mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1413 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 71  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 26 paź 2015, 00:15 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Ja jakoś craftingiem się nie podniecam bo boję się, że będzie jednak kiepsko zbalansowany(ajk w skyrimie, chociaż to sandbox wiec niby wszystko jedno...) chociaż akurat do świata Fallouta crafting bardzo pasuje.

Teoretycznie pasuje do settingu, ale w praktyce dużo lepsze do Fallouta imo byłoby podejście, że bronie musisz zdobyć na kimś lub od kogoś dostać.

Zrób-to-sam zbroje, drugi i spluwy zabija ten survivalowo / wszystkiego jest mało element świata jako wypalonej radioaktywnej pustyni.

Przez to koniec końców craft już bardziej pasuje do średniowiecznego fantasy. (choć i tam jest chujowe)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 26 paź 2015, 00:23 
Cytuj  
sula napisał(a):
Teoretycznie pasuje do settingu, ale w praktyce dużo lepsze do Fallouta imo byłoby podejście, że bronie musisz zdobyć na kimś lub od kogoś dostać.

Zrób-to-sam zbroje, drugi i spluwy zabija ten survivalowo / wszystkiego jest mało element świata jako wypalonej radioaktywnej pustyni.



Ale co, itemy pod crafting same ci będą wskakiwały do plecaka jak będziesz stał w miejscu i nie trzeba będzie ich szukać, czy jak to będzie?

Kuźwa strasznie ludzie są doinformowani na temat tej gry, już wszystko wiadomo tylko ja jak zawsze w tyle. :(


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.


Ostatnio edytowano 26 paź 2015, 00:27 przez Razoth, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 26 paź 2015, 00:27 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
sula napisał(a):
Teoretycznie pasuje do settingu, ale w praktyce dużo lepsze do Fallouta imo byłoby podejście, że bronie musisz zdobyć na kimś lub od kogoś dostać.

Zrób-to-sam zbroje, drugi i spluwy zabija ten survivalowo / wszystkiego jest mało element świata jako wypalonej radioaktywnej pustyni.



Ale co, itemy pod crafting same ci będą wskakiwały do plecaka jak będziesz stał w miejscu i nie trzeba będzie ich szukać, czy jak to będzie?

Nie o to chodzi przecież.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 26 paź 2015, 00:28 
Cytuj  
A o co, bo nie do końca rozumiem?


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 26 paź 2015, 00:37 
Cytuj  
To, że imo do settingu bardziej pasuje gameplay bez craftowania.

No, ale to sandbox Bethesdy ze wszystkimi dobrymi i złymi konsekwencjami tego. Ostatecznie i tak każdy sobie sam wybierze.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 26 paź 2015, 00:58 
Cytuj  
Ocenianie tego pod względem zgodności z settingiem nie ma sensu, wiadomo, że to po prostu bajer wprowadzony wyłącznie w celu wydłużenia listy featuresów gry. Zarówno w medieval-like uniwersum TES jak i w falloutowym post apo ludzie potrafiący produkować broń i pancerz powinni stanowić jakiś znikomy promil populacji.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 26 paź 2015, 01:00 
Cytuj  
sula napisał(a):
To, że imo do settingu bardziej pasuje gameplay bez craftowania.

Przecież bronie w większości nie przetrwały - trzeba je zrobić samemu - czyli craft...
Junkier napisał(a):
Zarówno w medieval-like uniwersum TES jak i w falloutowym post apo ludzie potrafiący produkować broń i pancerz powinni stanowić jakiś znikomy promil populacji.

Niby oczywiste ale zapominasz, że w tych grach to my jesteśmy tym znikomym promilem ;)

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 26 paź 2015, 01:08 
Cytuj  
Drusek napisał(a):
Przecież bronie w większości nie przetrwały - trzeba je zrobić samemu - czyli craft...

Drusek napisał(a):
Niby oczywiste ale zapominasz, że w tych grach to my jesteśmy tym znikomym promilem ;)

Jesteśmy "lone wanderer" / hero (w zależności od spojrzenia), a nie jednym z garstki rzemieśliników siedzących w czterech ścianach i produkujących broń na handel.




Junkier napisał(a):
Ocenianie tego pod względem zgodności z settingiem nie ma sensu, wiadomo, że to po prostu bajer wprowadzony wyłącznie w celu wydłużenia listy featuresów gry.

Narzekam bo nie cierpię tworzenia contentu w rpg-ach na zasadzie 'systemów', który imho świetnie pasuje do strategii 4x czy hack&slashy, a nie do rpg, ktory się powienien opierać praktycznie w całości na ścisłym tzw. 'hand-made' contencie. No, ale tańsze to pierwsze, a się sprzedaje.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 26 paź 2015, 01:15 
Cytuj  
No właśnie większość sprzętu pochodzi z czasów przedwojennych. Nowe egzemplarze są w stanie wytwarzać tylko Gun Runners, a najbardziej zaawansowane technologie to wyłączna domena BOS (chociaż oni też głównie przechowują starą broń i pancerz) i Enklawy (monopol na Advanced Power Armor).
Cytuj:
Niby oczywiste ale zapominasz, że w tych grach to my jesteśmy tym znikomym promilem ;)

Niby tak, z drugiej strony Geralt też jest znikomym promilem, a w Wiedźminie nie wykuwamy sobie sami broni tylko kupujmy ją u kowala jak Pan Bóg przykazał. Po prostu Bethesda oferuje taki typ rozrywki i ocenianie tego pod kątem logiki jest bezsensowne, skoro graczom się podoba.

*

Posty: 151
Dołączył(a): 14.10.2015
Offline
PostNapisane: 26 paź 2015, 06:09 
Cytuj  
Drusek napisał(a):
sula napisał(a):
To, że imo do settingu bardziej pasuje gameplay bez craftowania.

Przecież bronie w większości nie przetrwały - trzeba je zrobić samemu - czyli craft...

Działo plazmowe/energetyczne - zrób to sam! Przecież to proste! Taką broń w warunkach chałupniczych zrobi każdy :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 26 paź 2015, 08:22 
Cytuj  
Mam nadzieję, że bez odpowiednich skilli nie da się wycrafcić wszystkiego więc dla mnie to by było ok.
Wiadomo, że ludzie muszą sobie jakoś radzić więc dla mnie logiczne jest crafcenie czegoś, jeśli nie ma innych producentów ;).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 26 paź 2015, 09:13 
Cytuj  
Wiedźmin jest akurat dość sztywny jeśli chodzi o zasady (jak na grę).
sula napisał(a):
Jesteśmy "lone wanderer" / hero (w zależności od spojrzenia), a nie jednym z garstki rzemieśliników siedzących w czterech ścianach i produkujących broń na handel.

Dlaczego nie możemy być rzemieślnikiem? Wyobraź sobie, że ta minuta spędzona na crafcie to np dzień w grze i już będzie ok. 1 dzień latasz po pustkowiu i zbierasz graty, a drugi robisz coś z nich. Przecież jeśli gra kazała by ci czekać nie wiadomo ile rzeczywistego czasu na crafceniu czegoś to byś nią pierdolnął w przysłowiowy kąt (tu wiadomo, zależy od człowieka i gry (w sensie że są gry gdzie się tylko/głównie crafci ;) )).

*

Posty: 151
Dołączył(a): 14.10.2015
Offline
PostNapisane: 26 paź 2015, 09:50 
Cytuj  
W Nagasaki też pierwsze co zaczęli robić po zrzuceniu Atomówki to crafcic wszystko.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 26 paź 2015, 11:28 
Cytuj  
Drusek napisał(a):
]
Dlaczego nie możemy być rzemieślnikiem? Wyobraź sobie, że ta minuta spędzona na crafcie to np dzień w grze i już będzie ok. 1 dzień latasz po pustkowiu i zbierasz graty, a drugi robisz coś z nich. Przecież jeśli gra kazała by ci czekać nie wiadomo ile rzeczywistego czasu na crafceniu czegoś to byś nią pierdolnął w przysłowiowy kąt (tu wiadomo, zależy od człowieka i gry (w sensie że są gry gdzie się tylko/głównie crafci ;) )).

Człowiek renesansu dosłownie. Umie dać w mordę, przeżyć na pustyni walcząc z mutantami i zrobić karabin plazmowy przy stoliku w dwa dni. :roll:

Nie przekonuje mnie i kłóci mi się z wizja Falloutowego świata i koncepcją rpg w ogóle. No, ale jest, sporej ilości graczom się podoba i nie ma sensu chyba ciągnąć tematu.


Drusek napisał(a):
https://www.youtube.com/watch?v=whhlo59Q2cs
Fajnie posklecane co w F4 będzie. Crafting broni np wygląda obiecująco.

Filmik pokazuje jak fajny będzie gameplay oparty na systemach, niczym w MMO. Dokładnie odwrotny kierunek niż który bym chciał, żeby Fallout (i ogólnie rpgi) szły.

Znowu, żeby w się dało w to pograć to będzie trzeba pierdyliard modów. Tylko tym razem pewnie będą płatne hehe :wink:

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 26 paź 2015, 11:35 
Cytuj  
Mnie crafting też średnio się podoba. Wolałem podejście z F1, gdzie można było zrobić u jakiegoś rzemieślnika upgrade. Mogliby dać w VATS strzelanie w oczy znów. :<


_________________
Χ Ξ Σ

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 26 paź 2015, 11:39 
Cytuj  
Ale do takich schronów w wiekszości szli inżynierowie, biolodzy, chemicy a nie żołnierze co uganiają się za mutantami.

W tej części chodzi o odbudowę świata a nie zabijanie wykoksanym herosem wszystkiego co sie rusza. Po za tym myślę ze craft będzie racjonalny - z rury nie da się zrobić działka plazmowego, ale już z zepsutych części bo zniszczonym działku już tak.


_________________
Turbot

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 26 paź 2015, 13:06 
Cytuj  
pieniek82 napisał(a):
Po za tym myślę ze craft będzie racjonalny - z rury nie da się zrobić działka plazmowego, ale już z zepsutych części bo zniszczonym działku już tak.



wat?

Obrazek


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 26 paź 2015, 14:21 
Cytuj  
Ale to chyba na plus, że jest możliwość robienia wielu rzeczy? Najważniejsze to to, żeby nie było wymagane robienie ich wszystkich.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 30 paź 2015, 20:43 
Cytuj  
Pierdolę, już nie postuję zmęczony po pracy.

Anyway, skopiuję tekst z threadu który założyłem przed chwilą do gry Fallout 4, mimo, że takowy istnieje od dawna i sam już w nim postowałem. :D


Nie powiem, że im bliżej premiery, tym bardziej czekam na grę, mam lekki hype i nadzieję, że Bethesda nie wyda zbyt mocno zabugowanej produkcji.

Intryguje mnie też system levelowania/perków. Każdy perk jest przypisany do konkretnego atrybutu i uzależniony od wysokości tegoż u danej postaci. Jak ktoś da sobie 7 punktów w siłę, to ma od razu do wyboru 7 perków związanych z siłą. Maksymalnie jest 10, minimalnie 1.

Można będzie chyba też zwiększać atrybuty podczas levelingu, wybierając je zamiast perków. Oprócz tego pewnie bobbleheads i dodatkowe bonusy z przedmiotów.

Ogólnie można sobie obadać sprawę tutaj: http://vault111.com/character/

Aczkolwiek sporo perków nie jest jeszcze opisanych.

Sam osobiście mam zamiar stworzyć postać z wymaksowanym Luck, wysokim Agility i jeszcze jakąś charyzmą wrzuconą w miks. Ogólnie uderzę w stealth + jakiś pistolet, post-nuklearny szpieg-ninja style. Za drugim razem jak już kiedyś wyjdą mody i DLC to strzelę jakiegoś melee rozkurwiciela z pustkowi.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 paź 2015, 20:45 
Cytuj  
dziś kupiłem na GMG 8) dołaczam do fanów F4


_________________
psn

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1413 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 71  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.