MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DOTA 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37597 |
Strona 184 z 314 |
Autor: | iniside [ 10 sty 2013, 17:54 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 by Valve |
Nie wiem dlaczego ale kojarzy mi sie z clownem. |
Autor: | tomugeen [ 10 sty 2013, 20:08 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 by Valve |
Ingame look z góry a nie shoty z model viewera;] W viewerze mozna zrobić windrunnerke z downem. |
Autor: | Highlander [ 10 sty 2013, 20:40 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 by Valve |
tomugeen napisał(a): windrunnerke z downem. do want ;d |
Autor: | cypis [ 10 sty 2013, 21:26 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 by Valve |
http://www.own3d.tv/DotA/live/10588 meepo w comp grze |
Autor: | Highlander [ 10 sty 2013, 21:40 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 by Valve |
btw. jak dokladnie dziala meepo? sparczy napierdalac ten jego teleport i tabowac kolejne klony i to tyle? |
Autor: | Arturnik [ 10 sty 2013, 21:50 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 by Valve |
ale co? Puff to jest jego nuke/teleportacja. Pierwszy meepo ma itemy, na inne przechodzą afair tylko buty, od jakiegoś tam niedawnego patcha nowe meepo mają te same staty jak pierwszy meepo. Na 6 poziomu dostaje się drugiego, potem trzeciego, czwartego i ze scepterem piątego. Wszystkie cooldowny mają osobno, więc można spamować siatkę z 5 meepo, robic 5x teleportacje przy przeciwniku (nie pamiętam ile dmg ona zadaje wokół, chyba 200) i pasyw też się stackuje przy zwykłym biciu Jak ginie jeden meepo, nie ma znaczenia jaki - giną wszystkie. Coś pominąłem ale sobie nie przypomnę chyba |
Autor: | Highlander [ 10 sty 2013, 21:55 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 by Valve |
no chodzi o puff, czy robi sie to na zasadzie przelaczania tabem miedzy 5 meepo i napierdalania tego skilla, czy moze istnieje szybszy sposob. Bo chyba wszystkich zaznaczyc ni mozna i jebnac ;p |
Autor: | Arturnik [ 10 sty 2013, 22:00 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 by Valve |
tabem/control group |
Autor: | tomugeen [ 10 sty 2013, 23:15 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 by Valve |
Na klony meepo dzialaja buty (full efekt razem z active ability) i dostaje 30% statsów + jak dowalisz scepter to przechodza tez staty z itemow w 100% i gratisowy klon, dlatego rushowal agha. Notail przyjebal tym meepo, mieli 5-0 przed meczem to poszli w testowanie smiesznego picka, ale widać ze koleś trenowal tego hero. Szkoda ze nie wyciagneli go z rekawa w jakims ultrawaznym meczu. Co ciekawe enemy team mial mase aoe do niszczenia klonów, ale nie dal rady, a single dps zabraklo. (kotl, radi bear, WR, magnataur etc i nie poradzili sobie khykhy). PS. podejrzewam ze wszystko bylo ustawione zeby temu nieogarniętemu z GOLa na zlosc zrobic ;] |
Autor: | White Trox [ 10 sty 2013, 23:46 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 by Valve |
takie pytanie, jak długo można zwlekać z wyborem hero?- jedni czekają, aż drudzy wybiorą i na odwrót. Gra już się zaczęła i nadal czekania aż ktoś się wyłamie.. |
Autor: | Arturnik [ 11 sty 2013, 00:01 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 by Valve |
http://pl.twitch.tv/fnaticn0tail/b/355146749?t=193m21s ten n0tail na meepo normalnie, niezle micro ma koles |
Autor: | tomugeen [ 11 sty 2013, 00:42 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 by Valve |
White Trox napisał(a): takie pytanie, jak długo można zwlekać z wyborem hero?- jedni czekają, aż drudzy wybiorą i na odwrót. Gra już się zaczęła i nadal czekania aż ktoś się wyłamie.. Lowpub mindgames ;]] |
Autor: | raggnarok [ 11 sty 2013, 00:47 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 by Valve |
Tia, raczej mija sie to z celem w 95% przypadkow. Mozna wygrac z 5xAgi jak sie trafi na normalnych ludzi, albo przegrac z idealym setupem. Co najwyzej mozna zwlekac zeby zobaczyc czego warto nie brac jak przeciwnik bierze np. jakichs mocnych gankerow - wtedy zwykle od razu skreslam Sniperow czy innych herosow bedacych latwym celem. |
Autor: | cypis [ 11 sty 2013, 08:41 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 by Valve |
Jak czekasz z wyborem do momentu pojawienia sie creepow to lepiej nie mow gdzie mieszkasz bo przyjade i cie znajde. Te chwilowe scinki jak ktos pickuje hero mi psuja blokowanie creepow na midzie :< |
Autor: | RufeN [ 12 sty 2013, 08:13 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 by Valve |
w wiekszosci moich wczorajszych gier ktos mial meduse - chyba tylko w jednej "cos robila" sensownego ![]() |
Autor: | Ravushimo [ 12 sty 2013, 09:26 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 by Valve |
Yeap, kilka razy widzialem jak gosc grajacy medusa odpalal uti uciekajac przed kims. |
Autor: | Highlander [ 12 sty 2013, 11:12 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 by Valve |
w koncu jest to tylko carry, bez farmy nie podzialacie ;p wczoraj mialem zjebana gre. Jakims cudem PA sie sfarmila i wygralismy. Gralem magnusem a PA pod koniec buffowalem. Dalej nie rozumiem czemu chaos knajt nie mogl na nia wjechac i zajebac 10 klonami ;p Jakies pro tipy odnosnie ustawien gry? ;d ja mam jedno do uruchamiania sie samej gry: -novid. Juz mi sie znudzilo ogladanie loga valve ;p |
Autor: | cypis [ 12 sty 2013, 11:31 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 by Valve |
roball napisał(a): no ja zagralem dwie fatalne gry, zrzuce wine na to ze byla 3 rano. ;] naucz sie lasthitowac |
Autor: | cypis [ 12 sty 2013, 12:06 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 by Valve |
ta, dlatego odechciewa mi sie grac hard carry jak gram bez jakiegos dobrego supporta. Nic tak nie wkurwia jak 40 minutowa gra w ktorej nic nie mozesz zrobic, a drugi team jest zbyt chujowy zeby skonczyc gre :< |
Autor: | tomugeen [ 12 sty 2013, 12:07 ] |
Tytuł: | Re: DOTA 2 by Valve |
No troche trzeba umiec, bo ma rownie skopana (tzn trudna) animacje co sniper. To taki hero gdzie po pierwsze trzeba farmic 35 min, a po drugie team warto zeby skladal sie z 4 postaci ktore sa wytrzymale i beda zamieszanie robić i bronić jej przez te pol godziny. Tez jak sniper czy drow. Not fun dla mnie ;] EDIT: Jakies pro tipy odnosnie ustawien gry? ;d ja mam jedno do uruchamiania sie samej gry: -novid. Juz mi sie znudzilo ogladanie loga valve ;p Dodaj sobie jeszcze -console a potem w niej poustawiasz co potrzebne |
Strona 184 z 314 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |