MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wish canceled
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=10533
Strona 3 z 5

Autor:  Aldatha [ 10 sty 2005, 13:22 ]
Tytuł: 

na przykład tibia i jeszcze dodałbym Project Entropia

Autor:  Art [ 10 sty 2005, 13:25 ]
Tytuł: 

savage eden, horizons, knight online, ragnarok, asherons call 2... i jeszcze troche tytulow sie znajdzie.

Autor:  Kabraxis [ 10 sty 2005, 13:30 ]
Tytuł: 

a z tych "duzych", komercyjnych i platnych to rzeczywiscie powiedzialbym ze Project Entropia.
Ale w tym sensie ze dla mnie takie cos traci sens jako "gra komputerowa".

Chociaz dobre dla tych co chca na MMO zarabiac (nie lamiac licencji, itp.)

Autor:  Morgul [ 10 sty 2005, 13:41 ]
Tytuł: 

albo wydawac, slawny zakup wyspy w PE za rownowartosc ok 25k $ :)

Autor:  rafgate [ 10 sty 2005, 14:24 ]
Tytuł: 

jeju oco tyle szumu moim zdaniem dobrze zrobili bo by wyszedl kolejny kulawy mmorpg a ci uznali ze nieporadza sobie z problemem i nic panowie niezmienicie a i szczeze niewidzialem w wishu nic nowatorskiego:)
a co do UO to nic niepowtozy jej sukcesu hehe
no nic pomarudzilem troche a teraz czekam na obelgi:)

Autor:  Kabraxis [ 10 sty 2005, 14:33 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
rafgate napisał(a):
a co do UO to nic niepowtozy jej sukcesu hehe


WoW wlasnie powtarza ;)


W pierwsze 24h powtorzyl i przebil.

Autor:  rafgate [ 10 sty 2005, 14:35 ]
Tytuł: 

robalu wow to inna bajka a UO jest jedne:) i zostanie takie hehe kurde nigdy niezapomne tego koxu ahh kiedys to bylo fajnie a teraz wylazi milion mmorpow i naco poco to komu:) khe khe

Autor:  Strangerr [ 10 sty 2005, 14:38 ]
Tytuł: 

w wishu bylo wlasnie to nowatorskie ze ktos w koncu chcial zrobic cos co mialo byc podobne do UO tylko z nowym silnikiem graficznym i kilkoma nowatorskimi pomyslami jak live content czego nie widzialem w innych grach nawet takim "wielkim" WOW'ie . Byla to jedyna gra fantasy poza uo ktora byla skillbased a nie levelbased , juz nie mowiac o tym ze dev team byl chyba najlepszy ze wszystkich jakie widzialem (dev<--->player communication) . Juz nie wspomne o tym ze community w tej gze bylo rewelacyjne w wiekszosci przypadkow , tak wiec IMO gra miala duze szanse odniesc sukcess . To ze niektorym z was sie nie podobalo to nie znaczy ze ta gra byla zla tylko ze ludzie teraz przywykli do gier typu WoW , EQ2 (to nie jest flame) i jak widza cos nowego to juz jest zle . A co do tego ze projekt zamknieto to niewieze ze tak nagle znikla im kasa bo jeszcze tego samego dnia poatchowali gre wiec imo tam sie cos po prostu stalo .

Autor:  Aldatha [ 10 sty 2005, 14:39 ]
Tytuł: 

za wcześnie oceniać WoW , Uo przez pare ładnych lat było niepokonane
i imo wciąż ma najlepszy stat&skill system , prawie wszystkie gry mmo zmuszają do walki WoW nie jest wyjątkiem w Uo mogłeś mieć w dupaku trzepanie mobów i craftować różne pierdółki .

Autor:  rafgate [ 10 sty 2005, 14:43 ]
Tytuł: 

hehe no niepodolali zadaniu pameitam jak wszedlem na serwka to po 5 min wyszedlem niechcac psuc sobie czekania na ta gre bo nieukrywam ze jakby doprowadzili ja do stanu uzywalnosci to sam bym sprubowal a jak narazie to byla masakra :( i dlatego to wszysko upadlo moim zdaniem powinni udostepnic kod i reszte plikow do publicznosci i w krutkim czasie cos by z tego wyroslo tak mysle zobaczymy pozyjemy
a co do wowa to pogralem miesiac nic zlego powiedziec na ta gre niemoglem jest dopracowana i wogule swietnie chodzi nawet na slabszych sprzetach ale niestety nieprzyciagla mnie blizej jak to bylo z UO na dlugggiii czas wychwalacie wisha itp a zapominacie ze nietylko tu w tym wszyskim chodzi o skile staty podobnocs do uo ale tez oto czy by to chodzilo i jak by to chodzilo bo grac a grac to tez jest roznica

Autor:  Kabraxis [ 10 sty 2005, 14:49 ]
Tytuł: 

rafgate napisał(a):
hehe no niepodolali zadaniu pameitam jak wszedlem na serwka to po 5 min wyszedlem niechcac psuc sobie czekania na ta gre bo nieukrywam ze jakby doprowadzili ja do stanu uzywalnosci to sam bym sprubowal a jak narazie to byla masakra :( i dlatego to wszysko upadlo moim zdaniem powinni udostepnic kod i reszte plikow do publicznosci i w krutkim czasie cos by z tego wyroslo tak mysle zobaczymy pozyjemy


NEIN !!!! Ta gra ma potencjal !!!!
Jak udostepnia kod na open source czy cos takiego to za 3 miesiace bedziemy miec kolejne koreanskie darmowe gowno !!!

Niech po prostu sprzedadza prawa jakiejs porzadnej firmie.

Autor:  rafgate [ 10 sty 2005, 14:50 ]
Tytuł: 

abuahaha chybas smieszny ta sprzedadza koreanca i bedziesz za miesiac latal w wish pokemonem lol
kazda pozadna firma niekupi tak niedopracowannego kodu pozadne poprostu robia gre od zera pod wlasny projekt tylko koreance odkupuja zazucone projekty etc

Autor:  Kabraxis [ 10 sty 2005, 14:56 ]
Tytuł: 

rafgate napisał(a):
abuahaha chybas smieszny ta sprzedadza koreanca i bedziesz za miesiac latal w wish pokemonem lol
kazda pozadna firma niekupi tak niedopracowannego kodu pozadne poprostu robia gre od zera pod wlasny projekt tylko koreance odkupuja zazucone projekty etc


Jak juz pisalem - liczy sie pomysl/wlasnosc intelektualna (content gry + nowatorskie pomysly) i za to w tej branzy ida duze pieniadze (za engine tez ale nie za taki).
nie pisalem zeby sprzedawali engine tylko np. prawa do swiata Wisha.

BTW. Jak kupia koreanczycy to z 2 tygodnie bedziesz gral pokemonem a nie nim latal.
:D

Autor:  rafgate [ 10 sty 2005, 14:59 ]
Tytuł: 

no niewiem mowisz o pomyslach a podobnosz wiekszosc jest z UO to jak to niby maja sprzedac no nic klucic sie niebede

Autor:  Strangerr [ 10 sty 2005, 15:09 ]
Tytuł: 

ja nie wiem co wy tak nazekacie na to ze ta gra zle chodzila , jak ktos mial slaby sprzet to na performance template nie ma szans zeby mu nie chodzila . Mi dzialala w quality setting na 1280x1024 bez wiekszych problemow . A to ze ludzie w tych czasach maja jeszcze GeForce 2 MX karty i 256 ramu to ja juz na to nic nie poradze .

Autor:  Xanth [ 10 sty 2005, 15:17 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
w Uo mogłeś mieć w dupaku trzepanie mobów i craftować różne pierdółki .

To calkiem tak jak w SWG ;)

X.

Autor:  Asmax [ 10 sty 2005, 15:19 ]
Tytuł: 

Raczej w SWG jest calkiem tak jak w UO :roll:

Autor:  Pieszczoch [ 10 sty 2005, 15:20 ]
Tytuł: 

Art napisał(a):
savage eden, horizons, knight online, ragnarok, asherons call 2... i jeszcze troche tytulow sie znajdzie.


Ekhm, co do Horizons to wyluzowac, gierka jest jednym z niewielu pionierow, ktore wnioslo nie jedno nowego do gatunku MMORPG.
Same bycie smokiem czy tez nowy typ budowania miast, jak i receptura na cap skillow, 51 profesji z tego 28 walczacych:
Battlemage,
Berserker,
Bloodmage,
Chaos Warrior,
Cleric,
Conjurer,
Crossbowman,
Druid,
Elemental Archer,
Flame Disciple,
Guardian,
Healer,
Ice Disciple,
Knight of Creation,
Mage,
Monk,
Paladin,
Ranger,
Reaver,
Scout,
Shaman,
Spiritist,
Spirit Disciple,
Sorcerer,
Spearman,
Storm Disciple,
Warrior,
Wizard.

oraz 19 profesji craftu:
Alchemist,
Armorer,
Blacksmith,
Carpenter,
Confectioner,
Enchanter,
Fletcher,
Fitter,
Gatherer,
Jeweler,
Mason,
Miner,
Outfitter,
Scholar,
Spellcrafter,
Tailor,
Tinkerer,
Weaponsmith,
Weaver.

I dwa kierunki smoka ze strony walczacej jak i craftu.
Wiec nie powinno sie stawiac Horizons na tej samej polce co tytuly, ktore wymieniles. Lecz sama gierka ma wady jak wish czyli engine lagje PC oraz bardzo jeszcze wczesne stadium rozwoju tj. Wish teraz mial, stawiajac HZ daleko od idealow development team z posiadaniem PvP i City wars.

Autor:  Compton [ 10 sty 2005, 15:33 ]
Tytuł: 

Dla mnie WISH byl najlepszym MMORPG-iem w jakiego dane mi bylo grac.

W innych grach MMO nacisk kladziony jest glownie na "biciu mobkow" - blleee

WISH wniosl do MMO cos ciekawego ... np dojenie krowek :D Hehe

Dla mnie gra byla super ... bylbym w stanie za nia placic ...

WISH a WoW - niebo a ziemia :D

Autor:  rafgate [ 10 sty 2005, 15:47 ]
Tytuł: 

widocznie w malo mmorpow grales :wink:
a co do dprzetu to mam calkiem znosny i wcale mi niechodzilo ze mam lagi ale ogulne niedopracowanie gry przerazalo

Strona 3 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team