MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Black Desert Online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=41613
Strona 20 z 40

Autor:  Farin666 [ 20 lut 2016, 11:47 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

paveup napisał(a):
a niby skąd taka informacja że bedzie odblokowany handel itemami z IS , bo na razie to tylko jest wróżenie z fusów. Bo niby na innym serverze zrobili podobnie? Tyle że nasz server od początku rządzi się swoimi prawami i już na starcie ma zyski pewnie większe niż tam - preordery.


Ile można tlumaczyć... Zablokowany trade cash shop itemow jest tylko na starcie-co wyraźnie napisali w patch notes ktorys (latwo je znalezc wiec sobie przeczytaj).

Z innej strony wlasnie czytam topici o pvp w BDO...niezle to pokurwione :- gracz A atakuje gracza B, gracz B sie odwzajemnia ale ginie w walce> gracz A dostaje Karme jak za PK :) Jak tak to wygląda to nikt nigdy pvp open world nie bedzie robil bez deklaracji wojny z klanu- masakra jakaś.

Autor:  paveup [ 20 lut 2016, 12:18 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

No przecież to co napisałeś to pk system dość standardowy, nic w nim dziwnego. Przeszkadza Ci że ofiara ma prawo w ogóle zareagować?

Co do IS to wiem, czytałem kiedyś ten patch notes i tam nie było nic przesądzone tylko w związku z tym że USUWALI trade itemów z IS na AH dali sobie furtke i ukłon w strone płaczków z $ że może to wrócić, nic na 100%. Patrząc po tym co dzieje sie na forum nie ma takiej opcji żeby to wróciło.

Autor:  Farin666 [ 20 lut 2016, 12:36 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

Troche przeszkadza o ile pamietam to jezeli zabiles kogos kto nie byl oflagowany wtedy bylo to PK...jeżeli z tobą walczył to nikt negatywnej karmy nie dostawał...i to było normalne rozwiązanie.... Tutaj nikt pierwszy nie zaatakuje co prowadzi to braku pvp....

Autor:  Mapryl [ 20 lut 2016, 12:47 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

Hmmm czyli jeśli ofiara próbuje się bronić to nie ma morderstwa.

Autor:  Farin666 [ 20 lut 2016, 12:50 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

w BDO niezaleznie od wszystkiego jezeli pierwszy zaatakuje to :jak wygrasz dostajesz ujemna Karme a jak przegrasz to też dostajesz ujemna karme:)

Autor:  Mendol [ 20 lut 2016, 12:51 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

no to akurat ma sens.

Autor:  Farin666 [ 20 lut 2016, 12:55 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

Powiesz mi jaki to ma sens?
Ja widze jeden problem brak open pvp wlasnie spowodowane tym systemem.

Autor:  Mendol [ 20 lut 2016, 13:07 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

ale ty tak serio pytasz?
atakujesz w 'safe' zonie wiec liczysz sie z konsekwencjami tego i tyle.
nie ma co wyjasniac.
tutaj nie ma problemu.
problem jedynie lezy w tym item shopie.

Autor:  Szamotula [ 20 lut 2016, 13:15 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

Farin z AA problemem nie bylo to, ze mozna bylo Labor poty sprzedawac za goldy, tylko ze te flaski w ogole istnialy i to w jakiej formie(mozna bylo lykac flask na kazdej postaci bo labor pointy byly account wide, wiec nie dosc ze trzeba bylo codziennie kupowac za pieniadze potiony to jeszcze kupic unlocki character slotow).
Definicja p2w polega na tym, ze w celu posiadania w miare plynnego progresu musisz placic 'wlascicielowi' gry za przedmioty, ktore ten tworzy z dupy. Sama wymiana waluty pomiedzy graczami nie jest niczym zlym, bo tak jak mowilem ktos i tak w tej grze ten czas musial spedzic na farme.

Swoja droga to o czym mowisz, czyli istnienie ludzi, ktorzy beda zawsze kilka tierow przed innymi jest chyba glownym powodem dlaczego tego typu mmorpgi srednio sie przyjmuja. Ludzie powoli zaczynaja dostrzegac, ze takie granie jest chujowe, bo zawsze bedzie ktos ktos kto oszuluje, ktos kto ma 5 razy tyle czasu co inni, ktos kto moze wszystko sobie kupic itp.
Ktos chce bardzo grac w mmo to bedzie gral w gry ze sztywnymi zasadami(gw2, wow, bns), a ktos kto oczekuje otwartego pvp bedzie sie raczej sklaniac do tych wszystki survivalowych gier, gdzie 'maxowanie' zamyka sie w godzinach, ew. dniach.

Autor:  Farin666 [ 20 lut 2016, 13:22 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

Mendol napisał(a):
ale ty tak serio pytasz?
atakujesz w 'safe' zonie wiec liczysz sie z konsekwencjami tego i tyle.
nie ma co wyjasniac.
tutaj nie ma problemu.
problem jedynie lezy w tym item shopie.


To w kazdym zonie jest przeciez niezaleznie czy combat czy safe zone...

Autor:  Mendol [ 20 lut 2016, 13:25 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

nadal nie wiem w czym problem.
atakujesz innego gracza, spada ci karma i tyle.
twoja decyzja.
chyba, ze faktycznie czegos zupelnie tutaj nie pojmuje.

Autor:  Farin666 [ 20 lut 2016, 13:27 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

Chodzi mi głównie o to że niweluje open pvp kompletnie- nikt nie bedzie chcial byc tym pierwszym ktory zaatakuje...:)

Autor:  Mendol [ 20 lut 2016, 13:33 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

aha.
no z tego co wiem, to tych 'pierwszych' moze byc calkiem sporo, bo jednak nie kazdy gracz to pipka.

Autor:  Oyci3C [ 20 lut 2016, 13:48 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

90% ludzi z którymi grałem zaatakowaliby pierwsi :)

Autor:  Farin666 [ 20 lut 2016, 13:53 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

do pewnego momentu jak nazbierasz troche tej karmy (a latwo to idzie) to pozniej sa problemy i to duze;p

Autor:  Mendol [ 20 lut 2016, 13:53 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

ano radziu, wychodzi na to, ze najwiecej jaj maja stare pryki.
u 'mnie' nikt sie nie pyta co bedzie jak zaatakuje, tylko 'czy wszedzie mozna napierdalac' :)

farin, a karma przenosi sie na kazdy char, ktory zrobisz?

Autor:  Farin666 [ 20 lut 2016, 14:37 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

Mendol napisał(a):
ano radziu, wychodzi na to, ze najwiecej jaj maja stare pryki.
u 'mnie' nikt sie nie pyta co bedzie jak zaatakuje, tylko 'czy wszedzie mozna napierdalac' :)

farin, a karma przenosi sie na kazdy char, ktory zrobisz?


NIe no to już by było przegięcie i tak więcej niż 1 postać do PVP/LVLowanie raczej dużo osób nie robi tam grind jest ostry:D

Autor:  Farin666 [ 20 lut 2016, 17:59 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

A to : http://forum.blackdesertonline.com/inde ... 5-costume/ juz skurwielstwo jest :)

Autor:  lordyp [ 20 lut 2016, 19:05 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

Farrin
cały czas twierdzić ,że odblokują itemy z IS do trade itp
podaj linka gdzie tak jest napisane
narzekasz na system pvp
już z góry wiesz że wobec tego będzie p2w- podaj przykład itemów z IS , które to zapewniają- piszesz i o zakupie peta- tak jakby pet przesądzał o wyniku walki, poza tym jak słusznie zauważyłeś ,ze żeby to miało faktycznie sens trzeba tych petów kupić masę , ale to masę a to już wydatki w tysiącach EU- raczej dużo osób nie będzie ładowała az tyle kasy - owszem są ludzie , którzy to zrobią , ale nie będzie to tak nagminne jak wspomniane potki labora w AA

zrozum ludzie kupią tę grę nawet żeby miec fan przez miesiąc , dwa , może więcej - ich sprawa- nie wyszukuj na siłę rzeczy , które mają pokazać Twoją rację - w większości piszesz o czasie przyszłym - będzie to i to - a tego nie wiesz co będzie , chyba że wróżbita jesteś- sporo osób ci powtarza ,że serwery EU mają się rządzić innymi prawami , jak chociażby westernizajca postaci itp, są różnice pomiędzy wersjami EU a RU czy KR, więc daj sobie spokój bo tylko udajesz wszystkowiedzącego

jednym słowem - odpuść sobie BD i przestań jak na Polaka przystało narzekać - mi się gra nie podoba to będę dziennie klepał ileś postów ,żeby to udowodnić
po co?

Autor:  Farin666 [ 20 lut 2016, 21:55 ]
Tytuł:  Re: Black Desert Online

Gre niestety pewnie kupie mimo iz jest to bolesne potwierdzenie ze wydawcy to wredne chuje:)

Jak już powiedziałem>w patch notes jest wyszczególnione iż itemy nie będą dostępne do sprzedaży na market "at Launch" - jeżeli ktoś się łudzi że nie zostanie to odblokowane później to nie ma co przekonywać.

Poty dające na 1h +100 do hp i mp w item shopie, instant revive w miejscu gdzie padles etc.... no jak dla mnie to mało fajne:)

Strona 20 z 40 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team