MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Strategie - 4X, TBS, RTS
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44352
Strona 19 z 35

Autor:  Highlander [ 28 lut 2017, 15:32 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Ja i tak najbardziej chcialbym Warcraft 4 albo Starcraft 3 ;p

https://www.youtube.com/watch?v=siKT67AOYBg

Autor:  gosugamer1 [ 28 lut 2017, 17:38 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Highlander napisał(a):

https://www.youtube.com/watch?v=TgzvE5kYF3o
Games list:
Halo Wars 2 (0:02)
Northgard (2:15)
Art of War: Red Tides (3:49)
Warhammer 40.000: Dawn of War III (5:25)
Ultimate General: Civil War (7:30)
Tooth and Tail (9:50)
SpellForce 3 (10:16)
Gates of Hell (11:31)
Subsiege (14:03)
Sudden Strike 4 (14:51)


Świetne zastawienie, pokazujące jak bardzo garunek RTS'ów jest w dupie w chwili obecnej. :D Połowa to jakieś gierki na telefon, semi-karcianki (Halo Wars 2, Art of War). Druga połowa to dojenie sprawdzonych marek,z upgrade'em grafiki (Chociaż DoW3 wygląda raczej jak po downgradzie). :D

Autor:  Niah [ 28 lut 2017, 17:45 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Marzy mnie się reboot serii Tiberian.

Autor:  Highlander [ 28 lut 2017, 18:37 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Niah napisał(a):
Marzy mnie się reboot serii Tiberian.


Tiberian Sun
Command & Conquer Generals 2
Dune
Warcraft 4

!!!

Generals 2 alpha gameplay? wtf?
https://www.youtube.com/watch?v=4I4YMB_Oyyw
https://www.youtube.com/watch?v=rpJqXW6PTMU

Autor:  Farin [ 28 lut 2017, 22:28 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Highlander napisał(a):
po Kozakach 3 nadszedł czas na SpellForce 3 ;)
https://www.youtube.com/watch?v=fQzjTvwYGEU
https://www.youtube.com/watch?v=0IMczCBq8WE


https://www.youtube.com/watch?v=TgzvE5kYF3o
Games list:
Halo Wars 2 (0:02)
Northgard (2:15)
Art of War: Red Tides (3:49)
Warhammer 40.000: Dawn of War III (5:25)
Ultimate General: Civil War (7:30)
Tooth and Tail (9:50)
SpellForce 3 (10:16)
Gates of Hell (11:31)
Subsiege (14:03)
Sudden Strike 4 (14:51)

Halo Wars - samograj jakich mało - taki wykastrowany rts aby konsolowi fani rts-ów mogli poczuć co tracą :P
Northgard - kapusta
Reszty nie przyjrzałem się dobrze więc z opinią poczekam.

Autor:  TobiAlex [ 28 lut 2017, 22:50 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Z tym Halo Wars to nieźle przesadzacie.

Autor:  tiomor [ 28 lut 2017, 23:46 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Z tej listy to czwórka jest na którą mniej lub bardziej czekam:
Spellforce 3
DoW3
SS4 (!!!)
Ultimate Generals

Szczególnie to ostatnie jest interesujące. Owszem, wygląda jak gra na telefon. Owszem, jest króciutkie. Ale ojezujakietojestfajne.

Autor:  Farin [ 1 mar 2017, 09:37 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

TobiAlex napisał(a):
Z tym Halo Wars to nieźle przesadzacie.

Sorry winetu ale:
oddziały same atakują i także podczas ruchu - nie ma żadnego move-attack. Nie ma Hold position itp.
Budynki jak i wieżyczki można stawiać tylko w określonych miejscach
Nie wiem czy istnieje coś takiego jak możliwość stworzenia grup ale chyba nie bo na wszystkich gameplayach, które oglądałem wszyscy zaznaczali co mieli i Charge! na wroga ....
Każdy budynek ma osobne okrągłe menu - jest to spowodowane oczywistym ograniczeniem jakim jest pad...





EDIT: Fajne są filmiki i kampania daje w miarę radę.

Autor:  TobiAlex [ 1 mar 2017, 11:27 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Farin napisał(a):
TobiAlex napisał(a):
Z tym Halo Wars to nieźle przesadzacie.

Sorry winetu ale:
oddziały same atakują i także podczas ruchu - nie ma żadnego move-attack. Nie ma Hold position itp.
Budynki jak i wieżyczki można stawiać tylko w określonych miejscach
Nie wiem czy istnieje coś takiego jak możliwość stworzenia grup ale chyba nie bo na wszystkich gameplayach, które oglądałem wszyscy zaznaczali co mieli i Charge! na wroga ....
Każdy budynek ma osobne okrągłe menu - jest to spowodowane oczywistym ograniczeniem jakim jest pad...





EDIT: Fajne są filmiki i kampania daje w miarę radę.


Halo Wars / Halo Wars 2 to takie C&C tylko w innych klimatach. I sorry, ja dla przykładu w takim C&C nigdy nie korzystałem z jakiegoś move attack czy hold position. Wszystkie te gry opierały się na wyprodukowaniu kupy jednostek i hurrraaaa (w pierwszym C&C to już w ogóle można było budować umocnienia z piasku od swojej bazy do bazy wroga :lol: ) Napiszę tak - za tę kasę gra kosztuje - nie, ale jak stanieje (dużo stanieje) to polecam, i to tę "pełniejszą" wersję, która zawiera jedynkę (zremasterowaną, również na PC).

Autor:  Farin [ 1 mar 2017, 11:46 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

TobiAlex napisał(a):
Farin napisał(a):
TobiAlex napisał(a):
Z tym Halo Wars to nieźle przesadzacie.

Sorry winetu ale:
oddziały same atakują i także podczas ruchu - nie ma żadnego move-attack. Nie ma Hold position itp.
Budynki jak i wieżyczki można stawiać tylko w określonych miejscach
Nie wiem czy istnieje coś takiego jak możliwość stworzenia grup ale chyba nie bo na wszystkich gameplayach, które oglądałem wszyscy zaznaczali co mieli i Charge! na wroga ....
Każdy budynek ma osobne okrągłe menu - jest to spowodowane oczywistym ograniczeniem jakim jest pad...





EDIT: Fajne są filmiki i kampania daje w miarę radę.


Halo Wars / Halo Wars 2 to takie C&C tylko w innych klimatach. I sorry, ja dla przykładu w takim C&C nigdy nie korzystałem z jakiegoś move attack czy hold position. Wszystkie te gry opierały się na wyprodukowaniu kupy jednostek i hurrraaaa (w pierwszym C&C to już w ogóle można było budować umocnienia z piasku od swojej bazy do bazy wroga :lol: ) Napiszę tak - za tę kasę gra kosztuje - nie, ale jak stanieje (dużo stanieje) to polecam, i to tę "pełniejszą" wersję, która zawiera jedynkę (zremasterowaną, również na PC).

Brawo! Porównywanie gier gdzie jedna jest sprzed kilkunastu lat !
No proszę cię. Może magnetofon też porównujesz do Iphone-a ? - Tak specjalnie napisałem o pierwszym C&C bo nie napisałeś o którego ci chodziło. Dodatkowo jesli będę chciał zagrać w tą stylistykę to odpalę sobie C&C - bo ta seria bazuje na nostalgii, a Halo Wars bazuje swoje rozwiązania i mechanikę na ograniczeniach konsoli, a raczej pada. Choć pewnie jakby się lepiej postarali to mogli zrobić to lepiej.

No ale niech ci będzie:
w C&C mogłeś budować gdzie chciałeś - tu nie
tam także nie było A-move czy hold position - niech będzie.
Masz jeden panel na budowę wszystkiego. Nie musisz co chwila przeskakiwać do bazy aby wybudować kilku "chłopa"




EDIT: No i jak sam zauważyłeś za pełną cenę tego klocka lepiej nie podnosić. Niech stanieje o 70% wtedy można się zastanowić.

Autor:  TobiAlex [ 1 mar 2017, 11:54 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

A niby z czym to miałem porównywać? Dla mnie seria C&C, Red Alert, Tiberian Sun, General, to najlepsze RTSy ever. I sorry, budynki mogłeś stawiać tylko w pobliżu głównego budynku a nie gdzie chciałeś. Co prawda mogłeś pojazd budowlany postawić, gdzie chciałeś, ale i tak stawiałeś blisko zasobów. Ja nie mówię, że HW to jakaś mega giga gra, ale nie jest też znowu taka zła jak to niektórzy piszą. Co do sterowania - w jedynkę grałem na XBOX 360 i padem grało się świetnie. Osobiście nużą mnie już wszystkie gry, gdzie postać prowadzi się za pomocą wskazywania drogi myszką, lubię "prowadzić" postać osobiście :lol: Dlatego cholernie żałuję, że Path of Exilie nie wychodzi na PS4, ale cieszę, że nowy Torment ma obsługę pada nawet na PC.

Autor:  Farin [ 1 mar 2017, 12:01 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

TobiAlex napisał(a):
A niby z czym to miałem porównywać? Dla mnie seria C&C, Red Alert, Tiberian Sun, General, to najlepsze RTSy ever. I sorry, budynki mogłeś stawiać tylko w pobliżu głównego budynku a nie gdzie chciałeś. Co prawda mogłeś pojazd budowlany postawić, gdzie chciałeś, ale i tak stawiałeś blisko zasobów. Ja nie mówię, że HW to jakaś mega giga gra, ale nie jest też znowu taka zła jak to niektórzy piszą. Co do sterowania - w jedynkę grałem na XBOX 360 i padem grało się świetnie. Osobiście nużą mnie już wszystkie gry, gdzie postać prowadzi się za pomocą wskazywania drogi myszką, lubię "prowadzić" postać osobiście :lol: Dlatego cholernie żałuję, że Path of Exilie nie wychodzi na PS4, ale cieszę, że nowy Torment ma obsługę pada nawet na PC.

Niech będzie, że dla ciebie są to najlepsze RTS-y ever. No ale nie wyskakuj mi tu z tekstem, że system stawiania budynków w HW2 nie jest mniej ograniczony niż w C&C :P
Dodatkowo co mnie w tej rozmowie obchodzi sterowanie w innych gatunkach gier?!? Ja nawiązuję do strategii, a ty wyskakujesz z PoE ?!? :wtf:

Autor:  TobiAlex [ 1 mar 2017, 12:03 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Oj tam oj tam, napisałem tylko, co mi się podoba a Ty się czepiasz :oops:

Autor:  gosugamer1 [ 1 mar 2017, 12:38 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Dobre czasy dla RTS'ów już były. :P

https://www.youtube.com/watch?v=mxVCyCsQr5Y

Autor:  tiomor [ 1 mar 2017, 12:43 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Szczerze mówiąc to nigdy nie były "moje rtsy". O ile do serii C&C mam sentyment to obecnie nie byłbym wstanie grać w tak prostacką strategie :D.

Autor:  TobiAlex [ 1 mar 2017, 12:43 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

tiomor napisał(a):
Szczerze mówiąc to nigdy nie były "moje rtsy". O ile C&C mam sentyment to obecnie nie byłbym wstanie grać w tak prostacką strategie :D.


No mnie już w ogóle RTSy nie bawią, aczkolwiek nowego DOWa zobaczę.

Autor:  tiomor [ 1 mar 2017, 12:45 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Mnie bawią.

TYLKO ICH NIE MA :D

DoW3 sprawdzę, ale większe nadzieje pokładam w Spellforce 3.

Autor:  Highlander [ 1 mar 2017, 13:34 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

True, C&C są bardzo takie 'oklepane', ale kampanie calkiem fajne. Generals bylo dosc ciekawe.

Warcraft 4, SC:BW remake, Quake 3 remake, CS 1.6. remake i moge umierac, lol :P

Autor:  tiomor [ 1 mar 2017, 16:01 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Zagrał ktoś Bretonią w Warhammera? Pograłem wczoraj z 20min i wygląda na trochę niegrywalną nację :D Tylko kawalerią jest spoko, ale piechota to dosłownie dramat.

No, ale o tak po 20-30min gry. Nie wiem co dalej jest ;p

Autor:  Mendol [ 1 mar 2017, 16:03 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

jeszcze nie gralem, ale daja rade z tego co ogladalem.

Strona 19 z 35 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team