Pierdolę, już nie postuję zmęczony po pracy.
Anyway, skopiuję tekst z threadu który założyłem przed chwilą do gry Fallout 4, mimo, że takowy istnieje od dawna i sam już w nim postowałem. :D
Nie powiem, że im bliżej premiery, tym bardziej czekam na grę, mam lekki hype i nadzieję, że Bethesda nie wyda zbyt mocno zabugowanej produkcji.
Intryguje mnie też system levelowania/perków. Każdy perk jest przypisany do konkretnego atrybutu i uzależniony od wysokości tegoż u danej postaci. Jak ktoś da sobie 7 punktów w siłę, to ma od razu do wyboru 7 perków związanych z siłą. Maksymalnie jest 10, minimalnie 1.
Można będzie chyba też zwiększać atrybuty podczas levelingu, wybierając je zamiast perków. Oprócz tego pewnie bobbleheads i dodatkowe bonusy z przedmiotów.
Ogólnie można sobie obadać sprawę tutaj:
http://vault111.com/character/Aczkolwiek sporo perków nie jest jeszcze opisanych.
Sam osobiście mam zamiar stworzyć postać z wymaksowanym Luck, wysokim Agility i jeszcze jakąś charyzmą wrzuconą w miks. Ogólnie uderzę w stealth + jakiś pistolet, post-nuklearny szpieg-ninja style. Za drugim razem jak już kiedyś wyjdą mody i DLC to strzelę jakiegoś melee rozkurwiciela z pustkowi.
_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.