MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Star Wars: The Old Republic
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=30312
Strona 198 z 203

Autor:  moralltach [ 19 sty 2012, 20:58 ]
Tytuł: 

ale jak dla mnie w sumie nie wiem za co doceniac ta gre bo nie ma czego caly czas znajomi ja czujemy jakbysmy grali albo single player z elementami multi i nic poza tym co sie staje głupie zważywszy że to niby klasyfikować się chce to coś na mmo

Autor:  Isengrim [ 19 sty 2012, 21:02 ]
Tytuł: 

Zdecyduj się oko - albo używasz kropek nad z i przecinków, albo olewasz jedno i drugie. Inaczej twój post traci na autentyczności.

Autor:  moralltach [ 19 sty 2012, 21:04 ]
Tytuł: 

a moge mieć czas na zastanowienie?:P

Autor:  Isengrim [ 19 sty 2012, 21:07 ]
Tytuł: 

Możesz.

Autor:  moralltach [ 19 sty 2012, 21:10 ]
Tytuł: 

najlepsze że ten patch co niby dali nic nie zmienili nadal śmieciaze stoja i gankują heh genialne pomysły mistrzów pvp:P

Autor:  eagleeyes [ 19 sty 2012, 22:06 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Zdecyduj się oko - albo używasz kropek nad z i przecinków, albo olewasz jedno i drugie. Inaczej twój post traci na autentyczności.


W 10 innych topicach masz napisane czyj to alt. Z kropkami i przecinkami xyz3 zrobil selfowned.

Autor:  moralltach [ 19 sty 2012, 22:07 ]
Tytuł: 

zaprawde powiadam że to ja eaglu wasz oczmistrz :)

Autor:  eagleeyes [ 19 sty 2012, 22:12 ]
Tytuł: 

Jutro odzyskam kalekiego miszcza to sobie porozmawiamy na poziomie

Autor:  Isengrim [ 19 sty 2012, 22:15 ]
Tytuł: 

Internet eksploduje.

Autor:  moralltach [ 19 sty 2012, 22:30 ]
Tytuł: 

kurczak a bedziesz znosić radio-aktywne jaja?:P

Autor:  Enhu [ 21 sty 2012, 12:31 ]
Tytuł: 

w dniu dzisiejszym kliknąłem cancel subscription, postanowiłem poświęcić też 5 minut mojego czasu aby wypisać im reasons why

Cytuj:
weak performance, skyrim at max ran on my pc at 60+ fps meanwhile swtor runs at 20+

jedi knight seriously underpowered next to ranged classes

low character texture quality

companion character comments while gameplay that irk the player

nothing interesting to do after reaching 50, too bad it's not SWG

no real item decay that would make the crafters really needed, bad crafting that's actually a clickfest with some waiting and requires no skill

no real housing, no ability to build structures in ingame world

really poor resource harvest wow-style

No chat bubbles - RP dead

space combat? - really poor made, boring and repetitive. No ability to customize the ship and no chance to change it

Legacy Surname same for every character, meanwhile one can be human and other pureborn sith or miraluka what actually doesn't make much sense and the unability to change it after first picking it

I'm not really a zerg to 'farm' stuff to dress my doll character, I liked the StarWars Galaxies concept of free world with free choices that I could take and I feel seriously restricted within the game

cheers

Autor:  Gokulo [ 21 sty 2012, 12:41 ]
Tytuł: 

Nie chcialo mi sie calej listy czytac i nie komentuje generalnie czy zla, czy dobra (zreszta przygode ze SWTOR zakonczylem na pre-starcie :P), ale generalnie strasznie zabijasz swoj argument zaczynajac od porownywania wydajnosci gry single z mmo. Zawsze jak ludzie to robia to sie az odechciewa dalej czytac :P Again, nie bronie tego jak dziala TOR czy cus, ale pisanie takich rzeczy naprawde nie jest dobrym pomyslem :p

Autor:  Enhu [ 21 sty 2012, 12:46 ]
Tytuł: 

wiesz, po części nie rozumiem różnicy w renderowaniu 50 npc w hi-res teksturach na raz jak to jest w miastach skyrimu a renderowaniu 20 graczy w low-res w jednym miejscu jak to jest w swtor pomimo oczywistej różnicy w mocy wymaganej do zrobienia jednego i drugiego


i tak jak skyrim używa 100% cpu i gpu tak swtor używa 100% cpu i 60% gpu

Autor:  sula [ 21 sty 2012, 13:02 ]
Tytuł: 

Między innymi w mmo , twój komputer musi otrzymać informację jak wyglądają np. gracze których ma renderować + gracze wchodzą i wychodzą z rejonu który ty widzisz. Dlatego np. w większości mmorpg wchodząc do tzw. 'social huba' z dużą ilością ludzi masz tzw. początkową zamułę bo twój komp musi otrzymać masę informacji co ma wyrenderować i potem szybko znaleźć setki albo tysiące małych plików na twoim kompie i wyrenderowac to wszystko.

Dlatego też PODOBNO (nie wiem nie mam) jak jeszcze grałem w Lotro gracze mówili o skokowej poprawie tego freeza / laga przy wchodzeniu do social huba jak ktoś miał system + grę na ssd.


W singlu wszystko jest mniej wiecej z góry wiadomo , jak będą NPC wyglądali , jak jakiś NPC wchodzi / wychodzi to też to jest oskryptowane i z góry wiadome.


Druga sprawa ,że SWTOR ma zjebaną optymalizację, mimo wszystko w mmo jest dużo ciężej o płynność.

Wiesz to ,że większość mmo ma gorszą grafikę od singli (uśredniająć i generalizując) to nie jest jakieś widzimisię czy ograniczenia budżetowe , tak jest bo robienie zajebistej grafy w mmo to jest proszenie o mega kłopoty wydajnościowe (w momencie release np. Vanguard miał naprawdę dobrą grafę , spójrz na wydajność na owczesnych kompach, podobnie AoC czy FFXIV to też nie były indie produkcję a wydajność do tej pory rewelacyjna nie jest ,a w momencie release? ).

+ do tego dochodzi dużo innych spraw, ale raz ,że mi się nie chcę a dwa nie czuje się na siłach tłumaczyć czemu wydajność w mmo vs . single to różna sprawa i nie powinno się robić bezpośredniego porównania imo.

Co dalej nie zmienia faktu ,że SWTOR ma tą optymalizację zjebaną , choć pewnie do jakiegoś stopnia to poprawią - na pewno tam devsi w BW siedzą i grzebią ,żeby coś poprawić w tej kwestii.

Druga sprawa czy i na ile im się uda...


edit:

ps. najlepiej porównywać pefromance jednego mmorpg do drugiego.

Z mmorpg vs single to tylko w ograniczonym zakresie ma sens.

edit 2:

doczytałem do końca twoje powody Enhu. W skrócie można powiedzieć ,że przeszkadza ci to ,że Swtor to jest sztampowy themepark ,a nie sandbox lub przynajmniej jakaś hybryda themeparkowo-sandboxowa.

Ogólnie spoko bo odczucia mam podobne, ale to chyba było wiadomo od początku?

Autor:  Teo [ 21 sty 2012, 14:31 ]
Tytuł: 

ale w skyrim serwery strasznie puste :)

Autor:  Enhu [ 21 sty 2012, 14:37 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
doczytałem do końca twoje powody Enhu. W skrócie można powiedzieć ,że przeszkadza ci to ,że Swtor to jest sztampowy themepark ,a nie sandbox lub przynajmniej jakaś hybryda themeparkowo-sandboxowa.

Ogólnie spoko bo odczucia mam podobne, ale to chyba było wiadomo od początku?


combat jak dla mnie może być, podział na sztywne klasy też - cała reszta jest tylko jakaś taka insza i słaba - a fakt że po osiągnięciu 50 lv jedyna rzecz w grze jaka zostaje to ubieranie laleczki i pvp to trochę nie za fajna sprawa

Autor:  sula [ 21 sty 2012, 14:42 ]
Tytuł: 

Enhu napisał(a):
sula napisał(a):
doczytałem do końca twoje powody Enhu. W skrócie można powiedzieć ,że przeszkadza ci to ,że Swtor to jest sztampowy themepark ,a nie sandbox lub przynajmniej jakaś hybryda themeparkowo-sandboxowa.

Ogólnie spoko bo odczucia mam podobne, ale to chyba było wiadomo od początku?


combat jak dla mnie może być, podział na sztywne klasy też - cała reszta jest tylko jakaś taka insza i słaba - a fakt że po osiągnięciu 50 lv jedyna rzecz w grze jaka zostaje to ubieranie laleczki i pvp to trochę nie za fajna sprawa

Ano.

W tym jest problem z 'nowszymi' mmorpg.

Tzw. streamlining spowodował to ,że z jednej strony stały się bardziej "przystępne" ,ale z drugiej jednowymiarowe i chyba sporej części osób to przeszkadza.

Bo dokładnie - zostaje robienie instancji / BG i ubieranie laleczki - co samo w sobie jeszcze złe nie jest. "Złe" jest to ,że jest to w zasadzie jedyna rzecz 'do roboty'.

No ,ale to jest w zasadzie 'problem' , który istnieje od wielu lat, a znacząco przybrał na silę , jak uproszczenie prościutkiego WoW w tym kierunku wraz z WotLK skutkowało pobiciem liczby subów w WoW.

No ,ale to imo bardziej był 'wyjątek' ,który się nie powtórzy.

Autor:  Atherius [ 21 sty 2012, 15:22 ]
Tytuł: 

Problem to jest taki, że bioware chciało zwabić miłośników kotora do mmo, tylko, że ich interesuje wątek fabularny i po jego zakończeniu mają wyjebkę na pvp, instancję itp.
Z kolei dla gracza mmo to co oferuje swtor to za mało i on ma wyjebkę na dialogi itp. chce mieć co robić na max lvl, abo można płacić ale trzeba mieć za co.
Jedyne wytłumaczenie to, że ta produkcja jest skierowana dla mega casuali, którzy na dobicie do max lvl potrzebują 6 miesięcy a abo leci.
Może lepszym rozwiązaniem by było pójście w stronę guild wars i gra bez abo, ale jakieś częstsze dodatki, dlc, coś w tym stylu.

Autor:  Bloodleaf [ 21 sty 2012, 15:25 ]
Tytuł: 

Wielu ludziom sie podoba takie robienie bg/ ubieranie laleczki co widać b pomimo wielu whinów i straszenia na forum swtor po "darmowym" mieś u mnie na serwerze nadal jest baaaardzo duża populacja, warzones wskakują w takim samym czasie itd.

Autor:  sula [ 21 sty 2012, 15:36 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Wielu ludziom sie podoba takie robienie bg/ ubieranie laleczki co widać b pomimo wielu whinów i straszenia na forum swtor po "darmowym" mieś u mnie na serwerze nadal jest baaaardzo duża populacja, warzones wskakują w takim samym czasie itd.

Chyba nikt tego nie podważa ,że taka forma mmorpg dalej cieszy się dość dużą popularnością i będzie się cieszyć.

Strona 198 z 203 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team