MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Heroes of the Storm
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44157
Strona 19 z 39

Autor:  Ravushimo [ 17 lut 2015, 10:09 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Jesli jestes jednym z najlepszych graczy na swiecie i siedzisz na 50% to co najwyzej mozna stwierdzic ze system specjalnie dopierdala takim graczom newbie do teamu niz ze matchmaking gra fair.

Autor:  zaboleq [ 17 lut 2015, 11:04 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Jak działa mm blizzarda to uj wie. Teoretycznie wedłuh hotslogs dobiera ludzi na tym samym poziomie (mmr +/- 2300) ale co z tego skoro niektórzy(spora część?) i tak grają jak idioci :)? Jak już w przeciwnym teamie jest Zera i Nova to jest taki płacz że o ja pierdole. Ogólnie ciężko się gra przeciwko 2 "ghostom" ale się da o ile ktoś wie, że ich można zobaczyć. Tymczasem ostatnio od kolesia co miał 600 gier padło pytanie jak ja widzę, że nowa gdzieś tam idzie. No :wtf: . Tak samo padło pytanie od kolesia co miał 1000 gier(!), jakmi cudem nova używali ulti(TT) co chwilę jak co dopiero go uzyła :wtf:

Jak dla mnie to problemem jest zbyt mała ilość hero i przez to sporo mirrorów. Mała ilośc support hero też nie pomaga (nie pamiętam kiedy miałem brightwinga w teamie a on jest zajebisty przecież).

Statystykami się będzie można bawic jak blizz w końcu zrobi team league i powiem co nieco o ich Elo systemie. Szkoda, że o banowaniu picków mowy nie ma póki co bo za mało hero jest. Kiedy kolejni hero?

Blizz zamiast spuszczać się nad nowymi skinnami skupił by się nad czymś innym. Ceno hero raczej nie spadną wiec cały czas będzie się widzieć hero z darmowej rotacji.

Autor:  Arturnik [ 17 lut 2015, 11:29 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Ja gram akurat tylko Brightwingiem, juz 9 lvl mastery (10 mastery w tym tygodniu mam nadzieje jeszcze, 10k golda na mastery skin tez juz jest), winrate na poziomie 65% atm, ale generalnie mam wrazenie ze nie jest to ruletka na zasadzie - kogo dobierze, tylko jakich hero bede mial w teamie a jakich hero beda mieli przeciwnicy.

Autor:  Stobek [ 17 lut 2015, 12:13 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Przegrałem mecz na jakąś rudą szmatę. Zabiła mnie i kumpla sama będąc pod ostrzałem wieżyczki i fortecy i wyszła sobie jakby nigdy nic. To nie jest brak balansu to jest żart.

Autor:  tomugeen [ 17 lut 2015, 12:18 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Zrobiliście coś źle, założe sie ze nie wiesz jakie skille ma twoj przeciwnik i co może zrobić. I to tyle.

Zagraj teraz "rudą szmatą" i sprobuj zrobić to samo. Jak sie nie uda to tez będziesz krzyczał ze z grą jest coś nie tak, czy może jednak z tobą?

Autor:  zaboleq [ 17 lut 2015, 12:20 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Ruda szmata to Sonya która podczas WW z odpowiednimi talentami ma sporo self heala . Jak miała większy lvl to mogła was ubić. Opanowanie danej postaci sporo daje jeśli wiesz przeciwko komu grasz i co ten ktoś może Ci zrobić. Ogólnie to tutaj nie ma balansu 1v1 tak samo jak w dota czy w lol. Nie wiem Stobek na co liczyłeś:)?

No nic przydałoby się kupić jeszcze Stichesa, Chena i Brightwinga ale szkoda peso. Kiedy jakieś promo na hero bedzie...

Autor:  Vences [ 17 lut 2015, 12:46 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Ponadto ta Ruda Szmata ma ulti "Gniew Berserkera", które to może podtrzymywać praktycznie w nieskończoność jeśli coś klepie. 40% dmg do aa i abilities oraz 50% reduced cc time piechotą nie chodzą. Ogółem ta sucz dostała lekkiego buffa po patchu.

W HotS podoba mi się to, że w końcu można grać pełnowartościowym supportem, tj. nie czujesz się underleveled lub nieubrany z powodu braku farmy, którą musisz oddać swojemu adc w LoLu:D

Autor:  Kelebglin [ 17 lut 2015, 17:52 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Vences to widać, że LoLa skończyłeś w 3 sezonie...(a mamy już 5)

Autor:  Vences [ 17 lut 2015, 18:31 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Żadne runy i żadne przedmioty generujące golda nie zastąpią farmy na topie, midzie i bocie. Owszem, jakiś czas temu trochę się to zmieniło na lepsze, ale nie ma się co oszukiwać. Support nigdy nie wygeneruje tyle golda, co ludzie last hitujący a liniach. Chyba, że na ARAMie.

Autor:  Szamotula [ 17 lut 2015, 19:21 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Mark24 napisał(a):
Kazda mapka ma mechanike ktorej wykorzystywanie prowadzi do wygranej. Nie wiem czy mozna wygrac po prostu pushujac ktoras z linii, podczas gdy przeciwnicy wykorzystuja zalety mapy - jeszcze nie widzialem by ktokolwiek tak wygral.
First kill owszem sie nie liczy - bo niby dlaczego mialby decydowac o wygranej czy przegranej, za to kazdy kill w late-game juz potrafi niezle namacic.
Mapki sa bardzo zbalansowane - to po prostu lustrzane odbicia, hero nie maja balansu


Chodzi o to, ze na niektorych mapach(przykladowo ta z dublonami) comeback jest praktycznie niemozliwy juz od ~5 minuty gry. Na innych mapach dostajesz info, kiedy nastapi zdarzenie wiec nawet jesli wszystkie linie ci pushuja to mozesz sie zebrac i szybko leciec po obj i sprobowac wygrac fighta. Na zatoce tego nie ma - skrzynie nie dosc ze pojawiaja sie instantowo, to czas ich spawnu jest randomowy, wiec team ktory ma przewage jest praktycznie zawsze w stanie zabiezpieczyc kazdy nastepny spawn skrzyni. Konczy sie to na tym, ze jedna druzyna zabiera wszystkie mercenary campy + skrzynie, a druga nie jest w stanie nawet zbic jednego fortu. Na tej mapie przewagi rzedu 3-4 lvli sa na porzadku dziennym.

Dla mnie najbardziej skillowymi mapami i atm jedynymi nadajacymi sie do jakiegos competitive play jest smocza mapa i ta ze swiatyniami. Dlaczego? Ano dlatego, ze sa to jedyne mapy gdzie wymagana jest globalna obecnosc + wystepuja tam mniejsze potyczki ze wzgledu na obecnosc jednoczesnie wiecej niz 1 cap spotu
Dla przykladu mapa z tributami nagradza team comp strikte niszczacy 5v5 - taki istny deathball z doty. W danej chwili, danej mecie beda moze 1-2 team compy, ktore beda absolutnie niszczyly kazdy inny i bedzie to zwyczajnie nudne i chujowe. Na smoczej mapie za to musimy na dobra sprawe miec pod kontrola 3 spoty na mapie, wiec i mozliwosci taktycznych jest duzo wiecej.


Podsumowujac - hots bedzie na tyle dobra gra, na ile bedzie mial dobre mapy bo to one robia gre. Pomijajac kwestie balansowe to herosi sa bardzo fajni i maja pomyslowe mechaniki to samo sie tyczy ogolnego desingu gry.

Autor:  Kaban [ 17 lut 2015, 19:40 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Stobek napisał(a):
Przegrałem mecz na jakąś rudą szmatę. Zabiła mnie i kumpla sama będąc pod ostrzałem wieżyczki i fortecy i wyszła sobie jakby nigdy nic. To nie jest brak balansu to jest żart.


Nie chce cię zasmucać, ale Sonya jest obecnie uważana za "underpowered" . Aż się boje co się stanie jak spotkasz Zeratula..

Autor:  Mark24 [ 17 lut 2015, 23:03 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Stitchesem soluję większość. Z Zeratulem włącznie ;)

Autor:  zaboleq [ 18 lut 2015, 10:35 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

No stiches jest trochę przesadzony obecnie... Nie dość, że twardy jak to przywalić potrafi i ma najlepsze aoe z tanków w sumie. Aż go chyba kupie sobie w końcu :F.

Autor:  Turbot [ 18 lut 2015, 13:30 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Ja narazie mam 15 hero - teraz moj zakuo to bedzie albo falstad albo trall albo stiches. Narazie mam Valle, Brithwinga i Uthera na 10 levelu. Moje ulubione picki - Uther jest dobry ale nudny

Autor:  zaboleq [ 18 lut 2015, 14:00 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Falstad jest super i w sumie nie żałuje, że go kupiłem. Zastanawiam się jednak nad drugim ulti(odpychanie). Wydaje się ciekawą opcją przy mapie z duszkiem albo np z terrorem czy statkiem. Oczywiście multi z overdrive zadaje spory dmg i ma duży zasięg ale fajnie się bossów stealuje z tym drugim ulti :).

Autor:  Vences [ 19 lut 2015, 00:56 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

6 marca PAX, na którym Blizz ma ogłosić nowy content do HotS, HS oraz Overwatch. Liczę na detale nowej mapki oraz kilku Hero;]

Autor:  Falangista [ 19 lut 2015, 15:02 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Jak się spisuje Jaina Proudmore? Próbowałem kupić pakiet założycielski, ale coś mi karta nie przechodzi chociaż płaciłem nią multum razy w wowie.

Autor:  zaboleq [ 19 lut 2015, 16:00 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Jaina spoko, zajebisty dps ma i fajne cc.

Autor:  Turbot [ 19 lut 2015, 18:50 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Nie wiem czy było ale jakby ktoś chciał poczytać to wrzucam

Meta z przed tygodnia wg picków najlepszych teamów z eliminacji esl

Wielka 12
1 Zeratul
2 Stitches
3 Sgt. Hammer
4 Valla
5 Illidan
6 Tyrande
7 Uther
8 Tassadar
9 E.T.C.
10 Malfurion
11 Muradin
12 Rehgar

Khaldor wyjasnia dlaczego po nowym patchu sie zmieniła http://www.twitch.tv/khaldor/b/623405573

I cały artykuł

http://www.tentonhammer.com/feature/heroes-storm-current-meta

Autor:  Vences [ 19 lut 2015, 19:30 ]
Tytuł:  Re: Heroes of the Storm

Wreszcie ktoś zauważył Illidana - hero z ogromnym skillcapem...
Cytuj:
Illidan becomes a Tier 1 choice compliments of the changes in the last patch. In a long game he becomes an absolute terror in the right hands. In the wrong hands (as if often the case in Quick Matches) he remains a squishy Hero that is often an easy kill.
Nic dodać, nic ująć.
... oraz mój pierwszy zakup - Tyrande:)
Tak jak wspominałem dużo wcześniej. QM =/= HL =/= Turnieje. To, co działa na turniejach nie zawsze działa z randomami na QM/HL i vice versa.

Strona 19 z 39 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team