MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Starcraft 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=24833 |
Strona 197 z 305 |
Autor: | Ash [ 24 sie 2010, 13:46 ] |
Tytuł: | |
Huba napisał(a): Nie, ucieknie, lingi nie beda mialy go jak okrazyc/wejsc pomiedzy stalkery. Jak osiagnie mase krytyczna to blob jest zbyt duzy. Chociaz mozna zrobic test. 200/200 stalkerow vs 200/200 lingow;]
nie wiem jak to by wygladalo przy 200/200 ale przy 'normalnych' ilosciach wyglada to tak, ze zergligni wcale nie wbiegaja w srodek bloba, bo nie moga, ale otaczaja bloba i go 'stapiaja' i raczej stalkery chuja na to moga zrobic ![]() zrob mape w edytorze gdzie jeden gracz dostaje 400 lingow a drugi 100 (chyba stalker jest po 2 supply, nie?) stalkerow i mozemy zobaczyc ;] |
Autor: | Huba [ 24 sie 2010, 13:57 ] |
Tytuł: | |
W moim przypadku chyba do szczurów 3 metry pod piwnicą;] Ale takie akcje by spokojnie wytrzymal, w koncu to tylko starcraft;] |
Autor: | Oyci3C [ 24 sie 2010, 13:59 ] |
Tytuł: | |
Ash napisał(a): na mass stalkery - mass lingi bardzo daja rade.
moge sie zalozyc ze jesli wpakuje tyle samo kasy w lingi co protoss w stalkery to go zjem Z blinkiem? Wątpię, dodatkowo stalkery można ustawiać w przejściach, za minerałami, blinkówać się na klif, no chances. Chyba, że dorwiesz je rozproszone. |
Autor: | Ash [ 24 sie 2010, 14:16 ] |
Tytuł: | |
no wlasnie mowie ci ze dla mniejszej ilosci gdzie tez myslalem ze bedzie wpierdol, stalkery zostaly zjedzone przez lingi, a blink im wcale nie pomagal. chcialbym to przetestowac, jak znajde czas wieczorem to sklece ta mape. |
Autor: | shp [ 24 sie 2010, 14:24 ] |
Tytuł: | |
To koleś miał słabe micro, lingi nie mają szans z blinkami jak się dobrze ustawią. Najlepiej czekać aż ma cd na blinku i dopiero wjeżdżać od flanki z/b-lingami. Albo wpieprzyć ich jako mięso armatnie na pierwszą linię i hydrami rezować z drugiej. |
Autor: | Stobek [ 24 sie 2010, 14:43 ] |
Tytuł: | |
Lingi ze speedem są mocną kontrą na stalkery. Stalker potrzebuje 4 strzałów, żeby zdjąć linga a za szybko niestrzela + na 1 stalkera przypada koło 5-6 lingów, to łatwo policzyć, że trochę im zajmię zjedzenie tych lingów. Jasne że waląc z klifów czy w ciasnym przejśćiu i blinkując rannych do tyłu wygrywasz ale nikt o zdrowych zmyslach lingami tak neizaatakuje. Sproboj wejsc tymi stalkerami do bazy zerga, to zobaczymy jak walczysz na creepie:> Pozatym w late game o ile niektorzy ida w tylko stalkery do konca to zerglingi beda mialy wsparcie hydraliskow czy mutali i stalkery sa bez szans. |
Autor: | Eshim [ 24 sie 2010, 16:29 ] |
Tytuł: | |
w lategame byloby bardzo dziwne zeby toss nie mial stalker && collo +2. |
Autor: | Ash [ 24 sie 2010, 18:26 ] |
Tytuł: | |
testowalem 400 lingow vs 100 stalkerow - oczywiscie lingi wygraly (z upgradem speedu, bez tego upgradu wtopily strasznie) - oczywiscie bylo to vs AI. Mysle ze blink duzo by nie zmienil, ale zerglingami sie tak nie pomicruje jak stalkerami. ogolnie to stalkery sa do nerfu ;/ |
Autor: | Keii [ 24 sie 2010, 18:36 ] |
Tytuł: | |
Nie, odczepcie się od najciekawszych do mikrowania jednostek w grze :< |
Autor: | Oyci3C [ 24 sie 2010, 18:48 ] |
Tytuł: | |
Stalkery do nerfu bo >> basic fast rush jednostki zerga? pls |
Autor: | ShadorVD [ 24 sie 2010, 19:25 ] |
Tytuł: | |
Ok. mam ciekawa rozgrywke ZvT chcialbym gdzies ja wrzucic, gdzie? |
Autor: | pooma [ 24 sie 2010, 19:30 ] |
Tytuł: | |
mmonster.pl Edytka: LOL, w ciągu ostatnich 24h skoczyłem o 40 miejsc w dywizji.. nie grając ![]() Chyba się podostawali jacyś ludzie którzy teraz przegrywając z platynkami dużo tracą bo są teraz favored =P |
Autor: | Keii [ 24 sie 2010, 19:34 ] |
Tytuł: | |
Pytanie do forumowych prosów - czym Protos ma skontrować stosunkowo wczesny atak dużego biobloba Terran? Zealoty/Stalkery? |
Autor: | Sobtainer [ 24 sie 2010, 19:39 ] |
Tytuł: | |
Keii napisał(a): Pytanie do forumowych prosów - czym Protos ma skontrować stosunkowo wczesny atak dużego biobloba Terran? Zealoty/Stalkery?
Wczesny czyli? na bio jest zajebisty high templar, dlatego pytam jak wczesny. Jak bardzo wczesny to tylko stalker/zet (pamietaj o sentry), ewentualnie immortal/colosus, immortal-marauder i colosus-marines. |
Autor: | Albrecht [ 24 sie 2010, 19:41 ] |
Tytuł: | |
jak bardzo wczesny to chyba stalkery i sentry. force fieldy + obrona na wejsciu na rampe |
Autor: | Sobtainer [ 24 sie 2010, 19:43 ] |
Tytuł: | |
No wlasnie zapomnialem napisac sentry, barierka dosc mocno chroni jednostki i mozna fajnie zablokowac przeciwnika zeby Ci nie wszedl do bazy, a stoisz na klifie stalkerami. |
Autor: | Keii [ 24 sie 2010, 19:44 ] |
Tytuł: | |
Dzięki za rady, w sumie muszę zacząć używać więcej Sentry, bo zupełnie olałem te jednostki ostatnio. |
Autor: | Huba [ 24 sie 2010, 19:46 ] |
Tytuł: | |
Ten aoe shield od sentry tez dobry jest vs ranged jednostkom. |
Autor: | ShadorVD [ 24 sie 2010, 20:36 ] |
Tytuł: | |
IMO calkiem ciekawa gra ZvT http://mmonster.pl/upload/ssvdd.ZvT_1.SC2Replay?id=93 Tak swoja droga gra Highlandera vs. Zerg przednia ![]() ![]() |
Autor: | Eshim [ 25 sie 2010, 01:47 ] |
Tytuł: | |
Keii napisał(a): Pytanie do forumowych prosów - czym Protos ma skontrować stosunkowo wczesny atak dużego biobloba Terran? Zealoty/Stalkery?
4raxa bije albo 4gate albo siedzenie w bazie i techowanie do collo. Sentry + ramp == win ![]() |
Strona 197 z 305 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |