MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 19 z 99

Autor:  Atherius [ 20 maja 2012, 11:48 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Highlander napisał(a):
Atherius napisał(a):
Pograjcie sobie lepiej w normalna arme2, to jest dopiero wymagajaca gra, nie jakies tam cs, cody i bf'y.


zwykle pierdolenie. arma2, Red orchestra a cs, cod, bf tego sie nie da porownac. Ba, nawet powiedzialbym, ze miedzy cs a cod a bf tez są za duze roznice, szczegolnie te nowe edycje. A Dayz to zupelnie inna bajka, gdzie gra nie opiera sie glownie na szczelaniu. W dayz mam sytuacje rozne non stop, w arma2 przez 20 minut moge biegac po lesie i nawet wroga nie zobaczyc... a CS na wysokim poziomie jest w chuj wymagajacy tylko na czyms innym to polega. Imo nie ma sensu porownywac.


Ale to jest jak z eve i reszta mmo, nie kazdemu sie udale przebic przez mechanike i stopien skomplikowania zeby sie na dobre wkrecic.
Mendol byc moze by mi sie spodobalo, ale jak pisalem ani hype'u nie mam, ani po filmikach zadnej zajawki jak to mialo miejsce z innymi produkcjami. No i na bieganie na sucho przez 2h to nie mam czasu. :D Musi byc akcja od pierwszej minuty. ;>
Kumpel ma wszystkie army - maniak tej gry to jest szansa sprawdzic, tylko bez wiekszej ekipy chyba nie ma sensu sie zaglebiac, bo od latania samemu to mozna chyba mega frustracji sie nabawic - no, ale takie zalozenia gry.

Autor:  Mendol [ 20 maja 2012, 11:49 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

no akcje masz po 10min jak cie zombie zaczynaja gonic :)
anyway mi sie podoba - bedzie do czego wracac co jakis czas jak juz sie troche znudzi.

Autor:  Atherius [ 20 maja 2012, 12:00 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

No to moze pierwsze wrazanie z "obojetnego" przerodza sie na "pozytywne" jak sie zobaczy na zywo. Tyle stron juz natrzepaliscie, ze chyba nie chodzi o to, ze nie ma w co grac, musi byc cos wiecej. ;>

Autor:  Highlander [ 20 maja 2012, 12:04 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Sprawdz u znajomego imo. Akcje są cały czas raczej, chyba, ze sie zespawnujesz w jakims z dupy miejscu ale raczej tak nie jest. 2h biegania i nic sie raczej nie zdarza.

oprocz tego, ze tyle stron natrzepalismy to ilosc serwerow wzrosla drastycznie, wzrasta. No iwidac, ze koles ostro pracuej nad modem.

Autor:  ShadorVD [ 20 maja 2012, 14:52 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Community ownage!

Mapy Chernogorska i Elektrozavodska!

Autor:  Jet [ 20 maja 2012, 17:14 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Wciąż czekam na działający direct chat i przede wszystkim voip bo inaczej lipa

Autor:  Jet [ 20 maja 2012, 20:51 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Czasami ten zjebany cyfrowy polsat rozłącza mi neta na kilka sekund, nie byłoby problemu gdyby nie to, że przy reconnecie modemu wyskakuje zminimalizowane wczesniej okienko softu i wywala mnie przez to z army na pulpit, da rade jakoś ustawić żeby arma była always on top albo żeby nie wyskakiwało zminimalizowane okienko?

Autor:  tomugeen [ 21 maja 2012, 09:46 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

A nie prościej byłoby olać soft i normalnie polaczenie przez ten modemik ustawić? No chyba, że sie nie da. Wygooglaj sobie nazwe modemu czy programu, powinny byc stronki z opisem jak to dokladnie zrobic.

Autor:  Jet [ 21 maja 2012, 10:22 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Trochę pogooglowałem ale nic nie znalazłem, nie mam pojęcia jak mógłbym odpalić ten modem bez softu, podpięty jest do USB, soft instaluje się automatycznie ale mógłbym to zatrzymać z tym, że wtedy zwyczajnie by nie działał.

Autor:  Jet [ 21 maja 2012, 12:47 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Trafiłem do jakiegoś portu, pełno ciał, lootnąłem winchestera, sporo amunicji, żarcie i znalazłem 3 częsci do samochodu :D teraz tylko kwestia znalezienia fury

Autor:  redruM [ 22 maja 2012, 00:04 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=4904

patch wyglada na lekko krejzolowy :>

Autor:  Highlander [ 22 maja 2012, 00:12 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

o kuzwa. wyglada na to, ze w ogole nie wiadomo czego sie bedzie mozna spodziewac w grze.

Cytuj:
* You can tell you have an infection, because your character will start coughing. The infection causes you to loose blood down to a minimum of 6000. This leaves you with reduced blood until you take antibiotics.


Cytuj:
[FIXED] Zombies not attracted to Flares and Chemlights

teraz juz bedac biegac do flar?

Autor:  Alick [ 22 maja 2012, 09:12 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Czy do tego moda potrzebuję podstawkę z online passem?
Nie mam tego kodu z CDA, ale mam grę z single keyem.
Oczywiście dodatek kupię na Steamie.

Autor:  ShadorVD [ 22 maja 2012, 09:25 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Nie kumam o co chodzi z single Arma 2.

Do gry potrzebujesz Arma 2 (usuneli ze stronki CDA) i Operation Arrowhead.

Zerknij sobie pod ten adres.

Dostałem eksprosowo na maila trzy newsy:

1. o patchu
2. o oficjalnym threadzie odnośnie infekcji
3. o hotfixie

Koderzy nie próżnują!

Autor:  Alick [ 22 maja 2012, 09:40 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ok, dzięki liczy się tylko dodatek.
A CDA dało Armę na płytce z keyem do singla a z netu kod do multi, którego już nie ma na stronie.

Na Amazonie Operation Arrowhead za 9.99$
http://www.amazon.com/ArmA-2-Operation-Arrowhead-Download/dp/B003UNKYL4/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1337677086&sr=8-3

Autor:  zaboleq [ 22 maja 2012, 10:36 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ta gra ma jakieś "genialne" wymagania, czy na lapku z kartą pokroju 8800 da się grać?

Autor:  Jet [ 22 maja 2012, 10:49 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

na low detalach powinieneś bez lagów pociągnąć

Autor:  ShadorVD [ 22 maja 2012, 11:45 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

zaboleq napisał(a):
Ta gra ma jakieś "genialne" wymagania, czy na lapku z kartą pokroju 8800 da się grać?


Kopsnij sobie demo Army 2 zobacz jak Ci chodzi, jak bedzie znosnie tzn. ze Day Z tez Ci ruszy (a jest slightly lepszej jakosci)

Autor:  Highlander [ 22 maja 2012, 12:28 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

zaboleq napisał(a):
Ta gra ma jakieś "genialne" wymagania, czy na lapku z kartą pokroju 8800 da się grać?


zaboleq napisał(a):
Sorry ale to akurat jest słabe w chuj - kolesie spierdają przez lasy, łąki i pola jakieś 10 km a zombie nie są ich w stanie dogonić bo się co chwilę zatrzymują. To jak koleś krwawi jest też słabe ale to najmniejszy pikuś. Klimat może i jest ale w taki bugfest grać to trochę oszukiwanie samego siebie - jak granie w DF czy MO po premierze. Na kolejnym filmiku też koleś niby otoczony przez zombie ale broni i amunicji w chuj i tak na prawdę wszystkich rozjebal. I tu maly zonk bo zombie potrafią wchodzić po trabinach!


po co chcesz grac w takie slabe gowno?

Autor:  Ravushimo [ 22 maja 2012, 12:31 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Musi odpoczac od Diablo i popykac w cos ciezszego :<

Strona 19 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team