MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

world of tanks MMo
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=35710
Strona 20 z 60

Autor:  Dana [ 4 wrz 2010, 16:57 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Odwzorowanie realiów maszyn z tamtego okresu jest IMO bardzo dobre. Model balistyki też.



Jak na arcade to tak, ty jako gracz Combat Mission powinieneś to wiedzieć.

Cytuj:
Jedna osoba by tego nie ogarnęła


Jednak ogarniają, patrz Red Orchestra :D

Autor:  Mendol [ 4 wrz 2010, 17:43 ]
Tytuł: 

to czemu gramy w tanki a nie w ro? :)

Karol myslisz zeby ladowac expa w tego pzk IV czy juz uzbierac na 3001?

Autor:  Karol66 [ 4 wrz 2010, 18:33 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
Tu zdaje się jest coś jak HP, oczekiwałem raczej czegoś w stylu uszkodzeń napędu/blokady wieży/oslepienia/wyłączenia części załogi itp a nie strzelania aż zejdzie pasek.
Widok fpp nie powinien przeszkadzać, "wsad" do kierowania pojazdem + mysz do wieży i przynajmniej nie byłoby "ganiania wokół stogu" - czołgi tak nie walczyły ;).


Jest tego typu model uszkodzeń - masz 6 albo osiem modułów (ammo rack, silnik, gąsiennice, radio, działo, wieża, fuel tank etc) które po uszkodzeniu daja określony efekt (np. uszkodzenie ammo rack powoduje że do końca gry przeładowujesz 3x wolniej, uszkodzenie wieży blokuje ją w jednej pozycji etc etc etc).
Dodatkowo zranienie danego członka załogi może dac ten sam efekt co "uszkodzenie mechaniczne" (np. jeśli padnie mi w panterze gość majacy funkcję "loader" to mam ten sam objaw co przy uszkodzonym ammo rack).
Oczywiście celując w określone części czołgu masz szanse na wywołanie takiego efektu jaki chcesz.

Co do tego Twojego tekstu odnośnie grania w FPP... IMO to jest bzdura totalna.
Jeśli dany czołg był obsługiwany przez 6 osób to jaki z tego symulator jak ogarnia to jedna?
Jeśli w ramach "utrzymania realizmu" szukasz gry, gdzie siedzisz w ciasnej kabinie i Twoja rola polega na wyjmowaniu pocisku z ammo rack i wkładaniu go do armaty to.... życzę powodzenia :)

Mendol: nie wiem.
Zależy jak Ci sie tym gra.
Jeśli jest ok to warto go dopakować bo może nie będziesz chciał się przesiadać na nową maszynę "z fabryki" tylko transferniesz XP i odblokujesz ja trochę zanim zaczniesz nią grać.
Ale jak Ci zostały jakies drogie duperele typu radio (które potrafia wymagać masy XP) to olej.
Nie wiem ile Ci brakuje do statusu elite żeby móc to XP transferować więc ciężko mi coś powiedzieć.

Autor:  Enhu [ 4 wrz 2010, 18:35 ]
Tytuł: 

Karol66 napisał(a):
.Może spróbuj (dla testu) zamontować na tym tygrysie 88mm?


ammo do Kwk105 wychodzi ponad 1000 za strzał, do Kwk88 natomiast jest to ~450 za strzał


ale IMHO czasami lepiej dołożyć i mieć pewność wykończenia przeciwnika niż płacić 16k za naprawę czołgu

Autor:  Dana [ 4 wrz 2010, 18:40 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Jeśli dany czołg był obsługiwany przez 6 osób to jaki z tego symulator jak ogarnia to jedna?


Dlatego nawet symulatory mają zazwyczaj 3 stanowiska, kierowca, dowódca i działonowy.

Autor:  Mendol [ 4 wrz 2010, 19:35 ]
Tytuł: 

do elite pzk4 brakuje mi z 90k expa ;)
zbiore na tego 3001 i zobacze co sie stanie (brakuje mi z 1k)

Autor:  Karol66 [ 4 wrz 2010, 20:01 ]
Tytuł: 

Stanie sie tyle, że on będzie startowo troszkę gorszy niż PzK IV :)
Ale to kwestia zawieszenia, silnika (pierwszego) i wieży żeby złapał wiatr w żagle a potem juz do armaty sie idzie ok.

Autor:  Havok [ 4 wrz 2010, 20:08 ]
Tytuł: 

Karol66 napisał(a):
Co do tego Twojego tekstu odnośnie grania w FPP... IMO to jest bzdura totalna.
Jeśli dany czołg był obsługiwany przez 6 osób to jaki z tego symulator jak ogarnia to jedna?
Jeśli w ramach "utrzymania realizmu" szukasz gry, gdzie siedzisz w ciasnej kabinie i Twoja rola polega na wyjmowaniu pocisku z ammo rack i wkładaniu go do armaty to.... życzę powodzenia :)

To ofk przesada, samo kierowanie pojazdem zwykle jest rozwiązane tak jak pisałem w poprzednim poście (wsad + mysz). Chodzi nie tyle o symulacje ładowniczego co ograniczenie widoczności jakie występuje w czołgach. W simach pod tym względem zwykle można regulowac poziom realizmu. Być może w mmo widok tylko z poziomu wizjerów średnio się to sprawdza.

Autor:  Mendol [ 4 wrz 2010, 20:10 ]
Tytuł: 

havk juz nie marudz tylko sam pograj ;p

Autor:  Neonin [ 5 wrz 2010, 07:50 ]
Tytuł: 

Jednak nowy dobór do bitew jest zajebisty (szczególnie dla maszyn t5 / t6). Raz trafiasz na 4, 5 maszyn t 10 i sciagasz im po 2-3% hp a w następnej bitwie jeżdzą tanki t3 t4 które są na strzał. Przynajmniej człowiek się nie wkurwia cały czas ;p

Autor:  Mendol [ 5 wrz 2010, 08:09 ]
Tytuł: 

ja nie rozumiem jak ten exp jest liczony.
dostalem 700 expa (na premium) za 1 killa, 5 detected - i przezylem do konca bitwy :)
z czego jest 'najlepszy' exp?

Autor:  Perrin [ 5 wrz 2010, 09:12 ]
Tytuł: 

Najlepszy exp (tak na chlopski rozum) jest z killow, moj rekord to 1200exp czolgiem t4 przy 3 killach, 1 detekcji i wygranej, przezytej bitwie.
Moze nawet nie kill, a ilosc zadanych wrogowi obrazen (powinna byc roznica pomiedzy dobiciem czolgu z 5% zycia a uszkodzeniem nowego od 100% do powiedzmy 20%).
A zreszta nie wiem, nub jestem w tej grze ;).

Autor:  Neonin [ 5 wrz 2010, 09:14 ]
Tytuł: 

Hmmm był gdzieś post na forum od czego zależy. Na pewno zależy od tego czy wygrales czy przegrales. Za 2 kile i kilka czołgów uszkodzonych w bitwie wygranej dostaję 1300 xpa (zależy co zniszczyłem i uszkodziłem im wyższy tier tym lepszy exp) Za taki sam wynik w przegranej bitwie xpa jest mniej, tak jakoś o połowę mniej.

Autor:  Karol66 [ 5 wrz 2010, 10:25 ]
Tytuł: 

Pokręcony jest ten algorytm i nie trafisz za nim.
Generalnie liczy się nie tylko ilość kili ale i ile dmg zadałeś (wyżej punktuja zadanie np. 80% dmg niz kill gościa z np. 5% HP left).
Ważny jest też status/tier celów (panterą miałem raz wygrana grę z 3 kilami - leopard i 2 arty tier 2-3 i dostałem tylko 500 XP). Z drugiej strony Sirian w swoim JgPz IV zrobił zyciówkę (ok ~45k golda, XP cos ok 2k było) trafiając VK45 w ammo rack i zdejmując mu jednym strzałem >55% HP).
Biorą też pod uwagę ilość uszkodzonych modułów oraz "prowadzenie ognia do przeciwnika przy jednoczesnym pozostawaniu pod ostrzałem innych pojazdów" (nie wiem jak to lepiej przetłumaczyć - generalnie to cyka "szalonym scoutom" w A20 i leopardach i grającym na pierwszej linii heavy tankom a mało punktów za to dostaja siedzący na tyłach sniperzy).

IMO nie ma co się nastawiać na robienie czegoś konkretnego dla XP tylko trzeba grać :)
Jakby nie patrzeć i tak największym boostem do XP jest wygranie gry przez Twoją stronę.

Autor:  Enhu [ 5 wrz 2010, 12:21 ]
Tytuł: 

Karol66 napisał(a):
Z drugiej strony Sirian w swoim JgPz IV zrobił zyciówkę (ok ~45k golda, XP cos ok 2k było) trafiając VK45 w ammo rack i zdejmując mu jednym strzałem >55% HP).


jeden strzał z KwK105 L/56 w PzVI 'B', podpalenie go i jego eksplozja (pewnie ammo rack) - 56k golda i 2450 exp

Autor:  Mendol [ 5 wrz 2010, 13:26 ]
Tytuł: 

ladny strzal :)

Autor:  gosugamer1 [ 5 wrz 2010, 14:09 ]
Tytuł: 

Za co dostaje się doświadczenie:
1. Za uszkodzenie czołgu przeciwnika
2. Za krytyczne uszkodzenia czołgu przeciwnika. Różnica poziomu czołgów też jest brana pod uwagę. Jeśli zadajesz uszkodzenia dla czołgu który jest wyżej w randze tym więcej doświadczenia dostajesz.
3. Za wykrycie czołgu przeciwnika. Za wykrycie SPGs dostaje się więcej doświadczenia niż podczas wykrycia pozostałych czołgów.
4. Bonusowy exp za wykrycie przeciwnika który ostrzeliwuje twoich sojuszników
5. Bonusowy exp za zniszczenie czołgu przeciwnika. Różnica poziomu czołgów jest brana pod uwagę.
6. Bonusowy exp za przejmowanie bazy przeciwnika. Doświadczanie jest przyznawane proporcjonalnie do czasu przebywania w bazie przeciwnika.
7. Bonusowy exp za zrestartowanie pasku czasu podczas przejmowania przez wrogów bazy. Doświadczenie jest dawane proporcjonalnie do %HP zabranego dla przeciwnika który jest w obrębie bazy.
8. Bonusowy exp za przeżycie bitwy.
9. For "active battle actions" - shooting in some radius from the enemy and being in the radius of enemy fire. You don't get much but it still influences your experience gain.
10. Im więcej uszkodzeń zadała Twoja drużyna stronie przeciwnej tym wiecej doświadczenia cały team dostanie.
11. Bonusowy exp jeśli Twoja drużyna wygra bitwę: +50% dla każdego gracza.



Za co nie dostaje się doświadczenia:
1. Za uszkodzenia czołgu sojusznika
2. Za zabicie sojusznika
3. Za rykoszety i strzały bez penetracji.
4. Za otrzymywanie uszkodzeń
5. Za otrzymanie tytułów w „Hero of the battle” ( oprócz tytułu „Invader” oraz „Defender”)
6. Brak bonusowego doświadczenia za remis w bitwie! I oczywiście za przegraną.
7. Brak bonusowego doświadczenia za zabicie SAMEMU wszystkich czołgów w przeciwnej drużynie.


Źródło: world-of-tanks.pl


Od siebie dodam, że zauważyłem, że exp jest też przydzielany proporcjonalnie do tieru maszyny, którą jeździmy. Im większe zabawki tym większy rząd wartości kredytów i exp'a nawet gdy nie jesteśmy skuteczniejsi od poprzednich czołgów.

Autor:  Mendol [ 5 wrz 2010, 14:32 ]
Tytuł: 

dzieki za info.

ale z ostatnim zdaniem ciezko mi sie zgodzic - wiecej kasy i expa dostaje z reguly jezdzac pzkIV niz 3001

Autor:  Dana [ 5 wrz 2010, 14:54 ]
Tytuł: 

Cytuj:
1. Za uszkodzenia czołgu sojusznika
2. Za zabicie sojusznika


W tips podczas loadingu piszę że za tk jest jakiś penality, ale na razie go nie zaobserwowałem kiedy rozwalałem kumpli dla zgrywy.

Autor:  Adhoc [ 5 wrz 2010, 14:56 ]
Tytuł: 

tak jest penality - pobratynski seks odbytniczy.

Jesli chodzi o rozpiske postnieta przez gosu to nie mam juz sily o tym myslec.
Nie rozumiem jak mozna faworyzowac slabe czolgi az tak bardzo... meh

Strona 20 z 60 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team