwi 2012, 18:22 ]
Tytuł: 

trzeba je kitowac, tak jak praktycznie kazdego przeciwnika juz jakiego dalej spotkacie :wink:

Autor:  Bahamut [ 13 kwi 2012, 18:31 ]
Tytuł: 

Arturnik napisał(a):
trzeba je kitowac, tak jak praktycznie kazdego przeciwnika juz jakiego dalej spotkacie :wink:


Co to znaczy Kitować?:)

Autor:  raggnarok [ 13 kwi 2012, 18:38 ]
Tytuł: 

Nie tyle kitowac, co unikac atakow. Bez tego ani rusz.

Autor:  Deshroom [ 13 kwi 2012, 19:09 ]
Tytuł: 

Najlepiej jeszcze zamykac im brame i rest :-)

Autor:  Dana [ 13 kwi 2012, 19:13 ]
Tytuł: 

Tak w ogóle to ta gra nie ma frame limitera, i robiąc 200-300 fpsów karta mi się rozgrzewała. Chyba po raz pierwszy od lat musiałem vsync włączyć.

3-4 poziom>
Jak sobie poradzić ze slajmami, nie daję rady. Co włożyć do japy "feed me", zioła nie pasują, domyślam się że musi to być solidniejszy posiłek. Na trzecim poziomie jest japa strzelająca białą kulką która musi wpaść do dziurki, ale krata stoi na drodze, jak usunąć ? Na trzecim poziomie znalazłem też złoty klucz, ale nie wiem do czego.

Autor:  Stobek [ 13 kwi 2012, 19:18 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
3-4 poziom>
Jak sobie poradzić ze slajmami, nie daję rady. Co włożyć do japy "feed me", zioła nie pasują, domyślam się że musi to być solidniejszy posiłek. Na trzecim poziomie jest japa strzelająca białą kulką która musi wpaść do dziurki, ale krata stoi na drodze, jak usunąć ? Na trzecim poziomie znalazłem też złoty klucz, ale nie wiem do czego.



Też tam byłem. Slime przechodziłem na hardzie, ściągasz ich do schodów albo bijesz przy drzwiach, 1-2 ataki max! potem cofka/zakmnięcie drzwi. zejście znowu czar+atak i tak w kółko. Co 1-2 slime rest :].
Jak zabijesz slimy to będziesz wiedział co do japy włożyć dla głodnej paszczy.
To samo ze złotym kluczem. Kratę przy strzelających paszczach usuwasz kładąc delikatnie cokolwiek przez kratę. Też się z tym męczyłem w końcu na necie znalazłem info bo wiedziałem, że chodzi o coś głupiego :]

Autor:  Deshroom [ 13 kwi 2012, 19:52 ]
Tytuł: 

Spoiler!!!!





Pociaganie za łancuch ftw Dana. Zabijasz dwa zamykasz rest otwierasz zabijasz dwa zamykasz rest ...
Wypuszczasz je i szybko za brame. Nie ruszasz sie 10 min i zabite

Autor:  Bahamut [ 13 kwi 2012, 20:12 ]
Tytuł: 

znalazł ktoś już sposób na reset skilli?

Autor:  warhameron [ 13 kwi 2012, 20:18 ]
Tytuł: 

Chyba nie ma.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 13 kwi 2012, 20:21 ]
Tytuł: 

Zrobiłem z pól 6 levelu i się zacząłem nudzić. Zagadki w większości proste (przynajmniej te potrzebne żeby przejść dalej). Walka wymaga elementów zręcznościowych do czego ta gra jest zupełnie nie przystosowana, sama walka jest prostacka. Brakuje jakiś fajnych skili do budowania taktyki. Ogólnie 7/10, pewnie nie skończe.

Autor:  Deshroom [ 13 kwi 2012, 20:27 ]
Tytuł: 

no coś w tym jest bo np chamber of pits - wiem jak to przejść ale walić takiego ślimaka po zapadniach to nie na moje lata... nie nadążam paluszkami :<

Autor:  Bahamut [ 13 kwi 2012, 20:32 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Zrobiłem z pól 6 levelu i się zacząłem nudzić. Zagadki w większości proste (przynajmniej te potrzebne żeby przejść dalej). Walka wymaga elementów zręcznościowych do czego ta gra jest zupełnie nie przystosowana, sama walka jest prostacka. Brakuje jakiś fajnych skili do budowania taktyki. Ogólnie 7/10, pewnie nie skończe.


This. Dawałem tej grze 10/10 dopóki się nie zorientowałem, że później combat wymaga więcej umiejętności zręcznościowych niż taktycznych.

Autor:  warhameron [ 13 kwi 2012, 20:45 ]
Tytuł: 

Chcecie taktycznych walk>ice magic frost bolt and improved frost bolt spowalniaja zatrzymuja przeciwnikow imo bez tego ciezko. Air magic na ten typ magii zaden mobek w grze nie ma immune. Co do zrecznosciowych elementow to faktycznie wkurwiaja i nie powinno ich byc. Ten niepełnosprawny co gra slomka nie ma szans ich zrobic.

Autor:  raggnarok [ 13 kwi 2012, 20:50 ]
Tytuł: 

Oj przesadzacie z tym, ze ta gra taka zrecznosciowa. Po prostu trzeba ostroznie grac, miec za plecami otwarta przestrzen do unikow, naprawde nie trzeba miec jakiegos super refleksu zeby dawac rade.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 13 kwi 2012, 20:54 ]
Tytuł: 

Dawać radę daje, tylko nie chce mi się z n-tym krabem ganiać w kółko spamując prawy klawisz. No i te zagadki, mogłyby być ciekawsze.

Autor:  raggnarok [ 13 kwi 2012, 21:00 ]
Tytuł: 

Co kto lubi, ja tam generalnie zagadek nie trawie, na szczescie combat mi caly czas sprawia fun :)

Strona 19 z 32 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team