MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Strategie - 4X, TBS, RTS https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44352 |
Strona 19 z 35 |
Autor: | Highlander [ 28 lut 2017, 15:32 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Ja i tak najbardziej chcialbym Warcraft 4 albo Starcraft 3 ;p https://www.youtube.com/watch?v=siKT67AOYBg |
Autor: | gosugamer1 [ 28 lut 2017, 17:38 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Highlander napisał(a): https://www.youtube.com/watch?v=TgzvE5kYF3o Games list: Halo Wars 2 (0:02) Northgard (2:15) Art of War: Red Tides (3:49) Warhammer 40.000: Dawn of War III (5:25) Ultimate General: Civil War (7:30) Tooth and Tail (9:50) SpellForce 3 (10:16) Gates of Hell (11:31) Subsiege (14:03) Sudden Strike 4 (14:51) Świetne zastawienie, pokazujące jak bardzo garunek RTS'ów jest w dupie w chwili obecnej. ![]() ![]() |
Autor: | Niah [ 28 lut 2017, 17:45 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Marzy mnie się reboot serii Tiberian. |
Autor: | Highlander [ 28 lut 2017, 18:37 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Niah napisał(a): Marzy mnie się reboot serii Tiberian. Tiberian Sun Command & Conquer Generals 2 Dune Warcraft 4 !!! Generals 2 alpha gameplay? wtf? https://www.youtube.com/watch?v=4I4YMB_Oyyw https://www.youtube.com/watch?v=rpJqXW6PTMU |
Autor: | Farin [ 28 lut 2017, 22:28 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Highlander napisał(a): po Kozakach 3 nadszedł czas na SpellForce 3 ![]() https://www.youtube.com/watch?v=fQzjTvwYGEU https://www.youtube.com/watch?v=0IMczCBq8WE https://www.youtube.com/watch?v=TgzvE5kYF3o Games list: Halo Wars 2 (0:02) Northgard (2:15) Art of War: Red Tides (3:49) Warhammer 40.000: Dawn of War III (5:25) Ultimate General: Civil War (7:30) Tooth and Tail (9:50) SpellForce 3 (10:16) Gates of Hell (11:31) Subsiege (14:03) Sudden Strike 4 (14:51) Halo Wars - samograj jakich mało - taki wykastrowany rts aby konsolowi fani rts-ów mogli poczuć co tracą ![]() Northgard - kapusta Reszty nie przyjrzałem się dobrze więc z opinią poczekam. |
Autor: | TobiAlex [ 28 lut 2017, 22:50 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Z tym Halo Wars to nieźle przesadzacie. |
Autor: | tiomor [ 28 lut 2017, 23:46 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Z tej listy to czwórka jest na którą mniej lub bardziej czekam: Spellforce 3 DoW3 SS4 (!!!) Ultimate Generals Szczególnie to ostatnie jest interesujące. Owszem, wygląda jak gra na telefon. Owszem, jest króciutkie. Ale ojezujakietojestfajne. |
Autor: | Farin [ 1 mar 2017, 09:37 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
TobiAlex napisał(a): Z tym Halo Wars to nieźle przesadzacie. Sorry winetu ale: oddziały same atakują i także podczas ruchu - nie ma żadnego move-attack. Nie ma Hold position itp. Budynki jak i wieżyczki można stawiać tylko w określonych miejscach Nie wiem czy istnieje coś takiego jak możliwość stworzenia grup ale chyba nie bo na wszystkich gameplayach, które oglądałem wszyscy zaznaczali co mieli i Charge! na wroga .... Każdy budynek ma osobne okrągłe menu - jest to spowodowane oczywistym ograniczeniem jakim jest pad... EDIT: Fajne są filmiki i kampania daje w miarę radę. |
Autor: | TobiAlex [ 1 mar 2017, 11:27 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Farin napisał(a): TobiAlex napisał(a): Z tym Halo Wars to nieźle przesadzacie. Sorry winetu ale: oddziały same atakują i także podczas ruchu - nie ma żadnego move-attack. Nie ma Hold position itp. Budynki jak i wieżyczki można stawiać tylko w określonych miejscach Nie wiem czy istnieje coś takiego jak możliwość stworzenia grup ale chyba nie bo na wszystkich gameplayach, które oglądałem wszyscy zaznaczali co mieli i Charge! na wroga .... Każdy budynek ma osobne okrągłe menu - jest to spowodowane oczywistym ograniczeniem jakim jest pad... EDIT: Fajne są filmiki i kampania daje w miarę radę. Halo Wars / Halo Wars 2 to takie C&C tylko w innych klimatach. I sorry, ja dla przykładu w takim C&C nigdy nie korzystałem z jakiegoś move attack czy hold position. Wszystkie te gry opierały się na wyprodukowaniu kupy jednostek i hurrraaaa (w pierwszym C&C to już w ogóle można było budować umocnienia z piasku od swojej bazy do bazy wroga ![]() |
Autor: | Farin [ 1 mar 2017, 11:46 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
TobiAlex napisał(a): Farin napisał(a): TobiAlex napisał(a): Z tym Halo Wars to nieźle przesadzacie. Sorry winetu ale: oddziały same atakują i także podczas ruchu - nie ma żadnego move-attack. Nie ma Hold position itp. Budynki jak i wieżyczki można stawiać tylko w określonych miejscach Nie wiem czy istnieje coś takiego jak możliwość stworzenia grup ale chyba nie bo na wszystkich gameplayach, które oglądałem wszyscy zaznaczali co mieli i Charge! na wroga .... Każdy budynek ma osobne okrągłe menu - jest to spowodowane oczywistym ograniczeniem jakim jest pad... EDIT: Fajne są filmiki i kampania daje w miarę radę. Halo Wars / Halo Wars 2 to takie C&C tylko w innych klimatach. I sorry, ja dla przykładu w takim C&C nigdy nie korzystałem z jakiegoś move attack czy hold position. Wszystkie te gry opierały się na wyprodukowaniu kupy jednostek i hurrraaaa (w pierwszym C&C to już w ogóle można było budować umocnienia z piasku od swojej bazy do bazy wroga ![]() Brawo! Porównywanie gier gdzie jedna jest sprzed kilkunastu lat ! No proszę cię. Może magnetofon też porównujesz do Iphone-a ? - Tak specjalnie napisałem o pierwszym C&C bo nie napisałeś o którego ci chodziło. Dodatkowo jesli będę chciał zagrać w tą stylistykę to odpalę sobie C&C - bo ta seria bazuje na nostalgii, a Halo Wars bazuje swoje rozwiązania i mechanikę na ograniczeniach konsoli, a raczej pada. Choć pewnie jakby się lepiej postarali to mogli zrobić to lepiej. No ale niech ci będzie: w C&C mogłeś budować gdzie chciałeś - tu nie tam także nie było A-move czy hold position - niech będzie. Masz jeden panel na budowę wszystkiego. Nie musisz co chwila przeskakiwać do bazy aby wybudować kilku "chłopa" EDIT: No i jak sam zauważyłeś za pełną cenę tego klocka lepiej nie podnosić. Niech stanieje o 70% wtedy można się zastanowić. |
Autor: | TobiAlex [ 1 mar 2017, 11:54 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
A niby z czym to miałem porównywać? Dla mnie seria C&C, Red Alert, Tiberian Sun, General, to najlepsze RTSy ever. I sorry, budynki mogłeś stawiać tylko w pobliżu głównego budynku a nie gdzie chciałeś. Co prawda mogłeś pojazd budowlany postawić, gdzie chciałeś, ale i tak stawiałeś blisko zasobów. Ja nie mówię, że HW to jakaś mega giga gra, ale nie jest też znowu taka zła jak to niektórzy piszą. Co do sterowania - w jedynkę grałem na XBOX 360 i padem grało się świetnie. Osobiście nużą mnie już wszystkie gry, gdzie postać prowadzi się za pomocą wskazywania drogi myszką, lubię "prowadzić" postać osobiście ![]() |
Autor: | Farin [ 1 mar 2017, 12:01 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
TobiAlex napisał(a): A niby z czym to miałem porównywać? Dla mnie seria C&C, Red Alert, Tiberian Sun, General, to najlepsze RTSy ever. I sorry, budynki mogłeś stawiać tylko w pobliżu głównego budynku a nie gdzie chciałeś. Co prawda mogłeś pojazd budowlany postawić, gdzie chciałeś, ale i tak stawiałeś blisko zasobów. Ja nie mówię, że HW to jakaś mega giga gra, ale nie jest też znowu taka zła jak to niektórzy piszą. Co do sterowania - w jedynkę grałem na XBOX 360 i padem grało się świetnie. Osobiście nużą mnie już wszystkie gry, gdzie postać prowadzi się za pomocą wskazywania drogi myszką, lubię "prowadzić" postać osobiście ![]() Niech będzie, że dla ciebie są to najlepsze RTS-y ever. No ale nie wyskakuj mi tu z tekstem, że system stawiania budynków w HW2 nie jest mniej ograniczony niż w C&C ![]() Dodatkowo co mnie w tej rozmowie obchodzi sterowanie w innych gatunkach gier?!? Ja nawiązuję do strategii, a ty wyskakujesz z PoE ?!? ![]() |
Autor: | TobiAlex [ 1 mar 2017, 12:03 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Oj tam oj tam, napisałem tylko, co mi się podoba a Ty się czepiasz ![]() |
Autor: | gosugamer1 [ 1 mar 2017, 12:38 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Dobre czasy dla RTS'ów już były. ![]() https://www.youtube.com/watch?v=mxVCyCsQr5Y |
Autor: | tiomor [ 1 mar 2017, 12:43 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Szczerze mówiąc to nigdy nie były "moje rtsy". O ile do serii C&C mam sentyment to obecnie nie byłbym wstanie grać w tak prostacką strategie ![]() |
Autor: | TobiAlex [ 1 mar 2017, 12:43 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
tiomor napisał(a): Szczerze mówiąc to nigdy nie były "moje rtsy". O ile C&C mam sentyment to obecnie nie byłbym wstanie grać w tak prostacką strategie ![]() No mnie już w ogóle RTSy nie bawią, aczkolwiek nowego DOWa zobaczę. |
Autor: | tiomor [ 1 mar 2017, 12:45 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Mnie bawią. TYLKO ICH NIE MA ![]() DoW3 sprawdzę, ale większe nadzieje pokładam w Spellforce 3. |
Autor: | Highlander [ 1 mar 2017, 13:34 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
True, C&C są bardzo takie 'oklepane', ale kampanie calkiem fajne. Generals bylo dosc ciekawe. Warcraft 4, SC:BW remake, Quake 3 remake, CS 1.6. remake i moge umierac, lol ![]() |
Autor: | tiomor [ 1 mar 2017, 16:01 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Zagrał ktoś Bretonią w Warhammera? Pograłem wczoraj z 20min i wygląda na trochę niegrywalną nację ![]() No, ale o tak po 20-30min gry. Nie wiem co dalej jest ;p |
Autor: | Mendol [ 1 mar 2017, 16:03 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
jeszcze nie gralem, ale daja rade z tego co ogladalem. |
Strona 19 z 35 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |