MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Lineage 2 vs World of Warcraft
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=12220
Strona 3 z 4

Autor:  XSiV [ 5 kwi 2005, 18:53 ]
Tytuł: 

jakby chociaz wprowadzili lootowanie losowego itemka z "consumable" to juz byloby dobrze. jakis potionek, bandaze zarcie... cokolwiek zeby z byla przyjemnosc z tego. i do tego jestem przyzwyczajony :P
jak na razie to nic z pvp w wow i zaczyna mnie to nudzic :/

Autor:  Mark24 [ 6 kwi 2005, 07:43 ]
Tytuł: 

dzięki, ale zlootowanie bandaża czy innego śmiecia ze zwłok powodowałoby śmiech i byłoby jeszcze więcej narzekań.

Autor:  XSiV [ 6 kwi 2005, 10:20 ]
Tytuł: 

potionki sa dosc drogie i miloby by bylo zlootwac z cialka pota zeby odzyskac cokolwiek. zreszta co innego bys chcial zlootowac? soulbond zbroje?

Autor:  Yog-Sothoth [ 6 kwi 2005, 10:39 ]
Tytuł: 

Hearthstone ;)

A moze po prostu powinien byc np. 10% drop z goscia i randomowy 1 itemek mozna zlootowac. Ten sie duplikuje (czyli zostaje u zabitego), ale np dostaje 100% durability loss a lootujacy dostaje duplikat z soulbond na siebie.

Autor:  tomugeen [ 6 kwi 2005, 10:41 ]
Tytuł: 

Yog-Sothoth napisał(a):
Ten sie duplikuje. . .

No to juz totalnie zaowocowaloby exploitami.

Autor:  Mark24 [ 6 kwi 2005, 10:45 ]
Tytuł: 

ta gra się nie nadaje na lootowanie - musieliby pozmieniać wszystkie itemy - zrobić je bardziej ogólne dla wszystkich, wywalić soulboundy, umozliwić handel między frakcjami (bo AH w gadzetan jest za kiepskie), wprowadzić możliwość porozumiewania się między stronami, wywalić raidy, itemy rare, unique, ciężko dostępne (bo ludziska by quitowali grę jakby coś takiego stracili, a nikt tego nie chce) itp. itd o wszystkim pisałem.

Autor:  Mark24 [ 6 kwi 2005, 10:45 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Yog-Sothoth napisał(a):
Ten sie duplikuje. . .

No to juz totalnie zaowocowaloby exploitami.


ta wystarczyłoby raz zabić Onyxie i po tygodniu zabijając się nawzajem każdy miałby z niej dropy ;)

Autor:  SwenG [ 6 kwi 2005, 10:47 ]
Tytuł: 

... a areny byłyby najbardziej zatłoczonymi miejscami w grze :D

Autor:  Peonz0r [ 6 kwi 2005, 14:31 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
ta gra się nie nadaje na lootowanie - musieliby pozmieniać wszystkie itemy - zrobić je bardziej ogólne dla wszystkich, wywalić soulboundy, umozliwić handel między frakcjami (bo AH w gadzetan jest za kiepskie), wprowadzić możliwość porozumiewania się między stronami, wywalić raidy, itemy rare, unique, ciężko dostępne (bo ludziska by quitowali grę jakby coś takiego stracili, a nikt tego nie chce) itp. itd o wszystkim pisałem.


Na to tez jest sposob mimo, ze troche gay... ale za cene dobrego PVP mozna to ew. lyknac :< Mianowicie kolejny pomysl z UO, Insurance.
Mozesz sobie ubezpieczyc stuff, jesli ktos Ciebie zabije to go nie tracisz, a ten co Ciebie ubil dostaje rownowartosc ubezpieczenia w gold. I wprowadzic to tylko dla ludzi 57+. Bo jak wiadomo w WoW roznica 4-5 lvli to dramat w pvp :(

Autor:  Pieszczoch [ 6 kwi 2005, 15:50 ]
Tytuł: 

Mozna by zrobic to cos z tymi "Heroic" itamz co maja wejsc niby po Honor systemie.
Ponoc beda to najlepsze itemki w grze dostepne.
Takie cos z insurance/loot moglo by byc znakomitym pomyslem.

Autor:  Logain Darkthorn [ 6 kwi 2005, 20:33 ]
Tytuł: 

Czy ja wiem czy taki znakomity? Wg mnie akurat insurance bylo najbardziej beznadziejnym pomyslem w uo.
Co do lootingu w wow... wiadomo, ze wzgledu na specyfike przedmiotow, looting taki jak w uo jest albo nie do wprowadzenia, albo bylby masakrycznie frustrujacy (podejrzewam ze gdyby cos takiego wprowadzili to blizz stracilby o wiele wiecej userow niz teraz odchodzi z powodu nie mozliwosci lootowania zwlok w pvp :) ) Natomiast chyba nie glupim pomyslem byla by mozliwosc lootowania zlota, ew. utrata pt xp ktore przechodzily by wtedy na wygranego.Na pewno wprowadzilo by to pewien dreszczyk emocji przy wychodzeniu na contested :D

pozdrawiam

Autor:  Peonz0r [ 6 kwi 2005, 22:39 ]
Tytuł: 

Oczywiscie, ze Insurance w UO byl beznajdziejnym pomyslem...
Ale w WoW to by w jakis sposob ratowalo PVP nie rozpieprzajac obecnego systemu gay-newb-iPWNj00-rezkilling-camping-60lvlSoloDestruction-PVP :(((
EDIT: POZA TYM @@@!!! jeszcze raz pisze... jeden, dwa serwery pr0 pvp. Jakie straty blizz? O czym Ty/Wy mowicie? :C Przy takiej ilosci serwerow US+EU wprowadzenie jednego czy dwoch vet shards (jak w UO) nawet nie tkneloby statusu blizzarda... bo gralby tam ten kto chce :(

Autor:  Aenima [ 6 kwi 2005, 22:44 ]
Tytuł: 

jeden server pvp z lootem itp zaloze sie ze byl by full po 1 dniu.

Autor:  Peonz0r [ 6 kwi 2005, 22:45 ]
Tytuł: 

Dokladnie tak ;) Szczegolnie na US.... full pvp to oaza grieferow i innych bad boyz :<

Autor:  Logain Darkthorn [ 6 kwi 2005, 23:27 ]
Tytuł: 

Naah, ja mowilem o wprowadzeniu takich zasad na wszystkich serwach pvp. Co do jednego dwoch to jak najbardziej, ale nie mnie o tym decydowac ;)

pozdrawiam

Autor:  Mark24 [ 7 kwi 2005, 06:15 ]
Tytuł: 

Peanzor Aenima a teraz zastanówcie jak ten serwer by wyglądał. Samo wprowadzenie lootowania zwłok rozwaliłoby cały istniejący content w tej grze. Taki serwer do szybkiego grindowania + założenia byle shitu na siewbie i napierdalania się nawzajem, bo przecież raidy czy robienie questów to byłby bezsens. To już nie byłby WoW - musieliby to wydać pod jakimś innym tytułem.

Autor:  Constantin [ 7 kwi 2005, 09:43 ]
Tytuł: 

czy o tym ze gra nosi nawe WoW decyduje sposob rozgrywki pvp czy cos innego... :wink:

poza tym jakos nie moge sobie wyobrazic tego, ze jakas forma lootowania zwlok inych graczy mialaby ograniczyc slynne rajdy czy questy. jest kilka gier w ktorych wlasnie takie zasady rozgrywki pomiedzy graczami dodaja niezbednego do dobrej zabawy dreszczyku emocji... zestawienie dobrego party - gwarantujacego niemalze 100% na sukces - i bicie moba czy czegos w tym stylu to nie wszystko czego duza liczba graczy oczekuje od gier..

Autor:  Pieszczoch [ 7 kwi 2005, 11:00 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
Samo wprowadzenie lootowania zwłok rozwaliłoby cały istniejący content w tej grze.


Zajebiscie mi sie podoba te zdanie lol
Oczywiscie mowiac o lootingu mowimy o... ... ... ITAMZ!

Wersja dla slepych: cały istniejący content w tej grze ----ITAMZ!

Autor:  onionpl [ 7 kwi 2005, 11:18 ]
Tytuł: 

Inaczej bym to rozwiazal. Z ciala ubitego mozna by lootowac przedmiot (vide ucho w Diablo), po zebraniu pewnej ilosci mozna by to wymienic na itemy. Oczywiscie wprowadzilbym jakis level cap - przedmiot wypada z ofiiary max 5 lev nizej. Zapobiegloby to rzezni low levelowcow. Dla hardcorowcow wprowadzilbym areny - po przegranym pojedynku ofiara traci najlepszy przedmiot jaki ma i dodatkowo troche XP. Wygrany bierze przedmiot, dostaje jakis bonusowy buff. Oczywiscie pojedynki takze by byly uzaleznione od levelow.

Autor:  Huragan [ 7 kwi 2005, 11:43 ]
Tytuł: 

onionpl napisał(a):
Z ciala ubitego mozna by lootowac przedmiot (vide ucho w Diablo), po zebraniu pewnej ilosci mozna by to wymienic na itemy. .


o to to :) zeby mozna bylo elfom obcinac uszy :) :) :)

Strona 3 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team