MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mass Effect 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=35421
Strona 20 z 26

Autor:  raggnarok [ 10 lut 2010, 18:21 ]
Tytuł: 

Ja mam przeczucie, ze w ME3 do ekipy Sheparda wroci Wrex. No i oczywiscie musza pojawic sie robale - generalnie ME3 moze byc tylko lepszy od ME2. Ciekawe za to jak podejda do elementow rpg - zostana przy modelu z ME2 czy troche to rozbuduja.

Autor:  iniside [ 10 lut 2010, 18:28 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Ja mam przeczucie, ze w ME3 do ekipy Sheparda wroci Wrex. No i oczywiscie musza pojawic sie robale - generalnie ME3 moze byc tylko lepszy od ME2. Ciekawe za to jak podejda do elementow rpg - zostana przy modelu z ME2 czy troche to rozbuduja.

WAzne zeby wywalili arcygenialny pomysl GC bazujacego na aktualnie uzytej umiejetnosci.
No i zeby adepci mogli przeciwnikow puszczac z dymem tak jak Harbringer ^^

Autor:  raggnarok [ 10 lut 2010, 18:31 ]
Tytuł: 

Ta, ten pomysl z GC jest kretynski. W ME1 bylo to o niebo lepiej rozwiazane.

Autor:  Kabraxis [ 10 lut 2010, 20:55 ]
Tytuł: 

UP --> Jesli sie nie myle to:

Na rodzinnej planecie Krogan, spustoszonej wojna atomowa. Tuchanka czy jakos tak. Podczas robienia misji lojalnosciowej dla Grunta chyba mozna go spotkac. ja sam tego nie robilem ale cos tak pamietam ze spoilerow, ktore czytalem.

Autor:  Gokulo [ 10 lut 2010, 21:47 ]
Tytuł: 

A dokladnie,

Wrex staje sie liderem klanu Urdnot i dazy ku "lepszej przyszlosci" kroganow :p wprowadza troche rewolucyjnych zmian w ich systemie, ale rezultaty niby pozytywne ;)

Autor:  RufeN [ 10 lut 2010, 21:52 ]
Tytuł: 

wlasnie skonczylem gre wipe'ujac polowe teamu :<

Autor:  iniside [ 10 lut 2010, 22:19 ]
Tytuł: 

Jak wy to robicie ze wam kos ciagle ginie ? Ja skoczylem za pierwsyzm razem i kazdy przezyl..

Autor:  Dana [ 11 lut 2010, 07:45 ]
Tytuł: 

Ponieważ jest dużo zmiennych decydujących o tym kto przeżyje ponoć.

np. czytałem że nawet jeżeli w lojalce Jacka, na samym końcu nie dasz jej "pokontemplować" otoczenia (obejrzeć biurka, łózka etc.) tylko powiesz od razu gtfo, to może zmniejszyć to jej szanse przeżycia na końcu. Tak samo z Mirandą, jeżeli nie przymusisz jej żeby pogadała z siorą na końcu, to dostaniesz mniej punktów które odpowiadają za "survivability".

Autor:  Escaflone [ 11 lut 2010, 22:04 ]
Tytuł: 

Ja pierdole znowu mi ktoś zginął .... Już 4 podejście robię. Kogo wysłaliście z załogą by bezpiecznie wrócili do statku?? Ja dałem doktorka i chuj padł cipa jedna.

Autor:  iniside [ 11 lut 2010, 22:15 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Ponieważ jest dużo zmiennych decydujących o tym kto przeżyje ponoć.

np. czytałem że nawet jeżeli w lojalce Jacka, na samym końcu nie dasz jej "pokontemplować" otoczenia (obejrzeć biurka, łózka etc.) tylko powiesz od razu gtfo, to może zmniejszyć to jej szanse przeżycia na końcu. Tak samo z Mirandą, jeżeli nie przymusisz jej żeby pogadała z siorą na końcu, to dostaniesz mniej punktów które odpowiadają za "survivability".

Nie wydaje mi sie zeby to mialo az taki duzy wplyw. Imo decydujace jest kogo wysylac, kto ma loyal i ile upow zrobiles.

Autor:  Icekk [ 11 lut 2010, 22:46 ]
Tytuł: 

Ja w ogole nie myslalem nad koncem gry, szedlem razem z fabula na moim podejsciu do gry.. Przy 5 loyal questach, 100% map, wszystkich sidequestach oraz anomaliach poszedlem na last questa i wipe'a dostalem. Nawet upgrady mialem wszystkie - oprocz statku, ktory przez cala gre mi sie nie przydawal, to i teraz myslalem ze te updatey sa zbedne. ;F 29h played.

Pozniej zaczalem przegladac zakonczenia i widze, ze mozna zrobic to zupelnie inaczej.
@Esc
Z tego co czytalem to loyal musisz miec na kazdej postaci, ktora chcesz ocalic. Grunta mozesz poslac z niedobitkami.

Autor:  Gokulo [ 12 lut 2010, 04:32 ]
Tytuł: 

Cashasty napisał(a):
A to ciekawe, bo ja mialem save z jedynki a Wrexa spotkalem. Wiec teoria pt. "Granie bez sejwa = Wrex dead" troche possysa pauke.


Nie miales masz na mysli? Bo w chwili obecnej to twoj post tylko sprawil, ze sie... czuje zagubiony :p

Autor:  Escaflone [ 12 lut 2010, 15:05 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=acWiIQ06750&feature=sub

Gdyby to było takie proste :P

Autor:  Razoth [ 12 lut 2010, 19:57 ]
Tytuł: 

Misja na statku collectorów to taki zajebisty retro-scfi klimat, że o ja pierdolę. Muza + design = win. Chodzi mi zwłaszcza o pierwszą część, gdy gospodarze udają, że ich nie ma w domu.

Autor:  Kassei [ 13 lut 2010, 19:37 ]
Tytuł: 

Takie małe info - nie przenoście save'ów pomiędzy dwoma kompami. Niby wszystko działa ok ale niestety nie przenoszą się osiągnięcia :(

Autor:  iniside [ 13 lut 2010, 20:03 ]
Tytuł: 

Kewl. Po prostu skopiujcie folder BioWAre.

Autor:  Kassei [ 13 lut 2010, 20:06 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Kewl. Po prostu skopiujcie folder BioWAre.
No dokładnie mi o to chodziło, tylko się źle wyraziłem :) Jak się kopiuje jedynie katalog "save" to osiągnięcia się nie przenoszą...

Autor:  zaboleq [ 13 lut 2010, 22:26 ]
Tytuł: 

Jak dla mnie gra zdecydowanie gorsza od DA. Bardziej uprościć już tego nie mogli. Towarzysze to cepy totalne. System ulepszen do chuja. Jedyne co fajnie to w miarę żwawa akcja i calkiem niezla grafika. Ogolnie to jestem rozczarowany ale to dobry zabijacz czasu przez DIII i innymi Wielkimi. Idą typowo na łatwiznę, bo przeciez świat należy do casuali....

Autor:  iniside [ 13 lut 2010, 23:51 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Jak dla mnie gra zdecydowanie gorsza od DA. Bardziej uprościć już tego nie mogli. Towarzysze to cepy totalne. System ulepszen do chuja. Jedyne co fajnie to w miarę żwawa akcja i calkiem niezla grafika. Ogolnie to jestem rozczarowany ale to dobry zabijacz czasu przez DIII i innymi Wielkimi. Idą typowo na łatwiznę, bo przeciez świat należy do casuali....

Strasznie bluznierstwa piszesz. ME2 zjada i wypluwa DA -;-.

Autor:  Mendol [ 13 lut 2010, 23:59 ]
Tytuł: 

w ogole to jak mozna porownywac da i me ;0

Strona 20 z 26 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team