MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wasteland 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42509
Strona 19 z 40

Autor:  candidoser [ 22 wrz 2014, 11:46 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

a to prawda, chyba nawet na karcie postaci jest "derived stats". Drobiazg.

Autor:  raggnarok [ 22 wrz 2014, 11:59 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Kurwa, nie udalo mi sie rozwiazac konfliktu u tych pociagowych nomadow, ehhh...........

Autor:  Aldatha [ 22 wrz 2014, 13:18 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Maczeta mozna tez leb upierdolic

Autor:  Aldatha [ 22 wrz 2014, 13:43 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

darwin village , przejebane miejsce , zombie , high level skill check

Autor:  Highlander [ 22 wrz 2014, 14:11 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

wersja steam to tutaj najlepszy deal?
http://inexus.pl/wasteland-2/wasteland-2-cdkey-steam

Autor:  Atherius [ 22 wrz 2014, 14:17 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Jak nie boisz się vpn z allegro za 65zł to chyba tak. ;>

---

Sam myślę nad zmianą teamu, chyba warto każdego wyposażyć w jakąś broń białą i skilla do tego, bo np. taki snajper z bliska nic nie może robić a i szkoda marnować pestek nieraz na finishujące ciosy.
Póki co dotarłem do high i zaczynają się pierwsze braki w ammo i brak tanka też doskwiera, warto sobie chwilę pograć i zobaczyć czego nam już na samym początku zaczyna brakować i rerollnąć team póki wczesny etap rozgrywki.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 22 wrz 2014, 14:20 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Jaki jest sens tanka w tej grze, skoro npce i tak atakują randomowo? Mam gościa z wysoka siłą, blunt i speed i obszedłbym się bez niego bez problemu.

Autor:  warhameron [ 22 wrz 2014, 14:28 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Highlander napisał(a):
wersja steam to tutaj najlepszy deal?
http://inexus.pl/wasteland-2/wasteland-2-cdkey-steam


Chyba najtaniej. Sprawdź allegro, jakiś czas temu były aukcje po 80-90 (ludzie sprzedawali kopie z kicka).

Recka W2 w PL + wywiad z Fargo (dla tych wahających się nad zakupem)
https://www.youtube.com/watch?v=wqvbJQoFzCg

Autor:  Highlander [ 22 wrz 2014, 14:46 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Nie no najtaniej wychodzi to http://allegro.pl/wasteland-2-pl-klucz- ... 35578.html 70 zł, ale wersja GoG.

vpn na pewno nie chce się bawic.

Autor:  Isengrim [ 22 wrz 2014, 14:54 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Ammo jest praktycznie nieograniczone po High/Ag, bo w Cytadeli mają spore zapasy.
Mobki atakują częściej najbliższego przeciwnika, siła przydaje się do miotania granatów. No i noszenia gratów, których jest dużo.
Peem czy pistolet też dają radę na bliski dystans, melee jest dobre na ludzi, bo krytyki i krwawienie.

Autor:  Atherius [ 22 wrz 2014, 15:00 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Czyli jak o ammo się nie martwić to może pociągnę stary team dalej.

Autor:  Aldatha [ 22 wrz 2014, 15:01 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

tank sie przydaje do hit & run i do neutralizowania groznych ranged

i czesto tez potrafi jako jedyny wytrzymac hita silnych melee , na hard zombie potrafi wypierdolic za 90 hp i najczesciej zabija na miejscu nie-tanka

co do ammo , to zalezy czy masz duzo snajperow czy nie , amunicja do snajpery jest droga

Autor:  Atherius [ 22 wrz 2014, 15:08 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Jeden snajp i faktycznie drogie pestki. Rozumiem, że po drodze będzie kilka możliwości wymiany załogi z npcami ?

Autor:  Aldatha [ 22 wrz 2014, 15:17 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

masz sporo npcow , w rail nomad camp mozesz zrekrutowac menela scotchmo (shotgun) i indianca (naprawia tostery)

tylko uwazaj bo menel podpierdala z party flaszki ;) , zjebalem sie prawie ze smiechu jak to pierwszy raz zobaczylem

nie wspominajac o gadkach jego kumpli z lawki w parku :)

ogolnie ilosc pracy wlozona w detale niszczy i widac ze fargo wolal sie skupic na czyms takim niz na grafice , im wiecej pogracie
tym bardziej to dostrzezecie

Autor:  Atherius [ 22 wrz 2014, 15:31 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Grafa mi nie przeszkadza, nie jestem mareczkowym zjebem, jest klimatyczna i miodna. ;>

Autor:  ShadorVD [ 22 wrz 2014, 15:50 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

To moze i ja sie podziele spostrzeżeniami :)

12h na liczniku od piątku i dopiero przeszedłem Agrocentrum. Nie wiem, przeznaczyłem może z godzinę na tworzenie party? Jakoś chyba tak. Wyszło mi takie cudo jak, silny melas na maczugi (+ dźwiga stuff) z dodatkiem brutala i mechanika, gościu od shotgunów z (+ chyba dowódca) lockpickiem i na szyfry, gościu od karabinów z hackingiem i cwaniakiem no i snajper z pierwsza pomoca i chirugia. Z perspektywy tych 12h stwierdzam, ze moglbym sie spokojnie obejsc bez melasa ew. dac mu shotguny. Dwoch pierwszych npc ktory dolaczaja do nas na samym poczatku sa w porzadku, tylko pod tym wzgledem, ze maja wiekszy lvl (no ja Cie piernicze, Angela ile ma? 140hp w porownaniu do 30/40 startowych w mojej druzynie?) i lepiej rozwiniene skille poboczne.

Wrażenia po Agrocentrum? Mega zajebiste. Fajny plot i te opisy które drukują się w odpowiednich momentach i budują ciężki klimat :) Dawno już tak się nie wkręciłem w grę, aż chce się czytać i iść dalej. Fajny jest też temat w jaki sposób stworzyli postacie w Agrocentrum, każdy ma zdanie na czyjś temat, coś się bierze z czegoś i ogólnie wszystko ma ręce i nogi.

Jeśli chodzi o system walki to jak na razie mam wrażenie, że przeszedłem taki dosyć zaawansowany tutorial a poziom trudności będzie rósł razem z grą. Trzeba wziąć pod uwagę, że jak na razie miałem styczność z przeciwnikami głównie melee więc sporo w tym temacie może się zmienić. Podoba mi się liczenie punktów akcji, odkładanie ich na następną ture, kucanie, kombinowanie z zasłonami które wpływają na uniki i celność. A co odkryłem dopiero jakiś czas temu, są też drabinki po których faktycznie możemy się wspinac. Nie wiem dlaczego ale automatycznie założyłem, że poruszamy się po powierzchniach płaskich i tylko takich. A tutaj niespodzianka - można się wspiąć gdzieś takim snajperem i mieć całkiem zacny bonus do strzelania (na reszcie można celować w dyńkę z sensownym %).

System craftu jest całkiem przyjemny, im większa broń tym więcej rzeczy możemy w niej zmodyfikowac (za co odpowiada rusznikarz). Dla przykładu broń krótka ma dwa sloty na upgrade, m14 cztery itp. itd. każdą broń można rozłożyć a z tego mamy szansę na jakiś upgrade który będziemy mogli wykorzystać w innych broniach. Trzeba też pamiętac, że zainstalowany upgrade można też wyjąć... ale możemy go stracić jeżeli mamy kiepskiego rusznikarza itp. itd.

Co do systemu itemów to na razie znalazłem tylko itemki które zmieniają wygląd moich postaci (in plus) i widziałem też jakieś zbrojki do kupna u sprzedawców których spotkałem. Na razie ceny dla mnie mocno abstrakcyjne i wolę inwestować w apteczki i pestki (tylko snajperskie). Co do pestek o których tutaj ktoś mówił, że jest ich miało to ciężko się z tym zgodzić. Jedynie problem mam z gościem od snajperki gdzie czasem po prostu decyduję się nie strzelać co skutkuje tym, że ciągle mam tych nabojów ~10 w zapasie (chyba ich jest najmniej). A tak to z resztą problemów żadnych nie ma. Tak jak mówiłem melasa przerobiłbym na shotguny a pod względem pesteczek spokojnie bym wyrobił.

Tak jeszcze powracając do systemu walki. Zazwyczaj mam tak, że gram na dosyć oddalonej kamerze, obserwuje czy są przeciwnicy, jak są to ustawiam w odpowiednim ułożeniu mój team, który zazwyczaj wygląda tak, że na flankach ustawiam typka od shotgunów i typka mele, rzadek wcześniej stoi 2ch typków od broni szturmowej i snajper - Ci konieczie kucnięci. Gdzieś z tyłu laseczka na pistoly (która de'facto nic nie robi...). Startuję snajperem co daje mi kolejne dwa strzały od Angeli, w ten sposób zazwyczaj większość jednostek do mnie nie podchodzi a jak już podejdą to moja pompka lub melas zadba już o to, żeby nikomu krzywda sie nie stała. Przy cięższych walkach czasem wykorzystuje dynamit i granaty ale to staram się aby przeciwnicy ustawili się tak jak ja chcę co nie zawsze się udaje. Ale to tak jak mowię, na razie to się sprawdza bo melasi, zobaczymy jak będą przeciwnicy ranged. Tak na koniec, widziałem, ze ktoś napisał, że przeciwnicy idą do najbliższej jednostki, nie do końca się z tym zgodzę... króliki które spotkałem często zmieniały target... nie bardzo wiem od czego to było zależne. Albo jak szarżowały to nie w tanka (melasa/shotguniarza) tylko kogoś z tyłu.

Podsumowując, gra mi się zajebiście. Nie mogę się doczekać bardziej skomplikowanych walk (ranged albo jakiś mocny mix) ale jak na razie sprawia całkiem sporo frajdy. Oprawa wizualna dupy nie urywa, ale nie tego spodziewałem się po tej grze a po za tym, zajebiście mi się podobają wstawki wizualne typu zacieranie rączek przed lock-pickiem albo jaranie fajurek. Takich smaczków jest sporo tylko trzeba na nie zwracac uwage. Audio za to jest zajebiste, jest ciche, spokojne a w odpowiednich momentach nabiera mocnego przytupu. Opisy, pierwsza klasa, większość gier powinna taie mieć a co do fabuły to wkręca oj wkręca. Fajnie, że główny plot jest jakoś sensownie powiązany z pobocznym, ciekawe czy poboczny może jakoś wpłynąć na główny, to się niedługo okaże bo mam jeden temat na tapecie. Na koniec mała cyferka, mocne 8,5 na 10.

Autor:  Aldatha [ 22 wrz 2014, 15:58 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

zombiak w darwin sprzeda plombe twojemu melasowi za 90+ i sie zlozy :)

snajper to jest podstawa w ciezkich walkach , zaluje ze nie zrobilem drugiego a teraz to mi szkoda punktow , zreszta trzeba tez staty ladnie rozlozyc pod niego

Autor:  ShadorVD [ 22 wrz 2014, 16:00 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Aldatha napisał(a):
zombiak w darwin sprzeda plombe twojemu melasowi za 90+ i sie zlozy :)

snajper to jest podstawa w ciezkich walkach , zaluje ze nie zrobilem drugiego a teraz to mi szkoda punktow , zreszta trzeba tez staty ladnie rozlozyc pod niego


Zakladam, ze zombiak jest wolny tak jak Ci zainfekowani - wtedy po prostu warto przeznaczyc jedna turke na cofniecie sie i darmowa serie lub nawet dwie ;) Pod warunkiem, ze jest miejsce :)

Autor:  Isengrim [ 22 wrz 2014, 16:13 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Jeszcze pare tipow:
W Cytadeli zbierają złom po rozwaleniu broni (skil rusznikarza) i gówno. I dobrze płacą.
Z tosterów i w niektórych miejscach wypadają itemki z białym napisem (maść na hemoroidy, książka "Czy androidy..." pierwsze wydanie itd). Można je dawać NPC, czasem na czuja, czasem jak wyniknie z gadki. Cwaniak się przydaje, bo nie trafiłem na dołączalnego npc który to ma.
Żeby dołączyć niektórych npc trzeba mieć charyzmę. Czasem sporą. Liczy się suma grupy.
Percepcja+łopata rox.
W muzeum w Cytadeli jest Davy Crockett. Save&press the Button!
Melas dostaje bonus z siły (kryty, a spokojnie potrafi zasadzić całkiem zacny hit za mało AP). Strzelba jest ok, ale przeciwnicy lubią przyklejać się do graczy i jej aoe jest wtedy problemem, (za) dużo kombinacji żeby swoich nie postrzelić. Z ctrl można strzelać w dowolne miejsce.
Han Solo shoot first, pierwszy strzał ze snajperki potrafi ustawić całe starcie.
Granaty/rakiety się przydają na późniejszych etapach, nie warto ich sprzedawać.
Koło vendora w Cytadeli jest schowek.

Autor:  Aldatha [ 22 wrz 2014, 16:35 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Shador von Dal napisał(a):
Aldatha napisał(a):
zombiak w darwin sprzeda plombe twojemu melasowi za 90+ i sie zlozy :)

snajper to jest podstawa w ciezkich walkach , zaluje ze nie zrobilem drugiego a teraz to mi szkoda punktow , zreszta trzeba tez staty ladnie rozlozyc pod niego


Zakladam, ze zombiak jest wolny tak jak Ci zainfekowani - wtedy po prostu warto przeznaczyc jedna turke na cofniecie sie i darmowa serie lub nawet dwie ;) Pod warunkiem, ze jest miejsce :)


problem w tym ze w darwin jest ich masa i beda Cie spychac coraz dalej az nie bedzie gdzie uciekac i wtedy robia the walking dead ;)

dawalem rade zdejmowac je w 1-2 strzalach , ale jednak takie wolne znowu nie sa , no i maja 50 hp , nie zawsze zgina od headshota

Strona 19 z 40 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team