MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DOTA 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37597
Strona 184 z 314

Autor:  iniside [ 10 sty 2013, 17:54 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Nie wiem dlaczego ale kojarzy mi sie z clownem.

Autor:  tomugeen [ 10 sty 2013, 20:08 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Ingame look z góry a nie shoty z model viewera;]
W viewerze mozna zrobić windrunnerke z downem.

Autor:  Highlander [ 10 sty 2013, 20:40 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

tomugeen napisał(a):
windrunnerke z downem.

do want ;d

Autor:  cypis [ 10 sty 2013, 21:26 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

http://www.own3d.tv/DotA/live/10588
meepo w comp grze

Autor:  Highlander [ 10 sty 2013, 21:40 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

btw. jak dokladnie dziala meepo? sparczy napierdalac ten jego teleport i tabowac kolejne klony i to tyle?

Autor:  Arturnik [ 10 sty 2013, 21:50 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

ale co?
Puff to jest jego nuke/teleportacja.

Pierwszy meepo ma itemy, na inne przechodzą afair tylko buty, od jakiegoś tam niedawnego patcha nowe meepo mają te same staty jak pierwszy meepo. Na 6 poziomu dostaje się drugiego, potem trzeciego, czwartego i ze scepterem piątego. Wszystkie cooldowny mają osobno, więc można spamować siatkę z 5 meepo, robic 5x teleportacje przy przeciwniku (nie pamiętam ile dmg ona zadaje wokół, chyba 200) i pasyw też się stackuje przy zwykłym biciu

Jak ginie jeden meepo, nie ma znaczenia jaki - giną wszystkie.

Coś pominąłem ale sobie nie przypomnę chyba

Autor:  Highlander [ 10 sty 2013, 21:55 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

no chodzi o puff, czy robi sie to na zasadzie przelaczania tabem miedzy 5 meepo i napierdalania tego skilla, czy moze istnieje szybszy sposob. Bo chyba wszystkich zaznaczyc ni mozna i jebnac ;p

Autor:  Arturnik [ 10 sty 2013, 22:00 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

tabem/control group

Autor:  tomugeen [ 10 sty 2013, 23:15 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Na klony meepo dzialaja buty (full efekt razem z active ability) i dostaje 30% statsów + jak dowalisz scepter to przechodza tez staty z itemow w 100% i gratisowy klon, dlatego rushowal agha.


Notail przyjebal tym meepo, mieli 5-0 przed meczem to poszli w testowanie smiesznego picka, ale widać ze koleś trenowal tego hero.
Szkoda ze nie wyciagneli go z rekawa w jakims ultrawaznym meczu.

Co ciekawe enemy team mial mase aoe do niszczenia klonów, ale nie dal rady, a single dps zabraklo. (kotl, radi bear, WR, magnataur etc i nie poradzili sobie khykhy).



PS. podejrzewam ze wszystko bylo ustawione zeby temu nieogarniętemu z GOLa na zlosc zrobic ;]

Autor:  White Trox [ 10 sty 2013, 23:46 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

takie pytanie, jak długo można zwlekać z wyborem hero?- jedni czekają, aż drudzy wybiorą i na odwrót. Gra już się zaczęła i nadal czekania aż ktoś się wyłamie..

Autor:  Arturnik [ 11 sty 2013, 00:01 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

http://pl.twitch.tv/fnaticn0tail/b/355146749?t=193m21s

ten n0tail na meepo normalnie, niezle micro ma koles

Autor:  tomugeen [ 11 sty 2013, 00:42 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

White Trox napisał(a):
takie pytanie, jak długo można zwlekać z wyborem hero?- jedni czekają, aż drudzy wybiorą i na odwrót. Gra już się zaczęła i nadal czekania aż ktoś się wyłamie..


Lowpub mindgames ;]]

Autor:  raggnarok [ 11 sty 2013, 00:47 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Tia, raczej mija sie to z celem w 95% przypadkow. Mozna wygrac z 5xAgi jak sie trafi na normalnych ludzi, albo przegrac z idealym setupem. Co najwyzej mozna zwlekac zeby zobaczyc czego warto nie brac jak przeciwnik bierze np. jakichs mocnych gankerow - wtedy zwykle od razu skreslam Sniperow czy innych herosow bedacych latwym celem.

Autor:  cypis [ 11 sty 2013, 08:41 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Jak czekasz z wyborem do momentu pojawienia sie creepow to lepiej nie mow gdzie mieszkasz bo przyjade i cie znajde. Te chwilowe scinki jak ktos pickuje hero mi psuja blokowanie creepow na midzie :<

Autor:  RufeN [ 12 sty 2013, 08:13 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

w wiekszosci moich wczorajszych gier ktos mial meduse - chyba tylko w jednej "cos robila" sensownego ;)

Autor:  Ravushimo [ 12 sty 2013, 09:26 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

Yeap, kilka razy widzialem jak gosc grajacy medusa odpalal uti uciekajac przed kims.

Autor:  Highlander [ 12 sty 2013, 11:12 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

w koncu jest to tylko carry, bez farmy nie podzialacie ;p
wczoraj mialem zjebana gre. Jakims cudem PA sie sfarmila i wygralismy. Gralem magnusem a PA pod koniec buffowalem. Dalej nie rozumiem czemu chaos knajt nie mogl na nia wjechac i zajebac 10 klonami ;p

Jakies pro tipy odnosnie ustawien gry? ;d ja mam jedno do uruchamiania sie samej gry: -novid. Juz mi sie znudzilo ogladanie loga valve ;p

Autor:  cypis [ 12 sty 2013, 11:31 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

roball napisał(a):
no ja zagralem dwie fatalne gry, zrzuce wine na to ze byla 3 rano. ;]

naucz sie lasthitowac

Autor:  cypis [ 12 sty 2013, 12:06 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

ta, dlatego odechciewa mi sie grac hard carry jak gram bez jakiegos dobrego supporta. Nic tak nie wkurwia jak 40 minutowa gra w ktorej nic nie mozesz zrobic, a drugi team jest zbyt chujowy zeby skonczyc gre :<

Autor:  tomugeen [ 12 sty 2013, 12:07 ]
Tytuł:  Re: DOTA 2 by Valve

No troche trzeba umiec, bo ma rownie skopana (tzn trudna) animacje co sniper.
To taki hero gdzie po pierwsze trzeba farmic 35 min, a po drugie team warto zeby skladal sie z 4 postaci ktore sa wytrzymale i beda zamieszanie robić i bronić jej przez te pol godziny. Tez jak sniper czy drow.

Not fun dla mnie ;]


EDIT:

Jakies pro tipy odnosnie ustawien gry? ;d ja mam jedno do uruchamiania sie samej gry: -novid. Juz mi sie znudzilo ogladanie loga valve ;p


Dodaj sobie jeszcze -console a potem w niej poustawiasz co potrzebne

Strona 184 z 314 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team