Havok napisał(a):
Tu zdaje się jest coś jak HP, oczekiwałem raczej czegoś w stylu uszkodzeń napędu/blokady wieży/oslepienia/wyłączenia części załogi itp a nie strzelania aż zejdzie pasek.
Widok fpp nie powinien przeszkadzać, "wsad" do kierowania pojazdem + mysz do wieży i przynajmniej nie byłoby "ganiania wokół stogu" - czołgi tak nie walczyły
.
Jest tego typu model uszkodzeń - masz 6 albo osiem modułów (ammo rack, silnik, gąsiennice, radio, działo, wieża, fuel tank etc) które po uszkodzeniu daja określony efekt (np. uszkodzenie ammo rack powoduje że do końca gry przeładowujesz 3x wolniej, uszkodzenie wieży blokuje ją w jednej pozycji etc etc etc).
Dodatkowo zranienie danego członka załogi może dac ten sam efekt co "uszkodzenie mechaniczne" (np. jeśli padnie mi w panterze gość majacy funkcję "loader" to mam ten sam objaw co przy uszkodzonym ammo rack).
Oczywiście celując w określone części czołgu masz szanse na wywołanie takiego efektu jaki chcesz.
Co do tego Twojego tekstu odnośnie grania w FPP... IMO to jest bzdura totalna.
Jeśli dany czołg był obsługiwany przez 6 osób to jaki z tego symulator jak ogarnia to jedna?
Jeśli w ramach "utrzymania realizmu" szukasz gry, gdzie siedzisz w ciasnej kabinie i Twoja rola polega na wyjmowaniu pocisku z ammo rack i wkładaniu go do armaty to.... życzę powodzenia
Mendol: nie wiem.
Zależy jak Ci sie tym gra.
Jeśli jest ok to warto go dopakować bo może nie będziesz chciał się przesiadać na nową maszynę "z fabryki" tylko transferniesz XP i odblokujesz ja trochę zanim zaczniesz nią grać.
Ale jak Ci zostały jakies drogie duperele typu radio (które potrafia wymagać masy XP) to olej.
Nie wiem ile Ci brakuje do statusu elite żeby móc to XP transferować więc ciężko mi coś powiedzieć.