MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Lineage 2 vs World of Warcraft https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=12220 |
Strona 3 z 4 |
Autor: | XSiV [ 5 kwi 2005, 18:53 ] |
Tytuł: | |
jakby chociaz wprowadzili lootowanie losowego itemka z "consumable" to juz byloby dobrze. jakis potionek, bandaze zarcie... cokolwiek zeby z byla przyjemnosc z tego. i do tego jestem przyzwyczajony ![]() jak na razie to nic z pvp w wow i zaczyna mnie to nudzic :/ |
Autor: | Mark24 [ 6 kwi 2005, 07:43 ] |
Tytuł: | |
dzięki, ale zlootowanie bandaża czy innego śmiecia ze zwłok powodowałoby śmiech i byłoby jeszcze więcej narzekań. |
Autor: | XSiV [ 6 kwi 2005, 10:20 ] |
Tytuł: | |
potionki sa dosc drogie i miloby by bylo zlootwac z cialka pota zeby odzyskac cokolwiek. zreszta co innego bys chcial zlootowac? soulbond zbroje? |
Autor: | Yog-Sothoth [ 6 kwi 2005, 10:39 ] |
Tytuł: | |
Hearthstone ![]() A moze po prostu powinien byc np. 10% drop z goscia i randomowy 1 itemek mozna zlootowac. Ten sie duplikuje (czyli zostaje u zabitego), ale np dostaje 100% durability loss a lootujacy dostaje duplikat z soulbond na siebie. |
Autor: | tomugeen [ 6 kwi 2005, 10:41 ] |
Tytuł: | |
Yog-Sothoth napisał(a): Ten sie duplikuje. . .
No to juz totalnie zaowocowaloby exploitami. |
Autor: | Mark24 [ 6 kwi 2005, 10:45 ] |
Tytuł: | |
ta gra się nie nadaje na lootowanie - musieliby pozmieniać wszystkie itemy - zrobić je bardziej ogólne dla wszystkich, wywalić soulboundy, umozliwić handel między frakcjami (bo AH w gadzetan jest za kiepskie), wprowadzić możliwość porozumiewania się między stronami, wywalić raidy, itemy rare, unique, ciężko dostępne (bo ludziska by quitowali grę jakby coś takiego stracili, a nikt tego nie chce) itp. itd o wszystkim pisałem. |
Autor: | Mark24 [ 6 kwi 2005, 10:45 ] |
Tytuł: | |
tomugeen napisał(a): Yog-Sothoth napisał(a): Ten sie duplikuje. . . No to juz totalnie zaowocowaloby exploitami. ta wystarczyłoby raz zabić Onyxie i po tygodniu zabijając się nawzajem każdy miałby z niej dropy ![]() |
Autor: | SwenG [ 6 kwi 2005, 10:47 ] |
Tytuł: | |
... a areny byłyby najbardziej zatłoczonymi miejscami w grze ![]() |
Autor: | Peonz0r [ 6 kwi 2005, 14:31 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): ta gra się nie nadaje na lootowanie - musieliby pozmieniać wszystkie itemy - zrobić je bardziej ogólne dla wszystkich, wywalić soulboundy, umozliwić handel między frakcjami (bo AH w gadzetan jest za kiepskie), wprowadzić możliwość porozumiewania się między stronami, wywalić raidy, itemy rare, unique, ciężko dostępne (bo ludziska by quitowali grę jakby coś takiego stracili, a nikt tego nie chce) itp. itd o wszystkim pisałem.
Na to tez jest sposob mimo, ze troche gay... ale za cene dobrego PVP mozna to ew. lyknac :< Mianowicie kolejny pomysl z UO, Insurance. Mozesz sobie ubezpieczyc stuff, jesli ktos Ciebie zabije to go nie tracisz, a ten co Ciebie ubil dostaje rownowartosc ubezpieczenia w gold. I wprowadzic to tylko dla ludzi 57+. Bo jak wiadomo w WoW roznica 4-5 lvli to dramat w pvp :( |
Autor: | Pieszczoch [ 6 kwi 2005, 15:50 ] |
Tytuł: | |
Mozna by zrobic to cos z tymi "Heroic" itamz co maja wejsc niby po Honor systemie. Ponoc beda to najlepsze itemki w grze dostepne. Takie cos z insurance/loot moglo by byc znakomitym pomyslem. |
Autor: | Logain Darkthorn [ 6 kwi 2005, 20:33 ] |
Tytuł: | |
Czy ja wiem czy taki znakomity? Wg mnie akurat insurance bylo najbardziej beznadziejnym pomyslem w uo. Co do lootingu w wow... wiadomo, ze wzgledu na specyfike przedmiotow, looting taki jak w uo jest albo nie do wprowadzenia, albo bylby masakrycznie frustrujacy (podejrzewam ze gdyby cos takiego wprowadzili to blizz stracilby o wiele wiecej userow niz teraz odchodzi z powodu nie mozliwosci lootowania zwlok w pvp ![]() ![]() pozdrawiam |
Autor: | Peonz0r [ 6 kwi 2005, 22:39 ] |
Tytuł: | |
Oczywiscie, ze Insurance w UO byl beznajdziejnym pomyslem... Ale w WoW to by w jakis sposob ratowalo PVP nie rozpieprzajac obecnego systemu gay-newb-iPWNj00-rezkilling-camping-60lvlSoloDestruction-PVP :((( EDIT: POZA TYM @@@!!! jeszcze raz pisze... jeden, dwa serwery pr0 pvp. Jakie straty blizz? O czym Ty/Wy mowicie? :C Przy takiej ilosci serwerow US+EU wprowadzenie jednego czy dwoch vet shards (jak w UO) nawet nie tkneloby statusu blizzarda... bo gralby tam ten kto chce :( |
Autor: | Aenima [ 6 kwi 2005, 22:44 ] |
Tytuł: | |
jeden server pvp z lootem itp zaloze sie ze byl by full po 1 dniu. |
Autor: | Peonz0r [ 6 kwi 2005, 22:45 ] |
Tytuł: | |
Dokladnie tak ;) Szczegolnie na US.... full pvp to oaza grieferow i innych bad boyz :< |
Autor: | Logain Darkthorn [ 6 kwi 2005, 23:27 ] |
Tytuł: | |
Naah, ja mowilem o wprowadzeniu takich zasad na wszystkich serwach pvp. Co do jednego dwoch to jak najbardziej, ale nie mnie o tym decydowac ![]() pozdrawiam |
Autor: | Mark24 [ 7 kwi 2005, 06:15 ] |
Tytuł: | |
Peanzor Aenima a teraz zastanówcie jak ten serwer by wyglądał. Samo wprowadzenie lootowania zwłok rozwaliłoby cały istniejący content w tej grze. Taki serwer do szybkiego grindowania + założenia byle shitu na siewbie i napierdalania się nawzajem, bo przecież raidy czy robienie questów to byłby bezsens. To już nie byłby WoW - musieliby to wydać pod jakimś innym tytułem. |
Autor: | Constantin [ 7 kwi 2005, 09:43 ] |
Tytuł: | |
czy o tym ze gra nosi nawe WoW decyduje sposob rozgrywki pvp czy cos innego... ![]() poza tym jakos nie moge sobie wyobrazic tego, ze jakas forma lootowania zwlok inych graczy mialaby ograniczyc slynne rajdy czy questy. jest kilka gier w ktorych wlasnie takie zasady rozgrywki pomiedzy graczami dodaja niezbednego do dobrej zabawy dreszczyku emocji... zestawienie dobrego party - gwarantujacego niemalze 100% na sukces - i bicie moba czy czegos w tym stylu to nie wszystko czego duza liczba graczy oczekuje od gier.. |
Autor: | Pieszczoch [ 7 kwi 2005, 11:00 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): Samo wprowadzenie lootowania zwłok rozwaliłoby cały istniejący content w tej grze.
Zajebiscie mi sie podoba te zdanie lol Oczywiscie mowiac o lootingu mowimy o... ... ... ITAMZ! Wersja dla slepych: cały istniejący content w tej grze ----ITAMZ! |
Autor: | onionpl [ 7 kwi 2005, 11:18 ] |
Tytuł: | |
Inaczej bym to rozwiazal. Z ciala ubitego mozna by lootowac przedmiot (vide ucho w Diablo), po zebraniu pewnej ilosci mozna by to wymienic na itemy. Oczywiscie wprowadzilbym jakis level cap - przedmiot wypada z ofiiary max 5 lev nizej. Zapobiegloby to rzezni low levelowcow. Dla hardcorowcow wprowadzilbym areny - po przegranym pojedynku ofiara traci najlepszy przedmiot jaki ma i dodatkowo troche XP. Wygrany bierze przedmiot, dostaje jakis bonusowy buff. Oczywiscie pojedynki takze by byly uzaleznione od levelow. |
Autor: | Huragan [ 7 kwi 2005, 11:43 ] |
Tytuł: | |
onionpl napisał(a): Z ciala ubitego mozna by lootowac przedmiot (vide ucho w Diablo), po zebraniu pewnej ilosci mozna by to wymienic na itemy. .
o to to ![]() ![]() ![]() ![]() |
Strona 3 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |