MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DayZ https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885 |
Strona 19 z 99 |
Autor: | Atherius [ 20 maja 2012, 11:48 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Highlander napisał(a): Atherius napisał(a): Pograjcie sobie lepiej w normalna arme2, to jest dopiero wymagajaca gra, nie jakies tam cs, cody i bf'y. zwykle pierdolenie. arma2, Red orchestra a cs, cod, bf tego sie nie da porownac. Ba, nawet powiedzialbym, ze miedzy cs a cod a bf tez są za duze roznice, szczegolnie te nowe edycje. A Dayz to zupelnie inna bajka, gdzie gra nie opiera sie glownie na szczelaniu. W dayz mam sytuacje rozne non stop, w arma2 przez 20 minut moge biegac po lesie i nawet wroga nie zobaczyc... a CS na wysokim poziomie jest w chuj wymagajacy tylko na czyms innym to polega. Imo nie ma sensu porownywac. Ale to jest jak z eve i reszta mmo, nie kazdemu sie udale przebic przez mechanike i stopien skomplikowania zeby sie na dobre wkrecic. Mendol byc moze by mi sie spodobalo, ale jak pisalem ani hype'u nie mam, ani po filmikach zadnej zajawki jak to mialo miejsce z innymi produkcjami. No i na bieganie na sucho przez 2h to nie mam czasu. Musi byc akcja od pierwszej minuty. ;> Kumpel ma wszystkie army - maniak tej gry to jest szansa sprawdzic, tylko bez wiekszej ekipy chyba nie ma sensu sie zaglebiac, bo od latania samemu to mozna chyba mega frustracji sie nabawic - no, ale takie zalozenia gry. |
Autor: | Mendol [ 20 maja 2012, 11:49 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
no akcje masz po 10min jak cie zombie zaczynaja gonic anyway mi sie podoba - bedzie do czego wracac co jakis czas jak juz sie troche znudzi. |
Autor: | Atherius [ 20 maja 2012, 12:00 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
No to moze pierwsze wrazanie z "obojetnego" przerodza sie na "pozytywne" jak sie zobaczy na zywo. Tyle stron juz natrzepaliscie, ze chyba nie chodzi o to, ze nie ma w co grac, musi byc cos wiecej. ;> |
Autor: | Highlander [ 20 maja 2012, 12:04 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Sprawdz u znajomego imo. Akcje są cały czas raczej, chyba, ze sie zespawnujesz w jakims z dupy miejscu ale raczej tak nie jest. 2h biegania i nic sie raczej nie zdarza. oprocz tego, ze tyle stron natrzepalismy to ilosc serwerow wzrosla drastycznie, wzrasta. No iwidac, ze koles ostro pracuej nad modem. |
Autor: | ShadorVD [ 20 maja 2012, 14:52 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Community ownage! Mapy Chernogorska i Elektrozavodska! |
Autor: | Jet [ 20 maja 2012, 17:14 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Wciąż czekam na działający direct chat i przede wszystkim voip bo inaczej lipa |
Autor: | Jet [ 20 maja 2012, 20:51 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Czasami ten zjebany cyfrowy polsat rozłącza mi neta na kilka sekund, nie byłoby problemu gdyby nie to, że przy reconnecie modemu wyskakuje zminimalizowane wczesniej okienko softu i wywala mnie przez to z army na pulpit, da rade jakoś ustawić żeby arma była always on top albo żeby nie wyskakiwało zminimalizowane okienko? |
Autor: | tomugeen [ 21 maja 2012, 09:46 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
A nie prościej byłoby olać soft i normalnie polaczenie przez ten modemik ustawić? No chyba, że sie nie da. Wygooglaj sobie nazwe modemu czy programu, powinny byc stronki z opisem jak to dokladnie zrobic. |
Autor: | Jet [ 21 maja 2012, 10:22 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Trochę pogooglowałem ale nic nie znalazłem, nie mam pojęcia jak mógłbym odpalić ten modem bez softu, podpięty jest do USB, soft instaluje się automatycznie ale mógłbym to zatrzymać z tym, że wtedy zwyczajnie by nie działał. |
Autor: | Jet [ 21 maja 2012, 12:47 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Trafiłem do jakiegoś portu, pełno ciał, lootnąłem winchestera, sporo amunicji, żarcie i znalazłem 3 częsci do samochodu teraz tylko kwestia znalezienia fury |
Autor: | redruM [ 22 maja 2012, 00:04 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=4904 patch wyglada na lekko krejzolowy :> |
Autor: | Highlander [ 22 maja 2012, 00:12 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
o kuzwa. wyglada na to, ze w ogole nie wiadomo czego sie bedzie mozna spodziewac w grze. Cytuj: * You can tell you have an infection, because your character will start coughing. The infection causes you to loose blood down to a minimum of 6000. This leaves you with reduced blood until you take antibiotics. Cytuj: [FIXED] Zombies not attracted to Flares and Chemlights teraz juz bedac biegac do flar? |
Autor: | Alick [ 22 maja 2012, 09:12 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Czy do tego moda potrzebuję podstawkę z online passem? Nie mam tego kodu z CDA, ale mam grę z single keyem. Oczywiście dodatek kupię na Steamie. |
Autor: | ShadorVD [ 22 maja 2012, 09:25 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Nie kumam o co chodzi z single Arma 2. Do gry potrzebujesz Arma 2 (usuneli ze stronki CDA) i Operation Arrowhead. Zerknij sobie pod ten adres. Dostałem eksprosowo na maila trzy newsy: 1. o patchu 2. o oficjalnym threadzie odnośnie infekcji 3. o hotfixie Koderzy nie próżnują! |
Autor: | Alick [ 22 maja 2012, 09:40 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Ok, dzięki liczy się tylko dodatek. A CDA dało Armę na płytce z keyem do singla a z netu kod do multi, którego już nie ma na stronie. Na Amazonie Operation Arrowhead za 9.99$ http://www.amazon.com/ArmA-2-Operation-Arrowhead-Download/dp/B003UNKYL4/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1337677086&sr=8-3 |
Autor: | zaboleq [ 22 maja 2012, 10:36 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Ta gra ma jakieś "genialne" wymagania, czy na lapku z kartą pokroju 8800 da się grać? |
Autor: | Jet [ 22 maja 2012, 10:49 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
na low detalach powinieneś bez lagów pociągnąć |
Autor: | ShadorVD [ 22 maja 2012, 11:45 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
zaboleq napisał(a): Ta gra ma jakieś "genialne" wymagania, czy na lapku z kartą pokroju 8800 da się grać? Kopsnij sobie demo Army 2 zobacz jak Ci chodzi, jak bedzie znosnie tzn. ze Day Z tez Ci ruszy (a jest slightly lepszej jakosci) |
Autor: | Highlander [ 22 maja 2012, 12:28 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
zaboleq napisał(a): Ta gra ma jakieś "genialne" wymagania, czy na lapku z kartą pokroju 8800 da się grać? zaboleq napisał(a): Sorry ale to akurat jest słabe w chuj - kolesie spierdają przez lasy, łąki i pola jakieś 10 km a zombie nie są ich w stanie dogonić bo się co chwilę zatrzymują. To jak koleś krwawi jest też słabe ale to najmniejszy pikuś. Klimat może i jest ale w taki bugfest grać to trochę oszukiwanie samego siebie - jak granie w DF czy MO po premierze. Na kolejnym filmiku też koleś niby otoczony przez zombie ale broni i amunicji w chuj i tak na prawdę wszystkich rozjebal. I tu maly zonk bo zombie potrafią wchodzić po trabinach! po co chcesz grac w takie slabe gowno? |
Autor: | Ravushimo [ 22 maja 2012, 12:31 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Musi odpoczac od Diablo i popykac w cos ciezszego :< |
Strona 19 z 99 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |